Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Zo ze liggen eindelijk op bed,ze heb het wel heel leuk gehad!
    Ik weetniet wat er met mij aan de hand is maar me rug en heup spelen ook weer op,
    Maar durf nog niet me oude medicijnen te nemen want die zijn heel zwaar.
    Dus lig weer lekker in me bedje beetje tv kijken en hier lezen:)
    Ik betrap mezelf erop dat elke keer ik me bh uit doe ik hoop op zware zere borsten hihihihi......maar helaas:(

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    ika fijn dat je de 10 weken veilig gehaald hebt . Ga zo door :)

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Losje, klopt je banner? Dat over 5 dagen pas je nod is?

@ Hier, nog een half uurtje werken en dan zit het er weer op :D

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @losje dat heb je nog snel geregeld dan als het tot 20:00 duurde.
    Trouwens je had getest maar volgens de lijst is je nod pas 28 maart, dan test je een week te vroeg?! Dan is een witte test toch niet zo vreemd. Misschien heeft de moeheid toch een oorzaak?

Ik ben ook moe, gisteren ook al. Bij mij komt dit omdat ik voor het eerst weer ook op woe naar m'n werk ben geweest ipv thuiswerken

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik heb echt geen idee meer,26 feb was me eerste dag ongi

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja ik weet het ook allemaal niet meer:Dik werd aangestoken door lov(geef haar gewoon de schuld):D:D sorry lov

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    hahaha

Nou ik zou eerst maar eens dit weekend afwachten. Wellicht dat je dan enigszins in de buurt zit?

8. BellaNoa

@ Losje, heb ff gekeken voor je maar met een cyclus van 28 dagen dan zou je inderdaad pas over 5 dagen je nod hebben en was je nog veel te vroeg met testen doos :p Dus alles kan nog!

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Na het weekend nog eens testen Losje!

Volgens mij gaan er een aantal meiden zondag testen toch? Spannend hoor!

10. BellaNoa

Ja zondag word een spannende ochtend :D Ben benieuwd wie er nog meer op roze gaan komen!

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahaha dom van me

Ik ga slapen echt heelmoe:)
    Weltrusten meiden

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: morgen bloedname hé, spannend.... ik hoop voor een stijging samengaande met een gezonde zwangerschap.

hier anders niet veel te melden, benieuwd naar de forumdinnetjes die testen dit weekend... en ik hoop dan voor jullie maandag mooie echobeeldjes te kunnen tonen... begin soms zo wat te dromen, maar mag nog niet te hard van stapel lopen

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wow! Wat heb ik veel moeten lezen. Dames al weer 10 paginas!!:$
    Hahahaha

Maar ff snel wat ik moet eigenlik dingen doen voor onze finaiele man :D Belasting en iets voor 1 april regeling. ( geen idee hoe die heet haha)

Bella. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Dat de kleine man maar lekker snel thuis mag zijn bij zijn ouders. Hopelijk heb je snel ook goed nieuws over je schoonvader.

Ika. Wat een mijlpaal.! Nog maar 30 weken ;) Heb je al iets op het oog voor broeken?

Iemand was aan het schreeuwen over werk! Mag ik dan ook mee doen. AAAAAAAAAAAAAAAahhhhhh. Ik ben zo blij dat het donderdag avond is. 30 uur gewerkt in 3 dagen

Losje. Moe zijn. Ik heb het ook. Gewoon helemaal kapot. Maar ik dwing me altijd om in de avonden wakker te blijven. En die omo witte test kon ook niet anders meid. Kop op en hoop houden! Hopelijk voor jou 2 roze streepjes!

Er was iemand nieuw.. :) (sorry ben je naam vergeten) Maar tuurlijk mag je gezellig mee kletsen. Ondanks de gebeurtenis die vele tranen heeft veroorzaakt is het hier heel gezellig!

Hier. Iemand vroeg hoe het met mij en mijn vriend gaat. Het gaat allemaal goed. We hebben het best vaak over de echo. Maar ik hoop maar dat mijn lichaam nog herstellende is van de mk en curratage. Er is een hoop gebeurd toen. Maar houd goede hoop, wazig maar waar de steken komen en gaan nu, en lijken minder pijnlijk. Ben blij als het dinsdag is.
    Ohh en ik denk ook dat ik niet snel ongi ga worden misschien toch ontregelt door de mk... Wil zo graag duidelijkheid.:(

14. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oooohhhh mamsieM!! Je bent gewoon zwanger, wat super!!
    Had van de week weinig gekeken, druk met werk en dan nu dit geweldige nieuws, gefeliciteerd!!

Ik ga morgen even op mn gemak bijlezen.
    Volgende week om deze tijd weet ik eindelijk meer over onze uk. Donderdag 28 maart om 18:00 echo.... Ben nu al extreem nerveus

Fijne avond nog en weltrusten, ik duik mn mandje in.

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lizzie hoe gaat het eigenlijk met de arm van je vriend?
    Strak in het gips (of kunststof tegenwoordig) en nergens last meer van of nog pijn?

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Losje toch, haha!

Bella, fijn dat alles goed is gegaan met je neefje! Al iets gehoord over de voeding?

Dido, foto ziet er goed uit!! Succes morgen met bloedprikken!

Eda, nog een paar nachtjes! Spannend hoor!

Ika, gefeliciteerd met je eerste mijlpaal!
    Jij zal morgen stralend op de foto staan!
    Al verteld op het werk?

Mamsie,je klinkt heerlijk zwanger!

Mgbk, jammer van de ruzie, maar goed dat jullie er morgen even samen op uit trekken! Was de behandeling lekker?

Xenia, welkom hier bij de dwaze meiden club, haha! Hier kan alles, dus klets gezellig mee!

@All, sorry als ik iets of iemand vergeet....

Hier, geen idee.... bijna weekend, dus bijna testen. Stiekem denk ik van wel, maar durf niet te hopen dat het geluk zo voor ons is weggelegd...
    Verder alles prima, druk op t werk, nu gelukkig weekend. Balen dat het zo koud blijft, heb zin om lekker op pad te gaan met de kids, maar helaas. Ben zo'n koukleum, dus dat gaat 'm echt niet worden!
    Laten we hopen dat de zomer net zo lang en warm wordt, zoals de winter ook lang en koud was (en is!).

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamavandj Ik duim voor je! En hopen mag altijd! Maar ik snap goed wat je bedoelt.

@hier Vandaag weer acupunctuur gehad. Als ik inderdaad zwanger ben past hij de behandeling aan om van dit beepje een blijvertje te maken :)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Thanks Jaydee!

Dido, succes vandaag he!

Hier straks naar het het werk voor een bhv-cursus tot 13.00. Dan lekker weekend!

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido succes vandaag spannend hoor!
    Mamsie je heb lekker optijd weekend lekker hoor!
    Lizzie ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!
    Bella wat heb je een heftige dag gehad van de week,sorry ik had nog niet gereageerd ,hoe is het nu met je?
    Mamavandj spannend hoor van het weekend testen!
    Lov waar ben je nou? Hihihihi ik heb je gemist gisteravond!
    Bouwjaar nog steeds ongi gevoel?

Ik heb heerlijk geslapen en ik ben blij dat het bijna weekend is,en alsjeblieft GEEN SNEEUW meer!!!!!!!

20. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Dido, jij hebt dat natuurlijk ook, al snel 3x zwanger geweest, dus die hoop dat het weer gelukt is, is natuurlijk aanwezig, maar wel heel dubbel.
    Nog een testje gedaan of morgen weer? Vanmiddag eerst de bloeduitslag afwachten? Fijn dat ze zo snel zijn met hun antwoorden!

Mijn temp vanochtend weer wat lager, maar niet onder de rode lijn, dus houd hoop. Zal m'n tempkaartje even posten, iemand vroeg ernaar!

Werkse Mamsie, van het weekend lekker vrij?

Oh Losje, hoop het ook zo dat er geen sneeuw meer komt, maar wat was het guur koud vanochtend!!!

Hier ook al lekker weekend, weinig plannen, ja testen hoop ik!! En verder lekker lui. Ook wel eens lekker als je niks gepland hebt!

Deel Deze Pagina