Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dank je MamavanDJ:) Het vruchtzakje is inderdaad uit zichzelf gekomen. Het was inderdaad echt een rotweekend. Sowieso nu een moeilijke tijd, ons huis wordt de komende 5 weken verbouwd en dat levert genoeg stress op en in de afgelopen 5 maanden zijn 4 mensen in onze omgeving overleden. Ik was ook echt toe aan positief nieuws, maar helaas:(
    Ik heb nu geteld vanaf het moment dat ik bloed verloor, misschien moet ik deze ronde beginnen met tellen vanaf zaterdag. Balen dat jij nog wat restbloed had, misschien ga ik toch maar even vragen om een controle-echo.

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    BELLA SUPER DUIDELIJKE TEST GEFELICITEERD!!!!!!!

Lies welkom meid ik weet niet of je een beetje heb terug gelezen, maar ik kwam er hister achter dat er nog resten zaten voor de uitgang van me ei:x dus als je een echo kan krijgen gewoon doen hoor, ik heb twee maanden voor niets weer zwanger proberen te raken.
    Sterkte nog meid, en hier kan je lekker alles van je af kletsen!

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @losje dat is ook bagger.... moet je daarop wachten of halen ze dat weg?

Ben ook lekker productief vandaag op werk zo, not;)

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Losje, bedankt!!

ML is nu al lief voor me, hij is de ramen aan t zemen hahaha

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Souries is neteen gister weggehaald gelukkig het zat in een nare hoek en zat vast, dus mijn lichaam vond het wel goed waarschijnlijk, ik heb ook niets gemerkt als ze gister niet hadden gekeken had ik het niet geweten helaas!
    Dus ik hoop deze maand meer geluk te hebben:)

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahaha nou bella ik wacht dan nog even met mijn ramen ze kunnen nog wel twee weken hihihi dan kan ml ze doen;)

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Bella Wat een mooi streepje!

@Mgbk Ik denk dat ik sowieso pas na een week overtijd ga testen deze keer. En het pas delen met familie als de 12 weken grens is geweest. Ik blijf positief, maar wat je zegt ik voelde me ook naïef dat ik er van uitging, dit gaat ons niet nog een keer overkomen. Zo zie je maar weer. Alles kan helaas. Wij binnen korte tijd van ongepland zwanger naar 3 miskramen gegaan. Dat hadden we ons nooit voorgesteld toen we droomden over papa en mama worden.

@lies Welkom helaas. Ik had na de eerste miskraam een maand tussen het verlies van het vruchtje en m'n volgende menstruatie.

@souries Wat een onzekerheid. Ik hoop dat het alsnog goed blijkt te zijn.

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dido ik hoop het ook...durf de vk niet te bellen, wat een doos ben ik ook...en ben bang dat ze op mijn werk willen weten waarom ik eerder weg zou gaan als het zou kunnen...moet ik eigenlijk mijn baas vertellen, maar mn contract loopt in mei af dus hou het liever nog even verborgen

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Losje, haha ja dan zou ik ook even wachten als ik jou was :p

@ Dido, denk dat niemand het verwacht om zo'n weg te bewandelen om papa en mama te kunnen worden. Vind eigenlijk ook dat zulke dingen gewoon niet mogen bestaan!

@ Souries, ik ga volgende week pas de vk bellen als ik mn NOD ben gepasseerd. Heeft ook niet zo'n haast, toch pas een echo over 4 wkn

Ben benieuwd hoe mijn baas gaat reageren!! De eerste 2 mnd van dit jaar was ik al afwezig door zwangerschap en werk nu nog steeds maar weinig (12 uur pw ipv 28) en dan kom ik straks weer aan dat ik dit jaar nog met verlof ga!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ach je mag alsnog met verlof dit jaar...:)

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @souries Ik snap je angst, maar al die stress die de onzekerheid met zich meebrengt is ook niet gezond voor je. Wel aan jezelf denken meid. Dat contract is balen zeg...wat een rotmoment.

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dido weet je, mij persoonlijk kan dat contract me gestolen worden... ik heb het niet naar mijn zin en werk drie kwartier met de auto van huis, wat me ook steeds meer gaat tegenstaan, alleen vl zegt ook terecht, je hebt straks wel een baan nodig want alleen op zijn salaris redden we het allemaal niet.

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @dido: ik vind dat een heel mooi gedachte van die 3 vlinders.
    ik ken iemand die ooit van iemand gehoord had dat ze 4 kinderen ging hebben: 2 meisjes en 2 jongens. Ze heeft nu 2 dochters, maar ervoor heeft ze dus 2 miskramen gehad en in haar hoofd zijn dat inderdaad haar 2 jongens die het niet gehaald hebben... raar hé

@bella: proficiat!!!! dat is zo leuk, idd super duidelijke test eigenlijk
    wat leuk dat je het kan delen met je mama...

@mamsie: heb vannacht ook gedroomd dat kindje dood was in mijn buik, dat we dat op volgende echo te horen zullen krijgen... dus deze morgen weer vanaf 5u30 wakker gelegen in bed... eng die dromen
    dus onbezorgd staat ook niet meer in mijn woordenboek... ben ook zo zeer bewust van feit dat een echo maar een momentopname is, het volgende moment kan heel anders zijn...

Welkom Lies, het is niet niets wat je meegemaakt hebt en we herkennen het allemaal. Mijn cyclus na mk was redelijk normaal, lichamelijk snel hersteld, maar psychologisch heeft het bij mij langer aangesleept (en zal het altijd blijven meedragen eigenlijk)
    ik heb toch een echo gedaan na 4 - 5 weken, ergens wel fijn om een bevestiging te hebben dat alles normaal is en ondertussen uitstrijkje gedaan (maar in Nederland is dat anders heb ik begrepen)

@souries: heb ook heel weinig klachten en dat maakt het wel lastig hé... en zo is een mens nooit content hé!!!

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    :$
    Ik had nog geen (helaas) welkom tegen je gezegd geloof ik. Nou wat een pokketijd heb je achter de rug zeg.
    Ik zou zeker even aandringen op een controle echo. Dorianne al met dat stukje en losje met de resten

@souries verrot die onzekerheid. Bruinverlies hoeft niet per se wat te zeggen. En die timing met je contract is wel onhandig, maar ja zwanger worden komt nooit uit. Als het kan zou ik het nog even voor je houden.

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @bouwjaar ja in 1960 kwam het wel uit ;) Dan kon je als vrouw gewoon thuisblijven tot je kinderen naar school gingen! Wat een heerlijkheid moet dat zijn geweest, elke dag met je hummels! Ik denk dat de emancipatie is ingegeven door de politiek,zodat ze meer inkomstenbelastingen konden gaan heffen en niet door vrouwen zelf ;)

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    :D Haha ik had net met mijn collega over dat dat soms best eens lekker zou zijn, man werken, vrouw thuis voor kindjes zorgen (maar dan moeten er wel kindjes komen, anders krijg je een wel erg schoon huis;))

17. mgbk

mgbk Niet meer actief

#1177 mgbk, 3 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2013
    Nou is het officieel. Het hcg is na vrijdag niet meer omhoog gegaan. God wat een kutdag. rotweek,rottijd. Ik ben m nu ff helemaal kwijt. Had stiekem nog wat hoop op volgende week woensdag. Hoe onterecht en onrealistisch ook.
    Nu weer geduld opbrengen tot alles los laat en we verder kunnen. Ik kan het woord baby en geduld niet meer horen! By wijze van..

Jullie zullen wel denken, maar dat wist je toch al dat het echt een mk was. Ja dat klopt maar ja zolang het er nog zat... Tsss hoe naïef. Deze uitslag voelt als een mokerslag. en ook nog werken van één tot elf. En eerst vergadering tot vier uur. Zal me weer een feest worden.

Bella hoe reageerde je mams?

souries al gebeld? Zeg gewoon dat je nd dokter moet. Hij hoeft niet te weten. Die baas dan.

18. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ff snel tussendoor heb nu weinig tijd..

lies welkom.

Bella een dikke vette proficiat meid je verdient het! :) mooie test hoor.

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mgbk he wat een rotweek voor jou... niet leuk, moet nu ook bijna om jou huilen, labiel persoon vandaag door de bocht. sterkte meis

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mgbk Ach meis...heb zo met je te doen. Ik heb natuurlijk helaas hetzelfde meegemaakt en herken je gevoel zo. Ik wou dat ik iets kon zeggen om je verdriet weg te halen, maar ik weet dat dat niet kan. Wat is je hcg nu? Dikke knuffel...

Deel Deze Pagina