Welterusten lieve meiden. Ik haal ook super veel uit jullie woorden en ervaringen en ondanks dat we elkaar niet echt kennen ben ik blij dat jullie er zijn en gaan jullie regelmatig door m'n hoofd. @bella Duim...duim...duim!
@ Ikapika, vind jouw onderschrift ook heel mooi.. toevallig heb ik van de week nog over na zitten denken over het geboortekaartje, want ik kwam allemaal teksten tegen en we hebben al een hele mooie gevonden @ Dido, je hebt inderdaad hoop nodig in t leven en ik geloof niet meer in toeval. Net als vanmiddag, ik ga boodschappen doen en voordat ik naar huis wil lopen komt t nummertje van Matt Simons - with you in de winkel net nadat ik bloemen had gekocht voor Demi. Ik loop naar huis en bij de voordeur kwam ik eracht dat ik toch nog wat vergeten was, dus ik loop weer terug naar het winkelcentrum en toen hoorde ik t nummertje van Passenger - Let her go.. was echt zo freaky. Zijn namelijk de nummers die me aan haar doen herinneren. @ Mgbk, heel mooi verwoord! De foto van Demi zal ook nooit meer in onze huiskamer verdwijnen hoor. Al mogen we hierna nog een kindje krijgen. Ze is en blijft onze dochter, ons tweede kindje. @ Forum, ML zegt altijd.. ben je weer met je BFF's aan t kletsen? Best Forum Friends hahaha vond t wel een goeie! Ik vind t ook fijn om hier te kletsen en we beginnen elkaar nu ook allemaal wat beter te kennen. @ Lov, ik mis je ook meid!! Hoe gaat t met je? Hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit en weer gezellig met ons komt meekletsen. @ Dido, bedankt voor t duimen ben zooooo benieuwd! Ga ook zo slapen, spannend morgen, zal wel vroeg wakker zijn haha...
Spannend bella heb vanavond een kaarsje voor je gebrand. Stom hè? Die muziek was vast een voorteken! Succes morgen in alle vroegte!
Heel veel succes morgenochtend bellanoa!!! En toevallig dat we die tekst van ikapika allemaal zo mooi vinden... Ik wilde hem als muursticker in de babykamer tijdens m'n eerste zwangerschap. Alleen dan gericht op m'n vader.... En dido, ik hoooooop zo voor je dat t bij 3 blijft!!!! Ik heb zelf een kettinkje gekregen na m'n eerste mk, een hangertje met een vlindertje en de tekst: Forever loved Heb er na m'n 2e mk een vlindertje bijgehangen, bij m'n derde mk heb ik m weggelegd wilde er geen vlindertjes meer bijhangen..... Nu denk ik dat ik t tweede vlindertje er gewoon afhaal en m ter ere van al m'n sterretjes zal dragen! Deze is t: Forever Loved - Verloren Kindje - MamaKado: alles mooi voor moeders
@ Mgbk, super lief dat je een kaarsje brand @ Sterrenmama, wat een mooie ketting! Ik heb van mn beste vriendin toen Demi werd geboren een armbandje met een sterretje en van mijn schoonzus een ketting met een sterretje gekregen. Het thema van Demi was namelijk ook een ster (op haar shirtje, deken van haar mandje, kaarsen en ook de urn en fotolijst )
En bella al wakker?!? Heb er extra vroeg de wekker voor gezet! En toeter zie dat jij ook al bijna kan testen? Of was je al ongesteld geworden? Zie dat ook Lov kan testen, mis haar ook stiekem wel een beetje en hoop dat ze wat rust kan vinden.
@sterrenmama Wat een mooie ketting. @Bella Kippenvelmomenten zijn dat. Ik had een hele goede band met m'n inmiddels overleden opa en denk nog regelmatig aan hem. Laatst toen ik er doorheen zat en in de auto reed zette ik m'n standaard radio zender aan, maar omdat hij stoorde toch door naar de volgende. Hoor ik nog net 'even if you can not hear my voice I'll be right beside you dear'. Van snow patrol. Heb zitten janken en glimlachen tegelijk. En ik duim nog hoor Bff is wel een goede trouwens
Hier vannacht trouwens gedroomd over bloedverlies. Dacht dat ik het allemaal nog niet zo spannend vond maar blijkbaar toch wel....
Foto! Foto! Foto! En mamsie, beangstigend die dromen soms he?? Beter in de nacht je angsten verwerken dan overdag...