Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mijn vader en broers zijn kleurenblind ze nemen andere tinten dan in de plaats zoals zij groen of rood niet zien is die bruin
    Weet nog vaak dat ik mijn vader moest helpen met kleuren aan te duiden als hij een televisie maakte met al die draadjes :)

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nimme ik neem gewoon weer een Samsung s3 hoor:D
    Mamasie en ika mooie buikjes hoor!

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido ik voel me ook niet aangevallen hoor, ik hoop jij ook niet want zo was t niet bedoeld. Ik snap je punt maar ik ben nogal risico-mijdend :)

@ika owh ik kan me goed voorstellen dat je eerst met een naar gevoel in die auto stapte :(, maar gelukkig is ie straks weer helemaal nodig :)
    Mijn broer had binnen een maand nadat hij hoorde dat t een tweeling was een andere auto gekocht :D Hij zal al wel iets op t oog gehad hebben. En hier is vriend ook wel al een tijdje aan t kijken hoor, maar ja. We zien wel, eerst maar es afwachten hoe het loopt en dan nog t blijft een hoop geld en net t pad/ terras gedaan. Al hoef je je geld niet voor de rente bij de bank te parkeren.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ff over het hoofd gezien, maarre gevallen of gevallen ;):D (denkend aan t water..:p)

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hihi gemakkelijk hoe jullie dat kunnen doen in nl.
    In be doen ze altijd enorm moeilijk daarom heb ik mijn online gekocht iPhone 5 ervoor wel met de 4 problemen gehad met de microfoon enz.
    maar na vele kwade telefoons in orde gekomen en dan doorverkocht.

Twijfel mocht deze een Samsung 4 maar ik vind dat zo'n grote toestellen?!

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dit is het jurkje, Nimme:

Bijgevoegde bestanden:

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    :D:D:Dnee bouwjaar dit keer echt gevallen!

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ika, leuk jurkje...

Losje, rot van je telefoon...

Bouwjaar heb er al een abbo op ;)

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ika mooi ik heb een oranje rood met strikjes en dan de idem stof als de jouwe met aan de boezem een ingewerkt patroon :)

Wij hebben een ford s max 7 zitter

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Maximum overdrive gaan we zien ML had het over een oude film ( ene die ik nog nooit had gezien aangezien hij 7 jaar scheeld en eentje van Stephen King.

Dus dames tetter die 30 Posts goed door ;) :D

Tot morgen x

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Net tijdens het snijden van de meloen (voor morgen) dacht ohnee ik moet zeggen: maar ik ben nogal een control-freak ;). En aangezien ik zelf niks te vertellen heb wat dit betreft, probeer ik een "ideale" situatie te creëren

@ika leuk jurkje! (hoe oud moet ze zijn om t aan te kunnen, geen idee over grotte kleding stukken/ maten.

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Leuk jurkje hoor ika!
    Zo ik heb ook even een abbo op deel 3 want ik wil niets missen natuurlijk!

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het jurkje is voor 0 jaar stond erop. We zien wel wanneer ze erin past. Ik vind hem vrij groot. Dus ik schat zo rond de zomer dat ze erin kan :D

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lizzie: echt balen dat je lijf zo rare streken doet

@dido: zo lief van jouw vriend, dat hij eraan gedacht heeft én ernaar heeft gehandeld...

ik heb foliumzuur geslikt de eerste 3 maanden en nu slik ik vitaminen waarvan de gyn me een staaltje had gegeven... die vitaminen vind ik vervelender, want zijn 2 pillen (1 met DHA olie) en die neem je best 's middags in en dan is er meer kans om ze te vergeten vind ik; is ook al 1 x gebeurd, maar voor de rest neem ik ze ook niet telkens zelfde uur in...
    ik snap wel de rebellie: zo van foert, ik doe alles goed en het loopt tot mis...

@losje: ja, je hebt wel een verzekering nodig, als je ze niet per ongeluk laat vallen, doe je het expres... :p

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden,

Oma was erg blij met het cadeau! Ze had het ergens wel verwacht. Niet nu, maar wel vandaag of morgen, haha! Snappen jullie me nog...

Dido en Lizzie, ik snap jullie ook wel. Ik slikte ook niet zo trouw meer.

Ika, schattig jurkje!!
    Haha Bouwjaar, moet wel lachen om jou! Snap die maten niet zo... Kom je vanzelf helemaal in!
    Fijn dat je een 3+ had Bouwjaar! Hoop dat jullie donderdag al een hartje kunnen zien.

Mgbk, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, ook al helpt het achteraf niet, het moment zelf was leuk toch?

Losje, zonde van je foon! Hopen dat ze niet te moeilijk doen! Heb jij een verzekering op je telefoon op gewoon je inboedel?

Heb ook een abbo'tje op deel 3!

Verder weet ik het ff niet meer, ga ook mn bedje opzoeken!
    Trusten allemaal!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje net een mooie film gezien meiden....

Waargebeurd verhaal .... Intouchables..... Mooie film....indrukwekkend verhaal. Was wel een Franse film maar dat stoort mij niet zo.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nimme - Lov. Ik ga ook wel weer foliumzuur slikken als ik een positieve test heb. Maar wil er net als wat dido zegt niet elke dag mee bezig zijn. En ergens herrinneren ze mij ook aan de mk. En ik heb daar geen zin in elke dag.

Losje. Hoe irri dat je telefoon kapot is. Of doet hij het nog wel gewoon??

MamaAnnelies. Krijgen we je knaltest te zien??

Joy. Meid hoe gaat het met jou?? Druk?

Manouk. Wanneer was je nod die is bijna toch? je hoort wel vaker dat vrouwen zich niet zwanger voelen en dan toch zijn! Hoop het voor je!

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Intouchables is idd een prachtige film, Lov.

Op de terugweg gisteren vanaf Corfu heb ik Life of Pi gezien in het vliegtuig. Die was ook erg mooi.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die heb ik ook gezien!
    Al weet ik nog steeds niet welke versie echt is.....was het zijn fantasie de film of de realiteit.

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Manouk was helaas ongi geworden.

Moeten we het lijstje niet weer eens tevoorschijn toveren? Volgens mij zijn losje en parel de eerstvolgende wachtbankers?

@lov Mooie tekst in je handtekening.

Deel Deze Pagina