Stom begin van de dag hier. Onderweg naar het werk met de auto, kapt de koppeling er ineens mee...grrr....hopelijk verloopt de rest van de dag beter. @lizzie Nog geen ongi? Ga je nog een testje wagen of wacht je het nog even af?
Oh Dido, dat is balen!!!! Hoop dat de rest van de dag beter mag verlopen... Mgbk, sterkte vandaag! Mamsie, lekker genieten nu van je vrije dagen! Ika, zwaai terug!! Lekker aan het genieten? En Nimme, al nieuws van Lov? Jaydee, veel plezier!! Hopelijk werkt de kleine mee! Allemaal een fijne dag, ik ga zo aan het werk!
@Jaydee veel succes vandaag. Hartstikke leuk natuurlijk, toch kan ik het niet laten om te zeggen dat een echo niet per definitie altijd leuk hoeft te zijn. He wat zijn dat nou voor een fratsen. Mwa ik zie moederdag meer als een dag die wordt gevierd ter ere van het moederschap. De dag staat in het teken van het verwennen van moeder. Ik neem mijn moeder de laatste jaren mee voor een lunch. Dit jaar is ze er niet, ze zijn een weekendje weg met mijn broer/s-zus en koters. Wij mochten mee, maar ik wilde niet. (nav van de vorige 2 jaren, gezellig maar ook flinke botsing: voor mij hoefde t niet) @lizzie geen hoop meer. Dat is naar. Het zinnetje 'hoop doet leven', wordt soms zo achteloos gebruikt, maar ik heb ervaren dit jaar wat de betekenis ervan is. Ik zeg mooi geregeld @dido ja het gaat hier wel heel tegengesteld aan toe he. Knap dat je de knop alweer hebt kunnen omzetten. Hopelijk heb jij komende keer meer geluk. Ennuh leuk zo'n begin van de dag :x @mgbk succes ik denk aan je. Hopelijk is alles schoon en is er geen nasleep verder.
Mgbk sterkte vandaag ik hoop op een schone echo meid! Ika ik zwaai ook hard terug! Heb je het lekker daar? Zal wel!!!! Volgens mij komt lov terug vandaag toch??? Dido wat een rot begin van de dag.... Mamsie geniet van je vrije dag! Mamavandj werkse vandaag en joy ook! Joy heb je leuke zomerkleding kunnen vinden? Mmmmm ml werken durf ik alleen in de tuin te werken met al die spinnen dat is de vraag
Ika en man ouk hoe is jullie vakantie? Lekker ah genieten? Mamadj werk ze, hoe is het verder met je? Joy fijne dag na je werk. Lov hoe was jullie vakantie? Hoe is het met je? Jaydee héél veel plezier vandaag! Spannend ook! Losje succes met de spinnenjacht! Dapper! Bouwjaar is het ergens toch lastig dat ze samen een weekend weg zijn of is het ok voor je? Mamsie geniet van je vrije dag! Dido, goh jou zit het ook echt niet mee hè? Dit kon je er ook nog wel bij gebruiken! Lizzie na je genoemde symptomen en overtijd een test durven wagen of toch nog even niet? Doe waar jij je goed by voelt!mijn duimen draaien overuren! Rest van de dames hoe gaat het met jullie? Dorianne hoe is het met jou?
Nee helemaal geen moeite mee, ik verbaas me er zelf ook wel over hoor. We mochten ook 1 nachtje komen (8p huisje) of een dag, maar daar heb ik echt helemaal geen zin in. Ik ben gewoon wat gevoelig voor veel prikkels en en die zijn er veel op zo'n weekend. Vorig jaar voelde ik m al aankomen en zei dat ik ff af moest koelen en liep tijdens een spelletje weg. Zeg mijn vriend: "dit vind ik belachelijk, **** doet niet meer mee." Owh dat was de druppel en dan kan ik alleen nog maar impulsief handelen (en schreeuwen) Bah als ik er nog aan denk wordt ik bijna alweer boos. Dan heb ik mijn pionnetjes al van het bord geveegd. Ik heb die genen blijkbaar van mijn pa, want hoe die vervolgens reageerde is ook absurd. Anyway, met al die hormonen momenteel is die drempel wsl alleen nog maar lager. Het jaar ervoor kwam was de druppel een opmerking van mijn broer en het was dat ik toen wat alcohol op had, anders was ik serieus 's avonds vertrokken. Mijn band met iedereen is nu (weer) goed en ik houd het liever zo dan dat t verpest wordt op een weekendje weg. @mgbk hoe laat heb je de echo?
Ja bouwjaar als je het zo schrijft begrijp ik waarom je ervoor kiest niet mee te gaan. Denk idd dat dat voor alle partijen dan beter is. Liever een goede band dan een soort gedwongen gezellig samen zijn. Ik herken het volledig! Ik doe het ook niet meer, al gaat iedereen op zn kop staan. Haha Om kwart voor twaalf echo. Daarna door om tot elf uur te werken.
Bouwjaar, begrijpelijk dan dat je niet mee wilt. Mgbk, veel sterkte met de echo straks, ik denk aan je. Hoop dat alles schoon is Dido, balen van je auto! MamsieM, geniet lekker van je welverdiende vakantie! Ika, zwaai terug! Hoe is het daar? Lov komt dus morgen terug in plaats van vandaag begrijp ik Nimme? Jaydee, heel veel plezier met de geslachtsbepaling Joy, fijne dag! Mijn bruin bloedverlies is nu helemaal opgehouden, echt fijn! Ik wou dat ik de tijd maar vooruit kon zetten naar mijn eerste echo
Ika. Zwaait terug. Geniet nog lekker van je vakantie. Dido. Nope geen drupje. Voel ook niks meer. Geen krampjes ofzo. Bouwjaar. Ook ik herken he maar kan het contact niet verbreken. Ik zou dan ook,personen missen die ik wel wil blijven zien. Nimme. Ik wil pas dit weekend testen als er niks is. Hoop ergens nog dat je duimen niet voor niks draaien maar geloof er ook niet meer echt in. Mamadj werkse. Liesje. Fijn dat het is opgehouden. Een zorg minder. Losje. Geniet nog een dagje lekker van dit weer. Je hebt ergens ook wel een beetje geluk met je voetje. Je kunt ook lekker van dit weer genieten ondanks de ongemakken die je er ook van hebt.
@lizzie nou spannend bij jou zeg. Ik heb geen intentie om contacten te verbreken. Geef om allemaal en zij om mij. Ik vind het erg belangrijk om een goede band met hen te hebben, maar een weekendje weg is blijkbaar een beetje de kat op het de spek binden, zeg maar @mgbk ik hoop dat de echo goed was
De echo was goed. Baarmoeder is op wat bloed na schoon. Mogelijke onderzoeken besproken en kans op herhaling. Onderzoeken willen we nu niet.
@Bouwjaar, nee een echo hoeft zeker niet per definitie leuk te zijn. Ik denk dat wij daar in dit groepje allemaal wel een beetje rekening mee houden. Maar moet zeggen dat na elke goede echo ik toch meer vertrouwen krijg. Maar snap dat het voor jou waarschijnlijk nog lastiger is. Ik was namelijk ontzettend opgelucht toen ik die 9de week voorbij was aangezien het de vorige keer toen gebeurd is. Bij jou was je zwangerschap natuurlijk nog verder gevorderd.... Hoop toch dat ook jij er weer wat vertrouwen in krijgt bij elke echo die komen gaat. Ten eerste, alles zag er super uit! Ik heb ruim voldoende vruchtwater, heb al wat orgaantjes gezien en het bewoog weer lekker. Ten tweede was het geslacht volgens de echoscopiste overduidelijk... Ik zal de echo dus met jullie delen Bekijk bijlage 323222
Gefeliciteerd met dit goede nieuws Jaydee! Had je zelf ook al een voorgevoel? Nu lekker shoppen of wachten jullie nog even?
@MGBK, nou het is voor mij wel even een omschakeling... Vond mezelf altijd een jongensmoeder. Had stiekem ooit wel gehoopt op een meisje, maar nu is ons eerste kindje gewoon een meisje. Wel heel leuk. We wachten nog even met shoppen, willen sowieso niet te veel op het geslacht de kleuren gaan aanpassen. Dus ons kamertje blijft nog gewoon neutraal
@mgbk Fijn dat je echo schoon was. Heb je nog hcg laten prikken. Kan me goed voorstellen dat jullie geen onderzoek willen laten doen op dit moment. Bloed je nog veel? Nare tijd die je door moet, maar je komt er doorheen meid. Volgende maand saampjes op het wachtbankje elkaar gezelschap houden. Dikke knuffel! @jaydee Mooi nieuws meid. Ik zei het gister al, soms zulke extremen op het forum. Super dat alles goed is!
@mgbk nou gelukkig was de echo schoon Hoe voel je je nu? @jaydee wellicht krijg ik ook wel na iedere goede echo wat meer vertrouwen. Maar de jouwe was weet goed YEAH een DOCHTER @toeter je kan de voorspellijst weer bijwerken Tja qua echo's vandaag is het wel een erg groot contrast zo