Leuke verhalen ivm.salami ik eet het nog ik ben er verzot op had dat elke zwangerschap wel. Ik heb nu wel een beetje stress ,net nog een paar telefoontjes gehad maar toch maag/buik liggen overhoop.
Of dat broodje filet dan nog lekker is Volgens mijn vk mag je de salami van de supermarkt wel eten. Die is al behoorlijk bewerkt. Die uit de speciaalzaken en op vakantie in Italiƫ kun je maar beter laten staan. Dat is vaak wel een rauw product. De voorschriften zijn daar toch anders. In Griekenland raadde mij iedereen gebakken lever aan voor de zwangerschap terwijl daar juist veel vitamine A in zit. En daar moet je mee oppassen. Volgens de taxichauffeurs was het ook beter om geen gordel te dragen, want dat was gevaarlijk voor de baby bij een ongeluk (nee, dan is het beter om met je kop door de ruit te vliegen ).
ah ja, ik ga er van uit dat ik dat maar vanaf 20 weken ga voelen, dus tot aan de echo maak ik me daar zeker niet druk in... maar zou het wel echter maken, van er leeft iets in mij... maar ja, kweet dat ik niet mag klagen, het voelt voor mij gewoon erg onrealistisch! @toeter: liever een doffe glans dan echt grijze haren hƩ voorspellen is zuiver toeval volgens mij, er zit totaal geen logica in, heb geen geheime munt of zo dat ik op gooi, gewoon 50% kans dat mijn voorgevoel klopt @joy: ben ook benieuwd naar je artikel! @mgbk: zo heb je al een start voor een bundel van "vieze" gedichtjes te publiceren!!! @bouwjaar: ja voor mij was het idd te cryptisch, had het niet door... @mamsie: foei, doen alsof je het niet snapt en zo die mensen verplichten om uit te leggen... was wel plastisch uitgelegd natuurlijk! vakantieplannen: nee, heb vandaag vernomen dat ik hoogstwaarschijnlijk in juli en augustus gewoon elke zaterdag moet werken... zit er beetje onder door daardoor, want voel me gewoon gestraft omdat ik zwanger ben en dus aan mijn aantal dagen moet komen tegen ik op verlof ga... oh ja, en ik moet ook in juli 2 volle weken vervangen en in augustus ook meer dan 2 volle weken (= 6/7 werken dagen die duren tot 19-19u30) IK ZIE HET HELEMAAL ZITTEN!!!! ik dacht dat salami niet rauw was, dus mag je dat eten en klopt als je vlees in diepvries steekt gaan die oocysten dood, zou nu wel niet met brood en al in diepvries steken gekkie!
Dank je bouwjaar ! Nu bedje in alles staat klaar want om 7u30 moet ik de kindjes afzetten bij de buurvrouw. Slaapwel dames x
Nimme, heel veel succes morgenochtend! Bouwjaar, begrijpelijk dat je je zo voelt hoor. Ik kan ook niet onbezorgd blij zijn deze zwangerschap. Losje, wat lief! Mamsie, whaha heerlijk hoe eerlijk verstandelijk gehandicapten kunnen zijn Mgbk, wat een enorm grappige gedichtjes maak jij! Ik lach me dood hier Hopelijk gaan je ovutesten nu flink oplopen Wat betreft vakantieplannen kan ik kort zijn, wij gaan niet op vakantie. Al ons spaargeld is al uitgegeven aan de verbouwingen Welterusten allemaal!
Nimme succes morgen!! Joy, herinner me nog maar over een paar weken aan het blad, ga het zeker kopen!! Losje, mooie afsluiter! Ik zou een halfuur geleden al gaan, maar ga nu echt!! Trusten allemaal lieve meiden!!
@ika hihi dat van die taxichauffeur @losje mooie afsluiter idd @eda mag dat zomaar? Hoezo moet je op je dagen uitkomen? In je werkgever krijgt toch een vergoeding (in NL van t UWV) dan kan die toch vervanging regelen? Truste allemaal
Ik kan beter rijmen dan kindjes laten plakken... Ach heb ik iig iets dat ik goed kan. Grapje dames. Ik ben erg goed in zelfspot. Heerlijk. Nimme denk aan je morgen! Kus voor iedereen Xxx
@bouwjaar Dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Daar moet je je niet schuldig om voelen hoor meid. @mvdj Wel graag iets afleidends zodat de tijd op het wachtbankje snel voorbij gaat en iets zonder p*mels want die hebben we dan wel even genoeg gezien. @ika Hier moet de vakantie nog geboekt worden, maar we denken o.a. aan Noorwegen.
Mgbk, helaas kan het beide zijn, is nu erg onduidelijk natuurlijk waar het van is... Maar ze zijn oplopend dus ik denk wel een eisprong... Ik zie op je zw test ook nog een licht streepje... Toeter, idd Cool! MamaAnnelies, wauw top zeg!! Liesje, haha flauw hoor!! Lov, iedereen MOET gewoon op ROZE dit deel..!! (Al blijf ik zelf koppig zwart ) Losje, Yammie!! Sorry, vergeet vast de helft, maar moest RUIM 30 bladzijden terug lezen met dat andere topic erbij Vind dit zo'n mooie plaatjes...
@nimme Succes morgen! Lekker vroeg. Ik wacht nieuwsgierig je bericht af! @mgbk We kunnen ook nog aan de limericks. Kunnen we altijd nog gaan optreden
Goede morgen allemaal, Iedereen lekker geslapen? Ik iig wel, al had ik dat niet verwacht ivm nerveusiteit Heb gisterenavond voor iedereen die nog niet zwanger is een kaarsje gebrand. Nimme, succes meid vanochtend! Mamsie haha grappig die reactie van die piemel en vagina haha. Mja, beter dof dan echt grijs inderdaad haha, van je kids moet je het hebben haha och ze bedoelde het helemaal niet zo ik laat ze maar lekker plagen Om kwart over 10 mijn eerste echo vandaag, tussen het werk door Beetje nerveus maar dat hoort erbij denk ik na alle nare echo ervaringen van het verleden. Ik heb vertrouwen en blijf positief. tot laters
Dank u lieve dames ! Jeb niet zo best geslapen vaak op en ineens kwam onze dochter ook af d'r ze buik pijn had heb ik mijn emmer maar meegegeven die langs me stond Dadelijk vertrekken , mijn buik rammeld van de zenuwen
@nimme en toeter Veel succes vandaag meiden! Ik duim voor jullie. @mgbk Er was eens een meid in het westen, die wilde met haar vriendje gaan ketsen. Want de smiley op de ovutest zei, je hebt nu je ei, maar vriendlief wilde liever gewoon kletsen. La...la...la...la...la....la..... Kan jij vast beter! De volgende vers is voor jou