Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#4661 Liefoe, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2013
    Middag ,

Parel, komen updaten na je gynè bezoek e!
    En nog veel geknabbeld gisteren ;)

Ika, geniet daar maar!mooie foto's maken hoor :)

Eda , jij bent dus dier.arts?
    Fantastische job!hoe voel jij je?

Bouwjaar,snap je teleurstelling heel zeker van de CB!!!
    Voor het zelfde geld als je hem morgen deed kwam er 3+ op te staan.
    Ik heb met urine getest in de namiddag anders een gewonen streepjes test doen en als die knald is jet toch allemaal in orde.
    Jij 16 mei je 1e echo, spannend!

MamaDj, ik hoop dat je plasje in orde is en idd dat slapen is een kwaal omdat het progesteron stijgt en dat zorgt voor slecht slapen :)
    Jij mag lekker de dag na mijn verjaardag gaan op echo !

Losje, toch rustig aandoen hoor met je voet, is hij ook nog gezwollen?

Dido , loske , mgbk, lov ik snap jullie maar duim eens zo hard dat jullie op roze komen komen!!!

Mgbk , je zaagt zeurt niet absoluut niet ik ben blij dat je zo durft te vertellen over alles!!!
    Knuffel!!

Jeb nog last van mijn kaak dat wel en misselijk voor kapot zo ineens uit het niets?
    Dochter heeft weer een partijtje om te gaan als prinses en zoon therapie , zet de jongste dan even bij mijn mama af kan ik dat uurtje de stad in :)

Ga de kids halen tot later

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Sorry mamavandj ik ben gewoon een "nerd" geen computer nerd......
    Veel plezier buiten met de kids! Die van mij zijn weer aan het ruzie maken buiten, dus zit ik heerlijk even binnen met jullie te kletsen!
    Nimme ik heb vandaag alleen even de keuken een sopje gegeven en zit nu weer lekker met het pootje omhoog, hij is niet gezwollen hoor!
    Mgbk sterkte met je migraine meis,*vind ik niet leuk*, ik hoop echt dat je binnenkort weer lekker in je velletje zit dikke knuffel van mij.......

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nou Losje hier net zo... gezeur in die zandbak. Wordt er soms zo moe van...

Nimme, shopse! Heerlijk even zonder de kids op pad!

Haha, mgbk. Ken je die uitdrukking niet? Mss wel echt R'dams?

Lekker weer idd. Tis gewoon warm hier, zonnetje valt nu af en toe wel weg. Ach straks even lekker stokbroodjes bakken!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihi ml pest me wel eens met "weet je het zeker een derde?"
    Dan zeg ik "er zijn genoeg leuke momenten"
    Maar mamavandj word af en toen wel een beetje moe van ze:D

5. MamavanDJ

Nou idd Losje, als ze weleens hun buien hebben, denk ik ook, waar begin ik aan?? Maar aan de andere kant, je krijgt er veel meer voor terug. Daar denk ik dan maar aan!
    En dan heb jij twee meiden! Zijn het kattekoppies?
    Mijn jongste is echt een pieperd, als z'n broer maar even te dicht bij 'm komt, is het al nouhou.... En dan zit ik... niet zeuren!

Maar we zijn alweer binnen hoor. Oudste wilde niet meer, dus jongste ook niet meer. Wat dat betreft kunnen ze ook weer niet zonder elkaar. Ben heel benieuwd hoe dat wordt met een derde erbij. De jongste is echt een mama's kind. Maar goed, tegen die tijd is hij alweer bijna 4.

Stokbroodjes liggen in de oven, wasjes gedraaid, opgehangen en gevouwen. Vanmiddag maar lekker lui doen denk ik!

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja soms heb je zoiets van peace!
    Bij de kids , daarom is het zo rustig als ze allemaal slapen :D ;)

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Succes met de ruziende en soms vermoeiende kids! knuffel ze maar extra hard om van ze te genieten!!

Nimme, sterkte met je pijn in je mond!!! en shop ze ff!

Mamadj ik ben net als losje wel de laatste die enig idee heeft hoe computers en instellingen werken :) :) ikke blond!

Heb straks testje gedaan, wordt wel iets lichter heb ik het idee, maar als ie opdroogt na een half uur is ie me toch weer veel te donker.

En mamdj ik heb je raad toch opgevolgd (mn moeder zal het niet geloven, maar ik heb eindelijk eens naar iemand geluisterd!) ik ga vrijdag bloed prikken op hcg en bloedarmoede. Als daar iets uitkomt...dan val ik van mn geloof af!

Ik ga zo werken. oja niet vergeten langs de huisarts te rijden om het formulier op te halen. ben benieuwd met mijn dementie....

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, goed dat je er wel met je man over kan praten. Herkenbaar ook dat hij toch niet volledig snapt hoe jij je voelt. Het is gewoon niet uit te leggen wat hormonen met je kunnen doen.
    Wat jij zegt herken ik ook wel van na mijn miskraam. Als mijn man dan een lieve opmerking maakte of wel zin had in seks, dan zei ik ook wel eens dat het toch allemaal geen zin had, dat ik niet eens zwanger kon blijven etc. Ik kan soms ook best negatief over mezelf denken;)
    Wat vervelend ook dat er nooit iets uit de onderzoeken komt. Tuurlijk is dat aan de ene kant fijn, maar soms is het juist zo fijn als er wel een oorzaak wordt gevonden. Hoe lang duurt migraine bij jou meestal? 1 dag of meerdere dagen?
    Ik zie nu je laatste post, verstandige keuze om je bloed nog even te laten onderzoeken!

MamavanDJ, ik voel me goed:) Het is nog steeds niet geland, volgens mij zit ik in de ontkenningsfase... Ben blij dat mijn bloedverlies is gestopt en verder heb ik niet veel last. Maakt me soms ook wel weer onzeker.
    Sorry, ik ben ook geen computernerd. Kan je totaal niet helpen:p
    Geniet van je luie middag!

Nimme, veel plezier in de stad!

Losje, ik vind de opmerking van je man wel grappig:D Jij ook een fijne dag!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #4669 Bouwjaar1979, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt: 8 mei 2013
    Ik begrijp je probleem niet goed, je ziet de links (URL) van banners? Bij jezelf of bij anderen?

Stomme test heeft me rete-onzeker gemaakt. Via de link die Joy laatst postte toch nog maar 2 nwe besteld. 1 is voldoende maar die 2 zijn net zo duur als 1 in de winkel. In theorie zou je vanaf 21 dpo de 3+ moeten hebben en ik zit op 23, oke dat is maar 2 dagen verder maar toch. Ook nog wel een topic gevonden waar in iemand op 10 dpo testte en op 15 dpo 1-2 had. Nu staat banner op 7 weken. Iemand anders reageerde ook al dat t bij haar niet klopte. Als ik maandag nog steeds 2-3 heb weet ik genoeg.
    Krijg een beetje het-is-ook-te-mooi-om-waar-te-zijn-gevoel

Sorry voor m'n gezanik

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lies ja die herkenning is fijn hier. Dan weet ik weer ff dat ik niet volledig gek ben Haha.
    Over migraine. Ik heb altijd hoofdpijn. Chronisch. Die migraine komt daar boven op. Die kan enkele uren tot enkele dagen duren. Is dus niet echt iets over te zeggen hoe lang het gemiddeld duurt.

Hoe is het met jullie verbouwing?? Fotos!

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Bouwjaar geloof me nou, je was gewoon paar dagen te vroeg, het is een indicatie en je weet nooit helemaal zeker wanneer de bevruchting is geweest of het innestelen. Het zit goed by je, de kaarsjes heb ik niet voor niets gebrand. Komt goed meis! Ik denk aan je!

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4672 mgbk, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2013
    Beetje sentimenteel, maar iemand 'fan' van Blof? Ik normaal niet bijzonder. Vind de tekst een beetje zwaarmoedig, maar ik vind het tweede couplet wel erg toepasselijk voor het verdriet na een mk, iig in ons geval.

Blof - Zo Stil (Single + Lyrics) - YouTube

Zo hard,
    De uren na de klap dreunden zo na,
    Dat niets nog, te bevatten en begrijpen was, het was,
    Zo hard,
    Dat alles wat we dachten, ons alleen maar leegte bracht,
    Zo moe en zo verslagen waren wij,
    Nu de stilte bij ons was in plaats van jij.

Sorry, maar de tekst in combi met de melodie en zijn stem, raakt me... :). Zullen die horrormonen wel zijn :)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk ik heb zitten janken bij "Zo mooi"
    tekst
    youtube
    Te vinden op i-net: "Zo mooi’ is geschreven naar aanleiding van een miskraam bij zeer goede bekenden van Bløf."

Wat jij aanhaalt is ook erg toepasselijk

14. MamavanDJ

Is idd een mooie tekst mgbk. Omschrijft goed het gevoel na een mk. Ben ook geen fan hoor.
    Ben blij dat mijn douwende bek jou over de streep getrokken heeft, haha! Heel vervelend dat je er altijd last van hebt. Heeft een vriendin van mij ook en ook daar kunnen ze niks vinden.
    Hebben jullie dat toevallig van de week gezien, was geloof ik bij het nieuws, dat mensen met chronische buikpijn waar ook niks bij te vinden was er nu in één klap vanaf zijn. Was één of andere zenuw. Dat zal vast bij die hoofdpijnen ook wel zo zijn, hoop alleen niet dat ze dat over 30j pas ontdekken.
    Wel apart zeg dat jij alle soorten onderzoeken hebt ondergaan en dat je altijd op en top gezond blijkt, terwijl je lichaam iets anders aangeeft.

Oh Bouwjaar, had je nou die test maar niet gedaan! Snap je onzekerheid heel goed hoor, maar het moet zwaar frustrerend voor je zijn! Hoop dat je genoeg afleiding hebt komende week...

Lies, nog steeds niet geland? Ook nog geen afspraak of iets dergelijks gemaakt? Wel fijn dat het bruinverlies nu over is.

Zoonlief heeft netje fimpje aangezet, dus ga even gestrekt met mn beentjes op de bank. Mss doe ik m'n ogen wel even dicht als het toegelaten wordt...

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, ik vind dit liedje sowieso best mooi. Inderdaad toepasselijke tekst!
    Altijd hoofdpijn, vreselijk! Wen je daar aan of belemmert het je functioneren ook? Ook lekker dan die migraine er nog bovenop. Ik heb met je te doen:(
    Ik zal komende dagen weer eens wat foto's maken van ons huis en ze hier posten:)

Bouwjaar, prima dat je ze besteld hebt als jij je daar goed bij voelt:) Hopelijk geven de volgende uitslagen wat meer rust. Dat zoeken naar topics herken ik zo goed. Heb ook alles afgespeurd over bruin bloedverlies;)
    Dat de tijd naar je eerste echo maar snel voorbij mag gaan!

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O ik kan echt janken bij ilse de lange "one"
    Die heb ik na curettage geluisterd in ziekenhuis!
    Ik ben echt iemand die kan huilen door teksten......grijpt me enorm aan...en dan in de auto keihard meezingen (beetje vals maar toch) en meejanken!

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Ik zal dat liedje thuis eens gaan luisteren Bouwjaar, zie nu op mijn werk. Zal hier vast ook huilen worden haha.

MamavanDJ, nee ik wil ook gewoon niet al te blij zijn. Ik besef het wel ergens, maar ik probeer er niet al te veel van te genieten ofzo... Ik heb maandag de verloskundige gebeld omdat ik toen wat bruin bloederverlies had. Ik mocht van haar pas over 2 weken afspraken maken omdat het daarvoor mis kan gaan.
    Ik zit er echter over na te denken a.s. vrijdag al te bellen. Ik wil ergens naartoe leven en mijn man moet ook op tijd vrij kunnen regelen.

18. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

@ Eda, haha is wel grappig jullie gebruiken soms echt typische woorden uit België die hier niet snel gebruikt worden... Maar ik heb een Belgische oom en tante, dus voor mij is het makkelijk :D

@ Bouwjaar, hmmm 3+ was mooier geweest, maar als ik je berekening lees klopt die 2-3 weken wel ;)
    Fijn dat je 16 mei een echo hebt en je afspraak op je werk is minder belangrijk ;)

@ Dido, hihih de COWgirl... Ik hoop dat je lichaam er nu idd klaar voor is...

@ Ika, oh dat is leuk omdat mee te maken een doop daar...

@ MMA, ik zag in je topic (via de link van Bouwjaar) je test en ik denk positief!! Weet dat je vaak mee leest

@ Mgbk, ik weet niet waar je het over hebt welk geklaag? Kortom, daarvoor zijn we hier samen ;)

@ Nimme, haha nee op tijd naar bed gegaan pff ik weet niet wat ik heb!! In ieder geval een progesteron waarde van 100!! Mijn echoscopiste was helemaal blij... Deze moet na een eisprong tussen de 20 en 60 zitten wil hij goed zijn gesprongen... Verder geen extra follikels, wel duidelijk te zien dat ze gesprongen waren, mijn rechter eierstok was wel wat vergroot door de grote follikels, mag nu dus mijn sport niet uit oefenen want dan kan mijn eierstok draaien en dat is heel slecht... Dus lekker rustig aan doen nu...

@ Bouw jaar en Mgbk, mooie nummer he...

Nou mijn progesteron is dus heel erg hoog en verder alles goed dus alleen uitkijken dat ik niet te intensief sport nu... Lekkere tegenstrijd met afvallen :p
    Oh ja ze gaat de gyn er ook op aanspreken die dit zei, want ze zegt staat duidelijk in je dossier dat dit niet lukt door PCOS... Wel fijn mijn oude vertrouwde arts weer te zien... Progesteron waardes waren zwangerschap hoogte, maar dat durf ik niet te hopen... Ze zei als laatste dat ze hoopt dat ik nu eindelijk in verwachting mag zijn, zo lief...

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik hoop het ook voor je parel:)

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Parel, wat fijn dat je je vertrouwde arts weer terug had en wat een lieve opmerking inderdaad:) Ik hoop zo dat jij ook eens mazzel hebt, je verdient het echt! Voor nu klinkt het allemaal positief, mijn duimen draaien voor je;)
    Zou toch geweldig zijn als je die andere gyn een poepie kan laten ruiken:p

Deel Deze Pagina