Duidelijk hoor Nimme, gefeliciteerd!! En Losje nog getest? Fijn Bouwjaar dat het gesprek je enigszins geholpen heeft. Het is ook heel normaal hoe je je voelt, en dat moet slijten en heeft tijd nodig. Goed naar je eigen gevoel luisteren! Goede vrijdag is toch helemaal geen feestdag?! Meeste scholen zijn dicht, zwemles gaat niet door, winkels vroeger dicht... Wij gaan naar opa en oma met Pasen. Zl wilde al zo lang logeren daar maar het komt er steeds niet van. Dus 1ste brengen en 2e halen. 2e is daar altijd een braderietje, altijd wel even gezellig om overheen te wandelen. Verder lekker eten natuurlijk. Gewoon thuis. Denk zoals 90% van NL gewoon de gourmet! Lekker hoor! Met een wijntje, want nu mag het nog! Toeter, snap je ook hoor. Tis ook moeilijk, emoties slingeren heen en weer, maar helaas is het leven zo en moeten we dat maar accepteren. Vanochtend lekker lui gedaan, zo maar eens douchen en aankleden en kijken wat we eens gaan doen.
Het bloeden hier zet niet echt door. Gisteren van één tot negen flink bloed twee tampons vol. Helderrood zonder stolsels of iets anders. Daarna maandverband in gedaan maar tot nu erg weinig bloed. Alleen beetje by vegen. Zo stom als ik ben wat zaken op internet gaan lezen. Staan ook verhalen dat het daarna toch goed is gegaan. Dus ergens hou ik nog wat onterechte hoop . Stom hè? Zal vandaag wel door zetten. Heb besloten vandaag en dinsdag bloed te prikken. Die echo over anderhalve week duurt me veel te lang. Ik wil zekerheid. Hoe verliep het bloeden by degenen met een vmk? Ook zo kort? Verloor je stolsels? En vruchtzak? Of zou ik dat allemaal niet hebben? Waarschijnlijk moet ik het gewoon accepteren maar is zo moeilijk dat het een tweede keer mis is...
nee mgkb dat is geen stomme hoop, ik heb het gehad bij mijn 2e kindje. Ik ging in de avond op bed liggen en voelde iets lopen. Vers bloed en best heel erg veel, geen stolsels..geen buikpijn of kamp..heb daarna wel nog bruinverlies gehad een aantal dagen en dat bleek een ader te zijn geweest en een stolsel (hematoom. Ik was iets van 11 weken, kindje was niets aan de hand dus bloed hoeft niet altijd een mk te betekenen. Ik dacht ook dat ik mijn kindje kwijt was, tot ik het hartje hoorde, ik wil je geen valse hoop geven maar zolang het niet bevestigd is, is er gewoon ook nog hoop. hier lig ik nu lekker in bed, ben erg moe..en ik ziek het lekker eens goed uit, morgen waag ik een testje. nimme proficiat meid!
Mgkb. Ohh ik las het nu pas. Meis ik hoop heel erg dat de bloesing stopt. En het is niet onmogelijk dat je nog steeds zwanger bent. Ik ben laatst toch bij mij collega geweest. Zij is bij 5,5 week ook veel helder rood bloed verloren en toch nu een prachtige zoon. Zij haf wel bij onzr dokter anel zekerheid hij haf ma de bloeding meteen een echo gemaakt en zag het vruchtje zitten. Ik hou hoop met je meid!!! Nimme. Ik zie duidelijk een streep. Hoop dat het raak is en de kleine lekker blijft zitten!! Gefeliciteerd. Ika. Hele leuk foto. Mooi buikje.,kun je het nog verborgen houden voor iedereen.. Hier. Ik ben ook helemaal happy. Hahahha ik ben ongi. Haha nog nooit zo blij mee geweest. Em sorry voor al typfouten zit op mijn telefoon op het werk. Even anel tussen alle paasdrukte door. Hoop dat ik vanavond weer alles kan bij lezen.
Ach nee, Mbgk Zo is er nog hoop en dan dit. Je wordt echt heen en weer geslingerd door de emoties. Dikke knuf. @Nimme, dat ziet er hoopvol uit. Voorzichtig gefeliciteerd @Lizzie wat fijn dat je ongi bent geworden. Je kan nu echt verder. @MamavanDJ, heerlijk zo'n luie start. Dat heb ik ook gedaan. @Bouwjaar, fijn dat je nog steeds voelt dat je wat hebt aan het gesprek. Accepteren dat je je voelt zoals je voelt is een belangrijke stap in de verwerking. Mij oma zegt het heel treffend. Als je van iemand veel houdt is het verdriet ook heel erg groot als je diegene verliest. Pijn zal nooit helemaal verdwijnen, maar het wordt stiller. Dat geldt ook bij het verliezen van een kind. Ik ga zo maar eens de boodschappen doen. Het zal vast druk zijn in de winkels. Ik heb uitgeslapen. Ik was echt af na gisteren. We hebben gisteren met de kids een flinke speurtocht gedaan. We moesten zelfs over een behoorlijke enge brug. Die kies maar rennen en ik voetje voor voetje
@mgbk Het kan iid bloedverlies. Ik had het bij Ukkie ook met 7 weken, voelde het lopen toen ik in de winkel stond. Thuis helemaal over m'n toeren: helder rood. 2 dagenlast van gehad. Dacht dat t mis was maar toen zat ie er nog. Toen moest de knop weer om. Maarja die witte test geeft bij jou het antwoord al. Jeetje zeg. Lekker emo-achtbaan weer voor je
Vanmorgen bloed geprikt. Test na vier minuten weg geleid. Toen hier gemeld. Na yes minuten dit resultaat. Maar ja volgens mij had ie nu wel moeten knallen toch? Zal wel restje hcg zijn... Nog steeds alleen by vegen bloed. Net twee kleine klontjes erbij. Heb me voor zondag ziek gemeld. Zit er helemaal doorheen. Ik reageer ff niet op alles en iedereen. Vanmorgen ml en ik weer ruzie. Dat komt omdat ik hem niet toe laat in mn verdriet en hij niet de juiste dingen zegt in mijn ogen en dan duw ik hem nog verder van me af. Vrouwen...
MGBK, lastig hoor meid. Het is een duidelijk streepje maar ja, ik denk inderdaad dat hij donkerder zou moeten zijn. Hoever was je? Wat vervelen dat het met je vriend ook zo moeilijk gaat nu. Dikke knuffel meid!
@nimme: ik zie een heel licht streepje! proficiat!!! @mgbk: sterkte meid, geduld met je vriend, eerst aan je eigen denken, tis toch jij die het vooral meemaakt op dit moment... @ika: ben je nog steeds zo moe?
@mgbk vervelend dat je weer ruzie had met ml. Je zou nog tegen m kunnen zeggen dat hij beter niks kan zeggen en enkel een arm om je heen slaat. Jullie hebben elkaar misschien juist wel hard nodig. Een grote (digitale) knuffel van mij.
@mgbk Vreselijk die onzekerheid. Ik snap je hoop maar al te goed. Als ik jou was zou ik inderdaad snel bloed laten prikken. Dan kunnen ze na herhaling je het snelst duidelijkheid geven. Sterkte meid. @lizzie Fijn dat je ongesteld bent geworden. We lopen denk ik beetje gelijk op. @nimme Ik zie het streepje. Spannend meid! @lov Ook nog een testje gedaan?
@Eda, ik ben inderdaad nog vaak moe. Ik merk dat ik in de ochtend veel energie heb, maar rond de middag is het batterijtje snel leeg. Ik neem dan ook mijn rust. Ik ga vroeg op bed. Ik kijk daar soms wat TV of ben nodig even op de tablet. Hoe is het met jou? @Mbgk, moeilijk meid. De streep is wel duidelijk. Dat afwachten en die onzekerheid is niet leuk (op zijn zachtst gezegd). Zorg goed voor jezelf en neem je rust. Het is zoals Bouwjaar zegt een emotionele achtbaan.
@hcg Net gebeld door polikliniek. M'n hcg is nu 3,2. Onder de 5 vinden ze voldoende om geen controle meer te doen. Dus over ongeveer 2 weekjes mogen we weer Vriendlief is het er ook mee eens dat we het weer gaan proberen.