Morgen, Zit nu in de wachtzaal van de endo. Verschiet wal van hoeveel ik nu weeg pfff 5 kg meer dan thuis dat kan toch niet wel met kledij maar draag zomerkleding lange rok bloedje zonder mouw ,ondergoed en zomerschoenen Kan wel mijn ringen niet meer aandoen. Losje ach hoe lief Lies, prachtige test e! Heb de mijne ook in mijn album gezet van begin van de week geeft een goed gevoel! MamaA, nog getest? Lov, knuffel en dat snap ik wel! Hoe voelen de dames hun , komen de eitjes eraan? Manouks of Lizzie nog getest? Hier nog altijd ochtendmisselijkheid maar dat duurd doorheen de hele dag het kan beter anders genoemd worden. Heb mijn vitaminen mee voor de bespreking van de vit.D Het is niet druk dus ik hoop ook snel weg te zijn , ondanks mijn opleiding ben ik niet graag meer in een zkh door mijn gezondheidsverleden. De strijk had ik nog gisteravond afgewerkt dus thuis komen en poetsen , ML werken en het weekend vrij tem.maandag en dan vrijdag de dag Joy om hoe laat moet jij was het de 14e of de 15e??
Lommel is voor ons wat ver weg, dan zou t al tijdens een weekendje weg moeten. @lizzie konden ze dat niet zien? Wij wisten t met 13.3 wk maar dat was bij de echo in t AMC. Al getest? @lov ik begrijp t wel van je topic en ik heb nog nieteens gekeken maar ik weet dat er (buiten dames hier) meer mensen zijn die al langer wachten na een (v)mk. Daarbij mag je doen wat je wil he Ik hoop dat je er wat aan hebt @Lies mooi knaller @losje nog een beetje kunnen slapen Vandaag lekker vrij. Zo maar es boodschappen doen. Gister al de wasjes gedraaid dus van t weekend geen wekelijkse beslommeringen meer Gisteravond waren mijn s-ouders eten, was gezellig. Mijn s-pa had zijn oude microscoop mee (was huisarts) voor mij, vind ik leuk om mee te spelen. Die zat in een houten doos met een slotje, maar die kregen we niet open (vastgeroest) Nu heeft ie m weer meegenomen. Ben benieuwd of hij m open krijgt
@lov Zo lang je ons maar niet vergeet Ik verwacht je over een paar weekjes wel naast me op het wachtbankje
Bouwjaar. Ze hebben gekeken naar het kindje en de gyn zei dat het op dit termijn,nog echt 2 kanten op kon. Maar zuster zei na even kijken een jongetje maar ja. We zullen het nooit echt weten. Ik dacht echt zeker te zijn van een meisje. Net test gedaan. is niet omo wit. Wel weer een streepje en duidelijker zichtbaar als je het testje beweegt. Maar denk niet dat ik zwanger ben. Dam had het duidelijker moeten zijn. Dus ongi please kom snel. Ben er klaar mee.
+1 @lizzie wat ontzettend irritant deze onduidelijkheid Er is hier niets over van het mooie weer van gisteren, jammer
Dido zeker niet! Alleen weet ik soms een niet wat ik moet zeggen. Over wat jij schrijft.....ik ben ook mog niet zo lang bezig na de mk natuurlijk. Alleen lijkt het al zo lang omdat ik zo lang koest wachten voordat we weer konden beginnen. En ik had gedacht wel weer snel zwanger te zijn na de mk, dat lees je hier immers zo vaak. Naïef.... Maar ik moet gewoon weer even in die vibe komen .... Geduld en het komt wel die vibe had ik wel na de mk maar die raakte ik even weg omdat de nasleep zo lang was. Ach wij zijn de volgende toch Hier heb ik nog een stuk of 8 ovu....die maak ik wel op. Maar koop geen nieuwe meer. Heb het nu iedere dag gedaan rond de knaller en het is geen garantie om zwanger te worden. Dus ik vindt het prima zo. Mijn cyclus is nu wel wat stabieler geworden dus we doen het gewoon wanneer we willen. Lekker bouwjaar dat je alles al gewassen hebt! Hier vandaag de laatste was vouwen....een volle mand strijken en dan ben ik ook klaar. Vanavond xfactor kijken wie kijkt dat ook.?
Lizzie jeetje meid wat irritant. ...misschien kunnen we meekijken op je test? Lov ik snap ook niet waarom ik nu zo lang moet wachten, terwijl ik onverwacht zwanger was door het 1a 2 keer onveilig te doen vorig jaar Ik weet wel dat ik bij beide kindjes er wel 8 a 10 maanden over heb gedaan maar toen was ik aan de pil dus moest ik eerst ontpillen. Ik vraag me ook af hoelang ik hiermee doorga begrijp me niet verkeerd maar ml word 41 eind van de maand en ik weet dat ie daar mee bezig is ookal zegt hij dat niet..... Ik bedoel dat ik niet 1 a 2 jaar wil wachten ofzo want dan heb ik het gevoel dat het te laat is snap je me een beetje Nou hier is het k*t weer dus ik ga de bovenboel maar even doen!
Ik snap je losje! Hier voelt het een beetje alsof het een teken is dat de derde niet mag komen....onzin maar ja onzekerheid. Hier beide meiden snel zwanger geraakt dus die derde ging ook wel even zo snel lukken. Opzich lukte dat wel alleen die mk, die ik noooooit verwachte te krijgen. Maar ja wie wel he. Ach ja......ongi is al bijna weer weg .....dus we mogen weer hahahahah
@lov Wij zijn zeker de volgende meis! Gaan we elkaar motiveren om die vibe te krijgen...maar ik begrijp goed hoe je je voelt hoor meid. Hier ook bijna niet meer ongi, dus bijna weer in oefen modus. @lizzie Balen meid...ben je zeker dat je niet zwanger kan zijn? Misschien toch even bloed laten prikken? Of even overleggen met huisarts?
Goede morgen allemaal, Vandaag lekker dagje vrij dus een lekker lui dagje heerlijk. Lies wat een knaller Lov, ik snap je wel hoor, het is ook niet fijn om geconfronteerd te worden. Lizzie wat een onduidelijkheid, hopelijk snel meer duidelijkheid meid. Misschien kun je de test delen met ons. Nimme 5 kilo verschil is wel erg veel, afwijkende weegschaal misschien? Ik moet wel zeggen ik kan mijn broeken niet allemaal meer aan Ik ben enorm aan het uitdijen, maarja ik ben dan ook bevallen in februari en was in die zwangerschap al uitgedijt en dat heeft ook geen kans gehad om echt te herstellen haha.. Ik had altijd maat 36/38 toen ik de eerste keer na 9 jaar weer zwanger raakte ging ik al snel naar maatje 40 en zit nu bijna op 42. Krijg nog maar enkele broeken uit mijn garderobe dicht, maar goed het is voor goed doel. En om nou te zeggen dat ik veel eet, neuh dat is niet zo.
Kon het toch niet laten en vanmorgen dus goch een test gedaan. Hij is ren heel stuk donkerder als gister..
Ben terug , Bouwjaar ,normaal hebben ze in NL denk ik ook wel een deel echobureau's neem ik aan niet? Hier in Be is dat sinds een kleine 5 jaar in opmars aan het komen. Lommel is ook voor mijn lang rijden en wij gaan naar wonderinzicht gaan. Wel mooi wat je hebt gekregen kun je zelf ook bij jezelf luisteren Lizzie ,ik hoop dat je snel meer komt te weten! Lov en toeter , het is zo'n oudere weegschaal met loodjes om op te schuiven... Ik heb nog wel mijn normale broeken aan maar mijn darmen komen hoger en hoger te kruipen precies of ik soms 5 maand ver ben. Maar lang verstoppen ik weet het niet ik hoop dat het goed mag zijn en snel de 2 echo's om zijn want dan gaan we het vertellen. Enneuh ik eet ook niet meer dan normaal. Dido ,hoe is het met u? Losje ,soms is het idd.niet te snappen anderen worden zo in een vingerknip zwanger en dan als je echt echt wilt is het wachten soms niet te doen. MamaA, voorzichtig gefelciteerd !!! De endocrienoloog zei me vit.D in een ampullenkuur te willen voorschrijven en ik heb voor de zekerheid gebeld met mijn gynècoloog en die zei me te wachten tot dinsdag na de echo en voor 12 weken niet teveel te pushen. Liefs
Hee meiden Hoe gaat het met iedereen? Gisteren een groot toernooi gehad met daarna een groot feest. Geen tijd gehad om even te komen kijken dus Lov fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden MamaA gefeliciteerd! Je testen zien er mooi uit Mgbk wat een rot nieuws van je broer. Wij hebben het vorig jaar meegemaakt met mijn vriend zn broer. Ook twee jonge kinderen. Hij is toen een paar dagen bij ons in huis geweest om tot rust te komen en goed na te denken. Inmiddels gaat het nu wel goed met hem en de kinderen en is het achteraf wel de juiste beslissing geweest. Sterkte! Nimme wat raar van die 5kilo verschil Toeter hier ook lekker een lui dagje. Beetje aanrommelen in huis en verder lekker op de bank Lizzie vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.. duurt wel erg lang zo. Hoop alsnog dat je donkere testjes krijgt! Lov xfactor ga ik ook kijken vanavond Ik zit vandaag alweer 13dpo en nog niet getest voel me niet zwanger dus weet bijna wel zeker dat het niet raak is. Bij de vorige twee keer voelde ik een paar dagen voor nod al dat ik zwanger was.. nu voel ik helemaal niets! Moet zondag ongi worden dus ga gwn afwachten & anders maandag testen. Zit ook wel een beetje in een dip. Inmiddels al anderhalf jaar geleden dat ik met de pil gestopt ben en staan nog met lege handen. Ook alweer 5 maanden verder na de laatste miskraam. Na de eerste miskraam 1x ongesteld geweest en toen was het gelijk weer raak.. ben een beetje moedeloos nu Ben bang dat het ons niet gegund is ofzo.. Sorry voor mijn geklaag
Manouk ik hoop zo voor je dat het stiekem toch raak is..... Hier lekker op het bankie met de beentjes omhoog ben er klaar mee voor vandaag! Ik krijg last van me gips die schuurt tegen me teentje aan....AUW
Mamaannelies gefeliciteerd! Dido idd elkaar helpen hier met die vibe Manouks nou we snappen je en je mag klagen. Al begrijp ik da geboel ook weer want dat heb ik ook. Maar juist hier kunnen we alles kwijt Nimme maar je zal toch ergens van moeten bijkomen? Van de zwschap lijkt me nog niet te kunnen je kindje is nog zo klein