Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hmmm babyboom op facebook vandaag. Twee oudklasgenoten van de Pabo posten allebei dat ze zwanger zijn. Apart. Ik kan het binnenkort ook bekend maken.

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @toeter: dat laatste vind ik toch raarste van allemaal...
    spannend, er zit niets anders op dan afwachten hé

ik probeer voor NOD echt niet te kijken naar symptomen of zo, ik weet niet of ieder van mijn cyclus zo is, maar deze keer alvast een heel korte lf (pos ovu ma 28/01 en nod di 05/02), dus bij mij is eerste symptoom uitblijven van menstruatie... da's ten minste een lekker duidelijk waar je niet aan twijfelt! maar ksnap jullie wel hoor meiden, je bent gewoon overbewust van je lichaam en voelt plotseling allemaal kleine dingen (die je misschien vroeger ook had, maar dan lette je er niet op...) die wel of niet iets kunnen betekenen. Ik heb dat ook nu met zwanger zijn...

@ika: ja, dat schiet goed op, wanneer ga je het verkondigen? na echo van donderdag??? ik moet nog 1 week extra langer wachten op mijn echo, vind dat wel spijtig, maar voordeel dat ik dan misschien nog meer zie op de echo (in 1 week kan er veel veranderen)

morgen gaan werken, geen zin, maar ja....

3. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooooooo jullie schrijven echt heeeeeeel erg veel!!!!!! Gezellig!!!!!

Hier vandaag op verjaardag geweest bij m'n hoogzwangere schoonzusje, doet soms best pijn... Maar ach, mag volgende week wel weer een babykamer behangen!!! Leuk leuk leuk!!!!!

Heb niet alles gelezen, zag gourmetten en kapsalons voorbij komen... Kapsalons kennen we ook in de regio Rotterdam ;)

Verder (sorry ken de namen nog niet uit m'n hoofd) zag testen die donkerder werden na mk??? Hmmmmm hoop echt dat je woensdag voor een echo kan, want denk toch echt dat er nog iets zit... En hooooop natuuuuurlijk dat dat positief is :)

Verder weet ik t ff niet meer...... Ik zal jullie binnen een paar dagen vast beter kunnen volgen ;)

Morgen moet ik nog een dag cytotec gebruiken om m'n vruchtzakje te laten komen, maar verlies sinds vrijdagmiddag rood bloed. Dus vraag me nu heel erg af of dat wel zin heeft?????? Morgenochtend voordat ik start eerst maar ff t ziekenhuis bellen en vragen wat zij vinden.....
    Zal t morgen wel ff posten.....

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Sterrenmama, succes. Hoip voor je dat de medicijnen werken. Curratage is ook niet alles. Weet er alles van.

Dames hoop dat iedereen een goed paasweekend heeft gehad. Ik ga nu weer werken. :( totaal geen zin. Ongi is wel gelukkig bijna weg en twijfel of ik ovulatietesten ga kopen. Wat vinden jullie...

5. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ja gek he. Maar ook dat zegt niks want ik ben een vrouw haha die hebben vaker van die emo momentjes. Het is afwachten idd, het zegt allemaal helemaal niets.

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hay dames.
    Ja sterrenmama hier is het alles behalve stil. Héél veel sterkte. Ja je kunt ook nog even afwachten of de natuur zelf zn werk gaat doen nu je zelf bloed verliest . Ik heb de pillen ook gehad. Maar als je het zelf wilt afwachten, zou ik dat zeker zeggen! En als het toch niet los komt, alsnog die pillen nemen.
    Gisteren bezoek gehad van mn broer en zijn vrouw en kinderen. S avonds mn moeder die ik elke keer verveel met mn donker wordende testen. Net als jullie. ik denk niet dat ik nog zwanger ben. Voor een gesprongen vaatje is het teveel bloed. Gisteren zat er een klein hard stukje by van een speldenknop dus miss wel een héél klein vruchtzakje?
    Ik las in een ouder topic dat Lov ook erg lang hard stijgende waardes s had. Terwijl ze toch echt mk had gehad.
    Hier nog ff foto van mijn testen. Kan morgen de vk bellen. Goh wat duurt wachten lang maar daar weten jullie alles van hè? Zien jullie nog een stijging?
    Sterkte vandaag meiden. Ik ga bloed prikken en dan intake met cliënt en dan een stomme training.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ben ook alweer ff onderweg naar werk. De reis er naar toe geen zin in, maar als ik er eenmaal ben ben ik vast weer lekker bezig.

@mgbk het lijkt me zo ontzettend vervelend, niet weten waar je aan toe bent. Hopelijk kan de vk je iets duidelijkheid geven. Misschien gaan de hcg levels nog omhoog omdat niet al t weefsel weg is, dacht ik nog.

@lizzie tja ovulatietesten of niet... Waar voel jij je in eerste instantie het beste bij? Dat aanhouden, denk ik.

@eda maar de lengte van je lf wisselt amper hoor. Dus wat je zegt 'deze keer een korte lf' kan m.i. niet. Tja tenzij een mk alles ontregelt.

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Ik zie zeker wel een stijging. En je valt ons er niet mee lastig hoor! Ik kan me die onzekerheid zo goed voorstellen. Ik hoop echt dat de vk eerder iets voor je kan betekenen. Ik heb vanwege bloedverlies bij de 2e miskraam met 6 weken een echo laten doen. Toen zag ze wel een vruchtzakje, maar geen hartactiviteit. Kon toen nog 2 kanten op, maar vanwege combi bloed en pijn moest ik uitgaan van een mk.

@Toeter Deel al je symptomen maar lekker met ons. Ik duim en hoop met je mee.

@Ika Hier ook een babyboom op FB. Steekt wel, maar ik kan het gelukkig redelijk vlot weer naast me neerleggen.

@sterrenmama Ik heb geen ervaring met medicijnen of curettage na mk. "Gelukkig" telkens natuurlijk gegaan.

@lizzie Herken jij je eisprong altijd? Dan zijn ovutesten misschien ook niet nodig. Ik herken m'n symptomen dat m'n eisprong er aan komt wel vaak, maar vind het toch prettig om bevestiging te hebben van de testen. Doe waar jij je goed bij voelt.

@Eda Ik ga deze keer ook niet eerder testen dan dat m'n menstruatie uitblijft. Ik zit mezelf anders alleen maar gek te maken. Maar dat moet iedereen inderdaad zelf weten en ik tuur graag mee hoor :)

@hier Dag 7 van cyclus. M'n cyclus varieert van 29 tot 33 dagen. Vanaf zaterdag ga ik alvast aan de ovutesten. Ik heb vriendlief net berichtje gestuurd om te vragen of hij wil weten wanneer m'n vrbare dagen of dat ik gewoon m'n gang met hem moet gaan ;) Heb nog geen antwoord.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

Fijne dagen gehad allemaal?

Mgbk, hmmm die wordt echt wel duidelijker zeg! Bn benieuwd wat je bloedwaardes dan zijn! Lastig hoor, want nu weet je nog niets!

Bella, morgen testen toch?

Bouwjaar, stom! Hoe kan ik jou nu vergeten? ;) duizend maal sorry. Succes weer met werken vandaag.

Toeter, ziet er hoopvol uit, je sympotomen. Spannend hoor!

Dido, de klusweken breken weer aan dus!

Hier gisteren weer uitbreiding in de vriendenkring, vanmiddag op kraamvisite dus zo maar eens even bij de Prenatal shoppen en daarna weer peutergym.
    Vanmiddag ook de intake van moeders v moeders.

10. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Toeter, nou dan heb jij ook wat kwaaltjes, spannend :) Wanneer wil je weer een testje wagen?

@ Losje, toch hoef je niet per se voor nod al last van je borsten te hebben hoor. Bij mn vorige zwangerschap twijfelde ik ook erg of ik nou wel of niet zwanger was omdat ik geen last van mn borsten had terwijl ik dat bij zoonlief al vanaf 6 dpo had! Maar toen toch zwanger de boobs deden pas na 6 weken zeer haha... toen begonnen alle kwaaltjes eigenlijk pas, vanaf 6 weken.

@ Ikapika, toevallig 2 oude klasgenootjes ook zwanger. Wacht je de 12 wkn echo af om het bekend te maken?

@ Sterrenmama, jaja er wordt hier wat afgeschreven haha :D Hoop voor je dat je lichaam het alsnog zelf gaat afstoten en je geen cytotec meer nodig hebt. Aan de andere kant, ben je er dan misschien wel meteen vanaf?

@ Lizzie, met ovutesten heb je wel meer zekerheid wanneer je eitje ongeveer gaat springen.. zonder, is het meer op de gok.

@ Mgbk, vind t heel raar die testen van je.... misschien ben je een van die vrouwen die een bloeding krijgt terwijl ze toch nog zwanger bleken ;) Kan me echt haast niet voorstellen dat t hcg zo vroeg anders nog oploopt terwijl het mis ging.

@ Hier, ook weer aan t werk.. maar hoef maar tot 12 uur :)

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hcg was afgelopen vrijdag by naar mijn berekening vier weken en paar dagen 88, lijkt me veel te laag . Dan zal er nog wel iets achter zijn gebleven waardoor mn lichaam nog hcg aan maakt? De assistente kon er niets over zeggen.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk maar als je naar de waarden kijkt, dan is 88 niet heel raar ofzo. Dan zit je op ong 2,5 week na de bevruchting. Nou als 3 weken na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml is....

Vk al kunnen bellen?

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

#993 mgbk, 2 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2013
    Nee die hebben pas spreekuur van half een tot half twee en dan zit ik in gesprek...
    Positieve ovu was op 9 maart dus 11maart bevruchting op zn laatst. Dus zou vandaag op dag 22 na bevruchting zitten. Toch?

En heel vreemd. Die site die jij net gaf staan veel lagere waardes dan op andere sites . Daar zouden de waardes al veel hoger zijn.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #994 Bouwjaar1979, 2 apr 2013
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
    Ja, dan was vrijdag dag 18 na de bevruchting dat is 2,5 week. Dus dan is 88 misschien zelfs relatief hoog als ik die site mag geloven.
    Maar goed, je hebt nog geen duidelijkheid, irritant dat je net in bespreking zit tijdens het spreekuur.

Ik zocht nog even naar andere tabellen. Vind ik nog deze site. Met 88 zit je best hoog op vrijdag.

"De volgende gevallen kunnen een lage of hoge HCG-waarde veroorzaken:
    Een meerlingzwangerschap geeft een hogere waarde."
    Misschien is de suggestie van ika ook niet zo gek, dat het er 2 waren en er helaas 1-tje t niet gehaald heeft?

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Dank je wel bouwjaar vh mee zoeken! Superfijn. Ben idd zo onzeker. Lees op topics over dames die by dezelfde termijn véél hoger zaten. Ik moet afwachten maar dat lukt niet. En dan duurt wachten op de bloed uitslag nog héél lang. Donderdag pas. Zucht!

16. BellaNoa

@ Mgbk, echt super irritant joh, deze onzekerheid! Kun je niet gewoon een afspraak maken met de vk ipv het spreekuur? Dit is toch helemaal geen doen?

17. BellaNoa

Hier nu weer misselijk.. maar niet meteen bij het opstaan pas 2 uur later ofzo :(

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk, wat irritant zeg! En maar wachten... Pfffff....

Euhhh Bella, ik ben ook niets misselijk bij het opstaan maar pas als ik wat gegeten heb en dan de hele dag door...;) wil je geen valse hoop geven ofzo maar mijn duimen draaien!

19. BellaNoa

Ben zo benieuwd Mamsie.. Op hoeveel DPO had jij al een streepje?

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Op 11 dpo, maar dat was op de gok. Heb geen ovu gebruikt oid dus wist niet precies wanneer mijn ei was.

Deel Deze Pagina