Parel mooie plaatjes meid! Losje die van jou ook! Meiden met echo succes en nimme ik denk aan je meid! Bouwjaar hahaha ja de alsof het dan wel mag als het ingevroren is. Salami ook al niet? Nou ja..... Ik denk dat je moet proberen rauw voedsel te vermijden en niet te veel vit a en voor de rest gewoon leven ook al ben je zwanger hoor Mgbk ben benieuwd naar je ovu van vandaag. Hier dalijk de oudste naar school brengen... Het weer is nu nog lekker maar het wordt weer 1000x niks vandaag zucht. Vanmiddag naar de tandarts ..... Zo geen zin in. Ben bang voor de tandarts. Vroeger sliep ik de week van te voren al niet. Nu ma twee bevallingen is dat gelukkig minder geworden
Nimme en toeter succes vandaag! Lov jij ook bij de tandarts! Dido hahahahhahaha die is ook leuk! Hier nu ook mooi weer maar zal wel niet blijven.....
Toeter jij ook succes strakkies!! Ga zo weer werken. Niet weer 20 pagina's volkalken he.... Fijne dag allen!
Nimme & toeter succes vandaag meiden! Ik duim voor jullie Lov succes bij de tandarts vanmiddag Mgbk hoop dat je ovutest vandaag weer donkerder is! Hier alweer opweg naar het werk. Jullie moeten idd niet zoveel kletsen als gisteren.. anders moet ik eerst weer een uur terug lezen vanmiddag Fijne dag iedereen!
Nimme en toeter succes vandaag. Dames die moeten werken, werk ze. Rest, sorry net wakker dus eerst aan de koffie!
Manouk een uur maar?!? Dat bijlezen kost me soms bijna mn huwelijk! Lov wil jij het op de nuchtere maag niet over de tandarts hebben?? Brrr. Parel, ik kan zo snel ff niet terug lezen of je al begonnen bent met werken. Hoe gaat het met je? En bijna testen toch? Kun je je inhouden? Bouwjaar haha en dan noem je mij raar?? Haha het is zeker koffietijd hier! Thanx voor mn vrolijke opstart! Iemand vroeg naar mn vrouwelijkheid. Ja het bloeden is eindelijk gestopt en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. Nee, das fijne info op de vroege morgen. Haha. Sorry. Moet zeggen door het verdriet rond de scheiding is de mk ff helemaal niet meer het onderwerp van gesprek. Lijkt nu ineens niet meer belangrijk ofzo. Nu moeten we er zijn voor mn broer schoonzus en de kinderen. Dus onszelf maar weer bij elkaar pakken en er voor hen en mn moeder zijn.
oja tandarts, ik moet ook nog een afspraak maken maar heb er helemaal geen zin in. Denk er al weken elke keer met poetsen aan en ben t weer vergeten als ik de deur uit ga. Es ff t nummer opzoeken Pff je kan afspraken maken tussen 9.00 en 11.00
Er was eens een vrouw genaamd bouwjaar Zonder vertrouwen, maar hé wat was daar? Een test met een plus Dat klopt als een bus Nu branden we wel honderd kaarsjes voor haar!
Er was eens een vrouw met een boomhut Haar voet in het gips, dat is wel kut Ze zoekt nu haar ei losje maak ons blij Dus seks er op los, ook al heb je geen fut!
Er was eens een vrouw met een droom Er mag nog een kleine by in haar stamboom Ze is toch zo lief Een echte hartendief Lov is haar naam en haar steun is zo fijn als zoete slagroom!
Lies heeft flink liggen douwen Nu is ze een mooi huis aan het bouwen Een kleine in haar buik Dat is nog eens puik Ze gaat héél veel van haar mooie kleintje houden!
Nimme en toeter succes vandaag. Ik ga zo ook naar de dokter, heb sinds vorig jaar december een knobbeltje in mijn borst, ik stelde het eerst steeds uit omdat ik toch een beetje bang ben maar gister de stoute schoenen aan gedaan en een afspraak voor vandaag gemaakt.
Nimme kom op met je (hopelijk) goede nieuws! Je had de echo al een uur geleden. Ennuh zijn t er 2? We hebben een master-dichter in ons midden. Je schudt met sinterklaas de gedichten zeker ook zo uit je mouw. Ik heb er een hekel aan, kost me een week
Uit belgië komt een vrouw vol trots Ze is er voor haar kinderen, zo sterk als een rots Een kindje in de maak Ja het was echt raak Nimme ik hoop op veel goeds en weinig kots!
Héél goed en stoer van je dat je gaat! Je moet goed voor jezelf zorgen! Ook al is het spannend, het moet wel onderzocht worden. Sterkte mama!
Er was eens een vrouw met een grote wens Ze had veel verdriet, maar bleek een sterk mens, Ze gaat er weer voor, K bewonder haar ervoor Dido is speciaal, zo nuchter, haar droom zo intens!