Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Eh nimme ah bah wat kut zeg! Helemaal niet fijn.
    Ik test een paar dagen voor NOD met urine van overdag ook licht positief en met ochtendtreinen niet! Ik gebruik ze wel maar eigenlijk krijg je valse hoop... Ik heb die van zwanger en kids uiterst gevoelige testen niets vaag alleen positief als die positief is en negatief als de negatief is.

Ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent en de cb te vroeg hebt gedaan. Succes met wachten, zal niet makkelijk zijn:x

3. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    kijk maar hier in hij in negatief zie echter wel nog een streep hoor nimme

Bijgevoegde bestanden:

• 3103.jpg
      3103.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      10
  4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Pff nou bij jouw dus ook tot over je oren in de baby's.

De test vind ik toch wel echt negatief :(, dus toeter ik ben t niet met je eens ;)

@mgbk en nu eerst maar eens afwachten en over paar dagen kijken of de test negatief is?

@dorianne had je nog iets van de vk gehoord?

5. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    dat mag:D:D

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Meiden, wat heftig allemaal :( Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid.

Bouwjaar, ook voor jou weer heftig en confronterend. Ik snap dat het steekt. Ondanks dat ik nu weer zwanger ben, vond ik het ook moeilijk toen ik hoorde dat mijn vriendin was bevallen. Ik ben dolgelukkig voor haar. Aan de andere kant realiseerde ik me dat als het niet was misgegaan in januari, ik nu al over de helft was. Binnenkort gaan we op visite. Het is momenteel erg druk voor ze, dus we geven het even wat tijd.

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

voila meer heb ik niet meer te melden ga nu wat doordoen met ik ben-lui-en-niet-in-de-mood-dagje ;)

bouwjaar no problem :)

8. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Nee niets meer gehoord...wel vreemd normaal krijg snel reactie...:D

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oei dat is idd.niet fijn dorianne , heb je nog wat verloren of bloedverlies gehad?

Pfff hebben jullie dat soms niet dat :
    mensen soms bekrompen denken/ reageren als iemand een miskraam heeft gehad zucht...oordeel niet eens je zelf niet in de situatie hebt gezeten vind ik want zoiets wens je niemand toe om te moeten meemaken denk ik dan .
    Dat men denkt als je een miskraam hebt gehad dat je beter moet stoppen met een kinderwens te hebben... noem maar op?

10. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Nimme, ik zie op t testje ook niks maar geloof best dat jij daar nog een licht streepje op ziet. Ik vertrouw die KV testen ook niet meer, had vorige ronde toch ook zo'n vaag streepje en toch ongesteld geworden en zo zie ik de laatste tijd wel vaker van die testen voorbij komen. Heb vd week gewoon de Z&K testen gekocht, die zijn zelfs nog goedkoper dan de KV testen en nooit iets negatiefs over gehoord, nog niet in ieder geval.

Je kunt nu niks anders doen dan ff afwachten en misschien ook de Z&K testen bestellen voor dinsdag?

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Nimme, heb je nare reacties gehad?

Ik merk wel dat mensen die het niet hebben meegemaakt anders reageren dan mensen die wel een mk hebben meegemaakt. Ze gaan er luchtiger mee om. Ik vond het na de mk vooral moeilijk dat men vroeg hoe het met mij ging terwijl mijn vriend erbij stond. Ik heb vaak gedacht 'Hallo! Hij heeft ook verdriet!'

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heb veel testen in huis hoor Bella maar durf het niet meer en eigenlijk wat zou ik te verliezen hebben...

Hetgene ik typte was niet hier bedoeld ik kan heel goed om met kritiek van mensen maar niet van mensen die niet weten vanwaar mijn miskramen komen doen als mensen waarbij het misloopt freaks zijn en per direct moeten stoppen met de kinderwens of dit op een fatsoenlijke volwassen manier kunnen vragen jullie weten dit wel en dan nog zoiet zet je niet graag online, je weet immers nooit wie er meeleest...

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zijn er echt dat soort mensen, Nimme? Wat erg dat ze zoiets zeggen, bah :x De gyn zei bij mij dat bij herhaalde miskramen er vaak na onderzoek geen duidelijke reden is te vinden waarom zoiets gebeurd. Het is vaak een aanlegfout. Het is uiteindelijk een groot wonder. Een eicel begint te delen en bestaat uiteindelijk uit miljarden cellen. Als er eentje fout gaat, dan heeft dat grote gevolgen. Eén op de drie vrouwen krijgt er in haar leven mee te maken.

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja echt is ook zo ...
    en bij mij is die 1/3 zeker waar aangezien mijn fysiek verleden zal ik het zo maar noemen.

Soit ben al blij dat er mense zijn die elkaar steunen in niet zo aangename tijden, waarvoor dank allemaal! Xxx

15. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    pffff heb ook maar gereageerd want ik vond het echt te ver gaan... ongezellig.. dat kun je ook oproepen bij iemand damn...

helemaal betoetert ..

sorry nimme moest ff moeien hoor..ken daar niet tege..juist elkaar steunen is zo fijn in die moeilijke tijden en ja ik ben het met ika eens dat mensen die het nooit hebben meegemaakt anders reageren dan mensen die het kennen.

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Mooi gezegd, Toeter! Ik las het topic ook. Een beetje meer mededogen in een reactie zou wel fijn zijn. Mensen kunnen soms zo bot zijn.

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ben er niet meer gaan lezen zit met tranen zou heel graag terug de persoon zijn van bijna 10 jaar geleden de toen gezonde persoon die nu net die zaken mist waardoor het soms misloopt,ik heb daar nooit voor gekozen.

18. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    mededogen wat een toepasselijk woord. Mensen die dergelijke dingen niet hebben meegemaakt kunnen geen mededogen voelen omdat ze niet weten wat het is en dat is hun ook niet kwalijk te nemen. Maar je kunt je als mens wel wat menselijker opstellen ook al heb je zoiets nooit meegemaakt.

Niemand kan voor een ander bepalen of bedenken om het lichaam rust te gunnen,. ook niet na 7 mk. Want volgens de medici is er geen reden om te wachten na een mk en dat garandeerd gene plakkert!

Niets heeft garantie btw...(hmz btw das belasting,..das altijd gegarandeerd haha) bedoel by the way natuurlijk haha

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dikke knuffel, Nimme. Laat ze daar maar kletsen. Domme mensen.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Maar het is over, ben net naar het toilet geweest en heb bruinverlies dus het zal wel degelijk weer vroeg zijn misgelopen :(
    Op naar volgende ronde met goede moed...maar die moet ik ff bijeen rapen! X

Deel Deze Pagina