Toeter mooi verwoord zo voel ik me ook telkens als er de ongi kwam... Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ,is niet leuk
Het kan opluchtend werken e ,hier gisteren het ook van me afgepraat bij andere dames die ik ook in vertrouwen neem op zo'n zaken *knuffel*
Meiden, ik zit een beetje in de stress. Net 2x bij het afvegen wat bruinig slijm. Ik weet het, hoeft niets te betekenen maar jullie snappen de angst.... Pfff... Wat een invloed heeft zo'n miskraam toch! Sorry voor het ego-bericht. Nt uit het werk en geen puf om alles terug te lezen....
Dames jullie kletsen zoveel...kan het niet bijhouden dus ik zal niet op iedereen reageren. Maar Ika, WAUW wat een fijn nieuws en een geweldige echo! Scrollde er gisteren langs, toen kon ik er ff niet naar kijken. Maar het geeft me aan de andere kant wel weer kracht om weer verder te gaan! Bella zelfde geldt voor jouw test. Moeilijk om te zien. Confronterend voor mij.of Maar ook weer reden om de schouders te rechten en verder te gaan. Super voor je meis!! Hoe voel je je? Mamas met zieke kids, beterschap! Toeter dus er is nog kans voor jou op een komende positieve test? Mooie naam trouwens voor jullie meisje. Lies goed dat je zo open bent geweest! Het kan zo opluchten en zo weten collegae waarom je er zo bij loopt en kunnen ze je het werk wat makkelijker maken. Nimme hoe gaat het met jou? En bouwjaar neem je tijd meis. Kan me voorstellen dat je even tijd voor jezelf neemt. En over de term cd. Haha ik blond. Begrijp ik eindelijk wat dpo is en lf...wat is cd?? En iemand, ik geloof mamaannelies of mamadj vroeg zich af of het by mij geen tweeling kon zijn ivm stijging hcg. Nee het hcg was vrijdag 88 had dus zondag minstens 176 moeten zijn en dinsdag dus 352. En zat er onder op dinsdag, dus niet genoeg stijging. En ze zag op de echo echt maar één vruchtje, die veel te klein was. Hier ook ziekenboeg. Ml kotst al de hele nacht. Het komt uit alle hoeken en gaten zeg maar. Dus net mams gebeld om te vragen of ze me komt helpen met boodschappen doen, hond uitlaten en poetsen. Dus die komt zo.
Mamsie, helemaal niet ego . Dat is gewoon megaeng en schrikken! Mijn vk zijn dat zolang het bruin is, er meestal niets aan de hand is. Zeker niet als het innesteling kan zijn of rond je normale menstruatieperiode. Hou ons op de hoogte! Bel anders je vk om je wat gerust te stellen! Sterkte Mamsie, denk aan je!
Mgbk , cd = cyclusdag LF = lutale fase in je cyclus DP = days past ovulation ofwel dagen NA je eisprong Ik ga aan de strijk ik kijk sinds gisteren weer naar babyboom ,zo ook kleine baby's grote zorgen en op bbc3 don't stand there I'm having you're baby en the baby bomb. Zet ik dan even allemaal op doorheen de strijk
Dank je nimme! Moet een heel zwangerschapskinderwenswoordenboek aanleggen. Pfft nooit gedacht er zó veel over te weten te komen. Ik dacht gewoon zwanger te raken... Pfft valt dat ff tegen!
haha dat gevoel had ik ook zoveel jaar geleden wist niet eens wat die termen waren ook zoals brusje ,bd en noem maar op maar nu. Weet je soms denk ik wat een circus dat je moet opvoeren om zwanger te worden... Het zou niet mogen en ik had graag gezien dat voor elke vrouw met kinderwens het makkelijk zou mogen gaan vind het erg voor iedereen die zoveel moeite moet doen.
Mgbk, is inderdaad fijn dat ze een beetje rekening met me kunnen houden op het werk Cd staat voor cycle day/cyclusdag Oh zie net dat Nimme dat ook al heeft gezegd haha. Wat betreft zwanger worden, ik dacht voorheen ook dat dat veel makkelijker zou gaan. Had er een aantal jaar geleden niet bij stil gestaan dat het lang zou kunnen duren voordat je lichaam weer een normale cyclus heeft na het stoppen met de pil. Als dat er dan eenmaal is, moet je maar net op het goede moment seks hebben en daarna moet de bevruchting lukken en daarna de innesteling en ga zo maar door MamsieM, ik heb voor de zekerheid de verloskundige gebeld toen ik dat had en ik mocht toen eerder voor een echo komen. Je kan altijd even overleggen met je verloskundige, wie weet kan je eerder komen dan 15 april. Probeer in ieder geval positief te blijven over dat bruine bloedverlies, meestal is het gewoon nog van de innesteling of is er een vaatje geknapt ofzo omdat alles beter doorbloed is. Hoop op het beste voor je natuurlijk Nimme, succes met de strijk! Ik heb gisteren ook Babyboom gekeken, kon het mooi niet droog houden Ben benieuwd wat je van het stel vindt waarbij de eerste zwangerschap met 20 weken is afgebroken. Hebben anderen ook Babyboom gekeken?
Helemaal eens met je nimme. En nu denk ik soms, ach wat zeur ik nou. Mk met 120 en 5 weken... Sommigen moeten ziekenhuis in, ziekenhuis uit, verliezen hun kindje veel later in de zw schap. Of hebben veel vaker een mk gehad. DIE vrouwen hebben het pas echt zwaar. Maar ja ieder heeft haar eigen verdriet, dat weet ik wel, maar het helpt wel relativeren of zo. Snap je wat ik bedoel. Niet dat mijn verdriet er niet mag zijn, maar er zijn veel vrouwen die het nog veel zwaarder hebben dan ik.
Precies zo denk ik ook regelmatig. Het kan altijd nog erger, ik moet niet klagen. Tuurlijk mag ik best even verdriet hebben, maar ik mag nog van geluk spreken dat ik uberhaupt zo snel zwanger ben geworden. Ik probeer vaak echt even te relativeren, er zijn zoveel ergere dingen in de wereld.
Was niet op u persoonlijk bedoeld maar zo denk ik over mezelf vooral als ML zegt we hebben al kindjes nu ja maar daarom is de wens niet minder groot
Lies, ivm.dat koppel zeer moedig als je effectief zoiets meemaakt dan zou ik ook wel die keuze gemaakt hebben maar ik vond het wel riskant dat ze 2 x onverwachts zwanger was geworden buiten de 1e x want toen had ze niet door dat ze zo'n erfelijke ziekte meedroeg waar ik me dan ook weer ? bij heb zeker naar de ernst van de aard ervan... Nu ze mogen in hun handjes wrijven dat hun 2e kindje een meisje wordt! Ieder zijn mening maar dit is de mijne zonder met vingers te wijzen ofzo
Nou, daar is wel meer voor nodig hoor . Voel me niet zo snel aangevallen. Kan prima voor mezelf denken Ik heb babyboom nog niet gezien dus geen idee waar jullie het over hebben.
Precies, dat was ook mijn gevoel erbij. Heel moedig dat ze ervoor gekozen hadden om de zwangerschap te beeindigen, maar behoorlijk dom dat ze de tweede keer weer onverwachts zwanger raakte. Ik zou dan echt extreem voorzichtig zijn geweest! En inderdaad, ze heeft verdrongen dat er een ernstige ziekte in de familie voorkomt en dat zij dit ook bij zich zou kunnen dragen... Ik kan me niet voorstellen dat je hier niet bij stilstaat eigenlijk Wel super fijn dat ze nu een meisje krijgen natuurlijk, gun ik ze ook echt
@bellanoa: een mooie duidelijke stijging hé! hier: gisteren heeft mijn man de boostrix vaccin gekregen en was er 's avonds ziek van (hoofdpijn) dus maar vroeg gaan slapen. Ik heb niets van die vaccin geweten (of herinner het me niet, misschien wat spierpijn op de inspuitingsplaats 't is alles), mannen zijn toch gevoelige wezentjes... moet wel niet zo erg geweest zijn, want is vanmorgen gewoon gaan werken ik ben van de namiddag (14 tot 19u30), het goed nieuws is dat het nu dankzij zomeruur niet donker is als ik vertrek... en morgenochtend ook, dus maar kort weekendje weer @mamsie: schrikken hé, hoop dat het zich niet doorzet. ik zie liever niets bruin of rood in mijn ondergoed... heb ook niet gekeken naar babyboom, maar kijk eigenlijk niet naar Nederlandse tv, we hebben meer dan genoeg zenders in België (VTM, Een, Canvas, Vier, 2BE, Vijftv, Vitaya) keuze genoeg