Haha getsie En de kattenbak schep ik al maanden niet meer. Dat doet vriendlief En ik weet hoe vreselijk hij die klus vindt.
Is natuurlijk ook niet een van de meest frisse klusjes, maar zekere voor het onzekere natuurlijk. En wel lief van hem dat hij het doet ..haha denk als jij het had moeten doen dat je kokhalst bleghhh ieuww aangezien je misselijke vlaagjes
Dat kokhalzen doet mijn vriend nu wel Ik blijf dan op een kilometer afstand. Vanochtend had onze Ollie zijn brokjes te snel gegeten en die kwamen er dus in een noodvaart weer uit. Daar kan mijn vriend dus echt niet tegen. Ik heb het maar opgeruimd. Ik vind dat niet zo erg. Ik heb al behoorlijk wat spugende kinderen meegemaakt. Dan valt dit wel mee hihi. Het zal mij benieuwen straks over een paar maanden met de kleine. Ik zei al dat ik het fijn zou vinden als hij de navelstreng door knipt, maar hij vond dat een enge gedachte. Ik zal voorlopig maar geen hoge verwachtingen hebben. Vriendlief kan niet zo goed tegen diverse zaken We kijken wel wat we in het bevallingsplan gaan zetten.
whaha hij zwangert gewoon lekker mee. Ja sommige mensen hebben dat gewoon, die van mij heeft dat ook heel erg snel als hij al een scheetje ruikt die erg is bijv van de kids (en die kunnen ruften pff)dan gaat ie bijna al haha.. och ja, kunnen ze ook niets tegen doen en als die kleine mop er strakkies is went hij er misschien iets meer aan en in het begin zijn die stinkie luiers nog niet zo erg vies, maar als ze alles gaan mee eten berg je dan maar! hahaha heerlijk
ik dacht ook dat de huidsmeer wat later kwam, misschien begint het wel op 17 weken zoals je zegt, maar was het op 24 nog niet allemaal klaar? @ika: ik neem de hond (weegt 6 kg) ook nog op mijn schoot hoor, vind die knuffelmomenten veel te lief ik kan tegen alles wat dieren betreft, maar mensenbraaksel vind ik echt vies, kan niet tegen de geur!
@Eda, jij hebt ook een superschattige hond. Ik kan me voorstellen dat je die fijn kan knuffelen. Ik heb standaard een emmer met zand in de klas om over braaksel heen te gooien en een spuitbuis luchtverfrisser. Ik heb zelfs al eens meegemaakt dat een kind over me heen heeft gespuugd. Nu ligt er ook een setje schone kleding op mijn werk.
Een bevrucht eitje kan soms langer onderweg zijn (gaande tot een week) . Ik heb nu ook vroeg getest en maak ook al snel hcg aan en werd ook meestal later gezet kwa vbd. Maar het kan zeker om je geen zorgen te maken!
had je al gedaan denk ik hoor maakt niet uit en idd.de teleurstelling is te begrijpen die had ik ook vaak.
meeeens ,hier nooit op 40 weken bevallen mijn gynècoloog teld altijd veel te veel bij en altijd netjes bevallen van mooie gezonde baby's , onze jongste woog op net geen 38 weken 4.020 kg en 54 cm
ooh man dat zijn iddd.moeilijke foto's om wat te zien maar toch we hopen mee ,snel naar de winkel dinsdag!
Ika ,hier doet ML de kattenak ook altijd ,is zo zijn dingetje als de vuilniseakken voor te zetten of de auto te kuisen
thnx nimme, ik heb net sensitesten besteld, heb daar best veel positief over gelezen, ik wacht alles gewoon maar af,..misschien wordt het ook eens een keer tijd een fatsoenlijke fotocamera aan te schaffen pfff
dames wat gaat het weer snel. Paar dagen alleen gelezen door de paasdruk op het werk. Blij dat het weer voorbij is. Hoe gaat het met alle zwangere dames? Veel last van kwaaltjes? Hopelijk mogen we daar snel allemaal van genieten Lov. Las gisteren dat je het een beetje moeilijk hebt. Meid, Jou tijd komt echt wel weer. Het heeft even zijn tijd nodig maar het komt. Bella. Hoop dat je symtomen en je gevoel je gelijk geven en 2 mooie streepjes woensdag. Gun het iedereen zo!! Even kort hier. De ongi is nu echt goed doorgezet. Lijkt net of een bokster zijn training aan het uitvoeren is daar. Heel de dag door pijn. En mijn cycles van afgelopen keer was maar 36 dagen uit eindelijk dus valt allemaal wel mee. Ohh en bella zijn mijn nod maar op 28 april. Houd dan maar weer rekening met 30 dagen en dan zien we wel of het meer wordt
dames zie : http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/430867-positieve-testen-ineens-niks-meer.html#post14802314
@nimme Wat raar die testen! Maar je zit nog voor je nod toch? En cb is minder gevoelig dan kv. Ik zou even wachten met verder testen tot je nod. Maar kan me goed voorstellen dat die onzekerheid verschrikkelijk is. Sterkte meid en ik duim voor je.
@lizzie Wordt weer gezellig op het wachtbankje straks Mijn nod is 29 april. Als ik niet ongesteld word wil ik 2 mei testen. De datum dat ik uitgerekend was van onze 1e miskraam. Zou wel heel mooi zijn om dan positief te testen...
Nimme , ik denk dat de innesteling niet goed is gegaan. Je had toch ook heel vroeg getest? Ze zeggen dat bij 1 op de 3 vrouwen de innesteling fout gaat. Dat is de eerste grote stap die het vruchtje moet nemen. Sterkte en een dikke knuf.
@nimme nou wat raar en wat een teleurstelling. Die kruidvat testen zijn die niet goed meer ofzo? @kattenbak...hier doet vriend die ook altijd