Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die slik ik ook van de kruidvat toch nimme?

Hier ben ik ook blij dat de oudste morgen weer naar school mag hoor.....ze moet haar energie kwijt hihi

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ik was ook gestopt met foliumzuur, en had besloten het weer te gaan slikken zodra de test positief is. Dit omdat ik het al een jaar slikte, 2 zwangerschappen gehad natuurlijk en bij de gyn was mijn vitaminewaarden in het bloed waren oke. Ik werd dat beu..alsof ik aan de pil was:p

Maar nu neem ik het weer netjes elke dag. (als ik het niet vergeet) Vind het gemakzucht om te denken dat als ik ze vergeet dat mijn lichaam het dan wel niet nodig zou hebben. Ik vergeet ze soms ook weleens maar niet omdat mijn lichaam ze niet nodig heeft, maar omdat ik nu al last heb van zwangerschapsdementie..pff..

Spannend parel over 5 daagjes is het de 18e ik tel echt met je mee:) en ik duim voor jou!! Meer roze op de lijst zou welkom zijn, en gun het je echt.

Ika voel je het leven al weer wat beter? Ik meende te lezen laatst dat je al wat voelde maar ben even niet zeker, dus was even benieuwd.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik slik ook nog steeds zwangerschapsvitamines, Compleet mama van Davitamon. Volgens mijn vk kon ik daar prima mee doorgaan, want na 12 weken mag je in principe stoppen met foliumzuur.
    Ik vergeet het af en toe wel of ik ze geslikt heb. Hoezo zwangerschapsdementie ;)

Vriendlief is naar de stad om wat kleding voor zichzelf te shoppen. Hij zei zelfs naar de Prenatal te gaan. Wat een zwangerschap zoal met mannen doet :D

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Toeter, ik voel mijn kleintje nu wel steeds vaker :) Het zijn voornamelijk plopjes, maar ik had een paar dagen terug ook een echt schopje :D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaah heerlijk Ika die schopjes.
    Jeetje naar de prenatal hahahaha nee dat doet die van mij niet hoor.:D

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0

:D lief he.. die kleine plopjes en schopjes, lekker van genieten hoor!
    Dan had ik het toch goed gelezen;)

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ja klopt ben ook blij als het morgen zo ver is :)

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

haha hoe leer jij jou man op ;)
    geweldig die schopjes!!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi... mijn vriend houdt wel van shoppen. Hij vindt babydingen kijken ook erg leuk. Daar bof ik echt mee. Hij heeft helaas niks meegenomen bij de prenatal, maar kwam wel aanzetten met de familiefix voor de maxicosi :D :$ Echt super! We gaan binnenkort de kinderwagen bestellen, Mutsy Igo. Daarbij krijgen we een de Nuna Pipa kinderstoel gratis bij. Maar we hebben al gevraagd of je er ook een ander kinderzitje bij kan krijgen. En dat kon. We nemen er een Maxi Cosi Pebble bij en betalen dan de meerprijs.

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

wij hebben ook een zwarte pebble en familyfix is heel handig!
    beide 2e hands voor een 180€ gekocht tesamen

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw Ika.....heerlijk die familyfix!

Ik heb m niet en mis m ook niet maa hij lijkt me wel makkelijk.
    Wij kregen bij de kinderwagen ook een ander stoeltje dan de mc...heb toen ook de meerprijs betaalt. Mc is toch het fijnste.

12. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4932 mgbk, 12 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2013
    Hay dames
    Ika wat geweldig om de kleine te voelen!
    Lizzie rot van je test! (zp verandert k*ote weer in rot, zucht! Het dekt de lading niet) Samen op de bank dan toch maar?
    Wij hebben mams en onze terrorist meegenomen naar het bos. Twee uur wezen wandelen en op het eind koffie met appelgebak. Heerlijk weer! Veel zon en prachtige natuur. Even het hoofd leegmaken. Helaas werkt dat nooit maar het idee is leuk. Haha. Héél vreemd om mn broer weer by moeders thuis te zien wonen. Vanavond naar schoonzus en neefjes. Heel bizar allemaal.

Meiden zonder fijne moeder, dikke knuffel. Jullie mogenwel een beetje liefde van mijn moeder hebben zei ze... Hoop dat jullie een lief schoon- of surrogaatmoeder hebben.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Ik slik ze niet omdat je ook zwanger kunt worden zonder. Vroeger hadden ze dat ook niet. En werden ze ook gewoon zwanger met grote gezinnen en zo. Dus ja.
    Vitamines heb ik denk ik niet zo nodig. Leef best gezond en eet gevarieerd.

Mgkb. Weet niet helemaal niks nu. Dus ja. Wacht eerst af wanneer ik weer ongi,wordt. En dan gaan we er weer voor. Helaas,zal ik wel niet zwanger zijn voor juli. :(

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ow sorry Lizzie ik dacht dat je toch ongesteld was geworden. Schaam! Dan hoop ik dat je snel uit de onzekerheid bent! Sorry nogmaals. Ik lees soms alleen de laatste twee blz en lees blijkbaar maar half. Nog meer schaam...

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nee helaas alleen,een kleine beetje bruin verlies. Weet het helemaal nijs over de cyclus nu. Misschien is een lading ovu testen bestellen. En hopen op een knaller.

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Je moet natuurlijk foliumzuur niet slikken om zwanger te worden maar om andere redenen en je kunt de huidige wereld echt niet vergelijken met in de middeleeuwen.
    Waarom onnodig een risico nemen als je door 1 stom pilletje per dag te slikken het wel kunt verhelpen?

Verder druk weer in de weer voor morgen :)

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Ik ga ook pas weer foliumzuur slikken als ik een positieve test in handen heb. Ik laat m'n lichaam het nu eerst zelf doen.

Balen van je situatie meid! Vooral het niet weten waar je aan toe bent met je lijf is niet fijn. Dikke knuf

@hier Ik heb vandaag een cadeau van m'n vriend gehad. Omdat ik vandaag eigenlijk gewoon m'n eerste moederdag had moeten hebben. Lief hè...Een mooie ring. Nu weer onderweg naar huis.

18. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Toeter, haha ja aftellen nog... Maar ergens neem ik me zelf in bescherming en zeg ik in mijn hoofd dat ik toch niet zwanger ben ;)

Lov, ja erg he... Ik probeer dat echt al maanden, maar pff... Dus nee hoor je hoeft je niet te schamen ;)

Ika, wel lief van je vriend ;)

Foliumzuur, mijn gyn zei tegen mij dat ik de vitamines wel achter wegen mocht laten tot na de positieve test, omdat je (vooral als het lang duurt) maanden slikt en waarvoor ;) Ik slik ze bijv al 26 maanden... Ik blijf het doen puur voor mijn eigen gevoel, maar snap wel dat Lizzie en Dido de nu niet pakken...

Dido, ik wil telkens Didi type... Mijn schoonzus heeft een hond en die heet Mido, nu noemt mijn net 1 jarige Nichtje hem DIDI ;)

Wij hebben ondanks wat moeite een leuke Moederdag gehad... Mijn schoonmoeder fluisterde in mijn oor, volgend jaar ben jij ook aan de beurt en dan krijg je ook iets leuks van ons :D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd wel mee eens.....de kans op een open ruggetje wordt dus aanzienlijk verkleint door folium te slikken. Dit weten ze toch juist door de dingen doe vroeger gebeurde.
    Vitamines is een ander verhaal....die heb je niet nodig als je genoeg binnenkrijgt door voeding. Maar folium is toch wel iets belangrijk iets.

Dit zeg ik zonder anderen te willen aanvallen hoor.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah wat lief van je moeder parel!

Hier gaan we vanavond lekker filmpje kijken en ik heb heerlijk ijs gekocht hihi....walnoot .... Ben er dol op!
    In italie had je ook zo lekker ijs hmmmmmmmm. Vandaag de film gekeken van de vakantie....snik snik. Ik wil terug hahaha. Was zeker niet de laatste keer italie voor ons!

Deel Deze Pagina