Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hey,

Ja of het nu goed of slecht bedoeld is maar dan erna met een knipoog nogeens natrappen dat was wel niet leuk bedoeld.
    Zelfs al heeft er iemand 10 miskramen gehad ( ken zo iemand)
    Dan zou er in mijn hoofd zoiets niet opkomen omdat zo te vragen dat kon ook prove als men zo nieuwsgierig is :)

Dorianne , hier idem reacties als we zo bezig zijn we moeten nog een dochter bijmaken zo bij de familie omdat de 2 jongens erg aan elkaar hangen kreeg ik ook zo'n rotopmerling van met 3 hebt ge uw handen meer dan vol genoeg en bla bla... Mijne man dacht toen ojee er gaan sommigen het moeilijk hebben eens zover ;)

En je hebt dan ook nog van die opmerkingen als men een miskraam heeft gehad dat het dat niet is geweest maar een hormonale schommeling aub..

Krijg er de kriebels van maar kom op naar iets moois !

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

smakelijk en veel plezier !

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

zou ook groen geel uitslaan (jullie NL hebben toch een geweldige taal van praten ;) )

Ja die opemerkingen gaan wel maar continu ok ik weet het denk je dan en so what maar het is wel een lijf wat anders is aan't worden hoe vroeg dan ook ik was doodmoe vorige week ML zei al jij bent zwanger enz...Denk dat hij het eerder zag dan ik ;):p
    Die dipjes kunnen idd.komen door anderen ,die hadden wij door zijn ouders maar dat probleem is opgelost we komen er niet meer ,teveel negativiteit en we zouden BANg hebben moesten we daar nog op visite komen een 4e aankondigen bij nr.3 pieste mijn man in zijn broek bij het aan te kondigen ;):D

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Aantal kindjes, ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten toch. En ja oke, bij sommige vraag ik me ook af of dat wel verantwoord is. Zoals bij mijn nichtje dus ;) maar dat heeft meer op financieel gebied te maken.

@ Dorianne, ik wil woensdag het liefst testen, zit dan op 10 dpo, maar ben dan ook weer zo bang dat het te vroeg is en misschien dan toch donderdag beter. Heb wel genoeg testen in huis, maar als ik weer een witte test zie dan heb ik meteen mn bokkenpruik weer op :D

@ Nimme, haha ja over taal gesproken.. heb dat ook bij jou en Eda, soms moet ik jullie verhalen echt 2 keer lezen voordat ik begrijp wat er nou staat hahaha. Grappig toch.

5. mgbk

mgbk Niet meer actief

Bella moet ff kwijt dat ik het erg fijn vind dat jij by je onderschrift, wij gaan voor een broertje of zusje, hebt gezet. In plaats van brusje. Dat vind ik zon rare hype! Sorry moest t ff kwijt. Iedereen moet lekker neerzetten waar ze behoefte aan heeft, maar ik vind die term zo tja, irritant zeg maar.

6. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    haha gelukkig nog iemand die dat vind!!! vind het niet alleen irritant, maar het lijkt of ze om een tandeborstel vragen das een brush;)

Ja reacties van mensen zijn zo koel soms, toen ik mijn 1e mk had gehad zij iemand tegen me recht in mijn gezicht "als het nog eens mis gaat moet je er maar mee stoppen voor je lijf, want je hebt al 3 kindjes daar moet je blij mee zijn" ik wist niet te reageren op dat moment, maar owee als dat nog eens gezegd wordt..

Weet je ik vind wel dat wanneer mensen die mk meemaken die ook niet opgeven enorm sterk zijn.

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha ja ik moet ook altijd aan een tandenborstel denken!

En ja de gekste opmerkingen vliegen om je oren. Mensen denken overal een mening over te mogen uiten, vooral als het een kinderwens betreft.

8. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Ja en weet je vrijheid van meningsuiting daar pinnen ze zich dan op vast/gebruik als excuus, maar dat ze met hun mening/oordeel anderen kunnen kwetsen daar houdt men vaak geen rekening mee. Vaak is het ook goed bedoeld, maar wat voor de één goed is, kan voor de ander juist minder goed zijn.

Ik zeg altijd,.. je mag alles denken maar lang niet alles zeggen.

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Nee sommigen moeten s een beetje tactischer zijn!

Jij mag al over vier dagen testen? Lekker korte cyclus! Ben jaloers!
    Ben ff het lijstje vergeten, wie er op korte termijn nog meer mogen testen?

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

heb even vluchtig bijgelezen (gewerkt vandaag) maar moet Nimme even een dikke knuffel geven. Wat enorm k*t zeg!

Morgen om 10 uur weer werken dus ben er hopelijk morgenavond weer.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

11. BellaNoa

@ Mgbk en toeter, ja ik vind brusje ook een stom woord haha maar dat vind ik eigenlijk ook van klussen... al durf ik op t forum hier ook weer niet het woord seks te gebruiken :D

@ Lijstje, ik zal m even naar voren toveren

12. BellaNoa

♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    Souries (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013
    Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 3 april
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 3 april
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 4 april
    BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 7 april
    MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 13 april
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 24 april
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 22 april
    Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 28 april
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 1e ronde, 29 april

MGBK (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, ?

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 3e ronde, 1 mei

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    da's zo waar, je kiest er op een bepaald moment om zwanger proberen te raken, je bent dolgelukkig als het dan eindelijk lukt, maar niemand kiest ervoor om zijn wonder te verliezen... maar je zit er wel en dat verlies blijf je voor altijd meedragen...

@nimme: sterkte meid...

hier: heb even een baaldag, ben zo emotioneel de laatste dagen, we gaan morgen met hond gaan wandelen, hopelijk doet mij dat deugd...

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik mag naar 30/04 zullen we zien wanneer ons ei komt.
    Ik wist geeneens 4 jaar geleden wat brusje betekende en voor vrijen gebruik ik soms bd babydance maar dat is ook zo raar.

Lig al lekker in bed tv te kijken

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Eda, knuffel!!!
    Is er iets gebeurd?

16. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik met jullie meekletsen??? Ik had me al bij een ander miskramen topic "aangesloten", maar daar is t erg stil....

M'n naam zegt waarschijnlijk al genoeg: ik ben mama van 4 sterretjes

Mijn (of eigenlijk ons) verhaal:

Juli 2010 zijn wij gestart voor een wondertje. We wisten van te voren dat er een mogelijkheid was dat dit niet zo makkelijk zou gaan omdat er bij mij in 2003 is vastgesteld dat ik endometriose en adenomyose heb.

In december 2010 werd de pijn (tijdens de sex) zooo pijnlijk dat t ziekenhuis ons meteen t ivfcircus in heeft gestuurd.

In 2011 hebben wij 2 IVF pogingen gehad, maar zonder resultaat. Omdat ik de medicatie (lucrin die ik vooraf 3 maanden moest gebruiken) om een korte rustpauze van 2 cyclussen gevraagd.

Tot onze verbazing bleek ik in januari 2012 zwanger te zijn!!! Wauw wie had dat gedacht.....
    Eerste echo bij de gyn was super, dus door naar de vk... Helaas kreeg ik bij 9 weken een bloeding en bleek ons 1e sterretje gestopt te zijn bij 8 weken.... (Meteen gecuretteerd)

In april weer zwanger!! Maar op de 1e echo bij 7 weken was te zien dat ons 2e sterretje gestopt was met groeien bij 6 weken en 5 dagen. (Mk opgang gebracht met cytotec, maar alsnog gecuretteerd en daarna ook nog met hysteroscopie restje verwijderen)

In november 2012 weer zwanger en met 5 wkn en 6 dagen weer een goeie echo, met een schitterend knipperlichtje. Alleen bij de 2e echo was t hartje zo traag dat al duidelijk werd dat ook dit sterretje t niet ging redden en dus ging t weer mis bij ruim 6 weken... (Mk opgang gebracht met cytotec niet alles verloren, vervolgens bij 2e ronde cytotec wel alles verloren)

Afgelopen januari weer zwanger!! Nu met utrogestan.... Om niet weer teleurgesteld te raken van eerst een goeie echo en de spanningen daarom heen...
    Dus hadden we afgelopen dinsdag bij 8 wkn en 4 dgn de eerste echo, maar helaas het bleek weeeer mis te zijn gegaan bij ruim 6 weken..... ( ook nu mk opgang gebracht met cytotec niet alles verloren, 2e ronde nog niks, dus ergens de komende dagen nog een ronde cytotec, omdat m'n gyn liever niet een 3e keer wil curetteren)

Nu is het de vraag: hoe nu verder??
    Ze (m'n gyn) wil voordat ik weer zwanger word graag een hysteroscopie doen om te kijken of er geen tussenschotje in m'n bm zit en een kweek wil nemen van m'n baarmoederslijmvlies ivm m'n adenomyose.

Zijn er hier meiden die daar ervaring mee hebben????

Een heel lang verhaal en hoop dat t een beetje duidelijk is.....

Liefs sterrenmama

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha ja ik wist voor mn mk niet beter dan dat je klussen met hamer en zaag deed. Vind het ook een vreemd woord.

Eda sterkte! Lopen met je hondje kan soms echt fijn zijn om je gedachten weer op een rijtje te krijgen. Soms werkt het voor mij het tegenovergestelde.
    Ben je nu je wat verder heen bent miss bezig met het verder verwerken van je verlies ? Sterkte nogmaals!

Bouwjaar voel jij al iets? Of heb ik wat gemist? Of denk je dat het niks wordt? Hoe gaat het met je? Emotioneel en tov je vriend?

En de andere dames? Hoe voelen degenen die snel mogen testen zich? Wanneer willen jullie test wagen?

Dat lijstje is wel confronterend zeg. Van mooi roze naar onder aan de lijst...

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Sterrenmama helaas welkom. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen van de medische termen ken. Sorry ik kan je dus niet helpen.
    Wat een verhaal zeg! Elke keer de blijdschap die daarna weer ingeruild moet worden voor verdriet en angst. Sterkte ?

19. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je mgbk!!!
    T is inderdaad nogal een medisch verhaal... Als er iets niet duidelijk is gewoon vragen hoor!!! No problem ;)

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

Wat zijn die diagnoses die by jou zijn gesteld? Ken die ziektes niet?
    Zijn de ziektes de reden dat er direct met ivf is gestart?
    Heb je al kinderen of gaan jullie voor de 'eerste'?

Deel Deze Pagina