Hahahaha ach weet je wat het ergste is....we zijn allemaal hetzelfde alleen niet even eerlijk daarover hahahaha
Helemaal niet hopeloos! Iedereen hier snapt het maar al te goed. We willen allemaal graag weer snel zwanger zijn. En ik kan me voorstellen dat je het niet allemaal in je eigen omgeving verteld. Daar is men er toch minder mee bezig. Ja echt bizar, bijna 12 weken. Ik merk ook dat het schooljaar nu voorbij vliegt. En dan is het snel zomervakantie. Als het goed is kom ik na de zomer nog 3 weken terug en dan heb ik verlof tot na de kerst. Ik ben benieuwd wat de directeur voor me in petto heeft komend schooljaar.
In mijn omgeving weet niemand iets....behalve mijn vriend. Oh lekker Ika! Kun je heerlijk genieten straks van je kindje ....
@lizzie Veel succes morgen meid! Ik duim voor je dat alles goed is. Slaat de antbiotica goed aan? @ika Jeetje al bijna 12 weken! Heerlijk meid. Wat schrijven we al een tijd in dit forum
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 28 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 1 april Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 3 april Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april Toeter (34 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 4 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 7 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 24 april
@ Lov, nee zou inderdaad niet mogen. Ik had ze van Goedkope Testers maar ook nog geen ervaring met die stickjes, was de eerste keer dat ik ze daar had besteld. Nu is de test opgedroogd en het is echt een knaller, stom ja. @ Losje, het hoeft inderdaad niet altijd hetzelfde te zijn. Ik werd altijd in de ochtend ongesteld, maar vorige maand ook opeens in de middag. @ Lizzie, aahh meis, wel positief blijven hoor! Knuf en succes morgen. @ Toeter, dus je kids zijn op de hoogte dat je weer zwanger probeert te worden? Ik zou het toch echt raar vinden om het daar met ze over te hebben Haha. @ Ikapika, jaaaa volgende week mag je lekker in het openbaar genieten van je zwangerschap!! Heerlijk is dat. @ Forum, eigenlijk is het best grappig want we zullen elkaar hier straks misschien nog wel beter kennen dan onze 'live' vrienden. Juist omdat je hier alles zegt, wat je misschien niet eens met je vrienden zou bespreken. Ik ben het eigenlijk echt afgeleerd om op kwaaltjes te letten en daarom doe ik het ook niet. Als ik wel wat voel dan zoek ik daar andere oorzaken voor dan een zwangerschap want mijn lichaam heeft me in het verleden zo vaak in de maling genomen! @ Lov, in mijn omgeving ook niet hoor. Ze vragen wel wanneer we er weer voor willen gaan, omdat tja het nu duidelijk is dat we een kinderwens hebben. Zeg dan gewoon dat we nog wel zien wanneer het zover is en we er nog niet echt bewust mee bezig zijn. Heb namelijk geen zin in vragen van, en? Ben je al zwanger?
Hey , Kom ook eens piepen vanavond en merk al deel 2 gaat snel dames ! Ben vandaag op babybezoek geweest ,3 maandjes was hij ♥ Dan thuisgekomen niet veel meer verricht was zo moe ineens ,kids van school gehaald en dan bezig met de kids eens zonder de pc... Probeer in deze wachtdagen tot de testdag wat meer afzijdiger te zijn maar dat kan ik toch niet opbrengen kom dan af en toe wel piepen en probeer dan wat neer te pennen alhoewel ik zeker niet veel speciaals te vertellen heb als Tbm *edit*ons jongste mannetje slaapt sinds zaterdagavond in een groot bed bij zijn grote broer op de kamer want de hele weel al huil en hysterietaferelen maakten mijn moedershartje GEK... De oplossing was dit dus samen met broer slapen en het is vandaag SUPER gelukt !! Bekijk bijlage 314565 Ondertussen is hier weer het èèn en het ander gebeurd las ik : @ Ika ,jij al 3 maanden ,heb je al een mooi buikje? @ Bella ,ik vind het een prachtig plaatsje voor D* en ik duim dat de ziekenboeg snel mag opklaren in jullie familie ! Ooooh een positieve ovulatietest woepie en nu aftellen geblazen enneuh mooi mannetje op de foto @ MGBK PROFICIAT !!!! ach mooie testen ♥♥♥ !!! strooi maar wat hcgtjes in de groep @Mamsie ,hoe voel jij je?? @ Lov ,jij kleine boef hahaha @ toeter ,jij hebt idd.veel donkere ovulatietesten van Kv seg! @ jaydee ,verzorg je en dat het maar snel donderdag mag worden. @Eda ,dat het maar snel mooi weer wordt iedereen is het meer dan zat.. Leuk dat je echo zo geod was gegaan ♥ @ losje ,heb je nog getest ? *edit*jammer meid! Leuk zo op de foon als je mailktje krijgt van de aboo snel kijken doe ik ook of eens ff mamatijd. @ mama van DJ ,ik duim dat die temperatuur terug omhoog schiet en mooi hoog blijft! @ bouwjaar ,idd.zo'n man heb ik ook en dan luisterd hij niet merk ik als ik wat opmerk maar je kunt niet alles doen.Soms heb ik echt goesting om idem te doen zoals hij (maar eerlijk ik kan dat niet ben een poetsfreak) @ xena welkom ! @Dido, ai das kl*te seg had zo gehoop dat je hcg nieuw leven bracht! Knuffel ! *ik zit op't wachtbankje voor 3 april* Liefs x
Ja bella. Gewoon vanwege het feit dat de kids enorm mee hebbem geleefd met mijn vorige zwangerschap. Ik was dan ook al 4 maanden zwanger toen mijn kindje overleed en ze zijn zo verdrietig geweest erom, en toen ze wisten dat we het nog mochten van de dokter sprongen ze zowat een gat in het plafond. En riepen ze, oooohhhhh yesssssssss we mogen weer ..haha Ik betrek ze zoveel mogelijk erbij. Ik vond dit verschrikkelijk die situatie en wilde dat mijn kinderen besparen, maar de situatie leerde mij dat je kinderen niet overal tegen kan beschermen, dat moet je ook niet willen. En dan is het ook zo natuurlijk dat ze al wat ouder zijn natuurlijk, en wijsneusjes Ik ben daar veel meer open in dan met mijn vorige zwangerschappen.
♥♥NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013 Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 23 maart Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 23 maart Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 25 maart Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 28 maart ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 3 april Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 3 april Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april Toeter (34 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 4 april BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 7 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 24 april
@ Toeter, oh zo ja, dan is het wel wat anders. Je kunt je kids inderdaad niet overal voor beschermen. Ik heb dat hier wel zoveel mogelijk geprobeerd, maar toch kreeg zoonlief mee dat er iets met zijn zusje was, hoe klein hij nu nog is. @ Nimme, aahh lief je zoontje. Hoe oud is hij? Mijn zoontje wordt volgende maand 2 jaar en wij willen hem een groot bed geven voor zijn verjaardag, ben alleen zo benieuwd of hij daar al wel in kan slapen of dat ie er niet te klein voor is...
Hij is van 16/11 en net geen 3 jaar 28 maanden dus. Onze oudste sliep 3 maanden eerder in een 1 persoonsbed met zo'n uitvalhekje aan 1 zijde, wie niet waagd
Ja ik had een bed gezien bij Ikea, echt een peuterbed zeg maar, aan beide kanten zit dan zo'n uitvalhekje. Vraag me dan alleen af of hij niet steeds uit zijn bed komt en ik dus 100 keer naar boven kan lopen Maarja, dat zullen we uit moeten proberen en kijken hoe het gaat en anders is het ledikantje weer heel snel terug
Hey nimme.... Superstoer van je kindje! Hier slaapt de jongste ook al een tijdje in het peuterbedje....vindt ze veel fijner Toeter ja dan snap ik het ook wel. Hier is de oudste altijd erg lief voor andere baby's vindt ik dan zo leuk....kan me er echt op verheugen da ik straks een baby heb en een kindje die het beter begrijpt. De oudste was net geen 2 toen de jongste geboren werd... De jongste is trouwens ook gek op baby's...zo leuk! Ik heb wel eens de neiging om te zeggen....misschien krijgen jullie ook wel een broertje of zusje.... Maar hou dat nog maar even voor me....dan gaat de oudste dat overal vertellen hahaha
Ja die ken ik ook......vindt die van mij leuker hahaha Wij moeten binnenkort dus een voor de oudste kopen....een groot meidenbed
@losje balen zeg. Waar komt die misselijkheid dan vandaan? En dan komt je nieuw ronde wel wat vroeg, zag net op de lijst 28 maart staan. @bella stoere fiets en mooie zoon @eda fijn dat je weer een goede echo had Lastig om het je vriendin die ivf gaat doen te vertellen, maar als je alleen al laat blijken dat je je ervan bewust ben dat het pijnlijk voor haar kan zijn, scheelt al veel denk ik @dido waarom gok je dat het niks is? Veel geluk morgenochtend @lizzie sterkte voor morgen hopelijk loop je weer blij t ziekenhuis uit omdat er niets aan de hand is @ika lekker dat je t volgende week van de daken mag roepen @lov ik vind je geen hopeloos geval met je testen. Ieder z'n ding @forum ach ja misschien ben ik er wel meer mee bezig, maar ik kan ook veel met jullie delen. Kan wel zijn dat ik er de komende tijd wat minder te vinden ben. @nimme tja mannen. Hopelijk blijft je zoon lekker in bed liggen Hopelijk ben ik niemand vergeten en zowel: sorry! Vandaag nog even met vriend gepraat en ook gezegd dat ik het idee heb dat ik niet goed met mijn verdriet bij hem terecht kan en dat ik het idee heb dat hij het soms vervelend is. Hij zei echter dat ik vooral wel met m moest praten en dat hij niet vervelend vind. Ook was het mijn beurt voor de eetdate met de vriendinnen, maar vandaag gemaild dat ze me maar een keertje over moeten slaan. Dan is t niet bij mij en kan ik zelf bepalen of ik kom. Een van de zwangeren en een niet-zwangere schreef: "goed dat je het aangeeft". Dus dat is wel oke. Het zijn ook schatten. Van de rest nog geen reactie gehad, maar boeie. Vanavond weer lekker gesport, nu douchen en m'n bed in.