Ika, mooi buik had je al met 11 weken! Ben benieuwd naar je buik nu een week later Met mij gaat het wel goed, eerste werkdag na de mk was wel erg vermoeiend. Het bloeden is vanaf woensdag helemaal over, dat is wel heel fijn. Losje, super van je dochtertje hoor!
@Losje, ik kan me voorstellen dat je super trots bent. @Nimme, fijn dat het bloeden minder wordt. Zo kun je het langzaam een plekje geven. Wat erg dat je schoonfamilie zo reageerde. Een kindje met autisme heeft nu eemaal een andere 'gebruiksaanwijzing'. Ik heb al vaak met autistische kinderen gewerkt en als je veel met de ouders praat en samenwerkt kun je zoveel bereiken.
zo daar ben ik weer even na een dagje misere pffffffff klaag klaag Moest vandaag auto keuren en komt meer dan 2000euries kosten aan,...mocht er niet meer mee rijden echt balen dus moest ik maar een andere auto kopen,...sjucht..moet toch naar me werk volgende week en dan heb je inene een oude wijven wagen jonge jonge.. maja hij rijd en doet het. Daar ga ik niet meer vanuit hoor. Want ik ben nu dag 26 van de cylus , ei was op de 21e maart dus nu 1 dag overtijd zoiets, misschien was ei wat later of inesteling later dat weet ik niet...maar daar geloof ik allemaal niet in. Als ik morgen niet ongie ben zal ik nog eens een testje wagen. Eergister was hij omowit. en heb steeds wel gevoel ongie te moeten worden ook nog haha test zijn idd dipsticks wat een geklaag poeh poeh.. Mamsie hoe is het nu met bruinverlies?
Bella, wauw! Dat is nog eens super nieuws om te lezen. Gefeliciteerd meid! Losje, dat was schrikken zeg, gelukkig heb je het onderzoek gehad en hebben ze het meteen weg gehaald. Dan kan niks je ei maar in de weg staan Mgbk, ik vind het echt zo erg lieverd, hele dikke knuffel Ik heb bij gelezen tot gister middag, vanavond weer eventjes verder bij lezen!
Hier gelukkig geen gek slijm meer gehad dus denk dat er niets aan de hand is! Ika, nog helemaal niet gezegd maar heerlijk hoor die echo! En dan nu ook alles bekend maken. Wat een stap hé! Lov, fijn dat je nog even kwam kletsen! Balen van je ongi meid. Losje, knap hoor die kleine van je! Hier een zoon van okt 2010. Zit net tegen die fase aan (regelmatig plasjes doen op wc maar nog niet structureel of op zijn initiatief) Toeter, balen van je auto meid! Nimme, fijn dat het bloeden weer afneemt. Ik lees dat je zoontje ASS heeft. Lijkt me een lastige periode zeg, voor de diagnose. Merk je er veel van in het dagelijks leven?
Jeetje Nimme, wat vreselijk dat je schoonfamilie zo reageerde Heb je nog wel contact met ze? Lijkt me lastig als je kind ASS heeft. Balen van je auto, Toeter! Je komt in ieder geval weer van A naar B MamsieM, mooi dat je geen gek slijm meer hebt gezien. Houden zo!
Mamsie, hiervoor nog geen structuur jammer want de andere 2 waren toen al eventjes zindelijk. Ik ben ook deels door zijn aandoening gestopt met werken , zijn hele dagelijkse leven is bepalend hier net als zijn humeur waarvoor hij s'avonds een hulpmiddel krijgt om dat allemaal wat af te vlakken zodat eens hij speciale buien heeft dat niet uren en uren blijft doorgaan en hij na een half uur niet meer huild of agressief is. Ik moet overal met hem mee naar therapie, zijn kledij logt altijd netjes klaar op volgorde, ik moet wel altijd zeggen zus en zo,idem voor wassen, huiswerk, maaltijden,.... Zo is nu de vakantie de hel want de structuur en veiligheid van school is weg en dan moet ik een sorry structuur van dagindeling opbouwen of hij kan de hele dag ronddolen doelloos en raakt dan ook weer in die negatieve spiraal van denken. Hij loopt normalen school want hij is pienter genoeg maar krijgt hulp op raakvlak ( lezen, begrippen, vraagstukken oplossen) zijn de typische dingen die moeilijker lopen en natuurlijk voor het sociale op de speelplaats krijgt hij speciale begeleiding van buiten school 1x/week.
Toeter, ojee misschien deze ook te koop zetten om dan op je gemak iets anders te zoeken of bijsparen? Lies, wij hebben geen contact meer met mij man zijn ouders wegens dat en teveel negativiteit wat ze hadden naar ons toe vooral dan naar mij. Dit al bijna 2 jaar , ze hebben de jongste dus enkel gezien nog toen hij 6 maanden oud was denk dat ze hem maar 5x ooit gezien hebben sinds zijn geboorte, interesseerde hun niet toen het Sint en kerst was kreeg hij niets en de rest wel. Zo moeiden ze zich altijd met ons leven van werk-woonst-kinderwens niks was ooit goed genoeg en dan krijg je ergens een breekpunt maar mijn man heeft zelf die keuze gemaakt ik heb hem altijd hierin vrij gelaten als hij met hun contact wilde maken tot op heden zelfs dat hij dit kan en mag maar hij wil niet meer. Het kwetst hem ook want ze hebben zijn gsmnr ,zijn broer heeft hem ook laten vallen terwijl mijn man altijd luisterde naar zijn ouders en heel volwassen was en zijn broer enkel tegenovergestelde was en is. Zo zei mijn schoonma eens toen ik hoogzwanger was van de jongste mede zijn broer problemen had met zijn vriendin naar mij toe toen ML zei wat heb ik een liefdevolle vrouw en moeder...Waar zou ze naartoe moeten gaan met 3 kinderen ??! Sindsdien geen stress meer op dat vlak
Heftig hoor Nimme! Je doet het natuurlijk uit liefde want het is je zoon maar het is wel een aanslag op jullie leven. Hebben de andere kinderen geen ASS? Ik werk met jongeren met autisme dus kan me een beetje voorstellen hoe je dagen eruit zien.
Onze dochter niet maar daar is dan ook meestal minder kans op mede meer jongensgerichte aandoening. De jongste is ook een zoon maar hij is normaal want hij doet alles wat onze dochter deed,zoals fantasie, hij uit ook gevoelens ipv.doellos voor zich uit te staren ,weet wat gevoelens zijn,... Lacht veel en komt ook knuffelen. De oudste kon nooit alleen spelen, speelde ook nooit echt, brabbelen deed hij niet, lachen zelden tenzij uitgelokt. Maar op vlak van zindelijkheid,taal ,rekenkundig zeer vroeg dis daarom ook de twijfel in't begin. De twijfel is er geweest om de angst om weer een kindje te krijgen met deze aan doening maar omdat het niet echt voorkomt in de familie kan het een toevalstreffer zijn geweest (moeilijke start geboorte, mijn schildklieraandoening toen),men weet immers nog niet wat de oorzaak is wel dat er triggers zijn.
Heftig hoor Nimme, zowel van je zoon als van je schoonouders. Het lijkt me best lastig als je zoon het dagelijkse leven een beetje bepaalt, maar daar leer je op een gegeven moment misschien wel mee omgaan. Je moet ook wel natuurlijk, het is je zoon en daar hou je van. Een collega van mijn moeder heeft een zoon met autisme. Vroeger was het heel lastig om mee om te gaan, hij had ook echt een structuur nodig en was minder sociaal. Nu hij 18 is merk je haast niks meer aan hem. Kan het bij jullie oudste ook nog wat meer afvlakken of iets? En dat van je schoonouders, vreselijk zeg! Het zullen je ouders maar zijn Snap wel dat het rust geeft dat jullie ze niet meer zien.
@nimme Heftig inderdaad. Fijn dat je zo'n lieve man hebt die duidelijk voor jou en jullie gezinnetje kiest. @toeter Balen van je auto. Vervelend zulke dure grappen. Ik ben bang dat er ook iets kapot is aan onze auto. Hij schakelt ineens niet meer goed. Hoop dat de schade meevalt. @hier vandaag toch maar vast begonnen met ovutesten...heb er nog genoeg. Hij was nog negatief, maar wel al een streepje. Met vriendlief afgesproken dat ik hem niet ga vertellen wanneer de test positief is. Dat wil ie niet weten. Ik moet hem maar gewoon bespringen zei hij
Hihihi dido laat je het ons wel weten wanneer je hem gaat bespringen Toeter niet leuk van je autoik heb laatst ook een andere moeten aanschaffen Nimme pffff zwaar hoor, maar je kan behoorlijk trots op jezelf zijn zo te lezen Hier de kleine ligt eindelijk met een luier op bed, ik ben kapot! Ze heb de hele dag zonder luier gelopen, 7x op de wc, en 2x ongelukje! Ml heel moe en overal pijn (hij heb heel zwaar werk)dus ik ben bang dat er niet geklust gaat wordenals hij weet dat ik het hier zo noem word ie gek denk ik hahahaha, hij is de hele dag al aan het klussen
Ja zijn zeker dure grappen, ik kan me daar best weleens boos om maken , dan heb je eindelijk eens iets te besteden en dan komt er altijd wel wat tussendoor, daar gaat de vakantie voor dit jaar.. Maar goed niet getreurd, ben blij dat ik erachter ben gekomen dat de as/stang waar de moter op lag/hing.. doorgerot was...daarmee een ongeluk voorkomen, het was volkomen onveilig..schrok me kapot toen ik het hoorde.(heel bodemplaat was doorgerot) Ach zo'n oude wijven auto is het ook weer niet hahaha... deze auto is zelfs 5 jaar jonger dus ben erop vooruit gegaan haha..wat erg dat ik dat eigenlijk heb geschreven, had er gewoon de peeen in. haha wat een ei ben ik ook soms. als een auto minder goed schakelt heb ik ook vaak een raar gevoel bij ,..omdat ik ooit eens de pook vast had na parkeren, de auto schakelde ineens erg zwaar en 2 weken later...had ik echt pook vasthaha..ook dure grapjes.
Mamavandj is iedereen mooi geknipt? Hoe is het bij jou? Iedereen weer beter? Hier alleen ik nog beetje bleh.......
Ze leren voor zichzelf veel normale dagdagelijkse dingen hun aan maar hij zal tot zijn 19 jaar therapie krijgen ongeacht op welk vlak zijn noden zijn omdat ik toevallige via via in zo'n centrum terecht kan voor hem en ook kwa geld draagbaar.
Heb een goede man ja ( vantijd ) haha En idem hier mijn zei je weet wanneer je ei komt dan doe maar uw best Ben benieuwd wanneer hij zal komen!