Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Lekker zwaaien, trappelen en duimen :)

Bijgevoegde bestanden:

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Wauw mooi hoor:)

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Wat moooi ika! Echt al een mini mensje he... vind het nog steeds zo onwerkelijk als ik zo'n 12 weken echo zie! Dat is trouwens ook de mooiste echo die je krijgt, want daarop zie je je kindje nog helemaal in beeld ;)

Fijn om te lezen dat jij ook zoveel last hebt van afscheiding. Dat het toch niet iets 'geks' is.

@ Lieve engeltjes, er was bij ons op de maillijst een oproep gekomen of iemand haar verhaal wilde doen over het verlies van hun kindje nav een slechte 20 wkn echo. En ik had me opgegeven, je moet dan ook al een stukje van je verhaal vertellen. Ze hadden heel veel reacties ontvangen kreeg ik als reactie terug, maar zouden zo snel mogelijk iets laten weten. Vandaag heb ik een mailtje gekregen dat ons verhaal is uitgekozen! En wij ons verhaal mogen delen in het tijdschrift Flair. Het artikel gaat ook vooral over dat mensen denken dat het een pretecho is, maar dat er soms ook heel vervelend nieuws uit kan komen.

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Wat prachtig. Ben er stil van. Niet vervelend bedoeld hoor. Hoop ook ooit nog dat op een scherm te mogen zien.

@Bella Wat bijzonder dat jullie verhaal is uitgekozen.

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    #1305 Ikapika, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    @Dido, jij gaat dat zeker ook zien!

We hebben nu ook een deel van de combinatietest achter de rug. De nekplooi was goed en het neusje was ook te zien. Nu alleen nog de uitslag van de bloedtest. Maar ik heb er alle vertrouwen in.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tja er zijn blijkbaar meer stellen die eth nodig hebben dan dat er capaciteit is

Tja als de eerste horde het grootste probleem is kan iui effectief zijn.

Nee iwe staan er nog neit op. Ik meot vogende week ff een belaspraak maken en dan heb ik eht er met de gyn over. Bij laatste controle afgesproken dat ik over 3 mnd zou bellen, dat zou mei zijn. Maar ik wil 1 maand eerder.

@losje vreemd dat van je vriendin

@ika fijn dat je echo goed was, kun je nu genieten?
    Ik vind het wel ook moeilijk om te zien.

@bella nou dus we slaan binnenkort allemaal de flair in? Laat je t weten als je verhaal er in staat. Het is inderdaad wel goed als mensen zich eens beseffen dat het geen pret echo is.

Ik heb t de hele tijd koud, zo maar lekker in bad.

Morgenochtend beppen bij de praktijkondersteuner, thuis werken en 's middags naar een bijeenkomst in Den Haag. dan alweer weekend.
    Misschien ben ik een paar dagen afwezig.

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik sluit me aan bij dido bella, heel bijzonder!

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik ben zo onzeker pffff, net een vette steek in me zij waar ze van de week ook dat restweefsel hebben weggehaald, het zat dus precies voor het eigat, ik kan er gewoon niet tegen als ik niet weet wat er aan de hand is......misschien vroege eisprong of wondpijn ofzo grrrrrrr ok dat was het weer even sorry voor mijn geklaag!

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    Belgiƫ
    @ika: schitterend! heb veel aan jullie gedacht, ben super blij voor jullie!!!

@nimme: ja, ik heb me dat voorgenomen en hoop dat ik effectief zal kunnen, ook al dat het misschien wel zal raken of kwetsen afhankelijk van wie het komt, we zien wel

@bellanoa: 't is niet echt iets met mijn moeder, ze heeft soms rare manieren. Ik dacht dat we met Pasen zoals alle jaren bij haar gingen gaan eten, en zat er eerst mee verveeld, want is net iets te vroeg om te vertellen van de zwangerschap, maar dat ging dan zo moeilijk zijn om niet te drinken of als ze dan rosƩ lamsvlees serveert... dus dacht ik na de normale echo van vorige week maandag, ik ben tegen zondag bijna 11 weken, misschien moet ik het dan toch zeggen, en had daar wat naar uitgekeken, maar aangezien ze dacht dat mijn ene broer toch bij zijn schoonfamilie ging vieren en mijn andere broer ook niet ging kunnen komen, dat het dan maar niet nodig was om mensen uit te nodigen en is ze dan maar met Pasen bij een vriendin geweest die haar uitgenodigd had (maar die vriendin had wel haar zonen op bezoek hoor). Dus ja, vind dat wel raar, want mijn 2 broers waren gewoon thuis en wij dus ook, we hadden dat een beetje vrijgehouden, dus voor niets... Heb ze dus ook verteld dat het me wat gekwetst heeft, maar blijkbaar moest ik ze maar uitnodigen, 't is niet altijd de bedoeling dat we komen om te eten. dus ga ze nu wat met rust laten en niet verder storen als ze geen nood heeft om haar kinderen te zien. En ik die dacht dat een moeder een beetje de lijm is van het gezin, met die van mij mooi niet. Tja, ze weet niet wat ze gemist heeft, ze had eventueel een mooie verrassing kunnen hebben, maar zal het dan maar na de echo zo doodgewoon vertellen, want zo bijzonder is dat nu ook weer niet voor haar volgens mij

@souries: welke sport doe je: voetbal?

@bellanoa: wow, wat leuk dat jullie verhaal uitgekozen is. Ik weet niet of die ook in de Flair in Belgiƫ gaat uitkomen.

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @losje Wat vervelend. Toch niet voor de zekerheid ovutesten inslaan?

@bouwjaar Misschien zit ik er naast, maar je 'klinkt' downtjes. Dikke knuf.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Eda,komt goed!

Bella,kippenvel alles komt precies op zijn plaats te vallen, heb je dat gevoel ook niet bij je?

Losje, misschien het voorwerk van je eitje wat gaat springen ??

12. BellaNoa

@ Ikapika, heb je voor een speciale reden voor de combitest gekozen?

@ Bouwjaar, ja ik laat het weten :) Als ik eerlijk ben, ging ik er ook naartoe alsof het een pretecho was he... meer zo van, zou het nog steeds een meisje zijn ;)

@ Losje, als je er last van blijft houden zou ik nog een echo vragen, zodat echt zeker weten alles weg is.

@ Eda, ik snap je irritatie wel heel goed hoor. Maar hoe kwam ze er dan bij dat jouw broers niet konden terwijl dat wel zo was? Ik zou het niet zo doodgewoon vertellen door deze situatie van Pasen, ze wist natuurlijk ook niet dat jij iets heel moois wilde aankondigen. Voor later kun je er dan namelijk altijd leuk op terug kijken als je het op een speciale manier, of op een manier waarop jij dat leuk vond het hebt verteld. Dan eigenlijk met wat geirriteerde gevoelens.

Ik weet eigenlijk ook niet of de Flair in Belgiƫ te koop is.

@ Lov, heeft iemand haar nog gesproken? Lov, hoe gaat het met je?

En.... ik ga mn werkomgeving afsluiten, ben er klaar mee voor vandaag!! :D

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#1313 Liefoe, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2013
    Ik spreek Lov nog geregeld maar ze wil echt niet op het forum komen...ze wil echt afstand nemen tot ze er denkelijk weer klaar voor is!

Ika nog voor ik het vergeet prachtige echo !!

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bella, mijn vriend en ik hebben voor de combitest gekozen, omdat we het graag willen weten als er iets aan de hand is. We hebben van te voren ook al afgewogen wat we zouden doen met de uitslag. We zouden dan voor verder onderzoek gaan. Ik denk dat wls je dat niet zou doen je ook niet voor de combitest moet gaan. Het is een kansberekening. Vooralsnog lijkt dat niet nodig. De nekplooi zag er goed uit en ook het neusbotje is gezien.

@Bouwjaar, ik snap heel goed dat je het moeilijk vindt. Ik had toch ook wel bedenkingen om het hier neer te zetten. Maar n.a.v. eerdere opmerkingen dat men het toch ook leuk vond om testen e.d. te zien, heb ik het toch gedaan.

15. BellaNoa

@ Nimme, wel jammer dat ze nog even niet wil komen, maar ook begrijpelijk. We zien haar wel weer verschijnen :)

Heb ook het gevoel dat alles nu inderdaad een beetje goed gaat komen. Durf het nog niet hard op te roepen na alle ellende die we hebben gehad het afgelopen half jaar, maar goed er zijn weer lichtpuntjes nu :D Vind het ook wel erg fijn dat we ons verhaal mogen delen in het tijdschrift... dan heeft Demi voor andere ook bestaan!

Ik had jullie laatst toch verteld over de 'akte levenloos geboren kind', dat ik die had ontvangen van de gemeente. Ik ben vandaag teruggebeld door de uitvaartverzorgster en zij heeft contact gehad met de gemeente en het verhaal verteld. Dat Demi nog 20 minuten had geleefd en dus niet levenloos geboren is. Nu gaat de gemeente contact opnemen met het ziekenhuis voor een nieuwe verklaring (als zij dat dus willen verstrekken, anders houdt het op) en daarna moet het dus nog langs de officier van justitie :$

Ik zei al dat ik dus niet wist dat het nog zoveel werk zou verschaffen, alleen maar voor een papiertje. Toen zei ze dat het vrouwtje bij de gemeente, die er nu achteraan gaat, ook een kindje met die termijn heeft verloren, en ook al is het maar een papiertje, dat die dan juist heel erg waardevol is en zij dat als geen ander begrijpt. Daardoor doet ze er ook zoveel moeite voor zodat Demi echt goed wordt geregistreerd, precies zoals het ook was. 20 minuten is ze volgens haar een burger op deze wereld geweest. Ik vind dat natuurlijk wel heel lief van haar en erg fijn, maar jeetje wat een gedoe. De uitvaartverzorgster zei al van, ach laat maar gaan, wij hoeven nu niets anders te doen dan af te wachten als zij dat op zich wil nemen. Dus ben benieuwd wat eruit gaat komen, of ik echt een akte van geboorte ga krijgen ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey lieve meiden...

Zo lief jullie berichtjes....echt lief. Dikke kus!
    Ik ben nu pas weer op het forum....had er echt zo genoeg van!
    Heeft me ook goed gedaan. Ben ook niet van plan om weer zo actief mee te kletsen op het forum ...

Maar jullie lieve meiden wil ik toch even laten weten hoe het is.
    Ik ben inmiddels ongi na eerst een paar dagen weinig bruinverlies waardoor ik weer gek werd.

Maar nu dus duidelijkheid......jammer dat het niet raak was :(

Maar Bella ik hoorde dat jij zwanger bent!? Super meid echt! Gefeliciteerd!

Ik hoop dat jullie me niet een grote dramaqueen vinden maar ik had echt zo genoeg van het forum.

Nu zal ik af en toe wel eens een kijkje nemen en dan alleen in dit topic, wanneer .... Geen idee.... Voor nu vindt ik het namelijk wel even goed zo.
    Ga ook geen ovu meer gebruiken en we zien wel of het ooit weer eens raak is. Maar voor nu is het zwanger raken niet meer zo belangrijk.
    We zijn flink aan het nadenken waar wel vakantie zullen gaan.
    We willen graag naar Oostenrijk/Zwitserland naar een camping.

Ik hoop dat het snel weer wat beter weer gaat worden.....heb zo'n zin in de zon !

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en jullie zien me wel weer verschijnen meiden.....

Echt dikke dikke kus!

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ika, wauw mooie echo:D

Bella, wat bijzonder dat jullie verhaal uitgekozen is! Ik ga het zeker lezen als het in de Flair staat.

Losje, zou inderdaad ook om een echo vragen als de pijn blijft aanhouden!

Eda, lijkt me heel lastig zo'n relatie met je moeder. Ben benieuwd hoe ze op jullie nieuws gaat reageren.

Nimme, begrijpelijk dat Lov afstand neemt. Mis haar wel in het andere topic, maar ze moet nu even aan zichzelf denken:) Ik denk trouwens dat jij en je man er goed aan doen om het nu een beetje los te laten en de meeste testen hebben verkocht. Ik hoop zo dat jullie dit keer wel geluk gaan hebben!

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Oh zie nu het berichtje van jou Lov!

Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden:( Ik vind het heel begrijpelijk dat je wat afstand neemt en ik hoop dat het loslaten van zwanger worden jullie rust geeft en natuurlijk ook veel geluk!
    Veel plezier met een vakantie uitzoeken en veel geluk met alles:)

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika gewoon lekker neerzetten.
    Her doet me gewoon aan de uitspraak: ik moet jullie iets niet zo leuks vertellen...
    Geniet er aub van dat bij jou nu alles goed ziet.
    X

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey lies....helaas ook hier meissie :(

Deel Deze Pagina