Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat is echt K#$, Mamsie!!

Ik klaag ff mee. Ik moet zo naar de ledenvergadering van de vereniging van eigenaars. Geen zin in :)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie idd mooie donkere testen toeter! Maar of ze nu echt iedere dag donkerder worden zie ik niet zo goed.
    Hier was de ovu weer lhetzwlfde dus ik denk gewoon mijn standaard lh gehalte zeg maar ;)

3. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    dat kan idd lov, maar hier ziet zelfs ml het en die ziet bijna nooit wat, het is ook een beetje vals op foto's was best moeilijk om een foto te maken, omdat je niet kan flitsen:x haha want die venstertjes die blinken dan teveel pff..heb ik dat..

test is ook niet zo heel erg veel donkerder maar wel te zien.

maar we blijven positief:D

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

I know;) behoorlijk frustrerend als je het niet op de foto krijgt. Maar hey als je man het ziet:D

Zeker positief zijn!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte Ika...:D

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    moest vandaag maar een halve dag werken, morgen weer een hele dag en vrijdag een halve dag. Wisselt een beetje af bij mij...

wat is een mamabelt juist?

ik haat dieven, da's gewoon respectloos. doe toch geen dingen aan andere mensen wat je zelf niet graag zou hebben...

we gaan 1 muur van ons huis doen hervoegen (de regenkant, voegen brokkelen af en water sijpelt in muur en dan regent het in onze veranda). Ze zijn maandagNM de stelling komen opzetten en hebben vandaag de voegen eruitgehaald. Dus weer veel stof, ocharme mijn vensters (nou meer het raamwerk en vensterbank dan glas zelf maar toch: hangt nu vol rode stof). Ze doen normaal morgen verder. Hopelijk met de nieuwe voegen en een waterafstotende laagje op de gevel en de veranda mooi hersiliconeren is dat probleem dan opgelost (anders op termijn een nieuwe veranda zetten, maar dat is niet echt de bedoeling)

en anders vandaag ook geen chauffage, toch blij dat we een inbouwcassette hebben in living waardoor het daar toch warm is... de ketelman zou deze week ook langskomen voor dat probleem...

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @eda owh hopelijk verhelpt het opnieuw voegen de lekkage in jullie veranda

inbouwcasette...ik moest het even googlen hoor, haha. Maar iig nog iets aan warmte. Stel dat je nu niets hebt, brrrr.

@mamsie...ik snap ook niet waarom mensen met hun tengels aan andermans spullen moeten zitten. Je bent ook meteen ook zo onthand.

@lov test gevonden maar ik ben geen tuurder dus ik zie niks

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Was van plan om alleen ff snel bij te lezen. Ben bij mijn oma.

Eda de pilletjes kunnen mijn ongi opwekken als die niet binnen 3 weken er is.

Dames hoop dat het met iedereen goed gaat. Fijne avond!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief dat je de moeite hebt genomen bouwjaar.,

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    De mamabelt is een inzetstukje voor je gewone broek als je buik begint te groeien. Ik heb hem van buikbanden.com. Ik heb er gelijk ook een buikband bijbesteld.

11. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Dido, dat zal dan toch wel dat je hcg vrijdag op 0 staat als het de vorige keer op 8 stond? Hoop het in ieder geval wel voor je. Kan me ook voorstellen dat het moeilijk gaat worden de eerste uitgerekende datum, wanneer is die? Dikke knuf voor jou en hopelijk gaat het na vrijdag in ieder geval weer beter met je als je hcg op 0 staat. Dan kun je er echt weer voor gaan.

@ Nimme, tja het wachtbankje... wachten is niet mijn sterkste kant maar helaas kan het niet anders :D Zit nu ook pas 3 dpo dus kan nog niet veel zeggen over kwaaltjes die ik denk te voelen haha.

@ Ikapika, wat fijn dat je zonder moeite een nieuwe mamabelt krijgt. Inderdaad erg klantvriendelijk! Hier ook de hele dag hoofdpijn gehad (en nu nog steeds), dus misschien hangt het in de lucht ;)

@ Toeter, ik durf het niet zo goed te zeggen met de ovulatietesten van kruidvat. Want heb namelijk bij meerdere gezien dat ze super positief waren na hun eisprong en tot aan hun menstruatie. Volgens mij worden deze testen ook echt afgeraden door de wat ervaren meiden ;)

@ Eda, uuhh wat is een chauffage?

@ Lov, heb net ook je test opgezocht enne... ik vind t niet eens een tuurtest. Zie t streepje op mn laptop en zelfs zonder mijn beeldscherm naar achter te kantelen ;) SPANNEND!!!

@ Hier, nou vandaag dus hele dag hoofdpijn gehad pff en ben echt zo moe ook! Vanochtend stond mn moeder al om half 9 in de woonkamer (terwijl wij nog op bed lagen haha) om een kastje voor ons te verven. Wel lief natuurlijk. Nou, daarna ben ik in bad gegaan en heb ik daarna dus de hele middag geslapen. Tegen 6 uur werd ik wakker gemaakt door ML om te eten en toen mijn kwam collega om mijn nagels te doen. En die is nu net pas een half uurtje weg :D Maar mn hoofdpijn wil niet echt zakken en ben ook niet zo snel van medicijnen te nemen. Dus denk maar vroeg naar bed vanavond.

Heb tussendoor trouwens nog wel een set zwangerschapstesten besteld bij Z&K. 6 midstream testen voor 8,50 euro, niet duur toch? En ook nog die ultra gevoelige, dus denk dat ik eind volgende week toch al wel een testje ga wagen :D

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hoi dames,

Jeetje er is weer veel gekletst haha.

@Dieven, heel respectloos!! Kan er ook nooit zo goed tegen dat die fietsendieven nooit in hun kraag gegrepen worden.

Ik heb het net snel door zitten lezen, maar verder heb ik weinig onthouden. Jeetje wat erg :)
    Heb ik iets bijzonders of belangrijks gemist?
    Ik heb vanavond intake + echo om 18:00. Vandaag met leerlingen naar de dierentuin dus dat zorgt wel voor afleiding. Hopelijk gaat de dag snel. Ben erg benieuwd en ook wel wat gespannen.
    Hier net maar ontbeten met een mandarijntje en een glas ranja aangezien ik zo dus de bus in moet.... Hmm, ben benieuwd hoe dat gaat ;)

Fijne dag ladies! En ik probeer vanavond zsm iets van me te laten horen. Afspraak duurt 45 tot 60 minuten en daarna ga ik even door naar mijn moeder, maar zal vanuit daar eventjes inloggen hier :)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #593 Bouwjaar1979, 28 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
    ♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    Souries (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013
    Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 3 april
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 3 april
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 4 april
    BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 7 april
    MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 24 april
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 22 april
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 29 april
    Lizzie (26 jaar), 1e kindje, ? afwachten...

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 1 mei

(update)

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jaydee spannend eerste echo, veel succes en plezier natuurlijk!
    Bella ik hoop dat je hoofdpijn is gezakt!
    Lov ik heb hem ook opgezocht, maar sorry ik ben niet zo goed in turen!

Hier lijkt ongi alweer verdwenen, ik denk bij elkaar 5 maandverband jes(???)
    Even vandaag afwachten, maar ik heb ook heel gevoelige tepels......
    Laatste dagje school en dan lang weekend ik hoop met veel zon!

15. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    chauffage is verwarming, een inbouwcassette is zo lijk een haard, maar dan gesloten

@lov: ik ben zodanig slecht in turen dat ik er niet aan begin om testjes te bekijken, denk dat mijn inbreng waardeloos is!

16. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jaydee, veel plezier vandaag en ben benieuwd naar je echo :)

@ Losje, denk je dat je misschien toch zwanger bent dan? Toch even een testje proberen?

@ Hier, vannacht toch maar een paracetamol gepakt. Steeds als ik wakker werd voelde ik de hoofdpijn weer komen. Nu is het weg.

Straks weer even bloementjes halen voor Demi en wat boodschapjes verder niks vandaag. Vanavond werken van 17-21 uur.

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @jaydee hopelijk een mooi plaatje straks

@losje ik had je net aangepast maar we zetten je zo weer terug hoor :)

@hier heeerlijk vrij /m maandag. W'n vrije woe gewisseld met vandaag en ik ga ook echt niks aan werk doen iig dat is niet de planning ;)

Eerst ff wat in huis rommelen, dan ff naar de ha en dan weer eens naar de binnenstad. Ik dacht eraan om visolie (omega 3) te halen maar wat is nou een goede. En eens kijken wa'da moet kosten.

We hebben 1 vd bestratingsbedrijven een akkoord gegeven en nou wilde die a.s. woe al beginnen. Moet dit weekend dan ook nog wat plantjes redden.

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Heerlijk die vrije dagen. Ik hoop dat je iets aan het ha bezoek hebt.

@Jaydee Veel plezier met de echo alvast. Ik duin voor je.

@Bella Balen van je hoofdpijn. Hopen dat het ook wegblijft.

@lov Ik ben benieuwd naar je test. Ga m even opzoeken.

@hier We zijn niet meer uit eten geweest, maar wel lekker eten gehaald. Vriendlief vond het toch fijner om in het weekend er echt tijd voor uit te trekken. Misschien ook maar beter, want moest om de haverklap tampon verschonen. Vannacht ook net op tijd wakker geworden om een bloedbad in bed te voorkomen. Zag in ieder geval een aanbieding bij sensitest voor ovutesten. Die heb ik maar gelijk besteld. M'n nieuwe nod is als ik uitga van m'n langste cyclus 29 april. Dan zijn we lekker een lang weekend weg,dus zou leuk zijn als ik dan niet ongesteld word.

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Ik heb zitten zoeken in het forum meid, maar kon m zo snel niet vinden. Ga je dit weekend hcg test wagen?

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #600 Bouwjaar1979, 28 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
    @dido hier test lov

Ik vraag me wel eens of ik ik dan gewoon blind ben ofzo.

Zelfs als ik m wat bewerk kan ik er niks van maken (sorry lov)
    Alleen zijn lichte streepjes bijna niet op de foto te krijgen, dus hoe t in het echie zit...

Deel Deze Pagina