Xenia, welkom! Wat verdrietig dat ook jij een miskraam hebt gehad. Fijn dat je je eerste menstruatie al gehad. Kun je weer verder. Hoe voel je je verder?
Vandaag nod, heb nog nooit zo'n duidelijk test op nod gehad! Vanochtend vk gebeld. 18 april 1e echo. Ben dan 8 weken. Van mij hoeft het ook niet veel eerder. De spannende tijd zijn vooral de weken erna omdat het de vorige keer tussen de echo's mis ging. Lov, je hebt wel goed geklust. Nu die stomme wachtweken..... Duimen draaien!
Ja daarom! Snap je opmerking over geen ovu's gebruiken trouwens wel. Daarom wilde ik het ook niet. Legt weer zo'n druk erop (en in jouw geval ook nog een heleboel onduidelijkheid.....). Als je maandag je ei hebt gehad, zit je met de pasen op 14 dpo! Mooie dag om te zien of er eitjes beschilderd zijn
@xenia Welkom. Verdrietige reden dat je je hier ook meldt, maar zoals je merkt is het hier heel gezellig. @bouwjaar Bah...dus alsnog overleg voor jou? Ik moet straks vooral veel aanhoren en toelichting geven....geen zin in @mamsie jeeeh! Een mooie dag om naar toe te leven. Ik snap je zorgen. Je zit nu op een volgend wachtbankje @Jaydee Heb jij niet binnenkort je eerste echo? @hier Ik heb vriendlief trouwens nog niks verteld. Hij zit een beetje tegen burnout aan, dus die twijfel en zorgen kan hij er tot ik meer weet maar beter even niet bij hebben.
@Xenia sorry in mijn frustratie je geen welkom geheten, bij deze @dido owh bah dat is niet zo mooi dat je vriend tegen een burnout aan zit.
@xenia: tuurlijk mag je hier meekletsen, helpt de tijd een beetje doden tijdens het wachtbankjezitten... hoe voel je je sinds de mk? @bouwjaar: ja vergaderingen kunnen soms zo nutteloos zijn hé @dido: ik snap dat je het nog niet verteld hebt aan je VL, het heeft geen zin dat je je met 2 zorgen maakt over een eventueel iets hé, eerst wat zekerheid hebben lijkt me hier: gewoon heel de dag werken tot 19u, maar nu is het nog niet helemaal donker als we weg gaan, dus wel leuk, maar met dat zomeruur zal dat dan weer veranderen...
@ Bouwjaar, alles goed meis? @ Xenia, natuurlijk kan je met ons mee praten! Welkom. Wil je dan ook even je leeftijd, hoeveelste kindje en je nod doorgeven? @ Hier, net weer een testje gedaan en nog steeds een licht streepje... nog geen eitje op komst dus
Bouwjaar, fijn hahaha... Hier, heb toch niks meer uitgevoerd vandaag. Ben nog steeds gaar van gister en zit nog in mijn badjas Net toch even de gemeente gebeld want die akte die ik had gekregen na de aangifte van Demi dat blijft me toch irriteren met 'levenloos geboren kind'. Ze is niet levenloos geboren! Volgens de gemeente klopt die akte dan dus ook helemaal niet, als er tekenen van leven zijn geweest die vast zijn gelegd door het ziekenhuis (wat zo is, want die papieren heb ik) dan moet er een gewone akte van geboorte komen en een akte van overlijden apart. Dus werd ik naar de Dela gestuurd omdat zij Demi hebben aangegeven, maar wordt nog door hun teruggebeld en ze gaan uitzoeken hoe dit fout is gegaan. @ Tygo, hij wordt op dit moment geopereerd, eindelijk!
ben aldoor aan t wachten tot pc is uitgerekend dus ZP staat op de achtergrond aan @bella haha nog lekker in je badjas, ach geniet ervan Nou spannend de operatie hopelijk krijg je snel goed bericht
Spannend bella! Lekker aan je gaarheid toegeven! Dido ik snap dat je nog niks verteld hebt. Hoe zit hij erbij? Trek jij het nog een beetje? Kunnen jullie goed praten of kropu hij alles op? Eda werk ze. Xenia welkom helaas. Zo lang bezig zijn en dan een mk. Heftig! Besloten om morgen met ml uit eten te gaan. Vanmorgen weer een ontploffing. Gaat nergens over. Heb net zo lang op m in gepraat tot ie eindelijk alles er s even uit gooide. Nou morgen lekker uit eten want beneden zijn nog steeds geen meubels en hij wordt gek van die chaos. Daarom er even samen uit. Hopen dat dat wat helpt. Morgen samen de vloer leggen. Op voorwaarde dat hij zich niet als een kleuter gedraagt by een tegenslag anders pak ik mn spullen en ben ik weg. Daar schrok hij van. Maar gelukkig geëindigd met een dikke knuffel en hij is gaan werken. Ik met mn supermams op pad. Ze krijgt nu gezichts behandeling. Daarna ik en dan samen zoeken naar leuke accessoires voor de woonkamer . Net een dienblad gekocht voor op de hocker. Nu nog leuke spullen voor er op. Ben helaas niet zo creatief. Haha geen idee waarom ik dit allemaal vertel. Totaal niet interessant Haha. Denk beetje mn baalmoment wegtypen. Wil ook een positieve test! Bloeden heeft nog niet door gezet. Wie biedt? Wel of geen vroege zw test doen?
Hahahah mgbk was amusrerend om te lezen hoor.....minder leuk,van je "ruzie" natuurlijk. Is ook behoorlijk stressend verbouwen hoor. Hier ook regelmatig last van.....en dan nog 2 kids mk tussen door... Bella ik hoop dat alles goed gaat....
@ Mgbk, fijn dat je even een goed gesprek hebt gehad met je mannetje en de lucht nu even geklaard is. Hopelijk komen jullie morgen samen een beetje tot ontspanning als je gaat uiteten. Even wat leuks doen dat is nooit verkeerd Veel plezier met shoppen! En uhh testen, vandaag moet je ongi worden toch? Anders wacht je het vandaag nog af en anders morgen een testje? @ Tygo, hij is net van de OK terug gekomen en de operatie lijkt goed te zijn gegaan. Over 6 uur mag hij zijn eerste voeding!
Nou het is gewoon wat je bezig houd en dat lees ik zeker wel! Ik hoop dat jullie een relaxte en gezellige avond hebben en morgen op een normale manier samen de vloer kunnen leggen. Als je kan, wachten tot nod. Dat verkleint de kans op vage tuurtesten @bella dat is goed nieuws hopelijk eet hij straks wat