Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Komt vast goed Lies , mijn man weet natuurlijk niet wat en hoe maar hij kan niet goed om met verdriet en ik vind dat je als persoon je emoties mag uiten maar hij is niet echt een type van openbaringen en wil doms dat ik ook zo ben maar dat ben ik niet ;)

Hoe voel jij je?

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lov , voor je het weet kom je hier mooi nieuws melden let maar op, het is je ook enorm gegund! X

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nimme we zien wel.....
    Helaas duurt de cyclus zo eeuwig lang maar voor de rest:p

Nee nu zien wel het wel wanneer het gebeurt...;)

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov ik wens je heel veel geluk toe, en geniet van de vakantie plannen en je gezin!
    Dikke knuffel van mij

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Lov, dankjewel voor je felicitatie :D Het komt ook wel een beetje door het forum hoor dat je zo gek wordt gemaakt met testen en je daardoor dus de hele dag ermee bezig bent. Zal eerlijk zeggen, bij zoonlief, toen zat ik nog niet op dit forum, pas na een week overtijd getest, zonder dat ik zo ongeduldig was. Had nu van tevoren al met mezelf afgesproken dat ik niet eerder dan 10 dpo zou testen en heb dus ook expres die laatste week afleiding gezocht zodat ik niet de hele dag op het forum hing. Het is gewoon zo, je ziet overal mooie testen voorbij komen en dan wil je het ook zo graag. Zolang je het niet ziet tja... ;) Dus begrijp heel erg goed dat je even afstand wil nemen en wat Nimme zegt, hopelijk kom je toch nog snel goed nieuws brengen! Veel plezier met het uitzoeken van de vakantie!!

@ Lies, ja als het in de winkel ligt dan laat ik dat zeker even weten hier :D Ben ook benieuwd hoe ze het gaan invullen.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je losje en Bella.
    Ja het is een wereldje soms dit forum......wil gewoon spontaan zwanger worden zonder al die gekheid.
    Is al 3 x eerder zo gelukt !

Meiden fijne avond en tot ziens!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ika, wat een mooie foto. Kreeg even traantjes in mijn ogen, wij hadden ons kleinteje ook zo nog gezien. Dat was de laatste keer. Maar ik ben zo blij voor jullie! Zo mooi!!

bella. Wat mooi dat jullie uit gekozen zijn!! Zo kan demi nog heel veel mensen raken en wijzer maken.

Lov. Meid wat fijn dat we evene iets van je horen! Je moet lekker je rust van het forum nemen hoor! Geniet lekker van je meiden en man en voor dat je het weet kom je hier je melden dat je zwanger bent!
    dikke knuffel!

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bella: de flair bestaat in België ook hoor, weet alleen niet of het dezelfde artikels zijn, denk ergens van wel

tja, voor ons is dat heel bijzonder, maar voor mijn moeder en schoonouders niet denk ik (mama is al oma van 2 van mijn ene broer en schoonouders gaan een 2de kleinkind bijkrijgen in juli van mijn man zijn broer, dus ze zijn het al gewoon hé) Vind dat op zich niet erg, zo is er lekker niet veel druk op onze schouders en op ons toekomstig kindje, kan zich dan gewoon ontwikkelen zonder al te veel invloed van buitenaf

@lov: doe maar op je gemak meisje, je kunt zo'n dingen niet forceren

@lies1988: tja, mijn moeder is vooral gekwetst omdat ze door haar schoondochter minder contact heeft met haar zoon, en omdat ze dan iedereen gelijk wilt behandelen, laat ze haar 2 andere kinderen ook wat in de kou staan, alsof we niet echt van belang zijn, maar kom, dat heeft ze wellicht niet door. Ze weet ook niets van de mk, want weet niet in hoever ze het zou kunnen zwijgen en had zich dan veel te veel bemoeid denk ik. Ze zal nog eens verschieten als ik eens mijn mond opendoet... en ik ben zo iemand die echt niet hypocriet kan zijn en als ik iets te zeggen heb, zeg ik het liever dan ermee te blijven zitten, dus ben vaak de "slechte" waarmee dat alles uitkomt, pech als je nog niet je gedachte kunt zeggen aan je eigen moeder, ik blijf er niet mee zitten alleszins

@bouwjaar: ik kan erin komen dat echo's wel dubbel liggen bij jullie... betekent vaak iets positief en je staat er niet echt bij stil dat er ook slecht nieuws kan uitkomen...

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bella en lies ze hebben het weggehaald met de camera er bovenop dus ik neem aan dat het allemaal weg is......en is ook niet zo dat ik continu pijn heb maar het waren steken en ik vraag me gewoon af waarvan die waren......

Slaap lekker morgen een nieuwe dag en nieuwe kansen

10. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Nog even snel,

Bella wat een leuke foto die eendjes met de test!!

Ika, zwijmel zwijmel bij jullie beebje! Prachtig gezicht weer!!

Lov, groot gelijk dat je even afstand neemt. Merk dat ik nu in de minder spannende tijd ook minder aanwezig ben.
    Geniet van elkaar en succes met een vakantie uitzoeken en tot ziens!!

Ben komende dagen minder aanwezig, druk weekend voor de boeg! Dus allen alvast een fijn weekend!

11. BellaNoa

@ Eda, ieder kleinkind is bijzonder ;) Dit wordt nu van mijn schoonouders het 5de kleinkind. Zoonlief was hun eerste, daarna nog nichtje, toen Demi, daarna neefje en nu deze haha. En voor mijn ouders dan dus de derde na Dilan en Demi.

@ Losje, als ze het met een camera hebben gedaan dan moeten we er inderdaad wel vanuit gaan dat alles dan schoon is. Misschien is het dan inderdaad toch je eisprong die je voelt?

@ MamavanDJ, ja ik moest er weer iets leuks van maken voor in het fotoalbum haha! Vorige keer ook gedaan bij Demi, maar dan met chocoladekoekjes met roze en blauwe muisjes erop en daar de test tussen gelegd (en ook dat rieten hartje). Maar vind deze foto nu toch wel veel leuker :D

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zo even alles bijgelezen van vandaag. Het lukt helaas niet om op alles te reageren. Ik ben nog wel hyper van de echo, maar kan nu ook echt genieten.

Als ik zo lees, moet ik wel zeggen wat een fijn clubje we hier hebben. Een hele prettige en vriendelijke sfeer. Dat is in sommige topics wel anders. Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Ook fijn om wat van jou te lezen, Lov. Ik snap goed dat je wat afstand neemt. Zorg goed voor jezelf.

Bella, wat bijzonder dat jullie zijn uitgekozen voor de Flair. Ik zal het zeker gaan lezen.

Weltrusten allemaal!

13. BellaNoa

Er is een stijging :D vandaag 12 dpo

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Fijn weer even wat van je te lezen. Klinkt alsof je diep bent gegaan om te zijn waar je nu bent. Gezonde houding meid. Laat je niet gek maken en ik vind je zeker geen dramaqueen. Iedereen doet het op z'n eigen manier. Dat maakt dit forum juist zo leerzaam vind ik zelf. Hopelijk kom je af en toe gezellig buurten.

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Bella Jeeeh! Fijn meid!

16. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

Lov wat fijn weer wat van je te lezen. Nu weet je wel waar je aan toe bent met je ongie en ben je uit die verschrikkelijke onzekerheid en kun je je voorbereiden op een nieuw begin.

Ik vind dat wanneer je ongesteld wordt even wordt terug geslingerd naar het machteloze gevoel van een miskraam. Ik heb zo'n moeite met "het is alweer niet zo" de teleurstelling hakt er soms gewoon in. En vaak lijkt het zo dat het met de eerste ronde zo is, omdat je er dan vanuit gaat dat het meteen raak is omdat dat vroeger wel zo het geval was. Maar dat is zoals ik het ervaar allemaal.

ika ik ben zo blij voor je, de echo is zo mooi, maar voor mij ook confronterend eventjes omdat dit het laatste beeld/echo was voor mij toen met lisa. Ik heb ze zo zien spartelen en zwaaien, toch nog een mooie herinnering:)

bella je test ziet er goed uit meid, ook voor jou ben ik heel blij...nu nog donkerdere testjes hihi... maar daar heb ik wel vertrouwen in hoor!

Bouwjaar, ik vind het toch dapper dat je toch gaat voor iui want dat is weer een hele grote stap voor je!

Hier nog aan het wachten op menstruatie testen wijzen niets uit. Zodra ik weer weet kan ik op de lijst weer aangepast worden. Vind het wel raar want gister was nod en dan heb ik misschien mis gezeten met eisprong. Ik weet ook niet of mijn ei springt voor of na de pijn, dat ben ik nog aan het uitzoeken haha

Ik heb wel de sensitesten binnen, wat zijn die klein! Ik dacht dat ze groter waren, vind het hele fijne testjes.

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bella mooie test!
    Ika dat vind ik ook dit is een fijn forum!
    Toeter wat vervelend geen menstruatie en geen positieve test, hoop dat je snel ongi word dan!
    Hier me dochter thuis gehouden van school ze is gister op een lente uitje geweest met school, maar ze was zo moe gister ze moest om alles huilen, dus we hebben weekend!
    Nog steeds pijn in me keel:(
    Maar wel weer een zonnige dag hoop ik:)

18. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Losje, bij jou ook al een ziekenboeg? Is echt niet leuk meer.... Hier knappen we ook maar héél langzaam op....
    Zonnetje is hier nog ver te zoeken, hoop dat ie wel komt. Kan wel een paar zonnevitamientjes gebruiken.

Toeter, wat vervelend dat je zolang moet wachten! Welke CD zit je nu? Je wilt gewoon verder he...
    Wat vind je klein aan de sensitest? Dipsticks?

Ja dit forumtopic is echt heel fijn. Gewoon gezellig, verdrietig en eerlijk. Geen discussies, verwijten of jaloezie. Zo hoort het ook te zijn!

Ga even lekker in bad met zoonlief, dan proberen wat boodschapjes te doen.

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lov, ja helaas ben ik ook hier. Had ik liever ook niet geweest natuurlijk, maar zoals iedereen zegt vind ik de sfeer hier heel erg fijn!

Bella, mooie oplopende test! Nog even wachten en dan heb je een knaltest:D

Eda, toch jammer van je moeder hoor. Het kan ook zo anders, ik heb best veel steun aan mijn moeder nu. Ik hoop dat ze straks heel blij voor jullie gaat zijn als je vertelt dat je zwanger bent en dat dit jullie relatie verbeterd:)

Losje, dan zal inderdaad alles wel weg zijn uit je baarmoeder. Hoop dat deze steken iets positiefs betekenen. Zou het je eisprong kunnen zijn bijvoorbeeld?

Toeter, hoop dat je snel duidelijk hebt!

Ik heb net aan enkele collega's verteld waarom ik me ziek had gemeld dinsdag, woensdag en donderdag. Had me nog zo voorgenomen om niet te gaan huilen, maar helaas;) Ik vind het wel fijn dat de meesten nu weten waarom ik niet zo vrolijk ben, dit was ook de reden dat ik ervoor gekozen heb om het wel te vertellen van de miskraam. Ze reageerden allemaal lief:)

Aan alle zieken of vrouwen met zieke kindjes, beterschap!

Fijne dag allemaal:)

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Het gaat nu al twee maanden zo, steeds weer ziek iedereen wisselt elkaar af en steekt elkaar aan:(

Deel Deze Pagina