@nimme Met mij gaat het goed. Ik sta te trappelen om in actie te komen op de vruchtbare dagen Moet alleen nog even geduld hebben. Wat vervelend van je hevige bloedverlies. Hopelijk snel minder. @losje ik had vandaag ook nog een beetje spotting, of licht bloedverlies. Mijn ei komt over ongeveer een week, dus hier is het lichaam ook nog een klein beetje van slag. @mgbk Ik heb bij de 3e miskraam behalve bloed niet duidelijk een vruchtje verloren. Maar het is die 3e keer ook wel erg vroeg mis gegaan. Ik zou als ik jou was volgende week ook nog een keer je hcg laten checken. Zolang die te hoog is krijg je geen eisprong. Wat een narigheid meid. Ik hoop dat je snel weer op een nieuwe zwangerschap mag focussen. @bouwjaar Je staat nu weer op de wachtlijst? Wat houdt dat in? Moet je in die tijd daarvoor ook voorbereidende handelingen ondergaan?
Dat is idd.een prima ingesteldheid en hoop dat je dat ook kunt evenaren eens je de aankondiging doet! Hier zijn de meesten in de familie ook zo ant ik rekenen op geen goede reacties buiten van mijn naaste hier op de woonwijk of op't net....
@ Ika, succes dadelijk! @ Eda, wat is er met je moeder? Heb ik wat gemist? @ Bouwjaar, wie weet brengt het wel 'geluk' om op de wachtlijst te staan en ben je weer net iets daarvoor zwanger @ Hier, weer aan het werk tot 9 uur bahhh
Even een vlug berichtje! Alles is goed!!!!!!!!! De kleine lag heerlijk te spartelen en was echt eigenwijs. Ik post vanavond een foto. We zijn gelukkig
@dido volgens de berekeningen moet mijn ei rond 7e komen, Gisteravond geen bloedverlies dus gewoon geklust Vanmiddag wel weer paar druppels Net onder de douche flinke steek in me lies/zij Dus ja hahahahahaha spannend allemaal. Doe jij aan ovu testen of tempen? Ik hou het spannend en wacht gewoon af, maar klussen om de dag!
Wow Ika fijn meid! Nu kan je hopelijk meer gaan genieten! Souries, bij jou ook een goede echo! Super nieuws! Mgbk, denk je toch niet stiekem dat het er mss wel twee waren, waarvan je er één verloren bent? Tis wel een aardige stijging... Rest, kom vanavond terug, nu eerst even koken!
@ika Wat fijn! Gefeliciteerd meid. Vast een enorme opluchting voor je. @losje Ik ben deze cyclus voor het eerst aan het temperaturen en ik ga vanaf zaterdag starten met ovu testen. Ik verwacht m'n ei op z'n vroegst de 11e en op z'n laatst de 15e.
Ik was trouwens bij me vriendin vanmiddag en die wil graag ook nog een kindje, ze heeft nu 1 dochter, en een jaar geleden een mk....nu is ze in maart niet ongi geworden ze moest begin van de maand, dus eigenlijk moet ze nu weer ongi worden. Ze heb al drie testen gedaan en allemaal negatief.....? Ze voelt zich trouwens niet zwanger, maar klaagt wel over rugpijn....
Souris. wat een ooluchting om een hartje te zien. Lekker genieten meid. Ika. Heb vaak aan je moeten denken vandaag. Hopelijk kunnen jullie nu echt lekker genieten van jullie kleintje! Mgbk. Vind het een grote stijging! Hopelijk gaat het snel omlaag en kun je je weer lekker concenteren op een nieuw wondertje! Dames fijne avond. Ik kom straks nog even spieken.
Super Ika!! Ik ben even niet zo actief. Heb erg last van misselijkheid. En waarom ze het ochtendmisselijkheid noemen is mij een raadsel..... Ik heb er gewoon de hele dag last van. Fijne avond ladies
Ahh jaydee kan je wek eten binnen houden of gooi je alles eruit? Ik had het altijd met avondeten, ik kreeg geen hap naar binnen!
nou gloria stemming een beetje getemperd hier..mn pa coacht mijn team rn heb aangegeven dat ik liever stop omdat ik zo moe ben en liever ga yoga'en omdat ik daar geen elleboog of bal in mn buik krijg,nou dat was geen succes. dan stopte hij er ook liever mee en dan moest ik mar elke week regelen dt er iemand in mijn plaats stond... ik denk nooit aan mezelf en dan doe ik het een keer en dan word je nog voor t blok gezet..was lichtelijk overstuur... zo visite,hoop dat die vroeg weg is,kom ik nog even kletsen hier
@ Jaydee, ik ben juist niet in de ochtend misselijk.. maar pas na een paar uur en dan blijf ik het ook de rest van de dag. Hebben de zwangere trouwens ook zoveel afscheiding? Heb t idee dat ik helemaal leeg loop Iedere keer loop ik naar de wc en ben ik bang dat het bloed is.
Souries, wat fijn dat je een hartje hebt gezien. Zo'n mooi moment is dat. @Jaydee, wat vervelend dat je zo misselijk bent. De seabands van Bella zijn voor mij ook een redding geweest. @Bella, ik heb ook veel afscheiding. Het is normaal, maar wel eng want je denkt idd aan bloedingen. Ik upload zou de echo