@mgbk Een vent inderdaad. Ik heb m ook gezegd dat als het zo is ik het meedeel tegen de tijd dat ik daar aan toe ben. Maar dat ik zulke opmerkingen gezien m'n situatie niet echt kan waarderen. Kon m wel schieten....Hij is gewoon bang dat ik op een gegeven moment 4 maanden weg ben omdat ik in principe alles regel op kantoor. Beterschap meis! Ik hoop dat de kruik helpt. @lizzie Ik durf er niks over te zeggen, ik doe m'n best wat te zien, maar nu weet ik niet of iets zie omdat ik heel heel graag iets voor je wil zien of dat ik echt iets zie als ik m'n scherm kantel. Ik hoop dat je vandaag in ieder geval beter slaapt. @manouks Ik heb in Groningen gestudeerd en m'n ouders wonen in Assen, dus het hoge noorden is me goed bekend Welterusten meiden!
@ Lov, jammer dat je ongi is gekomen. @ Dido, nou dat is wel een hele lompe reactie ja maar ook zo'n standaard reactie als je een grotere auto wil gaan kopen... dat linken mensen meteen aan een gezinsuitbreiding @ Parel, spannend zeg... ben super benieuwd! Maar ik zou als ik jou was niet te veel hopen ookal is de kans nu zo groot anders word het zo'n teleurstelling als het straks niet zo is.... Maar hoop het van harte voor je!! Sorry meiden, heb niet alles terug gelezen. Afgelopen dagen beetje druk gehad... ik werk nu ook weer bijna mijn volledige uren (vanaf volgende week) en daarom ook wat minder tijd om op zp te zitten. Maar morgen lekker vrij en dan kom ik weer gezellig mee kletsen, ik heb een huispak-dag ingelast haha! Verder gaat hier alles z'n gangetje en moet ook zeggen dat ik bijna geen kwaaltjes meer heb. Aan de ene kant vind ik dat natuurlijk super fijn, maarja soms vraag ik me dan af of alles wel goed is. Zelfs de vermoeidheid is al een stuk minder, terwijl deze en volgende week mijn hormonen op zijn top moeten zitten. Kan ook zo zijn dat me lichaam er snel weer aan gewend is geraakt omdat het nog niet zolang geleden is dat ik zwanger was, maarja hierdoor vind ik de echo volgende week toch wel weer spannend. Ik heb vanochtend ook nog een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling.. 12 juni gaan we spieken Als ik nog wat gemist heb dan laten jullie dat wel even weten he
Lizzie ik sluit me by Dido aan. Ik denk ook wat te zien maar weet niet goed of dat echt zo is of omdat ik het zo graag wil zien. Sorry meis maar als je zelf iets ziet, lijkt er hoop toch? Die streep komt niet zomaar s ff tevoorschijn. Ik duim me suf voor je? Lov welkom terug meis! Vind t nog steeds kut voor je. Dido goed opgekomen voor jezelf. Dames ik krijg net afschuwelijk nieuws. Mn broer heeft net mn schoonzus verteld dat ie wil scheiden. Met twee kids. Vind het zó erg! Ik kan het moeilijk uitleggen maar ik snap mn broer en weet hoe ongelukkig hij was in de relatie. Maar ik wil er ook zijn voor haar en de kids. Dit zet onze wereld opnieuw op de kop. Sorry zal er dus ook miss wat minder zijn... Wat een drama... Wanneer krijgen we nou s een reeks positief nieuws?
@ Mgbk, wat een vreselijk nieuws zeg! Ja voor kinderen vind ik het ook altijd zo zielig. Aan de andere kant, als ze er samen alles aan gedaan hebben en het werkt niet dan blijft er niets anders over dan deze keuze te maken. Hopelijk kunnen jouw broer en schoonzus samen wel goede afspraken maken voor de kinderen. Dikke knuffel, sterkte! En hoop dat er ook snel een positief windje jullie kant op komt. Ik weet er alles van om in zo'n negatieve periode te zitten en daar word je op den duur echt moedeloos van, maar uiteindelijk komt het geluk ook weer bij jullie!
@dido: ja gewoon niet fijn om zo'n reactie te krijgen, vooral omdat hij jouw voorgeschiedenis kent en weet dat het gevoelig ligt... @lov: jammer van de ongi, hopelijk erg genoten van de reis. Je moet vaker op reis gaan (elke maand), zie je hoeveel zwangere er bij zijn als je terugkomt!!! @mgbk: ah triestig nieuws van je broer... 't is altijd ingrijpend als er een relatie stuk gaat en met kinderen erbij is het niet simpel... dat is natuurlijk ook zoiets dat jij totaal niet kan oplossen hé
Lov balen meis, wel leuke vakantie gehad? Lizzie, ik zie heel lichtjes wat, en waarschijnlijk ook omdat ik dat wil zien maar heb ff getovert en dan is het ietsje duidelijker denk ik..
Ff snel zwaai zwaai voordat de verbinding weg is.... @Bouwjaar, ik heb idd pas na de eerste echo gebeld met mvm. Ik ben dus met 8 weken begonnen. Ik vond dat een prettiger idee. Mijn mvmtest was toen ook geen knaller, maar ik had de geruststelling van het hartje en met 9 weken kreeg ik weer een echo. Zie ik nu goed dat Liesje ook zwanger is? Lizzie heb jij een tuurstreep? Pfff spannend. Ik duim!
He meiden, Ik red het ook niet hoor om op iedereen te reageren! Ika, veel plezier nog! Lov, welkom terug meid. Ontzettend baken van je ongi! Mgbk, wat een verdrietig nieuws zeg, van je broers en s-zus! Lizzie, nog steeds geen duidelijkheid dus.... Stom! Hier gaat het goed. Kwaaltjes zijn er nog. Buik groeit langzaam. Vertrouwen neemt ook langzaam toe. Vandaag samen een dagje vrij. Jammer dat het nog niet zo'n mooi weer is!
Mgbk dat is zeker slecht nieuws maar als het niet anders is en je broer niet gelukkig was is het misschien toch beter zo hoe rot ook voor de kids, ik hoop echt dat ze voor de kids wel nog normaal met elkaar kunnen praten enzo sterkte meid maar blijf wel om jezelf denken hè!!!! Blijf je rust nemen voor je eigen lichaam! Lov meis balen van je ongi.....wij zijn gewoon volgende maand aan de beurt Joy geniet van je huispakkendag, hier ml ook vrij dus hij zal wel weer lekker gaan rommelen in de tuin. Ik denk dat ik vandaag alleen ga kijken want ik heb nog steeds spierpijn. Nou hij heb de croissants al in de oven het ruikt hier heerlijk! Is iedereen vrij? Of zijn er toch dames die moeten werken?
@ Lizzie, ik zie eigenlijk niks op je test, jij wel? @ Losje, ahh lekker croissants! Smakelijk alvast. Ik ga zo ook maar eens uit bed
Nou ml gaat de fietsen in orde maken en dan gaan we stuk fietsen pfffff ik heb totaal geen conditie hahahahaha zal wat worden
Welkom terug Lov! Leuke vakantie gehad? Hoe is de autoreis bevallen? En erg balen van je ongi zeg... Wat zijn we allemaal 'vroeg' wakker op deze vrije dag! Oudste was om 8u a wakker en ging naar beneden, jongste ligt nog te knorren. Ik heb dat steeds de laatste tijd. Wordt 'sochtends wakker en kan niet meer slapen! Maar wel uitgerust. MGBK, wat ontzettend sneu voor je broer en schoonzus. Vooral voor de kids. Maar idd, als het niet meer werkt, zal iedereen gelukkiger worden van een scheiding, al zal de eerste tijd een moeilijke tijd worden. Lekker Losje, croissants! En gaan jullie alzo vroeg fietsen? Nou veel plezier, hopelijk gaat het met je pootje en spierpijn! Lizzie, ik durf niks te zeggen van je test, maar als je zelf een streepje ziet zal het toch zeker wel?!? Vandaag weer testen? Of ga je wachten? Joy, bevalt het weer het volledig werken? En leuk dat je een afspraak hebt gemaakt voor geslachtsbepaling! Hoeveel weken ben je dan? Kwalen, ja het is natuurlijk voor iedereen anders. Kan zomaar een paar dagen weg zijn en straks weer terug zijn?! Had je nou de 15e de volgende echo? Mamsie, fijne vrije dag! Tis idd niet zo lekker meer, al komt het zonnetje hier nu weer door. Vanmiddag moet manlief even klussen bij een vriend, dus ik ga denk met de kids even naar de tuincentra. Zal wel druk zijn. Maar morgen weer werken en zondag is het alweer moederdag. Heb een leuke fotolijst gekocht waarin we de test doen! Zal 'm als ie af is wel even showen in ons clubje!
@mgbk Wat een vreselijk rot nieuws en zo zielig voor de kindjes. Is een ingrijpende tijd. Wij hebben het onlangs meegemaakt met de beste vriend van mijn vriend. We vonden het moeilijk er ook voor zijn vriendin te zijn omdat we hem daar niet mee wilden kwetsen. Sterkte meis. Jullie hebben wel snel geluk verdiend. Dikke knuf @joy Spannend alweer je volgende echo! En al een datum voor de geslachtsbepaling. Neig je nog steeds naar een jongen? @losje Veel fietsplezier! Ik heb trouwens 19 mei een high-tea met m'n zwangere vriendin. Dan is ze iets van 6 maanden. Afspraak was op mijn initiatief. Kan me niet eeuwig verstoppen en ik kijk er ook naar uit haar weer te zien.
@lov welkom terug jammer dat je in een nieuwe ronde zit @joy tja die klachten je wilt ze niet en ook weer wel, ter bevestiging. Ik voel zo weinig, dat vind ik ook eng. Helemaal niks aan m'n borsten ofzo, maar ik kan me niet goed herinneren wanneer dat de vorige keer begon. Uiteindelijk maken we ons druk om niets wsl. Leuk een geslachtsbepaling @mgbk ah ja het is voor de kids altijd jammer als de ouders gaan scheiden. Ik hoop dat ze elkaar in godsnaam wat gunnen en echt aan het belang van de kinderen denken. En dat ze een gode regeling emt zijn 2-en kunnen maken In mijn directe omgeving 2 stellen met beide 2 kindjes uit elkaar. Maar wel tegenpolen van hoe het uiteindelijk eraan toegaat. Bij m'n vriendin is het uiteindelijk helemaal goed gekomen, haar ex is bij haar nieuwe vriend thuis geweest bijv als hij komt kijken bij de voetbal van zijn zoon. M'n zwager heeft het minder getroffen dat is een rechtszaken-gebeuren. Daar wordt door haar echt niet altijd in het belang van de kinderen gedacht. Ex-s-zus gaf bijv in de winter de moonboots niet mee, die moest hij zelf maar kopen...ehh en je kinderen dan? @lizzie de foto is te onscherp voor mij. Ik durf er nu niets over te zeggen (maar ik hoop er wel iets over ) @mmvdj zal wel druk zijn bij de tuincentra. Het is mooi weer en opeens wil iedereen in de tuin @losje succes op de fiets Vannacht goed geslapen, wel om 4:15 wakker omdat ik naar de wc moest. Daarna nog ff lekker blijven liggen. Kipje-onzekerheid had nog een dipstick liggen en die met de 2e wc-gang gedaan. Hoewel het me onmogelijk leek was deze test streep nog iets donkerder dan die van 3 dagen terug. Dat stelt toch weer een beetje gerust. Ik ben verschrikkelijk. Lekker weer, dus ik ga weer pleitte.
@MGBK, dat is zeker heftig nieuws meis! Bah, hoop dat er nu eens wat positiviteit jullie kant op komt! @Lov, niet leuk dat je ongesteld bent geworden... Weer die teleurstelling... Geef de hoop niet op he! @Lov, spannend geslachtbepaling! Nu ik het weet, maakt het deze zwangerschap weer een stuk realistischer. Soms stap ik namelijk uit bed, zonder te beseffen dat we een kindje verwachten en nu ik haar weer even gezien heb en dus weet dat het een meisje wordt, is het op de één of andere manier toch weer tastbaarder. Vind je het spannend om volgende week alle uren weer te draaien? @Lizzie, ik wacht nog even af, ben niet goed in turen Hoop natuurlijk wel voor je mee! @Losje, fiets ze! @Dido, wat knap dat je die afspraak met je vriendin hebt gemaakt! Komt vast goed, vooral omdat je zelf al zegt er zin in te hebben @iedereen, fijne dag vandaag! Wij gaan even samen lekker struinen op een braderie. Hoop dat het zonnetje nog even lekker gaat schijnen!
Lizzie, moeilijk om te zeggen. Ik ben niet zo'n goede tuurder en ik wil je geen onnodige hoop geven door te zeggen dat ik iets zie. Ik hoop het wel echt zo voor je! Lov, welkom terug Wat jammer van je ongi Hopelijk brengt de volgende ronde je meer geluk! Bouwjaar, kipje onzekerheid Fijn dat de test weer donkerder was. Ik voel ook niet zo heel veel, maakt me ook wel onzeker. Mgbk, wat een rotnieuws Zag je schoonzus het aankomen of niet? Hopelijk gaan ze met een goede verstandhouding uit elkaar voor de kinderen. Joy, leuk volgende maand al de geslachtsbepaling Dido, wat een lompe opmerking over of je zwanger bent Losje, veel fiets plezier! MamavanDJ, veel plezier in het tuincentrum Iedereen een fijne dag Wij gaan weer verven
fijn dat je testjes mooi oplopen Bouwjaar... qua klachten: heb er ook heel weinig: vooral vermoeidheid (maar dan denk ik ook, kan het psychologisch zijn, gewoon ik weet ik ben zwanger en heb geen klachten, dus zal maar vermoeid zijn hé) voor de rest niet echt iets noemswaardig (af en toe maagzuur, flatulentie, maar ja ligt ook aan wat je eet...) tja, dus hier moet ik zeker niet klagen tot nu toe
@ MamavanDJ, bevalt wel goed om bijna weer volledig aan het werk te zijn. Toch fijn weer dat het ritme terug is. Ik heb ook gezellige collega's dus dat scheelt. Met de geslachtsbepaling ben ik 13 weken.. de 15de heb ik inderdaad de volgende echo. Ik ben benieuwd naar je fotolijstje. Die zal dan denk ik ook wel in je album staan toch? @ Dido, ik neig nog steeds naar een jongen ja haha... ben benieuwd. Goed van je dat je jezelf toch in het diepe gooit om met je zwangere vriendin wat leuks te gaan doen. Je kunt er inderdaad niet voor weg blijven lopen maar snap wel dat het heel confronterend kan zijn. Het is ook een soort drempel waar je overheen moet. @ Bouwjaar, ik heb ook geen last van mijn borsten. Helemaal niet gehad tijdens deze zwangerschap en toch een kloppend hartje dus dat wil denk ik ook niks zeggen. Het is inderdaad wat dubbel, aan de ene kant wil je zoveel mogelijk kwaaltjes omdat je dan een bevestiging krijgt maar ook dat hoeft weer niet zo te zijn. Het zijn gewoon hele onzekere weken de eerste weken totdat je leven gaat voelen, dan vind ik dat je toch wat meer kunt gaan genieten van de zwangerschap. Nu is het zo dat je via een test weet dat je zwanger bent maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik kan niet wachten tot ik dit friemeltje ga voelen Jij vast ook niet. Als je het fijn vind om zo nu en dan eens te testen doe je dat toch gewoon als je toch genoeg testen in huis hebt. Dan kun je er weer even een paar dagen op teren tot aan de eerste echo. Ga je volgende week een afspraak maken? Misschien is dat ook fijn als je dan een datum hebt, kun je daar naartoe leven. @ Jaydee, het wordt inderdaad weer wat tastbaarder als je het geslacht weet en dan kun je ook gericht een naam gaan bedenken en eventueel al spulletjes aanschaffen. Maar dat was ook weer mijn grote twijfel, of ik het zou doen, het eerder dan de 20 weken weten. Je gaat dan al meteen een band opbouwen namelijk en dan zit er toch in mijn achterhoofd, wat als het straks weer niet goed blijkt? Zolang je het geslacht niet weten, is de band minder close, vind ik dan. Maar een ander stemmetje zegt dan weer, geniet van deze zwangerschap en doe de leuke dingen die je hiervoor ook deed tijdens een zwangerschap... als het wel allemaal goed blijkt heb ik er weer spijt van, want dit is toch wel mijn laatste zwangerschap. Morgen heb ik mijn eerste hele werkdag en dat vind ik wel spannend hoe dat zal gaan... maar ik hoef er nog maar 4 uurtjes dus bij om weer op mijn volledige uren te zitten en dat is volgende week. Ik heb het wel zoetjes aan opgebouwd dus het is niet ineens en dan merk je er weinig van. @ Lies, nu je het zo zegt, volgende maand al... klinkt het wel al heel dichtbij We laten de echo dan in Lommel maken, om 11 uur hebben we de afspraak en dan gaan we daarna met zoonlief een frietje eten in belgië yummie Tegen familie en vrienden zeggen we niks over het geslacht, niemand weet ook dat we al gaan kijken haha... Eind juli heb ik de 20 weken echo en ik ben 4 augustus jarig dus dan willen we via de gendercake het geslacht bekend maken.
Nou we zijn in het dorp naast ons beland....waar we mekaar 18 jaar geleden hebben ontmoet, we hebben de kids laten zien waar we elkaar voor het eerst hebben gezien en waar ik heb gewoont. Zoooooo romantisch hihihi en ik voelde een beetje drukkende pijn in onderbuik aan linker kant dusssss mooie afsluiter vanavond misschien een kindje maken Sorry voor het ego bericht!
Joy, hahaha nee ik moet zeggen dat ik er heel open in sta, vorige keer had ik 2 eitjes en was ik ook niet zwanger, dus waarom nu wel... Wel leuk zo'n gendercake, hoop dat je het al die tijd stil kan houden Lov, welkom terug... Mgbk, jeetje meis toch... Je krijgt veel op je bordje zo... Doe het rustig aan en hier "klagen" mag je altijd he lieve schat, ook een beetje aan JEZELF denken... Dikke knuf!! Mamsie, wat fijn dat je vertrouwen toe neemt. Hier is het lekker weer, daar niet dan? Losje, fietsen met een gipsen voetje? Succes Haha klussen jullie vanavond Dido, knap dat je die afspraak hebt gemaakt Bouwjaar, steeds een stukje meer vertrouwen nu hij donkerder word? Jaydee, veel plezier op de braderie... Wij gaan even naar het tuincentrum en daarna ga ik verder aan het ondernemersplan Weer een dag gevuld... Zal straks nog even komen kijken, want jullie kletsen 2 pagina's in een paar uurtje Maar dat is wel gezellig natuurlijk