Thanx Lov! Ika das nog een jonge god dus! Lov wat gaat ml doen op zolder? Tja klussen Haha, maar ik bedoel, wat? Je klachten klinken hoopvol! Maar ja het zegt zo weinig soms. Zie by losje... Nimme sorry, maar erg fijn dat je snel terecht kunt! Parel ja niet genieten helpt niet om je voor te bereiden op mogelijk slecht nieuws. Dus lekker geloven en genieten, want dit gaat m helemaal worden voor jullie!
Klopt parel ik had naar 2 zkh gebeld 1 hier dichtbij en de andere op een uur rijden. De 1e kon pas 23/09 uiterlijk maar ik vroeg onze gegevens te noteren als er iemand mocht afbellen. Die van een uur afstand kunnen we op 12/06 gaan maar is ver rijden en ik rij niet graag op hele drukke wegen waar ik niet dagelijks rij dan ook. Dus ze mag nu bij de dichtstbijzijnde praktijk (zitten meerdere kinderartsen tesamen)en is op 5 minuten lopen van het zkh mocht er nog andere onderzoek nodig zijn. En hopelijk is ML nog altijd vrij van werk dan kunnen we zonder haast gaan.
Mijn man is vooral al helemaal in de wolken, dit doet mij wel goed, want hierdoor word ik ook wat positiever
niks sorry het is soms verwarrend met al die onderzoeken hier en daar! Ze moet goed drinken en krijgt ze echo van de blaas.
Mgbk gips platen bevestigen aan de wand....stroom leggen......dat eerst natuurlijk hahaha...enz enz... Ja klopt helemaal.....wat zegt het! Maar die steekjes had ik hiervoor nooit.
Hallo Parel, mooie testen! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook het boekje van Pauline Oud gekocht en ingevuld. In week 7 heb ik 'm weg moeten leggen Ik doe nu hetzelfde als jij, ik schrijf nu alles in een schriftje op. Als de echo woensdag goed is durf ik misschien het boekje nogmaals te bestellen en dan zal ik alles overschrijven Lov, hoop echt zo dat het nu voor jou raak zal zijn Ik zal zo even bij je topic gaan kijken. Ika, super dat je man het pakket zo leuk vond! Leuk idee ook die waardebonnen Mgbk, toch klinken die steekjes enzo hoopvol hoor Lizzie, pff zoveel overuren! Lekker laten uitbetalen en binnenkort van je vakantie genieten! Dorianne, ik ga het nu wel zeggen: gefeliciteerd Echt super voor jullie! Bouwjaar, fijn 1 kwaaltje! Nu niet de hele tijd aan je borsten gaan voelen hè Nimme, succes alvast voor je dochter in het ziekenhuis Wat betreft borsten, ik heb 75D en dat vind ik al groot genoeg. Zie er wel tegenop dat ze nog groter gaan worden, maar ik mag niet klagen als ik jou hoor. Lijkt me best een belasting voor je rug Ik vergeet nog mensen, maar ik weet het verder even niet meer Wij gaan vandaag het nieuws aan de zus van mijn man en aan haar vriend vertellen. Grappig, zij zijn ouder dan wij maar totaal nog niet bezig met kinderen. Ze wonen in Amsterdam in een klein appartement en houden heel erg van feesten. Voel me soms zo saai vergeleken met het leven dat zij hebben
12 juni pas maar de tijd vliegt en ik meot er nog ff een goed verhaal van maken + in mijn hoofd hebben @ika gefeliciteerd met je vriend Gelukkig maar lijkt me echt verschrikkelijk Ik ga maar es de oven aanzetten voor de broodjes en de sinaasappels persen
Wat lijkt je verschrikkelijk bouwjaar? Lies oh heel veel plezier met vertellen! Hahaha ja ze zitten op een heel ander level he! Maar wie weet steek je ze wel aan
Lies nee hoor je bent idd saai maar saai ii prima toch? Haha. Ze zijn gewoon van heel andere dingen ah genieten. Zoals jij van jouw leven geniet. Bouwjaar werk ze en eet smakelijk
Lov, goed dat je niet meer reageert in dat drank en drugs topic... Moet zeggen dat ik sommige reactie van andere niet snap en ik snap heel goed dat jij die opmerking maakt, van hoe kun je dan aan een zwangerschap denken als hij verslaafd is...
@ika gefeliciteerd met je vriend! Leuk dat ie blij was met het pakket. @parel Wow! Mooie testen meid! En super lief dat boek. Ik heb bij de verhuizing m'n 1e zwangerschapsboek weggegooid. Kon er niet meer in kijken en onder het mom van een frisse start weggedaan. @mgbk VL wil er gewoon meer bij betrokken worden. Wel heel lief, want ik vind het wel moeilijk om te denken nu moeten we het doen en hem dan verleiden. Daar kunnen we het nu gewoon over hebben. @hier Verjaardag was gezellig. Ben nu nog bij m'n schoonouders. Ze hebben nog steeds de babysokjes van toen wij de eerste keer vertelden dat we zwanger waren aan de verwarming hangen. Nu kan ik er naar kijken met het idee dat die ooit nog gebruikt gaan worden. Vanmiddag weer ovu doen. Wordt hier blijkbaar toch weer een lange cyclus, maar verwacht toch wel dat dat eitje deze week gaat springen.
Ik geloof dat ik iets verkeerds gequote heb Ohhh nee ik weet t alweer. Lijkt me verschrikkelijk als je echt 12 weken moet wachten. Ondanks dat t nog alle kanten op kan ben ik toch wel bij dat ik weet dat voor nu de basis er is. Je zal met 12 weken maar horen dat t bij met 7 weken al gestopt is, dat je al die tijd met een reeds overleden kindje in je buik loopt
Denk dat die van mij in een groeispurtje zitten ze zitten alweer aan tafel Net babyboom opgezet van donderdag nog te zien en de paarse doos staat langs me ,ga me ook wat lekkers maken en relaxen x
Daarom kreeg ik deze zwangerschap al een echo met 7 weken. Bij de mk kreeg ik op de eerste echo met bijna 10 weken te horen dat mijn kindje niet verder gekomen is dan 7 weken. Het kindje leefde al zeker 2 weken niet meer. Ik heb toen gekozen voor medicatie, omdat ik dit een vreselijk idee vond.