Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    whaha...

Wat leuk bouwjaar scheelt inderdaad veel centjes hoor, en is altijd leuk he zo'n presentje:D

haha losje, ik zie je al helemaal springen:D

@kwaaltjes, tja ik moet zeggen dat het bij mij allemaal wel meevalt.. zo nu en dan maagzuur , beetje last van mijn liezen af en toe dat een beetje doortrekt naar bovenbenen, .. vergeetachtig,.. meer afscheiding ..moe..maar allemaal niet noemenswaardig eigenlijk het is het klagen niet waard geloof ik:D

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    ♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013♥
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013♥

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013♥

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-12-2013
    Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014
    Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014
    Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014
    Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 4 mei
    Parel (25 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 18 mei
    ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 4e ronde, 12 mei
    MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, 3e ronde, 14 mei
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 4e ronde, 24 mei
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 4e ronde, 30 mei

♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, 1 juni
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 7 juni
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 4e ronde, ? juni

Het geslacht bij Jaydee moest nog aangevuld

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Thanks voor het aanpassen.

@hier vriendlief heeft liever dat ik stop met de Chinese kruiden die ik bij de acupunctuur slik. We moeten er allebei achter staan vind ik, dus ik denk dat ik er mee stop.

4. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Bedankt voor het aanpassen Bouwjaar!

@Dido, waar dienen die kruiden precies voor dan?

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Pff jullie kletsen echt veel!!
    Ben ik blij dat ik morgen thuis ben, want jemig :$ Super gezellig... Maar krijg het moeilijk gevolgd...

@ Bouwjaar, super zeg zo je telefoon krijgen ;)

@ Mgbk, meis je vriend zal echt wel van je houden, het is ook niet niks... Dikke knuffel meid...

@ Jaydee, een meisje, dan was mijn pendel en voorspelling goed ;)

@ Lov, balen zeg!! Ik hoop dat je vakantie verder wel leuk is...

@ Toeter, lekker zulke reacties

Hier het erg druk, pff morgen even rust en donderdag ook...
    Moet morgen wel naar ziekenhuis om te kijken of er geen overstimulatie is... Maar wat rommelt mijn buik zeg :(

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Doe jij pendelen dan parel? hoe vraag ik dat aan, wil dat ook wel graag eigenlijk:)

nee zulke reacties zijn niet zo lekker:( maar net even bijgepraat met schoonmama,...:) ze zegt lekker maling aan hebben en langs je heen laten gaan want je druk maken heeft ook geen zin...pepte ik wel even van op.:)

7. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    @ Jaydee, gefeliciteerd! Wat leuk een meisje. Ik wist helemaal niet dat ze dat zo vroeg al konden zien.

@ Mgbk, mooi dat alles schoon is meid. Hoe voel je je nu?

@ Lov, zo jammer...

@ Dido, geniet van de voorbereidingen. Hoe voel je je eronder dat het waarschijnlijk 3 keer dikke pech was? Ik hoop zo dat het binnenkort raak is voor je.

@ Mgbk, ik snap je gevoel volledig hoor. Alles wat ik kon denken na mijn miskraam dit jaar is, waarom kan mijn lichaam niet gewoon doen wat het moet doen. Ik voelde me zo in mijn vrouwelijkheid aangetast. Kan je er met ml over praten?

@ Bouwjaar, ik ben erg benieuwd wat voor een verrassing je vriend had!

@ Nimme, ik zit hier te wachten op regen omdat ik nu niet eens van het mooie weer kan genieten. Hooikoorts!!!!

@ Toeter, ik geef je wel gelijk, het is ook een beetje raar dat mensen dat zeggen. Alsof je zelf niet al heel erg je best doet om zo positief mogelijk te blijven. Zoals Dido zegt vind ik het ook altijd moeilijk om heel enthousiast te reageren als mensen hun zwangerschap zo vroeg aankondigen maar ik doe het altijd wel omdat ik nu eenmaal voor de meeste mensen niet hun blije naiviteit met betrekking tot zwangerschap wil wegnemen.

@ Lizzie, ik zat vorige week in jouw schoenen, wachten op iets... En kijk wat er gebeurde!
    Kwaaltjes, tja, hier de ergste is nog steeds de meest oncharmante, winderigheid. En puisten, heb ik nog nooit gehad in zwangerschap! Snel moe, zere b(.)(.)bies en continue honger.

@ Parel, ik hoop echt dat er geen overstimulatie is, succes morgen.

Hier, zou vanavond eigenlijk gezellig met ml naar de film gaan maar heb zo’n enorme last van hooikoorts. Echt heel lang geleden dat het zo erg was. Dus ml is naar de film met zijn zusje en ik zit op de bank met een kop thee een romantische film te kijken.

8. Parelbloesem

Je schoonmama heeft zeker gelijk!!

http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/420073-pendelen-dmv-foto-gelieve-niet-reageren-alleen-lezen.html
    Dat is mijn pendel topic, als je even de instructies in het eerste bericht leest en dan een berichtje naar dit account stuurt dan wil ik wel pendelen ;)

9. Parelbloesem

Liesje, wat vervelend van je hooikoorts zeg...

10. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Ikapika krijgt een meisje
    Jaydee krijgt een meisje

[FONT=&quot]Toeter[/FONT][FONT=&quot] (0) "voorspelt"[/FONT][FONT=&quot]:
    Ikapika Jongen
    Joy Meisje
    Eda Meisje
    Jaydee Jongen
    MamsieM Jongen
    Nimme Jongen
    Bouwjaar Meisje
    Mamavandj Jongen
    Lies: Meisje
    Liesje Jongen
    Toeter: Meisje

Losje (0) "voorspelt":
    Ikapika Jongen
    Joy Meisje
    Eda meisje
    JaydeeJongen
    MamsieM Meisje
    Nimme Jongen
    Bouwjaar Meisje
    mamavandj Meisje

MamsieM (1)"voorspelt":
    IkapikaJongen
    Joy Meisje
    EdaJongen
    Jaydee Meisje
    MamsieM Meisje
    Nimme Meisje
    Bouwjaar Jongen
    mamavandj Meisje

Joyofliving (1) "Voorspelt":
    Ikapika Jongen
    Joy Jongen
    Eda Jongen
    Jaydee Meisje
    MamsieM Meisje
    Nimme Meisje
    Bouwjaar Jongen
    mamavandj Meisje

Lizzie (1) "voorspelt":
    Ikapika Meisje
    Joy Meisje
    Eda Jongen
    Jaydee Jongen
    MamsieM Meisje
    Nimme Meisje
    Bouwjaar Jongen
    mamavandj Jongen

Ikapika (1) "voorspelt":
    Ikapika: Jongen
    Joy: Meisje
    Eda: Jongen
    Jaydee: Meisje
    MamsieM: Jongen
    Nimme Meisje
    Bouwjaar Jongen
    mamavandjMeisje

Eda (2) "voorspelt":
    Ikapika: Meisje (om toch maar afrechts te doen!)
    Nimme: JJongen
    Bouwjaar:Meisje
    mamavandj : Jongen

MamavanDJ (1)"voorspelt":
    Ikapika: Meisje
    Eda: Meisje
    Jaydee: Jongen
    Nimme: Meisje
    Bouwjaar: Jongen
    mamavandj: Jongen (eerste gevoel)

Dido (1) "voorspelt":
    Ika: Jongen
    Eda: Meisje
    Mamsie:Jongen
    Joy:Jongen
    Nimme Meisje
    Bouwjaar Jongen
    mamavandj Meisje

Parelbloesem (1) "voorspelt"
    Ika:Jongen
    Joy Meisje
    Eda Meisje
    Nimme:Meisje & Jongen
    Bouwjaar: Meisje
    MamavnDJ:Jongen

Jaydee (1) "voorspelt"
    Ika:Meisje
    Joy: Jongen
    Eda Meisje
    Jaydee: Jongen
    Nimme:Meisje
    Bouwjaar: Meisje
    MamavnDJ:Jongen[/FONT]

Liesje (0) "voorspelt"
    Ikapika: Meisje
    Joy: Jongen
    MamsieM: Meisje
    Nimme: Meisje
    Bouwjaar: Jongen
    Mamavandj: Jongen
    Lies: Meisje
    Liesje: Jongen
    Toeter: Jongen

Ik heb de genen die al weten wat het wordt maar niet vet gedaan.

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel Wat houdt overstimulatie in en wat kunnen ze dan zien?

@jaydee De kruiden werken ondersteunend aan de acupunctuur om de organen die volgens de Chinese leer verantwoordelijk zijn voor innesteling te stimuleren. Je weet natuurlijk nooit met zekerheid of het werkt. Vriendlief en ik zijn allebei niet happig op medicijnen. Als het niet nodig is, liever niet, maar ik had zoiets van baat het niet schaadt het niet, maar ik vind dat hij het er ook mee eens moet zijn.

@liesje Wat vervelend die hooikoorts. Krijg je daar normaal medicatie voor? Zal waarschijnlijk niet mogen nu je zwanger bent zeker? Tja drie keer pech...aan de ene kant fijn dat je niks mankeert aan dr andere kant, waarom zou het geen 4e of 5e keer pech kunnen zijn. Ik ben er wel cynischer door geworden.

12. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Het is niet alleen maar blije naiviteit, vind dit trouwens ook best negatief overkomen, of begrijp ik het verkeerd?

Als je diepste wens, waar je hart zo naar heeft verlangt werkelijkheid wordt... dan is dit vervulde geluk met liefde wat je voelt en dát is wat je met anderen wilt delen. Hoe vroeg het dan ook in de zwangerschap mag zijn.

pff wordt er warm van haha heb het volgens mij ook echt naar gevoel omschreven.

ik ga dat topic bekijken parel thanks!:)

13. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Was absoluut niet negatief bedoelt eigenlijk, hoewel ik zie dat het zo overkomt. Ik zou zelf eigenlijk zo graag willen dat ik dat nog had, een bepaalde naiviteit rondom zwangerschap.

Ik denk dat je het heel mooi hebt omschreven, zo is het precies!

14. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ik dacht al dat ik het verkeerd opvatte;) ik zou niet meer naief willen zijn rondom zwangerschap ondanks alle ellende,.. heb ik er veel van geleerd. Ook dat het leven zelf echt een andere kant van de medaille laat zien en dat het moeilijk is om dan weer vertrouwen te hebben...
    Maar wat ik als mens vaak vergeet is dat vertrouwen moet groeien

Ik wordt emotioneel als ik dit schrijf, maar is echt mijn gevoel.

15. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Probleem voor mij is alleen dat doordat wij Alexander zo laat in de zwangerschap hadden verloren vind ik het moeilijk om van zwangerschappen te genieten. Ik heb bij Robin echt mijn uiterste best gedaan om van ieder dingetje te genieten want als het weer fout zou gaan dan zou ik er spijt van gehad hebben dat ik niet heb genoten. Maar toch overheerst de angst.
    Door wat ik heb meegemaakt weet misschien wel veel te veel over problemen in zwangerschap, hoewel natuurlijk kennis je ook beter voorbereid.
    Voor mijzelf vraag ik me af hoe veel zwangerschappen ik moet hebben om weer volledig vertrouwen terug te hebben, ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken.

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#4616 Liefoe, 7 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2013
    auw auw ben er ga eventjes globaal reageren voor ik dingen verkeerd zeg bij iemand.

Im.reacties anderen vind het heel erg ,heb ondanks al mijn tegenslagen nooit zo gereageerd op een andere vrouw die ik kende die zwanger werd en dit aankondigde noch als ze moest bevallen.
    Heb wel soms eens moeten slikken maar ik vind je mag het altijd iemand gunnen.Ik weet nu ook al dat als wij het gaan aankondigen er heel veel zullen zijn die NEGATIEF zijn in de zin van wat ik vorige keer al zei omdat het ons 4e kindje zal worden.
    Mensen die jaloers zijn zoals mijn tantes omdat ze liever hebben dat hun dochter eerst zwanger moest zijn dat hun niet in de belangstelling staan de komende 9 maanden.
    Tjonge echt een circus en daarom vertel ik het ook gewoonweg nu nog niet en ook omwille van de schrik of het goed zal lopen.
    Zij snappen toch niets van miskramen.

ivm.kwaaltjes eerlijk ik voeld een verdoofd gevoel vanondere in mijn onderbuik ,liessteken ,moe zijn door het slacht slapen s'nachts en dus al helemaal niet overdag goed uitgerust rondlopende.
    Ik droom over vanalles maar voornamelijk over stemmen die ik hoor ,mensen die ik hoor praten enz.terwijl er niemand voor aan ons huis staat klinkt gek.

Parel ik duim dat het niet teveel eitjes zijn geweest maar als het toch zo is 2 ling zou een mooi wonder zijn!

Lies ,hooikoorts spreek me er niet over moest met mijn mond open zitten bij de tandarts en ik kon amper door mijn neus ademen...

Dido ,rot van je auto ik hoop dat je een oplossing mag vinden!!

Lizzie ,duimen staan nog gekruist!

MamaAnnelies. heb aan je gedacht vanmiddag ,weet niet waarom maar je kwam door mijn gedachten gevlogen!

Heb nog tandpijn kan ook moeilijk anders door de 4 prikken om bij te verdoven ,het gewroet erin ,moet dinsdag bij laten polijsten aan de zijkant is beetje scherp maar voelde dat niet met verdoving nu ineens vanavond wel.
    Heb voorzichtig zitten eten als een bommake van 80 jaar voorzichtig want heb schrik van de pijn of weer misbijten met de tanden.

Ik heb een hoop strijkwerk in de aanbieding :D
    wie wil :p

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bouwjaar whahahahaha ja wat een k*t film was dat....brrrrr
    Hihihi neus-verwelkende gassen had ik ook veel zei ml, en ja was ook heeeeeeel vergeetachtig.....dusssss zwanger hè:D

Dido aan een kant wel lekker dat ze geen afwijkingen hebben kunnen vinden die te maken kunnen hebben met je mk's maar dan is het zo ontzettend balen dat je drie keer pech hebt gehad:(wat de medicijnen betreft je moet doen waar je jezelf lekker bij voelt en ja je hebt het nu geprobeerd, misschien weer een keer zonder proberen. ...

Liesje jeetje wat vervelend die hooikoorts. ....zit je te snotteren bij de film;)

Even over vroeg vertellen van zwangerschap; ik heb bij me tweede dochter het iedereen al verteld met 4 weken, het kwam zo uit want me eerste dochter was jarig, eniedereen waar ik van hou was aaanwezig dus hebben we het iedereen verteld omdat we ook zo blij waren.
    De laatste zwanger schap wist ook bijna iedereen en daardoor van hele dierbare mensen heel veel steun en liefde gehad!

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Denk dat die schrik of angst er altijd zal wezen hoor Liesje ,
    een beetje vertrouwen maar met net om de deur of hoek dat stemmetje wat je weer met de voetjes op de grond brengd niet?

Maar daarom zijn we hier ,we slepen iedereen erdoor heen ,wachtend op een eitje(s) ,wachtend om te testen ,wachten op die goede echo(s) en wachtend om een gezond wonder op de wereld te zetten ....

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lieve nimme....mensen die zo gaan reageren zijn niet wijs!!!!
    Het is jouw leven en maak je niet te druk om wat een ander gaat zeggen (moet ik zelf nodig zeggen)
    Dus geniet nou maar van jullie 4e wondertje het is jullie gegund!
    O ja heb je nog erge pijn in je mond? Hoop dat dat snel over is!

20. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Liesje, ik begrijp je helemaal. En het is ook rot dat je dit heb moeten ervaren. Maar je mag niet van jezelf verlangen dat je geen angsten mag hebben. Ik bedoel te zeggen sta het toe angstig en onzeker te zijn dat mag namelijk ook! En dat is ook niet gek na alles!!!

Maar weet iig dat vertrouwen moet groeien en dat dat er nooit ineen keer is. Dat is de les die ik leerde, want ik dacht altijd dat er iets mis met me was.

Ik heb ook weleens gedacht "kan ik nog wel kindjes krijgen, of is het wel voor mij weggelegd... maar door het niet opgeven, en elke keer moed en hoop te leggen, komt toch weer het proces van vertrouwen op gang. En mocht het zo zijn, dat het inderdaad niet meer zou kunnen, dan is dat weer een keuze voor later.

Nimme ik vind dit verschrikkelijk te moeten lezen! zeker van je tantes..!! bah ik begrijp heel goed dat je het voor je houdt...maar ik zou er ook schijt aan hebben het is hun probleem niet de jouwe meid!

pff wordt daar mottig van...

Deel Deze Pagina