Dank je mamavandj! Ik heb hem ook wel even bedankt voor vandaag Nou maar hopen dat het ook nog voor iets anders goed is geweest
Joy, ja zit nu officieel op het wachtbankje tot 18 mei Haha met de tablet of laptop of tel buiten is wel handig Ik open de pagina altijd 2 keer en typ in de ene mijn reacties en de ander lees ik alles bij Spannend voor LOV, ik hoop zo dat ze positief test!! Nimme, stom dat mensen daar raar over aan kijken. Hier snapt niemand dat we nog geen kleintje hebben, want ja mijn ene schoonzus is zwanger en de ander al ruim een jaar mama.. Losje, op tijd je rust nemen... Iedereen heb vruchtbaar slijm, maar niet bij iedereen valt het dus danig op.. Ik heb het bijvoorbeeld wel, maar merk het amper, dit is vaak dag of 3 a 4 voor mijn eisprong.. Dido, je mag best klagen, gewoon niet leuk (waar blijft die button op ZP), ik hoop op een mooie volgende ronde. Eind Juni iedereen zwanger, jij ook Mamsie, welterusten en werkse voor morgen...
@ Nimme, ik zie dat niet hoor dat een groot gezin ordinair zou moeten zijn. Ik zou graag veel kindjes willen, maar dan had ik er iets eerder mee moeten beginnen of al die zwangerschappen niet moeten verliezen. Ik hou echt alles gekruisd voor Lov!! Echt super spannend! @ Losje, vruchtbaar slijm heb ik niet meer gezien sinds dat ik de vorige keer mijn posi test had. Sinds de mk ben ik zo droog als maar kan en zijn we volledig aangewezen op pre-seed. En toch zwanger! @ Dido, ik zie dat je 3 opeenvolgende mk hebt gehad. Doen ze dan in NL ook onderzoek naar waarom dat kan zijn gebeurd? Hier vandaag duidelijk niet zulk mooi weer als bij jullie dames, maar het was droog. Morgen wordt het super zonnig en zon 20 graadjes. Dus de luiers hangen al buiten in afwachting van het zonnetje (dr moeten wat vlekken gebleekt worden). Ik zie morgen weer waar jullie over gekletst hebben want ml en ik gaan lekker op de bank Twin Peaks kijken. Jeugd sentiment.
Parel dat doe ik wel gister eigenlijk teveel gedaan dus vandaag heerlijk in de zon gelegen terwijl ml druk was hihihi, een lekker kleurtje gekregen en heerlijk uitgerust! Liesje geniet morgen van het mooie weer, bij ons ook weer mooi!
@liesje1975: wow, dat is schitterend!!! het gaat hier idd rap, dus reageer ook niet altijd, maar probeer bij te lezen en vlug iets posten om zo gemakkelijk terug te vinden waar ik laatst gelezen heb... manouk: goeie vakantie en zo gaat het wachten ook beter hé hier: ben me maar laat beginnen klaar maken, dus heb eigenlijk geen verschillende dingen gepast, maar gewoon vlug kleedje dat langst op mijn knieën valt... twas wel raar, want kreeg dan ook van haar kant van de familie veel "gefeliciteerd" en ergens maakt dat onze zwangerschap echter, maar maakt me ook bang. wil woensdag bij de ha langsgaan voor de 16 weken controle en heb zo'n schrik dat ze het hartje niet vindt met haar doppler en dat het alsnog niet goed zit... tja, wanneer zal ik van die onzekerheid verlost zijn??? doop viel wel mee, meest met 1 van haar 2 zussen gebabbeld die meest joviaal is en met haar ouders, tja voor de rest, verwacht niet dat we daar nog raken dit jaar! dido: ah spijtig, 'tis precies of het niet kon blijven duren met al die pos testen... bouwjaar: het klopt toch wel dat het afwachten is, afwachten of alles goed blijft gaan en je meer zekerheid hebt hé parelbloesem: tja, hier is het niet echt van dat ze het raar vinden dat we er nu pas aan beginnen, maar ik merk wel dat het totaal niet bijzonder is, aangezien het 3de kleinkind wordt langs de 2 kanten...
@losje Ik heb altijd zo'n 4 dagen voor m'n ei vruchtbaar slijm. Maar volgens mij heeft niet standaard elke vrouw dat. Als je het een keer meemaakt weet je precies wat het is. Echt een soort lijm vind ik. @liesje Ik heb chromosoom onderzoek gehad, dat was helemaal goed en eind mei krijg ik de uitslag van aanvullende bloedonderzoek. Onder andere stollingswaarde wordt dan gecontroleerd. Maar vooralsnog gaan ze uit van 3 keer hele dikke pech.
Goedemorgen dames, Gisteravond in bedje in de armen van vriendlief even alles er uit gelaten. Ik voel me ook een beetje naïef dat ik dacht dat doen we wel even. Na de 1e miskraam in de eerste ronde gelijk weer zwanger en na de 2e zelfs direct zwanger zonder dat we er mee bezig waren. Dus ik had toch gehoopt dat het nu ook weer zo makkelijk zou gaan. Daarnaast is het even een extra domper in de week van je uitgerekende datum. Maar goed...nieuwe ronde. Even het lichaam het natuurlijke schoonmaakwerk laten doen, de ovu's weer inslaan en afwachten maar.
Dido ik ben blij dat je bij vl even alles eruit gegooid hebt, ik hoop naarmate de week vorderd je weer wat lekkerder in je vel gaat zitten, het is ons allemaal een keer gegund we zijn al over de helft roze.....dus wij zijn ook nog aan de beurt! Dikke knuf van hier......
Goedemorgen! Eda, gelukkig dat het best nog gezellig was gister. Ga je gelijk weer aan t werk vandaag of heb je nog even vrij? Dido, fijn dat je hebt kunnen uithuilen. Je hebt er nu niks aan, maar jouw tijd komt zeker wel. Ik herken je gevoel wel een beetje. Bij mij was ook vrijwel altijd direct raak en vorige maand met alle toeters en bellen niks en deze maand zonder er aan gedacht te hebben gewoon wel raak. Mij hielp het ig wel dat het niet gelijk raak was, wordt je even met beide voeten op de grond gezet. Maar hoop dat je in juni alsnog op roze mag! Zoals velen hier! Manouk, veel plezier in Mallorca!! Is het lekker daar? Vandaag weer aan het werk, dus ga de douche maar eens opzoeken!
Goed van je dido dat je alles hebt laten gaan even! Het is meestal echt zo wanneer je ervanuit gaat dat het snel zal komen dat je dat terug gesmeten wordt op jezelf (been there done that) Deze ronde ging ik ervanuit dat het langer ging duren, en dat hielp echt (dan ben je er minder mee bezig) haha Losje, dat moet je ook niet zien haha maar voelen Deze ronde zei ml dat het plakkeriger was, en had het zelf ook niet in de gaten. Heb het maar 1 dag gehad en de dag erop had ik mijn ei.
@dido Maar het is toch niet zo raar dat je verwachting zo is/was. Het ging aldoor snel en hoewel resultaten behaald in het verleden geen garanties voor de toekomst genereert het wel een verwachingspatroon. Bij mij dus compleet omgekeerd want mijn verwachting was dat t wel weer heel lang zou duren. Ik moest vannacht nog aan je denken (kon niet slapen..) over dit: Ik vroeg me af of jij er ook de volle vertrouwen in hebt dat het pure pech is? Wij hadden ook botte pech en nu weer evenveel kans als ieder ander op deze aandoening. Toch zie ik zo op tegen die echo, dat ik m eigenlijk niet wil. Enerzijds wat zijn de kansen dat het je weer overkomt, anderzijds die pech kun je blijkbaar hebben. Je had verdorie dan dus 3x die pech Ik vroeg me af hoe jij daar in staat.
Zo ik heb net gebeld naar de vk en om advies gevraagd. En heb me aangemeld bij de vk mag volgende week de 14e komen voor een echo en de week erop voor intake. Is wel lief van hun dat ik eerder mag komen. Maar sinds ik de afspraken heb staan ben ik zenuwachtig pff.. een echo laten maken is voor mij zo traumatisch. Ik hoop dan ook dat ik de andere kant van echo's weer mag ervaren.
Losje, mooie boomhut Echt een super resultaat! Fijn ook dat je weer een beetje uit de voeten kunt Manouk, geniet op Mallorca! Over vruchtbaar slijm, ik heb dat ook niet veel. Ik checkte het door af en toe met 2 vingers in mijn vagina (lekker praatje dit) te gaan en een beetje slijm tussen mijn vinger te knijpen. Ik kon dan zien wat de structuur was. Ik vind het ook moeilijk om op het slijm af te gaan hoor. Dido, goed dat je je hebt laten gaan meid! Ik snap je verwachting heel goed, ik had ergens ook verwacht dat ik snel weer zwanger zou raken. Tuurlijk hou je in je achterhoofd dat het langer kan duren, maar die hoop hou je toch. Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat jij op het forum een CB digi liet zien met daarop het woord zwanger. Ik werd wakker en ik ging even op het forum kijken of het echt zo was. Toen besefte ik dat je had geschreven dat je ongesteld was geworden Ik hoop heel erg dat mijn droom gaat uitkomen voor je, ik gun het je echt! Blijf praten met je vriend en huil uit als dat nodig is. Dikke knuffel voor jou Eda, gelukkig was het nog wel gezellig Hoe is het met de dames op het wachtbankje? Houden jullie het nog vol tot jullie NOD? Fijne dag allemaal en werk ze voor degenen die moeten werken (helaas ik ook) Toevoeging: Toeter, wat spannend! Ik ga ook zo maar de vk bellen, hoop dat ik ook redelijk snel mag komen. Voor mij is een echo ook wat traumatisch. Ik hoop dat jij een mooie echo gaat krijgen
Wat een teleurstelling weer Dido.. Ik snap je gevoelens hoor en denk dat iedereen die zwanger wil worden die wel begrijpt. Jij hebt ze misschien alleen nóg wel iets sterker omdat je al een aantal keer aan het geluk hebt mogen proeven.... Dikke knuffel!
Huh dan al een echo, maar dan heb je toch ook grote kans dat er nog niet veel te zien is? Wsl geen hartactie toch? Ik wil namelijk pas wanneer er echt wel hartactiviteit zou moeten zijn. De vk ga ik voorlopig nog niet bellen, bij ons geven ze je toch geen echo voor de 12 weken en bovendien laat ik die wel lekker bij m'n eigen gyn doen.
Ik verbaasde me daar eigenlijk ook wel over Bouwjaar, maar had er nog niet op gereageerd Inderdaad, met die termijn zie je toch nog niet veel Toeter? Ik krijg mijn eerste echo waarschijnlijk pas rond de 7-8 weken omdat ik nu een indicatie heb. Normaal is 10 weken bij mijn verloskundige. Ik zou hoogstens bij 6,5 week een echo willen omdat er dan waarschijnlijk net wel hartactie te zien is. Grr, de assistente is er vandaag niet. Het is al zo lastig om op mijn werk de verloskundige te bellen. Ik bel vanmiddal wel naar het telefonisch spreekuur, kan ik meteen met een verloskundige bespreken dat ik nu ook weer enkele dagen last heb van bruin bloedverlies