Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik dacht dat bouwjaar een oude microscoop gekregen had... maar misschien ook een stethoscoop? Kweet wel niet vanaf wanneer je iets kan horen van de zwangerschap...

hier zit uitgeteld in de zetel... wat een drukke dag. morgen nog een halve dag en weer wat rust

goeie stijging Nimme!!!

doen ze dat dan niet vaak in Nederland, de hcg in bloed bepalen? Omdat het bij mij zo vroeg misliep heb ik dat toch ook 2 x kort na mekaar bepaald, gewoon om te weten: nu zit het nog goed en nu afwachten op de echo...

lov: wat een verhaal van je nichtje... ja, als je weet dat je zwanger bent, stelt een mk op 6 weken wel degelijk iets voor hé

ik wil ook de tips horen over smartphone want heb nog geen en ben een totaal leek daarin, kan me helpen bij keuze maken van 1 te kopen of niet

manouk: nooit leuk, eens de ongi er is, dan vervalt echt elke hoop voor deze ronde... veel sterkte!

losje: hihi, grappig, maar ik moet zeggen dat ik niet verschiet als ik lees dat je je sony expres in het water hebt laten vallen. Begin je een beetje te kennen met al je fratsen!

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihihi eda ik betaal elke maand verzekering dus ja als iets niet bevalt is dit een optie!:D
    En die fratsen heb ik van ml na 18 jaar samen.....je moet het jezelf makkelijk maken zegt hij altijd!

Dus ik heb heel veel getest en ik vind s3 het beste!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ joy thanks meid
    @losje ja gek he, dus jij hebt dat ook. Nu had ik wel eens goede stolsels bij de ongi.....sorry voor de vieze praat hihi. Vindt dat ook maar gek....ongi zonder stolsels dan denk ik, dan is mijn bmslijmvlies toch niet goed geweest.
    @mgbk ja ze weet natuurlijk niks van mijn mk af.....maar ditmaal de eerste keer dat ik even moest slikken bij zo'n opmerking .

Ik reken dan gewoon 32-33 dagen .... Toch wel super dat de cyclus al eens geen 36 meer is!

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    manouk sterkte, vind het echt klote voor je!

Nimme mooie stijging, fijn he?:)

hopelijk snel meer roze in het lijstje, zou wel leuk zijn.

Ik heb ook niet echt kwaaltjes hoor joy, af en toe later op de dag moe maar dan heb je het ook echt gehad. maagzuur is ook weg eigenlijk en borsten doen alleen zeer als ze aangeraakt worden verder niet.:)

5. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Even snel een dikke knuffel aan Manouk geven!

Telefoon, hier ook de SIII. Toptelefoon!!

Snel slapen nu, morgen weer een drukke dag!

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov ik moet je eerlijk zeggen dat ik vorige keer een test heb gedaan na ik ongi had gehad, omdat het nu elke keer zo weinig is en het niet de hele tijd rood is.
    Dus ik dacht misschien toch zwanger en een bloeding tussendoor wat je zo vaak hoort.
    Ik denk dat het ook tussen me oren zit en daarom niet echt doorzet.
    Normaal had ik gewoon de tweede dag een stevige bloeding, maar vanaf de mk niet meer.

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Ik heb snel even bijgelezen. Weinig tijd door weekendje weg om alles bij te houden.

@manouk Balen! Lov en ik gaan al bijna van start met de warming up voor de volgende ronde. Dat wordt onze ronde dames :-D (positief proberen te blijven denken hè)

@hier Dus lekker weekend weg. Vandaag bij beadies mooie dingen gekocht om zelf een armbandje te maken. 3 sterretjes met 3 turkooizen stenen, een hangertje met 'luck' er op en een roze leren armbandje. Ter herinnering aan onze 3 sterretjes en ter reminder aan mezelf altijd in geluk te blijven geloven en te blijven hopen.

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *zwaait*
    Working again...... ;)

9. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ik schrijf ff in de club! Werkse Mamsie!

Hele mooie herinnering Dido en een mooie kijk op de toekomst!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #4870 Bouwjaar1979, 11 mei 2013
    Laatst bewerkt: 11 mei 2013
    Nou lekker dat dit goed gegaan is.

@mgbk hoe gaat het met jou? Inmiddels de buikpijn weg en geen bloedverlies meer? En hoe gaat t psychisch/ emotioneel gezien?

Ik had altijd bruinverlies voor m'n ongi, maar ik rekende juist altijd vanaf het eerste echte bloedverlies

Dat dacht je helemaal goed :)

Zou je met een stethoscoop überhaupt het hartje van je kindje kunnen horen dan?
    Ik heb de vorige keer nog over gedacht om mezelf, na de goede termijnecho zo'n dopler kado te doen zodat je een hartje van je kind kan horen. Nou kwam t niet zo ver. Nu heb ik zoiets van laat ook maar.
    Maar heeft iemand van jullie wel eens zo'n ding gehad?

@mamsie & mmvdj werk ze

@dido veel plezier op je weekend weg

Ik lees ff verder in de club :)

Oja het slapen lijkt weer beter te gaan, afgelopen nacht was best een goede. (alleen een nadeel dat ik me dan ga afvragen waarom ik nu dan opeens weer wel goed kan slapen. Als ik dacht dat hormonen wellicht de oorzaak waren...)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@losje ik denk echt dat ons lichaam gewoon goed van slag is geweest van de mk,P. Zo vaak las ik dat je extra vruchtbaar was na een mk en veel alweer gelijk zwanger werden. Maar helaas .... Dat geldt niet voor ons en vele anderen.
    We moeten het de tijd geven en ons lichaam de tijd gunnen om weer helemaal in topconditie te komen voor een wondertje. Ons wondertje heeft tenslotte een goede baarmoeder nodig die goed werkt.
    Ik was deze keer gerustgesteld dat ik eens goede stolsels zag.

@dido je hebt gelijk meid!
    Geniet van je weekendje weg!
    Zo'n armband wil ik ook graag hebben......wil ook iets tastbaars hebben als aandenking....en die zijn mooi die armbanden!

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4872 mgbk, 11 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2013
    Sorry dames ff ego bericht, maar zien jullie het ook?
    Zou ik nu de tweede streep bijna weg is, kunnen beginnen met ovus? Zouden die nu weer betrouwbaar zijn? Zit op cd 12 na de cytotecpillen.

Onderste foto is test van vandaag. Dus de onderste test van drie, alleen dan uitvergroot

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

mgbk zou ik wel doen ;)
    Het kan zomaar heel snel gaan die eisprong of langer duren, maar dan weet je wel iets!

Fijn dat je hcg al weg is meid.....je kan nu tenminste verder

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Ik denk nog wel licht iets te zien op je test. Hoe ziet ie er in het echt uit. Je kan altijd voor de zekerheid beginnen. Mijn lichaam had langer de tijd nodig, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Fijn om je weer over ovu's te horen. Ik weet niet zeker hoe ik dat goed moet beschrijven, maar ik bedoel dat het fijn is dat je nu weer meer vooruit kan kijken en niet meer alleen bezig hoeft te zijn met het verlies. Snap je wat ik bedoel? Gaan we samen ons eitje deze ronde uitbroeden ;)

Ik zal als ik weer terug ben een foto van m'n armband maken. Ik ben er erg blij mee. En m'n mams was ook erg blij met d'r zelfgemaakte mamadag kado, gister al gegeven. Het is uiteindelijk een kaart geworden met een e-book er in.

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ja Dido ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik ben er zelf ook blij mee dat ik weer verder kan denken. Het valt nog wel zwaar, gewoon het feit dat ik met ovus bezig moet zijn in plaats van klagen over mn dikke buik. Snap je wat ik bedoel!
    Ik zie zelf ook nog vaag een streep hoor dus het hcg is nog niet weg, maar iig aan het verminderen.
    Verder erg druk met de scheiding. Het valt ons allemaal erg zwaar merk ik. Mn broer trekt vanmiddag by mn moeder in. Ik ga morgenavond en dinsdag naar mn schoonzus. Ze belt veel met mij en mn moeder. Paar keer per dag. Verder schrijf ik er weinig over hier, bang dat bekenden miss het verhaal herkennen.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk sterkte met het scheidingsgebeuren. Wat een impact zo.

17. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mgbk, ik denk wel dat je weer ovu's kunt gaan gebruiken ;)

Sorry dames, ben de laatste dagen zo moe... Heb een beëindigingsovereenkomst aangenomen van het werk, maar moet nu VERPLICHT 2 maanden uit werken :$ Tot 1 juli, gelukkig werk ik maar halve dagen alleen vrijdag een ochtend en een avond... En om de week op zaterdag... Dat feestje hebben we dus dit weekend en ben helemaal op, nog nooit zo moe geweest :( Dus lees wel mee, maar als ik even te lang (met telefoon tijdens dienst is niet handig, kletsen jullie te snel voor) niet mee kan typen word het te veel sorry.. Maar lees mee en wanneer ik vrij ben typ ik mee ;)

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi meiden, we zijn weer terug in ons koude kikkerlandje.... brrr dat is even wennen.
    Het zal wel een hele klus worden om weer helemaal bij te zijn met het forum ;) :D
    We hebben een heerlijke vakantie gehad en we zijn enorm verwend met babykado's van allerlei vrienden op het eiland. Het zal nu wel een tijd duren voordat we er weer heen gaan. De terugreis verliep echt chaotisch. We moesten een uur bij de douane in de rij wachten. En dat was geen pretje met al dat staan. Op een gegeven moment begon het vliegtuig al met boarden terwijl de rij nog gigantisch was. Het ging heel langzaam, omdat veel mensen halverwege de rij voor kropen. Ik ben toen naar voren gelopen om te vragen of ze me konden helpen aangezien het vliegtuig bijna ging vertrekken en ik het lange staan niet meer volhield. Toen begon douanebeambte tegen me te schreeuwen dat ik me er niet mee moest bemoeien :x Uiteindelijk het vliegtuig gehaald, maar heb wel een traantje moeten laten. Pffff hoezo hormonen ;)

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

Parel, die stress op je werk kost veel energie en verdriet. Logisch dat je zo moe bent. Klotebaas! Kun je je niet de eerste vier weken ziek melden en de laatste vier weken je vakantie opnemen?
    Ik heb ook zon overeenkomst getekend. Onder heel andere omstandigheden. Maar ik heb mn overuren en vakantie opgenomen. Sterkte meis!

Ika Jeetje daar zat je net op te nachten na zon fijne vakantie! En dan durft die man ook nog te schreeuwen? Pfft. Nu dus lekker thuis uitrusten. Fijn dat jullie baby spullen hebben gekregen. Superlief!

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Bedankt voor al jullie lieve knuffels :)
    Vandaag even lekker met mn moeder wezen shoppen.. alvast verjaardagskadootje van VL. Heb leuke dingen gescoord en even lekker afleiding gehad. Was er gister toch behoorlijk sip van.

Parel jeetje wat een stress. Niet leuk zo met je werk.

Mgbk wat heftig voor jullie allemaal met de scheiding. Denk ook goed om jezelf he?! Sterkte.
    Fijn dat je strx weer met ovutesten kunt beginnen. Hoop dat je je eitje snel kunt vinden... ennn bevruchten ;)

Ika fijn dat jullie en leuke vakantie hebben gehad & goed verwend met kado's :) Geen leuke afsluiter op het vliegveld. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Hier hebben we een loge. Net lekker gegeten en zo even films kijken met lekkere hapjes :)

Fijne avond iedereen!

Deel Deze Pagina