Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    oh bella dus dat is nog maar 3 maanden geleden, jeetje dan ben je wel snel erna zwanger geraakt dan. Dat zal zeker een raar gevoel geven. En ja ik denk dat je wel snel zult wennen haha, die buik komt vanzelf wel:p

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijne dag morgen mamaDJ!

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jazeker. Had moeten werken. Ben al weer wakker. Begib mij weekend maar meteen goed.
    Lekker,met een goed boek nog ff lezen in bed hahaha heerlijk.

4. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    MamsieM, haha Zwolle ligt maar iets uit de buurt;) Toch bedankt voor het aanbod:p

Dorianne, veel plezier met oppimpen:)

MamavanDJ, fijne dag morgen!

Lizzie, lees ze!

Bella, dat is nog maar kort geleden, lijkt me toch best raar (wel fijn natuurlijk!). Die buik zal vast snel weer komen:D

5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Zo het meeste heb ik bijgelezen geloof ik. Jullie kletsen écht veel haha. Neem het me maar niet kwalijk als ik niet op jou gereageerd heb, mijn concentratie is ver te zoeken :)

@Losje, nou dat vind ik juist het vervelende. Ik ben continue misselijk maar hoef nooit over te geven dus ik houd dat vervelende gevoel. Maar goed, drink nu kamillethee en heb iets homeopathisch dus hoop dat het minder wordt.

@Bella, Ik zie nu pas dat je positief getest hebt, sorry :) Maar dat is geweldig zeg!! Probeer ervan te genieten, het is jullie zooooo gegund en wat super dat jullie verhaal in de flair komt! Geef tegen die tijd even een gilletje, want dat wil ik natuurlijk lezen.

@Ika, wat een schitterende echo. Bijzonder dat het zo hard groeit zeg. En wat fijn dat jullie heb hebben verteld. Lijkt mij ook heerlijk...

@MamsieM, ik heb dat ook gehad rond de zesde week. Had toen bruinachtig bloedverlies vermengt met slijm maar twee weken later wel een mooie echo dus blijf positief. Ik weet alleen inderdaad hoe onzeker het je maakt.

@Toeter, balen van je auto zeg!! Dat is altijd vervelend. En die cyclus schiet dus ook nog niet echt op?

@Nimmer, fijn dat het bloeden afneemt. Je zoontje boft maar met zo een moeder die gedeeltelijk stopt met werken om hem meer structuur te bieden.

@hier hebben we een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalende echo met 16 weken.... Kon het niet laten, daar ben ik dan weer te nieuwsgierig voor want het maakt me natuurlijk helemaal niks uit wat het wordt zo lang het maar gezond is

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey girls...

Ben ik weer:D
    Fijn dat jullie me begrijpen..!
    Het was fijn om even "back to reality" te gaan zeg!
    Voel me een heel stuk beter nu.....heb gewoon de rest van de abbo`s verwijdert en klets gewoon hier lekker mee...ik mis jullie hahahaha:D

Zag een stijging bella! Super!!!!

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Natuurlijk mis je ons! Wij zijn ook het leukste topic van heel ZP :D

Fijn dat je er weer bent (stiekem misten we jou ook hoor)!

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Mamsie, ik heb ook een positiebroek aan maar dat had ik nog van mijn vorige zwangerschap. Die broeken zitten gewoon zo fijn haha :)

@ MamavanDJ, druk weekendje dus! Veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!

@ Toeter & Lies, ja Demi is op 8 januari 2013 geboren ;) Het is inderdaad snel gegaan weer.

@ Jaydee, oohh spannend! Ik ben daar ook veel te nieuwsgierig voor hoor :D Dus moet ML weer even overhalen om bij 13 weken al te gaan haha.. Je kunt dan ook al gericht gaan shoppen, alleen maar fijn toch?

@ Lov, gezellig dat je weer terug bent! Wij hebben jou ook gemist hoor :D

@ Hier, net een CB plus test gedaan, want de Z&K testen drogen niet zo mooi op. Wil de test bewaren, dus hoop dat deze wel mooi blijft. Maar een heeele duidelijke plus stond erop! :D Daar kan ik niet meer omheen haha.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahaa ja echt!:D
    Oh ja hahaahah:) niet liegen he:D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heerlijk bella!
    Moest gister even aan jou en bwjaar denken bij het kijken van babyboom....pffff nu zag ik met eigen ogen wat het eigenlijk was om een kindje te verliezen als je al een stukje verder bent.... :(

Dat wilde ik alleen even zeggen...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zo ga eens even een mooi avatertje maken...

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja die gedachte had ik ook. Die keus maken is echt onmenselijk hé......

13. BellaNoa

Ja die keus gaat tegen al je moeder gevoelens in natuurlijk. Denk dat het voor hun, de keus, wel wat moeilijker was. Wij hadden vooraf op de echo heel goed gezien dat de linker hartkamer niet meer was gegroeid tov de rechter. Dus je weet echt zeker dat het niet goed is, daarom hebben wij ook geen strijd gehad met wel of niet doen. Hun moesten het maar doen met de gegevens wat de artsen zeiden. En bij mij heeft eigenlijk een verhaal van een meisje van 13 met dezelfde afwijking de doorslag gegeven... Ze vertelde dat zij nu 10 open hart operaties achter de rug had en dat ze dat allemaal erg vervelend enzo vond, maar dat ze niet mocht klagen omdat zij nog leefde en een vriendinnetje van haar (met dezelfde afwijking) niet meer :( Zo'n kind moet toch ook alle dagen in angst leven? Vreselijk, nee dit zou ik echt niet willen voor Demi!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nee bella idd...

weet je wat ik zo mooi gezegd vond....

Je gaat kiezen tussen je eigen.....wat jij wilt ...dus in principe heel egoistisch. Of je kiest voor je kind ... die je zo`n leven niet wilt geven. Want wat dat menneke te wachten stond vreselijk....
    Ik vond dat ze heel eerlijk en open waren en ik kon me heel goed voorstellen hoe meoilijk het voor hun moet zijn geweest.

En ja dan kun je zeggen.....waarom weer per ongeluk zwanger geraakt? Maar we zijn allemaal volwassen en we weten dat als je eenmaal zonder ac zit...alleen condooms het best eens voor kan komen dat je dat stomme ding vergeet! Misschien leuke avond gehad alcohol enz....

Tone ik gestopt was met de bv en de minipil en mijn man echt nog geen derde wilde...hadden wij ook wel eens onbeschermde sex. Oke ik wilde wel al een derde.....hij niet dus we hadden het ook met condooms moeten doen.

Geen vergelijkbare situatie hoor....dat snap ik...
    Maar ik wil niet zo veroordelend zijn van..."ja ze hadden niet zwanger moeten raken!"

Ik denk dan weer.....het had schijnbaar zo moeten zijn.

15. BellaNoa

@ Lov, nee en weet je wat het is.. ook als je al zolang samen bent dan ben je ook veel makkelijker geworden met die AC. Toen ik de pil nog slikte, vergat ik m ook zo vaak. En ik weet ook zeker dat als we condooms zouden gebruiken, dat we er pas aan zouden denken als het kwaad al geschied is ;) Ik vind een condoom eigenlijk ook best wel het moment verpesten hahaha...

Maarja, straks toch maar iets verzinnen, want ik wil geen pil meer of iets anders in zo'n vorm, ben klaar met hormonen in te nemen. Dus dan worden het hier waarschijnlijk ook regenjasjes. Al kwam ML al met het voorstel om er een knoopje in te laten leggen. Maarja, dat zien we dan allemaal wel weer

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mamavandj: geniet van je zoontje zijn verjaardag!

@lov: welkom terug! je weet dat je je niet moet forceren en niet hoeft te praten als dat te veel druk betekent hé
    maar 't is hier gewoon veel te gezellig hé

ik moest deze voormiddag werken en had geen assistente, dus heb ervan geprofiteerd om op einde spreekuur even met de echo te piepen naar de baby. ben maandag of dinsdag pas 12 weken, dus wist niet 100% zeker dat ik het al goed ging kunnen zien, maar expres niet geplast om een mooie volle blaas te hebben en ja hoor: heb de baby gezien, zo bijzonder! heb hem zelfs zien bewegen. heb wel geen foto, want wil dat niet bewaren op echo van het werk, maar is toch een geruststelling (ja, het zit er echt en het zit er nog!) en helpt me geduldig afwachten tot 18 april....

sorry voor mijn lekker ego bericht, maar mijn dag kan niet meer stuk!

17. BellaNoa

Wat fijn Eda dat je even snel naar je kleintje hebt kunnen spieken. Het is dat zo'n apparaat meeeega duur is anders had ik er zelf een aangeschaft :D hahaha... Begint me nu toch ook steeds meer te kriebelen, pff 1 mei duurt nog lang zeg voor mij.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh eda dat is fijn als je kan spieken!
    Nee hoor ik heb weer zin in te komen...weet je het was even tè gworden voor mij. Te veel bezig zijn met zwanger worden en dan helpt het forum ook niet hahaha..

Bella ja hier voel ik me ook veel fijner nu zonder die rothormonen...is ook rotzooi eigenlijk he.
    Wat we gaan doen geen idee....een knoopje is ook zo definitief he. Niet dat we nog een vierde willen maar we zijn nog jong...

Ach we zien wel.

Zo meiden fijn weekend!

19. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    @Eda, Oh wat lekker meid!! Snap dat het een heerlijk gevoel geeft.

@Lov, fijn dat je weer lekker mee komt kletsen :)

@Bella, 1 mei lijkt inderdaad nog mijlenver weg, maar je zult zien dat de tijd best wel opschiet. Dat had ik ook bij mijn eerste echo. En nu tel ik weer af naar de tweede haha. Je leeft echt van echo naar echo he?

@Babyboom, heb het hier ook zitten kijken met manlief en tjee dat verhaal van Rene en Anna is echt heftig zeg. Toen ze vertelden over dat moment van geboren worden, dat hij leefde, toen stonden de tranen bij mij in mijn ogen. Lijkt me heel mooi en bijzonder, maar ik zou dan ook weer gaan twijfelen of we wel de goede keuze gemaakt zouden hebben.
    @Bella en Bouwjaar, leefden jullie kindjes eigenlijk toen ze geboren werden?

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey dat is een leuke verrassing! Lov ben blij dat je er weer bent meid!
    Eda wat leuk dat je effe heb kunnen spieken!

Hier druk met broeken en onderbroeken wassen hihihi we zijn wezen winkelen dus ja ze plaste in haar broek in een winkel, maar ik blijf trots op haar want thuis gaat het nog heel goed!
    Ze hebben van oma allebei 2 nieuwe jurken gekregen en schoenen, zo leuk die nieuwe zomer collectie. .......
    Ik heb trouwens weer meer afscheiding, geen slijm, dus hoop dat me ei er weer aankomt:D

Over baby boom kan ik helaas niet meepraten ik heb het niet gezien......

Deel Deze Pagina