Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    @mgbk , fijn meid dat je goed schoon bent hoef je iig niet onder het mes, en nu kun je het gaan afsluiten dikke knuffel

@Jaydee, wat leuk een meisje! Ben je al een beetje gewend aan het idee?

@Bouwjaar, oehh spannend:D

@Joy , hoe is het eigenlijk met je?

@lov, wat balen zeg.. ik had het zo gehoopt voor d'r

@lizzie, ik heb nog steeds mijn duimen die draaien voor je

@Dido, al getest?

@hier, beetje balend van reacties van mensen. Ik heb het al een aantal mensen verteld en er is er geen één die gefeliciteerd heeft maar met een antwoord komen zo van "ja ik ga je nog niet feliciteren hoor" had het daar vandaag erg moeilijk mee.

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Spannend bouwjaar!
    Ben benieuwd!

Eda, mijn zoon was erna wel flink hoor hij heeft zich bezig gehouden met de autootjes die ik bij had , de reclamebladen bekeken en zijn broek vol gepoept maar hij wilde eerst kijken wat en hoe en de tandarts van me is een heel geduldige man in het opzicht dat hij ook mensen helpt met een aandoening zoals mijn zoon en zoveel geduld en liefde dat hij daaraan toont dat kan ik niet opbrengen.
    Maar begrijp je het is niet dat ik ineens slecht opgevoede kinderen heb of zomaar kon wegbrengen want ik moet nog veel op mijn moeder vallen voor verdere afspraken en anders heeft ze ineens teveel door.

Volgende week vangt een buurvrouw de kindjes op ( brengt ze naar school en de jongste mag bij haar blijven).
    De week erna moet ik een smoes verzinnen bij mijn moeder en o wat haat ik dat want die heeft alles zo snel door...

Mgbk , dikke knuffel als ik kon kwam ik ook langs...
    Heb een thuiskomsten die momenteel idem meemaakt als jij bel er vaak aan maar ze doet de deur niet open , een ms ze het aankan denk ik wel maar zo weet ze wel dat we er zijn voor haar...

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Had het verteld aan de kapster en de tandarts maar die zeiden ook niet gefeliciteerd hoor...
    Heb zo de indruk dat mensen het maar vanzelfsprekend vinden als iemand zwanger is of niet het geluk kunnen opbrengen voor een ander zoals jij zegt omdat ze vinden dat het nog te vroeg is.

Best irritant !!

Hier is het niet warm 15 graden en het heeft al vanaf 16 uur non stop zitten regenen :(

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    een kapster oke,..maar mijn beste din.. en goede collega' (s):(

het is niet alleen irritant, het heeft me erg geraakt en ben daar erg emo onder.

5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ok dan is het idd een andere zaak toeter!
    Mijn boezemvriendin kanon wil dat ook niet vorige keer aan de ene kant snap ik haar wel ze wilde ook nog ooit 1 maar aan de andere kant snap ik ze niet want ze mocht van haar man en toen wilde zij niet meer...
    Waarom kan ze dan niet blij zijn? Geen idee dus.

Jaydee , ik hoor shoptijd :D

Ha bah het nieuws hier in BE is toch niet min
    Zwangere lerares wordt in elkaar geslagen door student
    Die treinramp in Wetteren
    Dan dat jongetje wat ze hebben misbruikt om zijn medicatie goed te keuren...
    Kinderen die dood worden gereden door vrachtwagens...

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @toeter Testen was bij mij niet meer nodig. Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden, dus door naar de 2e ronde. Niet feliciteren is niet leuk, maar ik moet zeggen dat ik zelf juist door hetgeen ik heb meegemaakt ik voorzichtig reageer als mensen het vroeg in de zwangerschap vertellen. Misschien ook omdat ik het zelf ook niet prettig vond toen mensen bij m'n 2e zwangerschap heel uitbundig gingen doen. Een volgende keer gaan we het daarom ook pas vertellen als we de 12 weken voorbij zijn. Geeft nog steeds geen garanties, maar voelt voor mij in ieder geval prettiger.

@mgbk Ik sluit me aan bij bouwjaar. Zulke tijden maken je als stel vaak sterker, maar ik kan me je gevoel goed voorstellen. En logisch dat je je nu niet sexy voelt. En je hebt natuurlijk ook nog steeds hormonen door je lijf gieren. Voor nu gaan we lekker in onze snoggy op de wachtbank tot we weer aan de slag mogen.

@bouwjaar we hebben nog geen datum. Lijkt me het leukst als je nog een beetje kans hebt op mooi weer, maar dat zou dan best wel snel moeten. Maar goed we willen het klein houden, dus is misschien zo te regelen.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben in z'n 1 naar huis gereden, dat lukte nog net en toen de garage gebeld. Ze hebben dinsdag pas tijd om er naar te kijken en dan moeten we ook nog kijken hoe we de auto daar krijgen. Waarschijnlijk op een rustig moment in z'n 1 of 2 die kant op. Dus voorlopig even autoloos. Wordt waarschijnlijk iets van € 700,-. Gelukkig komt het vakantiegeld er weer aan.

@uitslagen Ik zag net in m'n medisch dossier van het ziekenhuis dat m'n bloeduitslagen binnen zijn. Ze hebben 1 afwijking gevonden. Ik heb vitamine b6 waarden van 220 terwijl die max eigenlijk 180 moet zijn. Heb al even zitten Googelen, maar volgens mij heb je daarmee geen verhoogde kans op miskramen. 29 mei weer afspraak met gynaecoloog, dus ga het dan horen. Verder was alles in ieder geval dus normaal. Dus zeer waarschijnlijk inderdaad 3 keer dikke pech.

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Oh jammer dido , maar op naar de volgende ronde, met frisse moed.
    Je uitslagen,.. eigenlijk onbegrijpelijk he..gewoon pech hopelijk volgende keer portie geluk..pff.

Ik snap het van de 12 weken. Ik heb vorige zwangerschap ook gewacht, maja met 16 alsnog mis. En soms moet je het mensen vertellen zoals op mijn werk moest ik wel want ik werk normaliter met gevaarlijke stoffen, en ja dat wil ik nu gewoon niet doen.

Mijn beste din, heeft mijn kids opgevangen met het gebeuren rond lisa,..dus ik wou het gewoon met haar delen en als je dat antwoord krijgt ( al snap ik het wel) dan ja ...ga je gewoon nadenken, en al zeker als iedereen zo gaat doen.

ik wil er het ook niet geheim houden.

10. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Dido, balen van je auto zeg! Zulke bedragen zijn nooit leuk....
    Aan de ene kant fijn dat er geen aanwijsbare oorzaak is voor je miskramen. Dat wil dus zeggen dat je gewoon goede kans hebt op een mooie 9 maanden zwangerschap als het dikke pecht was.
    Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat het ook niet echt oplucht, aangezien dikke pech je dus blijkbaar verschillende keren kan overkomen...

Ik hoop dat het je lukt een beetje positief hier in te staan ook al is dat moeilijk...

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Toeter. Dank je meid. Maar ik weet het niet... Vind het zo raar als ik nu nog positief zou testen.
    Vind het raar dat mensen zo reageren!:( Vind het eigenlijk heel raar om niet iemand te feliciteren ze zwanger is. Wat het verleden ook is.

Mgbk. Dank je ook voor het kaarsje. Wel streng hoor dat ik niet bij jullie op de bank mag... :(
    Ik zit alleen op de bank. Wachten op uhmmm... iets????
    Oom krijgt al een nieuwe heup. Heel erg versleten en zo oud is hij nog niet net 50.

Dido. Zo balen dat je auto kapot is. En ook balen dat het dan zo duur zou zijn. :(

Alle zwangere. Last van kwaaltjes of zijn ze ondertussen al weer over? Of nergens last van dat kan natuurlijk ook nog ;)

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, hele dikke, vette, enorme, gigantische knuffel voor jou!

Bouwjaar, en, en, en? Wat was het? Zijn nieuwsgierig hier!

Lizzie, nog geen duidelijkheid dus? Balen meid!

Toeter, je wil gewoon gefeliciteerd worden. Logisch toch. Ook al zijn mensen afwachtend....

Dido, hoe is het mogelijk hé, 3x pech...... Lijkt me wel genoeg pech voor de komende 20 jaar dan!

Nimme, wat een heftige nieuwsberichten zeg! Pffff

Lov, zwaar kl*te voor je meid! Had zo gehoopt op een mooie afsluiting van je vakantie!

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier veel minder kwaaltjes. Misselijkheid is veel minder gelukkig. Vandaag wel erg moe maar dat kan ook door het vele werken komen ;)

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Voel me helemaal niet zwanger, net als de vorige keer. Niet goed voor de gemoedstoestand. Het is nog steeds als een soort waas, alsof het een droom is waar ik straks uit wakker wordt. Had nog een actiontest over en die geeft iig nog een hele duidelijke streep, dus het zal wel. Kwalen ach slapen gaat niet best en ik ben wat moe, maar ja die zijn ook gerelateerd. Verder niet misselijk, geen zere borsten. Misschien wat emo, moest vandaag weer huilen bij een foto van *Ukkie.
    Oja enige echte kwaal: obstipatie. De 2 eetlepels lijnzaad (zelfs al voorgeweekt) en de roosvicee laxo doen nog niet merkbaar iets. (neus-verwelkende gassen geven ja)

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    bouwjaar wat was je verassing?? of komt die nog..erg die nieuwsgierigheid:)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oja haha

Vorig jaar was de mobiel van mijn vriend al een paar keer ter reparatie gebracht. Inmiddels had hij vorige maand een nieuwe gekocht en zijn oude ter reparatie gebracht (was nog steeds garantie periode). Hij had met het reparatiebedrijf waar de winkel het heen stuurt afgesproken dat het een swop zou worden (=nieuwe krijgen).
    Hij heeft m vandaag kunnen ophalen. Winkel heeft m echter naar een ander reparatiebedrijf gestuurd, dus geen nieuwe maar nu doet alles t weer. Zit een nieuw moederbord in.
    Maar ik mag (net als de vorige keer) zijn oude hebben, dus voor mij gratis* een nieuwer toestel. :) De verrassing was dus dat dat toestel er was.
    Helemaaaal niet meer aangedacht

*Ik heb het er niet voor over om 200, 300, 400 euro aan een nieuwe telefoon uit te geven

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mgbk;
    PROEST(stikt in haar lekkere ijsje)
    Wil je niet meer van die spinnen vragen stellen als ik ijs eet, ik moest gelijk weer aan vanmiddag denken:$
    Ik de hele tijd goed opletten of ik ze zag.....sta ik 1 keer even te kletsen met me schoonzus zit er een grote op de steel van me schep:$:$ik greep er bijna met me handen in.....ik kon opeens heel hoog springen met een gipse poot:D
    Maar het was me eigen schuld vond ml want ik mag helemaal niet scheppen met me pootje zei hij!:x
    Maar meissie je moet niet zo raar denken hoor over je mannetje tuurlijk blijft ie van je houden!!!!!!
    En in het uiterste geval heb ik nog wel een hut over:D
    Ik denk dat hij ook weer even wat te verwerken heeft, en hij denkt misschien dat jij geen zin heb.....en is ie gewoon voorzichtig met je!
    (Heb ik je weer aan het lachen gemaakt:))

Dames deze was even speciaal voor mgbk......ik kom straks even naar de rest spieken
    Maar eerst even iets anders want de kids liggen op bed:p

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Super relaxt. Ik mag eind deze zomer een nieuwe. En ben er weer aan toe. I Love nieuwe telefoons. :p hahahaha

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Ik zie nog een kwaaltje...vergeetachtigheid ;)
    Hopelijk heb je straks gewoon een super echo en ben jij een van de gelukkige die een vrij kwaalloze gezonde zwangerschap mag genieten!

@jaydee Dubbel gevoel inderdaad. Na de 1e miskraam dacht ik ook 'dat overkomt me niet nog een keer'. De derde keer was ik vooral cynisch en hard, zo van ' ach ja...zal ook weer niet'. Bij een volgende zwangerschap zal ik ook eerst moeten zien voordat ik kan geloven. Als alles echt om een reden gebeurt ben ik wel benieuwd wat ik hiervan zou moeten leren. Dat vraag ik me wel eens af.

@lizzie Ik zou er juist niks meer van snappen als je zo lang over tijd bent en niet zwanger bent...hoop het in ieder geval wel voor. Dat je maar snel duidelijkheid hebt in ieder geval...We houden nog geen plekje voor je vrij op het bankje, maar mocht het toch nodig zijn vinden we wel een plekje voor je hoor :)

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @losje ik haat spinnen ook. Mijn broer en ik geven mijn moeder de schuld dat we te jong de film Arachnafobia hebben mogen zien

Ik heb dat dus helemaal niet met telefoons en kan er jaren mee doen. Mijn 1e heb ik nieuw gekocht (bij de bart smit haha) en mijn 3e. De 2e ging het toetsenbord van stuk dus toen moest ik wel een nieuwe. De 4e was de oude smartphone van mijn vriend en nu dus de 5e weer. Ik heb met mijn telefoons denk ik 3 jaar , 5 jaar, 3 jaar en laatste 2 jaar meegedaan en als mijn vriend geen nieuwe had gekocht zou ik vrolijk de oude blijven gebruiken.

@dido onee zwangerschapsdementie het zal toch niet...

Deel Deze Pagina