Ika , ik wens je vandaag heel veel succes met je echo. Je zal vast zenuwachtig zijn, probeer je rustig te houden want stress is niet goed voor dat kleine hummeltje wat in je buikie groeit. Wil straks heel graag de mooie details lezen hoor mamsie s6 met je sollicitatie meid go for it! souries ook s6 meid, komt goed! mgbk nu zou het eens tijd worden voor jou dat er leukere tijden aanbreken, en dat je meer rust krijgt je hebt veel achter de kiezen gehad. losje ook voor jou nieuw beginnetje zou wel erg cool zijn he.. bella, kun je er een beetje van genieten, wat een verschil kwa gevoelige testen he? @hier gaat het wel weer, zat echt in een verschrikkelijke dip. Ik ga zo weer werken en lekker me bezig houden met grappige collega's Alles komt goed. hoe is het met jou bouwjaar? Lov: ik denk nog steeds aan je, hopelijk kun je nu de rust weer wat terug vinden en met goede moed weer verder gaan. Het is maar goed meiden dat wij zo sterk kunnen zijn.
Mammie spannend en succes! Nieuwe uitdaging dagbesteding opzetten vooral als de doelgroep niet je keus. Bella : waaaaaaaaw, gefeliciteerd ik hoop dat je een beetje kan genieten. Heb je de vk al gebeld? Mgbk : fijn dat je alles kwijt bent. Had je volgende week nog een echo gepland? Ika: veel plezier met je echo vandaag. We willen wel een foto zien Hier, nog steeds een beetje bruinverlies :x Na 1,5 week ben ik er klaar mee. Geen ovutesten dus nu op naar slijm
+1 @Ika hopelijk vliegt de tijd vandaag. Succes bij de echo @mamsie succes met je gesprek vandaag @dorianne wat irritant dat je zo lang bruinverlies hebt Ennuh niet alleen op slijm hè, ook op drive Bij ons zijn ze aan het pad & terras begonnen, dus bij thuiskomst een zandvlakte voor de deur. Aantal oude stenen lagen op het gras waar m'n tulpen net doorkomen en op het tussenstuk met de buren waar blauwe druifjes staan, die ook nog moeten uitkomen. In de garage 2 scheppen tegen m'n motor aan gezet :x en de garagedeur was wel dicht maar niet op slot zei vriend Het blijven bouwvakkers Pallets met nieuwe stenen en hoop zand barricadeert de stoep. Nou ja... Ben wel vet benieuwd hoe ver ze zijn als ik weer thuis kom vandaag.
goedemorgen dames,ga straks op mn werk teruglezen hoor,maar oooh ik ben zo zenuwachtig! op mn werk gezegd dat ik vior blaasontsteking naar de huisarts moet..gelukkig kan vl mee want ik denk dat ik tegen de eerste de beste lantarenpaal aanrijd! vanmorgen nog wat bruinverlies maar geen buikpijn,zou er bijna hoop van krijgen maar ben zo bang dat ze zegt: helaas....over een uur weten we het!
Ons huis wordt de komende 5 weken zowel boven als beneden verbouwd, hoop dat de bouwvakkers het een beetje met beleid doen Mgbk, knuffel voor jou! Succes nogmaals voor de dames die vandaag een echo krijgen of een sollicitatiegesprek hebben!
Goedemorgen , Mooi Bella! Lov, hoe is het daar ? Iedereen goed geslapen ? Aan iedereen die vandaag onderzoeken of echo's heeft succes!! Liefs x
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013 Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 Souries (29 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-11-2013 Cygnet2 (40 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 22-11-2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 28-11-2013 ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 BellaNoa (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-12-2013 Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 3 april Toeter (34 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 4 april MamaAnnelies (22 jaar), 2e kindje, 3e ronde, 15 april Losje (33 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 22 april MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, 2e ronde, 24 april Lizzie (26 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 28 april Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 1e ronde, 29 april Nimme (32 jaar), 4e kindje, 1e ronde, 30 april ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Dorianne (31 jaar), 3e kindje, 3e ronde, 1 mei Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 5 mei MGBK (29 jaar), 1e kindje, 1e ronde, ? mei Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, 1e ronde, ? mei Dan mag t nu wel officieel
@ Nimme, thanks! Ik heb als een roosje geslapen haha.. @ Bouwjaar, hihi ja nu mag het he? Mijn uitgerekende datum is 15-12-2013
@bella Mooie test! En nog in 2013 uitgerekend! Fijn hoor meid. Ben blij voor je. @souries Hoe is het met je? Denk aan je.
@ Dido, ja nog in 2013! Erg eigenlijk, 2 x bevallen in 1 jaar... hoop dat mn lichaam geen optater krijgt. Maarja, daarna dan zijn wij klaar met onze kinderwens en is ons gezinnetje compleet, met 2 bengeltjes in ons midden en 1 engeltje in ons hart. @ Hier, ik heb net de verloskundige gebeld en we krijgen op 1 mei de eerste echo, spannend!
Ik doe vandaag helemaal niets, ik loop mezelf omver, gister geen bliedverlies nu wel weer paar druppels, ik heb echt hele erge keelpijn pffff kan niet eens eten, en me rug is ook even brak, dus een dagje koffie drinken bij vriendinnen en kids ophalen van school en verder helemaal NIETS!!! bella super leuke foto Souries ik ben benieuwd..... Bouwjaar mijn man is bouwvakker dus ik begrijp je helemaal Nimme hoe is het nu met jou? Mgbk ik denk aan je meid. .......
Heerlijk hoor Bella, mooi test, eerste afspraak vk! Geniet ervan meid. Het zal nog een spannende tijd worden! Souries, hoe was het? Hier een beetje de tijd te doden. Toch best spannend, een sollicitatiegesprek. Moet er om 14.15 zijn en heb daarna een slaapdienst. Morgen om 9 uur weer vrij dus lees dan even alles bij.
@ Losje, lekker een dagje niets doen! Hier ook! Gewoon even uitrusten, is ook goed voor je lichaam. @ Mamsie, succes bij je sollicitatiegesprek. En uh, slaapdienst? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
O ja haha nou precies zoals het er staat, slapen op je werk! Ik werk met gehandicapten en er moet altijd begeleiding zijn dus ook 's nachts. In principe kun je gewoon slapen en hoef je er niet uit. Nu ben ik zo'n muts die zich enorm verantwoordelijk voelt en dus van alle geluidjes wakker word.....
Ik heb t met je te doen Balen dat je je zo brak voelt. Lekker niksen dan vandaag. @bella nou spannend 1 mei, mooie datum @mgbk hoe gaat t met je?