Bekijk bijlage 299948 ♥ Proberen zwanger te raken - Luffy90 (22 jaar) Tweede ronde, twee kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) NOD: 29 januari ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - Prinsessa (22 jaar) ♥ Zwanger!
Hoi ik ben MaryJane, 20 jaar en ik probeer zwanger te worden. Ik ben druk bezig. Heb nu mijn 2de ovulatie sinds ik ben gestopt met de pil, ben dus nu flink aan het klussen. Over twee weken testje doen en dan zien we weer verder.
Welkom hier Is je vriend ook rond jouw leeftijd of wat ouder? Spannend, hopelijk is het gauw raak! Gebruik je ovulatietesten?
Er is al een form geopend Link:http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/410145-zwanger-worden-2013-a.html
Mijn vriend is 21. Maar als ik nu zwanger zou raken en alles gaat goed dan is hij 22 en ik bijna 21 als het kindje geboren zou worden. Ik hoop ook dat het snel raak is! We zijn er klaar voor Ik gebruik geen ovulatietesten. Ik voelde het en ik ging het toen even berekenen en het klopte. Maar hoe zit het dan met jou? Waarom nog wachten? Groetjes
Ik zag het inderdaad Misschien niet zo'n handige titel gekozen haha. Maar zag dat het in dat topic al aardig druk is! Wat leuk! Ook een jonge vader dus Ik hoop het ook voor je! Zou super zijn als je deze ronde zwanger mag raken. Heb je nog geen banner trouwens? En hoe lang zijn jullie nu samen? Weet je omgeving dat jullie bezig zijn? Haha, een hele vragenlijst En wij wachten liever nog even, ik heb kort geleden een miskraam gehad en ik stort me momenteel even op werk waar ik het erg druk mee heb om het allemaal een plekje geven en dan hopelijk over een aantal maanden weer proberen!
Ik had inderdaad gereageerd op dit topic omdat die andere al enorm druk is. Haha we zijn inderdaad nog erg jong, maar de kant van mijn vriend was allemaal erg jong, allemaal 21. We zijn nu 4 jaar samen en wonen al 2 jaar samen. De omgeving weet nog van niks, maar toen ik 18 was een miskraam heb gehad stond de familie van beide kanten klaar. Begrijpelijk dat jullie dan nog even wachten, het is niet niks. Hopelijk hebben jullie dan over een paar maanden succes! Hoe oud ben jij?
Ik meld me ook! Ik ben 22 jaar, ons zoontje is overleden na 22,5 weken zwangerschap door een virus. Ons kinderwens is nu groter dan tevoren, dus zijn er meteen weer voor gegaan. Ik zit nu op dag 19 heb net mijn eisprong gehad en over 10 dagen moet ik weer ongesteld worden.
Leuk juist vind ik! Jonge mama wordt je dan dus En, wat leuk dat jullie ook al 2 jaar samen wonen. Wat doe je verder qua werk en studie? Wij zijn nu 7.5 jaar samen! En ik ben 22, dus ook nog wel redelijk jong. Alhoewel ik in april 23 wordt, dus hopelijk op mijn 23ste mama.. En wat fijn dat je toch de steun hebt gehad toentertijd, dat zegt wel genoeg denk ik! Erg heftig kan zoiets zijn hé? Hoe ver was je? Ben je ook al een beetje aan het dromen over spulletjes en een babykamer voor als het allemaal zo ver is? Zal ik je trouwens ook even op de lijst zetten? Jaaaa Je bent er! Leuk! En zoals je weet duim ik ontzettend dat het deze ronde raak mag zijn voor jullie. Het is je ZO enorm gegund!!
Jeetje wat heftig ook! Maar gelukkig wil ook jij het nog eens proberen Spannend hoor! Dus ook nog ff afwachten totdat je kunt testen. Hopelijk hebben we allebei goed nieuws
Hallo, Ik ben chantal, 26 jaar en heb 1 januari de pil in de prullenbak gegooid. Ik zit ook op't andere forum maar dat geeft niet, toch? Wat n heftige verhalen van jullie beide, hoop dat t vanaf nu alleen maar goed gast!
Welkom Chantal! Nee hoor, dat geeft niets. Spannend voor jou! De eerste ronde dus. Liepen jullie al lang rond met het idee voor een kindje? Hopelijk ben je gauw zwanger!
Tuurlijk mag je mij ook even op de lijst zetten Ja ik droom al jaren van een kindje, en nu we het allemaal zo ongeveer op een rijtje hebben, kunnen we nu al beginnen en word ik inderdaad hopelijk een jonge mama 23 is ook en mooie leeftijd om mama te worden! En 7,5 jaar samen, wauw!! Zie je niet vaak, zo jong. Verder ik werk sinds een jaar in de gevangenis als cipier. En mijn vriend die is nog bezig met een studie(SPH) hij is nu in het 4de jaar en is deze zomer klaar. Ik was nog maar 7 weken zwanger. Ik was er net achter gekomen, een paar dagen. En toen kreeg ik erge buikpijn en naja bloed enzo(niet echt smakelijk). Ik heb toen de dokter gebeld en naja die kwam met het nieuws dat ik het waarschijnlijk was verloren, ik heb meteen een test gekocht en die gaf toen nog maar 1 streepje aan. Ik heb het mezelf heel lang verweten. Als ik maar beter voor mezelf had gezorgd, als ik niet elke dag wiet rookte, dan was het misschien goed gegaan. Maarja dat zal ik nooit weten, ik ben nu gezond gaan leven, en heel belangrijk, gestopt met wiet roken! Ik ben nu in mijn hoofd iedere nacht de babykamer al aan het inrichten enzo. En aan het fantaseren hoe het is met zn drietjes. En als ik in een winkel babykleertjes etc zie, krijg ik al meteen kriebels in mijn buik. Maar dat hebben jullie zeker ook!
R De 1e ronde inderdaad! We zijn ruim 7,5 half jaar samen waarvan We al 7 jaar samenwonen hihi. Mijn vriend wordt dit jaar 30 en die wilde al graag, ik sinds kort ook. Familie en vrienden Willen het al jaren haha. Maar we praten er al zeker n jaar serieus iver. Heb op t andere forum al veel geleerd haha, ben echt n leek. Het lijkt erop dat ik eisprong heb gehad dus hoop dat het snel raak is. Zou gaaf zijn in ronde 1. van jullie weet ik het al n beetje, spannend hoor!
Oh meiden, ik ga jullie even op de lijst zetten wat is jullie NOD? Ik denk dat die van jou nog onbekend is tallie, maar wat zal ik neerzetten?
Ik ga het zo gelijk even doen De wens kan echt sterk zijn he! Dat je in je hart al helemaal klaar bent voor het moederschap maar dat het soms nog even niet haalbaar is. Super dat jullie er dan nu ook écht voor kunnen gaan. Heb je trouwens veel vriendinnen in je omgeving die ook al met kinderen bezig zijn of kinderen hebben? En wat leuk, cipier! Dat hoor je niet vaak! En je vriend studeert dus nog.. leuk Lijkt een beetje op mijn situatie, mijn vriend is net klaar met school maar wil waarschijnlijk nog een opleiding gaan volgen. Ik heb een eigen bedrijfje. Jeetje, wat naar zeg Hier ook kort zwanger trouwens, maar het blijft super rot om mee te moeten maken. En ik kan me voorstellen dat je toen een soort schuldgevoel had maar gelukkig weet je heel goed dat je er niks aan kon doen, je wist het niet.. en nu helemaal gezond voor een kindje! Aah, ik snap je helemaal! Is ook niks mis mee om nu al heerlijk te fantaseren Ik kan ook uren naar kamertjes en kleertjes kijken op internet hoor haha. Lekker wegdromen! Ook al een lange tijd samen dus! Leuk!! En, fijn dat jullie dan nu ook samen voor een kindje willen gaan. En altijd fijn die support van je omgeving haha. Zou het het eerste kleinkind worden? Of hebben jullie al neefjes/nichtjes? En dit forum kan inderdaad goed van pas komen, al die termen ook Maar het zou inderdaad helemaal super zijn zo in de eerste ronde, laten we hopen dat je gauw een positieve test mag laten zien hier!
Bekijk bijlage 299966 ♥ Proberen zwanger te raken - Luffy90 (22 jaar) Tweede ronde, twee kindje (Mama van A. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ) NOD: 29 januari - MaryJ (20 jaar) Tweede ronde, eerste kindje NOD: 29 januari ♥ Nog niet begonnen met zwanger raken - Prinsessa (22 jaar) Proberen vanaf: september 2013 ♥ Zwanger! ------------------------------------------------------------- Zo, Mary je staat erop
Hoi meiden!! Ik klets graag met jullie mee. Ben 28 jaar en ben in mei 2012 gestopt met de pil. Bewust twee maanden ontpilt en nu in ronde 9 beland. Mijn Nod is 14 februari.. Zal dat geluk brengen?! We zijn ruim 6 jaar samen waarvan nu 9 maanden getrouwd. Bedankt voor het delen van jullie verhalen. Heftig! Hoop dat iedereen snel en gezond zwanger zal zijn!