Mgbk, echt enorm heftig zo'n scheiding Het heeft altijd veel impact op een hoop mensen. Wat fijn van je test! Mooi dat je nu snel aan de ovutesten kunt beginnen. Hopelijk snel goede nieuwe kansen Ika, welkom terug! Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie gehad hebben, jammer alleen van het eind. Ik zou ook vast zijn gaan huilen Parel, wat een gedoe op je werk Echt balen dat zoiets dan ook zoveel stress oplevert. Manouk, fijn dat je wat afleiding had Veel plezier met jullie logee erbij! Dido, wat mooi zo'n armband! Echt een mooi aandenken Lov, je lichaam kan idd flink van slag zijn. Collega van mij is in januari gecurreteerd en tot op heden snapt zij nog niks van haar cyclus. Mijn ouders hebben ons vandaag weer super geholpen met verven en delen van de schutting terug plaatsen. Ik bof echt zo met mijn ouders Ze verheugen zich ook enorm op hun aanstaande grootouderrol
Hoi meiden, Moederdagcadeau staat in m'n album, voor de nieuwsgierigen! Lies, jij boft zeker met je ouders! Fijn dat ze jullie zo helpen! En opa en oma worden is ook héél bijzonder! Parel, wat een gezeur zeg! Ziek is ziek toch? Maar als je het kan opbrengen en idd nog wat vakantiedagen hebt, hoop ik dat je door de laatste weken heenkomt! Joy, fijn dat je eerste volledige werkdag is meegevallen! Manouk, leuk dat je jezelf even in de watten hebt gelegd! Veel plezier met de logé! Ika, jammer zeg zo'n einde van je vakantie. Maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad en zo verwend zijn! Vanavond weer lekker in je eigen bedje! Mgbk, heftig hoor meid. Veel sterkte in deze moeilijke periode. Vergeet niet jezelf en jullie eigen verdriet. Fijn dat de testen minder worden! Nu kan je idd mooi aan weer aan de ovu's beginnen! Als mijn tweede echo goed is, heb ik er nog een paar liggen, voor de liefhebber! Hoop natuurlijk dat niemand die meer nodig heeft. Tweede echo zal over zo'n 3,5 week zijn. Dat was het even, ben kapot! Ga lekker m'n bed opzoeken!
ika: wat lomp van die douane-personne... heb jij dan gezegd dat je zwanger was? da's toch logisch dat zwangere vrouwen voorrang krijgen als het nodig is @parel: succes op het werk... lijkt lang, maar 2 maand passeert toch rap @mgbk: fijn dat de hcg-testen minderen, weet niet wanneer je nu best start met ovutesten... hier: heb vandaag eerste babykleertjes gekregen van mijn moeder, om te tonen dat het echt wel welkom is (ze voelt haar wel slecht dat ze het niet door had toen we het vertelden denk ik) goed weekend iedereen!
Mgbk, nee helaas niet... Hun hebben mijn uren gewoon afgetrokken en mijn ziekte hebben ze geweigerd dus moet vakantie afgeven en mag me tot 1 juli niet meer ziek melden. Ach nog 7 weken te gaan... Ika, lekker zo'n beambte... Manouks, fijn dat je eveb afleiding hebt kunnen zoeken... Lies, begin de stress steeds meer te merken en dit is al de laatste 2 jaar, dus dat zal ook niet mee werken met de kinderwens MamavanDJ, ik houd het niet vol, maare moet maar even, is nog 7 weken nu Eda, ja op zich wel... Deze week ging ook vlug en net de pech dat ik dit weekend volle bak moest werken, want dat brak me al op en nu nog meer... Zal maar eens snel gaan slapen...
Ff ego-bericht, zojuist nog een cb gedaan en er stond 3+. Toch wel een geruststelling en dat op moederdag
@Ika komende donderdag @dido ik ben wel benieuwd naar je armband eigenlijk, wil je een foto met ons delen of vind je m prive? @Parel hopelijk vliegt de tijd en zijn deze 2 maanden snel voor bij. Met al die dingen die in je leven gebeuren (werk, s-zus, kinderwens) kan ik me voorstellen dat het een hoop energie vraagt. Emoties vreten ook energie @ika wat een e*kel die beambte. Ben je nou nog eerder geholpen. Misschien volgende keer gewoon voluit gaan huilen, misschien helpt dat nog Lief dat jullie babyspullen hebben gekregen. Vannacht eigenlijk wel best redelijk geslapen, dat is toch best fijn. @S3, ik wilde de bruine en dat schijnt een exclusieve kleur te zijn (?) en was niet op voorraad.
Dat is lekker snel, Bouwjaar Hoever ben je dan? Ik had met 7 weken 2 dagen de eerste echo en het gaf me toch wel meer rust. Pfff die douane in Griekenland is echt verschrikkelijk. Zo erg langzaam heb ik het nog nooit meegemaakt. Eerst kom je langs iemand die je ticket controleert. Dan moet je door het poortje en je handbagage door de scan halen en daarna nog eens langs iemand die je paspoort controleert. Ehmm... Er bestond toch een Schengen-verdrag? Bij die schreeuwende Griek, mochten we van een ander er wel sneller door en bij de paspoortcontrole werden we er zelfs meteen uitgepikt aangezien het vliegtuig op het punt stond te vertrekken.
De Samsung S3 is een super telefoon. Mijn vriend heeft hem en hij heeft een iPhone van het werk. Die iPhone vind hij niks. Met de S3 kan hij zelfs de tv bedienen (ook Samsung)
Ja ik ben dan 6w3d, dus het is wat op het randje daar ben ik me wel van bewust. Bij *Ukkie zagen wet met 6.4 overigens wel een hartje, dus hopelijk zijn we nu niet te vroeg. Ik vroeg er nog naar maar degene aan de lijn zei: ik neem t al wat ruimer. Toen dacht ik wel : ehh oke. Maar goed we zien wel. Hey wij hebben ook een samsung tv. Dan zou dat ook moeten kunnen.
Bouwjaar, ja 3+ wat super... Fijne halve moederdag S3, bruin is inderdaad niet de standaard kleur... Meeste kiezen voor zwart wit of blauw... Ik heb de blauwe variant, ben verliefd op die telefoon, eerste smartphone waarmee ik op ZP kan
Fijn Bouwjaar, die 3+. Een mooi moederdagcadeau! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Ga zo even een bezoekje aan mijn ouders brengen en straks weer werken (van 14.00 tot 19.00). Fijne dag allemaal!
Wat fijn voor je bouwjaar! Ika gekke douane bah.... Heb even snel bijgelegen dus sorry als ik belangrijke dingen vergeet hihi Hier niet veel bijzonders te melden....
Fijne moederdag voor de mamas onder ons. Meiden die zwanger zijn, voor jullie hoop ik dat jullie volgend jaar een geweldige moederdag hebben. Meiden die nog wachten op een wonder, het kaarsje gaat straks voor jullie aan dat ook jullie volgend jaar een kleintje in jullie armen hebben! Kus voor iedereen! Ps bouwjaar wat super voor je!
Super Bouwjaar die 3+! Leuk zo op moederdag Mgbk, wat een lieve reactie, kus terug! Mamsie, werk ze! Parel, hoop dat die 7 weken voorbij vliegen voor je Fijne (moeder)dag allemaal
+1 Mijn kaarsje bij *Ukkie brand overigens ook voor allemaal, iedere avond. Voor degenen die nog wachten dat ze hopelijk snel geluk mogen hebben. En voor degenen die al geluk hebben dat alles goed mag blijven gaan.
cool bouwjaar geeft een fijn gevoel hé? en dat op moederdag. Ik kreeg van mijn zoontje een tegeltje met de tekst: Lieve mama, Je woont in mijn hart, vanaf de start. Ook al kijk je meestal saaie programma's en rook je soms een peuk.. dat maakt voor mij niet uit want ik vind je nog steeds leuk. Lieve mama onthoud dat ik heel veel van je houd. Moest er echt even om lachen, echt schattig. Ika fijn dat je weer terug bent al was je terugkomst niet zo heel erg fijn maar las dat je het naar je zin hebt gehad dat is het belangrijkste. werkse mamsie voor iedereen een fijne moederdag!
Jullie zijn echt superlief. Dikke knuf voor iedereen vandaag en dat we volgend jaar moederdag allemaal met een lief kleintje en ons gezinnetje mogen vieren.