Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wat een pokketijd zeg.:( En ach naïef... ik noem het hoop. Ondanks dat je met je verstand wel kan redeneren hoe het zit, je blijft hopen dat jij dat ene wonder bent waarbij het toch nog goed komt. Dat is toch niet zo heel raar?

En kun je nog wel werken of zou je je eigenlijk moeten ziek melden? Of kan dat echt niet? Dit hakt er toch wel in...

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bedankt voor alle (helaas) welkom berichtjes:)

mgbk, ik denk dat iedereen je hier begrijpt hoor! Ik heb af en toe nog steeds ergens de vage hoop dat het gewoon op de echo niet goed te zien was en dat ons kindje er nog wel zit. Logisch dat je die hoop blijft houden, iets moet je ook wel een beetje op de been houden.
    Ik hoop dat je heel snel een prachtige zwangerschap zal hebben, dat hoop ik voor iedereen natuurlijk!

Losje, wist jij ook dat je geen eisprong had in de tijd dat je dacht dat je baarmoeder al schoon was? Gebruikte je ovulatietesten of hield je je temperatuur bij?
    Als ik al jullie verhalen zo hoor dan ga ik toch serieus eens nadenken over een controle-echo. Ergens wil ik gewoon eerst afwachten of ik een eisprong krijg, maar ik wil natuurlijk ook niet onnodig lang wachten terwijl er niets komt omdat ik ook nog resten heb zitten... Moeilijk zeg:(

3. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yeeeeeeehhhhhh Bella!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lies: welkom hier, als is een plek die je geen enkele vrouw gunt..
    En altijd controle echo laten doen!!!! Ik ben meerdere keren niet schoon geweest, dus echt ff laten checken...

Mgbk: meis tuuuuurlijk had je ergens nog een beetje hoop, das echt niet naïef hoor!!!!!!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mgbk meid die hoop heb ik ook gehad hoor, ik dacht misschien us het zo klein omdat ik me verekend had, maar helaas de echo daarna nog kleiner geworden,
    Hoop mag je altijd hebben! Moet je nu wachten tot het van zelf komt of word je nog geholpen?

Lies ik doe niet aan ovulatie testen en tempen, maar ik dacht wel me ei te voelen, maar ja niet wetende dat ik niet schoon was dus ik denk dat het dan toch niet had blijven plakken!

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Eda wat een nare droom,*vind ik niet leuk*
    Houd goede moed!
    Knuffel vanaf hier!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #1186 Bouwjaar1979, 3 apr 2013
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
    ♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    Souries (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013
    Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 4 april
    BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 7 april
    MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 15 april
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 22 april
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 24 april
    Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 28 april
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 1e ronde, 29 april
    Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 30 april

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 3e ronde, 1 mei
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 5 mei
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, 3e ronde, ? mei

update voorlopige nod

@Bella ik kleur je nog niet roze omdat ik dacht dat we voortaan even dikke knallers afwachten. Je test is duidelijk, maar kan nog meer knallen m.i.

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Bouwjaar, ja dat wel, maar deze keer in de winter hihi.. niet dat ik er nu zoveel aan gehad zou hebben :p

@ Souries, het is wel belangrijk dat je je baan leuk vind, dat lange reizen zou mij ook niet aanstaan hoor. Vind mn werk ook niet zo uitdagend meer, werk daar al 4 jaar dus ja... maar mijn collega's zijn wel hartstikke leuk, het is meer een grote vriendengroep dan echt collega's. Daardoor ga ik wel gewoon nog met plezier naar mn werk.

@ Eda, dankjewel! Ja duidelijk he, het streepje begon al binnen een minuut te kleuren!

@ Souries, al begint het er nu steeds meer op te lijken dat vrouwen meer thuis gaan blijven. Nu maken ze de kinderopvang weer rete duur!

@ Mgbk, kan me het heeeeeeeeel goed voorstellen hoor dat je hoop blijft houden en je hoopt dat je bij de weinige hoort waarbij het alsnog goed kwam na een bloeding. Zouden we dat niet allemaal hopen? En vooral ook omdat je testen bleven oplopen, ik had er ook hoop op voor je! Toen ik mijn mk kreeg, bleef ik ook hoop houden totdat ik echt niks meer zag op de echo. Dat kwam ook meer door t verhaal van mijn moeder.

@ Toeter, bedankt! Nu weet ik ook meteen waar de misselijkheid vandaan komt ;)

@ Lies, je zou ook nog een zwangerschapstest kunnen doen, zo heeft Lov dat een beetje bijgehouden, totdat de test echt negatief is en dan weet je dat het HCG uit je lichaam is.

@ Nieuwe meiden, willen jullie even je leeftijd, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje en je nod doorgeven? Dan ga ik de lijst even opzoeken en aanpassen!

@ Mams, had zoonlief een shirtje aan gedaan met 'ik word GROTE BROER', deze had ik nog liggen vd vorige keer ;) In eerste instantie zat ze naar het shirtje te kijken maar ze zei helemaal niks.. dus ML en ik keken elkaar al aan want dilan stond echt met zijn rug voor haar neus! Dus ik zeg, mam zie je dilan zn shirt niet? Jawel zegt ze, ben je weer zwanger?? Ik met een big smile JA! En ze schrok er weer van zei ze haha, die had ze niet aan zien komen! Super enthousiast en vloog mij en ML meteen om onze nek, ze vond het zo leuk en spannend weer. Ze dacht dat ik het shirtje 'zomaar' had aangedaan omdat zoonlief ook nog in zn pyjamabroek liep en ze kende het shirtje nog van de vorige keer zeg maar. Doos! Haha..

ML wil het nu misschien toch ook al tegen zn ouders zeggen, hij kijkt straks even hoe de sfeer is zeg maar. Ik wilde eigenlijk wachten, voor t geval dat het mis gaat, komt dat denk ik erg hard aan bij schoonvader, hij is al zo emotioneel de laatste tijd. Maar mijn moeder zei dat dit goede nieuws hun misschien ook weer erg goed doet. Lastig... ach ja, we kijken straks wel even hoe het daar gaat. Ik laat het aan ML over..

8. BellaNoa

@ Bouwjaar, de test kan inderdaad nog donkerder, maar zet mezelf ook pas op roze als ik de CB heb gedaan. Van t weekend ofzo.

En bedankt dat je het lijstje naar voren hebt getoverd nu hoef ik niet zo ver te zoeken haha :D

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hcg was nog net zo hoog. Tien april controle echo. Dus weekje afwachten. Ja ik zou me eigenlijk ziek melden maar ik word letterlijk gek thuis. Dus werken geeft wel afleiding. Hoewel de tranen me bij bella s verhaal over mams wel in de ogen sprongen...

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mgbk:tis een verschil iets objectief/verstandelijk te weten, maar wat je voelt is toch net iets anders hé....

@lies: mijn gyn zei eens dat als je een korte/normale cyclus hebt, je meestal altijd een ovulatie hebt hoor, alleen bij de lange cyclus (40 - 42 dagen) kan je ongi worden zonder ovulatie...
    en je kunt ovuleren, maar als er iets van restweefsel is in je baarmoeder zal dat volgens mij niet gunstig zijn voor een eventuele innesteling... maar of je controle -echo doet of niet, dat is je beslissing, je kunt even afwachten of je lichaam zelfde aanvoelt als ervoor en als er twijfel is, kan je nog steeds een afspraak maken....

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mgbk hele grote knuffel...

Ik moest ook wel ff aan denken hoe m'n moeder zou reageren als ik nog eens kan vertellen dat ik zwanger ben.

Weekje wachten... nou dat zal wel een weeeeek worden :(

12. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    sorry meiden dat ik vandaag kort gereageerd heb. Ik zit er nu zelf even helemaal doorheen. De teleurstelling van deze maand is erg doorgeschoten naar 2 maanden terug. Alles komt me boven en eigenlijk was ik hier al een beetje bang voor, want het voelt een beetje hetzelfde als 2 maandjes terug.

Ook al weet ik dat ik er wel doorheen kom, het is even een gevecht in mijzelf ik ben eerder naar huis gegaan uit mijn werk en tranen vloeien gewoon even. Heb gewoon een rot dag.

13. BellaNoa

@ Mgbk, aahh meis. Jij was toch degene die zei dat je het pas aan t einde van je zwangerschap met je moeder zou delen? Slechte band, of?

@ Bouwjaar, komt vast goed meid, het is jou ook heel erg gegund! Had je er nog over nagedacht om misschien toch eerder met IUI te beginnen?

@ Toeter, voor jou ook een dikke knuf!

Meiden... :( hopelijk komt het niet door mijn test dat jullie je ineens zo rot voelen? Het is ons allemaal al een keertje eerder gelukt, dus wel positief blijven allemaal he! Voor je het weet zijn we over een tijdje misschien allemaal wel over kwaaltjes aan het praten :) Knufs voor jullie!

14. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hi lieve meiden!

Ik meld me ook!
    Helaas heb ik ook een miskraam gekregen een paar jaar geleden.
    Nu ben ik weer pril zwanger maar ik kan nog niet echt genieten.
    Ik heb gisteren positief getest 4 dagen voor NOD.
    Ik hoop zo dat het goed gaat!!

Wens jullie het allerbeste en een zorgeloze zwangerschap!!

Liefs

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    BellaNoa: Ja Nimme (praat ik mee in een ander topic) gaf ook de tip om af en toe nog een testje te doen om te kijken of ik nog HCG in mijn lichaam heb.

Leuke reactie van je moeder Bella hihi.

Mijn leeftijd is trouwens 24 jaar, we gaan voor ons 1e kindje, zitten nu in de 3e rond en wanneer mijn NOD is weet ik niet. Doe maar ergens in mei;) Ik wilde bijna nog zeggen dat dit de 1e ronde is na een mk, maar dat hoeft hier natuurlijk niet;)

Ik ga vanavond eens met mijn man overleggen wat we doen met de controle-echo. Jullie hebben me wel overtuigd geloof ik:p

Dikke knuffel voor iedereen hier!

16. BellaNoa

Rachster, gezellig dat je hier mee komt kletsen ;)

17. BellaNoa

♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013
    Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013
    Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013
    Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013

♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013
    Souries (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013
    Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013
    MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013

♥♥ NOD ♥♥ April 2013
    Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april
    Toeter (34 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 4 april
    BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 7 april
    MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 15 april
    Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 22 april
    MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 24 april
    Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 28 april
    Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 1e ronde, 29 april
    Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 30 april

♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013
    Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 3e ronde, 1 mei
    Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 5 mei
    MGBK (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, ? mei
    Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, 1e ronde, ? mei

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd Rachster, hopen dat het nu goed blijft gaan!

19. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    nee bella, het heeft niets met jou te maken hoor in mijn geval. Ik gun het je van harte! Het is gewoon dat de teleurstelling een hoop heeft opgeroepen van dat ik mijn kindje verloor 2 mnd terug, het haalt oude wonden open zeg maar.

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    net vk gebeld, mag morgen om 09.50 uur langskomen. Had net weer licht bruinverlies, moest zo hard huilen dat ik dacht, nu bel ik en ik hang niet op voor ik een afspraak heb. vl ook superbezorgd natuurlijk, maar wel heel lief, dat als het nu niet is, dat het dan wel komt. Maar ja, dat wil ik nu even niet horen natuurlijk

Deel Deze Pagina