Ik zit net even de bijsluiter van de Z&K midstream test te lezen, je kan al 6 dagen voor NOD Testen, is toch niet normaal... Morgen ben ik 11 dpo, dus dan zal er toch wel wat te zien moeten zijn? Spannend hoor... Weet niet wat ik moet aanhouden. M'n cyclus is altijd 30d geweest (behalve tijdens de pil natuurlijk). Dus heb ik nu gewoon een later ei gehad en een kortere LF? Of zal ik 14d na m'n eisprong tellen?? Korte LF is mijn NOD ma de 25e en 14d is dan wo de 27e. Ik zie wel of er morgen iets op de test verschijnt!
Het bloed is weer geprikt. Nu tot vanmiddag wachten op de uitslag. Als ik dit weekend niet ongesteld word ga ik afhankelijk van de uitslag van vandaag maandag weer testen denk ik. Vanavond nachtje bij m'n ouders in het hoge noorden slapen. M'n paps is vandaag jarig. @mama je kaartje ziet er nog goed uit. Duim voor je!
Dido, erg spannend dus weer vandaag wel fijn dat je vanmiddag gelijk je bloeduitslag krijgt. Kan niet anders dan positief zijn toch na oplopende testjes Gefeliciteerd met je vader
Volgens mij zijn er niet veel mensen die 8dpo al een positieve test in handen hebben. Ligt natuurlijk vooral aan wanneer de innesteling is geweest en helaas kunnen we dat niet zien aan ons temp. Ik zou gewoon uit gaan van een normale LF tenzij je meestal een korte hebt. Ben benieuwd naar morgen. Ik duim
@dido nou spannend vandaag. Je laat het toch wel weten zodra je het weet he? We zitten met z'n allen in spanning op jouw uitslag te wachten Gefeliciteerd met je pa @ mmvDJ tja lastig die temp daling. Ik vind m wel vrij groot eerlijk gezegd. Hopelijk krabbelt ie morgen weer snel op. Ik zou 14 dagen na je eisprong aanhouden Ik heb Dorianne nog niet in het nieuwe topic gezien. Hopelijk kan ze m vinden (en lees je dit Dorianne ) Hier volle zaterdag voor de boeg: 10-11 sporten 12-13 overleg offerte stratenmaker 2 13-14.30 overleg offerte en kijken bij suggereerde stenen stratenmaker 3 16-? verjaardag nichtje (niet zo heel veel zin in) en we gaan 's avond naar de bios en wilden ervoor nog eten. En dan moet ik natuurlijk ook nog douchen na het sporten en van hot naar her rijden. Zondag lekker niks
Spannend Dido we wachten af! Ik duim! Mamadj ziet er hoopvol uit Hier de hoop laten varen. Vanmorgen weer witte extra vroege test van cb De eerste vloerdelen liggen erin en de sfeer is goed! Fijne dag meiden of fijn weekend. Ik moet zaterdag en zondag werken.
Hey meiden....... Hier ben ik weer hahaha....wilde even niet zoveel bezig zijn met het forum.....even afschakelen van alles hahaha.. Meiden die bijna mogen testen....heel veel succes! Dido spannend meis.....als je hcg is gestegen weet je eigenlijk al genoeg he.
Fijn, hopelijk blijft het zo. Als de vloer klaar is (en de plintjes....) kunnen jullie dan beneden al inrichten?
ik wil ook een lange warme zomer, en idd geen sneeuw (ze zeggen zaterdag kan er nog smeltende sneeuw vallen...) hier: ik moet deze NM werken van 14 tot 19u30 en dan morgenochtend van 8u30 tot 12u30, zaterdagavond toneel en dan zondag een dag bijscholing dus dit WE zal niet veel voorstellen!!!! @dido: spannend voor de uitslag hé. Proficiat met de verjaardag van je vader @mgbk: fijn dat de sfeer goed is! en hopelijk vloer snel klaar (en idd ook plinten hihi) ben zo laat uit mijn bed geraakt vandaag, kon er gewoon in blijven liggen...
Ja zodra de vloer ligt kunnen de meubels terug! Eindelijk! Maar dat gaat vandaag niet meer lukken. De vloer ligt er vandaag echt nog niet in. Zondag hondje weer ophalen na drie weken logeren! Ml is echt niet bezig met wanneer ik kan testen. Vraagt er niet naar dus val m maar niet lastig met negatieve testen. Hij is net is zon goed humeur... Dido hoe laat word je gebeld? Losje nog niet weer getest? Eda werk ze!
@ bouwjaar : joehoe, hier ben ik om heel eerlijk te zijn...ik merk dat ik een beetje buiten de boot val omdat ik zo weinig aanwezig kan zijn. ik heb geen ML die met de kids speelt en ik tussendoor lekker op mijn ipadtje zit hihi. en ik ivndt het zo ongezeliig om in het bij zijn van mijn kids zoveel op de ipad te lezen, niet bepaald een goed voorbeeld. maar neem het jullie absoluut niet kwalijk. oh maar ik lees wel allees en leef ontzettend met jullie meer is ook zo moeilijk om te reageren als je zoveel moet bijlezen. @ dido : spannend vandaag ik duim voor een positieve uitslag. @ love : tja over jou testen valt zoveeeeeeel te zeggen over 2 weken voor het echie en positief he @ Eda : werk ze! @ mamadj : die test heb ik in huis...met kruidvat testjes! helaas zijn mijn testjes omo wit (vanmorgen):x zo en nu even een uurtje naar bed (kids liggen er ook in) want ik ben vanmorgen met mijn linkerbeen uit bed gestapt ipv mijn rechter...dat moet dus even opnieuw
@ bellanoa : wat een super mooi plekje, tranen springen ervan in mijn ogen. Moest er nog even op reageren, had het wel al gezien
Bah...Hcg is gedaald naar 8,2. Ik ga er van uit dat dat geen goed teken is. Dus helaas ongesteldheid toch maar afwachten...
Ah Dido, neee wat balen zeg meid! Getsie! Had zo gehoopt op goed nieuws voor je..... Mamadj, ik heb ook op 11dpo positef getest dus kan best!
@Dorianne Voor mijn gevoel val je niet buiten de boot maar heb je gewoon een leven buiten ZP Als je niet zoveel tijd hebt dan is het al veel werk om alles bij te lezen en dan reageer je toch gewoon niet op alles of enkel wat je onthouden hebt, dat was dan wsl het belangrijkste. Vind ik niet erg iig. Wel blijven hoor! Jammer van je witte test . En succes met opnieuw je bed uitstappen straks @dido owh gedver wat een tegenvaller zeg. Zou dat lichte streepje dan toch van de rest hcg zijn? Gaat het wat? En kun je nu je teleurstelling nog delen met je vriend?
Jammer meid dan was het geen zwschap helaas..... Knuffel meid..... Ik zou nu ook even wachten tot je hcg echt op 0 staat .... Dan weet je tenminste dat als je een streepje ziet het ook echt van een zwschap is
Hey meiden ik ben zo blij ik heb weer een nieuwe telefoon, dus kan weer extra reageren hier hihihi Ik had even zo'n leentoestel gekregen waar je alleen mee kan bellen nou wat een armoe is dat, ben ik toch wel verwend met een smartphone! Nu heb ik weer een samsung s3 Ben weer de hele dag tegen misselijk aan Maar ik wacht deze hele week gewoon af want ik hou niet van teleurstellingen! Lov het was zo raar zonder jouik be blij dat je er weer bent! Dido hè jammer meid ik had zo gehoopt voor je op een nieuwe zwangerschap! Dorianne je hoeft toch niet op iedereen terug te reageren en als je leest is toch ook al prettig!
Wat snap je niet? Ik heb wel een ML maar altijd aan het werken whaha boeren! Als je dat bedoeld hihi en als hij binnen is ben ik eigenlijk niet hier op zp te vinden hihi
Dat er over mijn testen zoveeeeeeeeeeeeeeel te zeggen valt.... Wat jij thuis doet moet je lekker zelf weten Ik doe niks anders dan op het forum rondhangen.....proest.