Net film gekeken....Django Unchained ... Van Quentin Tarantino.... Je moet ervan houden natuurlijk maar wat een goede film! Fijne avond...en truste.
Absoluut met je eens parel dat sommige situaties je dichter bij elkaar brengen Zo nu ga ik echt slapen....
Goede morgen, Gisterenavond. In bed was ik rond aan draaien. Ik kon weer is noet slapen en opeens echt een hele pijnlijke steek. Was echt heel fel en de pijn hield 10 minuten aan. Was rechts onderin. Zou dat en eisprong zijn geweest?? Nog nooit zo iets gevoelt en al helemaal niet rechts. Einde egobericht.
Lizzie, even reageren op jou 'egobericht'! Dat had ik dus ook, 's ochtends aan tafel en zat echt even dubbel toen. En het was raak.... Duim, duim, duim!!! Ik denk echt dat het je eitje was!!!
Morgen, Lizzie ik hoop dat het wat goeds betekend!! Dido , mooie ovu Lov wij hebben hem gezien vorig weekend met Eurosong ML is ziek en heeft me de hele nacht liggen woelen en wakker houden en begin me nu ook niet lekker te voelen. Zware verkoudheid non stop snuiten, ni kunnen ademen. De jongste zit in een verschrikkelijke nee-fase Denk aan iedereen tot straks x
@lizzie Dat klinkt wel als een springend eitje!! Ik heb nu ook voor het eerst behoorlijk veel pijn. Voelde het ook anders tijdens het seksen? Alsof hij ergens tegenaan stootte? @liesje Spannend meis! Typisch hè hoe sommige momenten je emoties weer zo omhoog kunnen halen. De hormonen versterken dat natuurlijk ook nog lekker. Ik hoop dat je gevoel goed is over meer zwangeren @nimme Klinkt als een zware nacht. Hopelijk snel weer beter.
Ff heel wat anders. @mmvdj ik zat net op de wc en toen moest ik aan je denken Ik ken een ha-assistente en hebben er ooit eens over gehad dat goed uitplassen belangrijk is. Nu heb ik zelf dat het wat langer duurt om goed uit te plassen. Ik kan blijkbaar minder kracht zetten ofzo, geen idee hoe dat werkt. Maarre let jij daar nog op? Ff gegoogled en het word genoemd als 1 van de dingen die mogelijk een blaasontsteking kunnen voorkomen omdat er dan minder bacteriën achterblijven in de blaas.
Ik respecteer je ervaring, maar mijn ervaring zegt iets anders. Ik denk dat het situatie afhankelijk is, dus vind ik de slogan "eens een alcoholist ,altijd een alcoholist" niet gepast. Er zijn echt mensen, die er echt hun hele leven verder vanaf blijven en ook geen behoefte meer aan hebben. spannend ika, je echo dinsdag, ik mag ook dinsdag begin nu toch wel weer beetje zenuwachtig te worden. hm nimme dat is niet leuk, haha en de nee fase ook niet hahaha klopt bouwjaar, je moet dan gewoon blijven uitdruppen spannend dido... hoop voor je dat je eitje een vriendje gevonden heeft
@Dido... wow super!! Als dat geen ei was.... @Ika, nog gefeliciteerd met je man en spannend zeg de 20 weken echo! Wij mogen woensdag op controle bij de VK en horen dan denk ik wanneer de 20 weken echo is. Zal wel rond mijn eigen verjaardag zijn zo eind juni. @Onzeker, dat had ik ook heel erg hoor maar hoe verder je komt en hoe meer mooie echo's je krijgt, des te minder wordt dat gevoel al gaat het volgens mij nooit helemaal weg. Ik vond vooral die eerste en tweede echo super spannend. Nu voel ik nog een beetje spanning, maar overheerst vooral het blije gevoel. Dus nog even doorbijten meiden, dat vertrouwen komt steeds meer terug Ik heb verder niet alles bijgelezen, was weer zoveel gekletst Hier is het heerlijk weer, zelfs een strakblauwe hemel met zon! Dus ik ga er zo maar eens lekker op uit met de hond. Kan mijn vitamientjes wel gebruiken
Liesje, kan me voorstellen dat zoiets als dat zwemmen confronterend kan zijn. Je had dat het liefst met al je kinderen willen doen. Sterkte meis! Spannend je echo. Duim voor je. Verder wel leuk weekend gehad? Lizzie ik hoop dat de pijn een positief teken is geweest! Dat je ei snel komt. Je gebruikt geen ovus toch? Ook geen test meer gedaan? Duim duim! Dido leuk weekend gehad dus? Sex ze nog een keer vandaag! Lov hoe voel je je nu? Ik gisteren pijn in mn linkereierstok, die streek iig. Gisteren by neefjes en schoonzus geweest. Daarna lang wakker gelegen met ml door de vier buurhonden die vier uur lang aan één stuk aan het blaffen waren. Stomme onopgevoede chihuahuas! Grrr! Ver na middernacht kwamen de buren thuis en werd het stil. Hier schijnt de zon! Nimme succes met alles. Het gaat maar door by jullie. Dames met echos deze week, sterkte en hopelijk een geweldig plaatje weer!
Ik weet het niet mgbk..... Afwachten maar wat er gaat geburen de komende dagen. Dido dat wat jij beschrijft tijdens de sex heb ik ook altijd romd mijn ei.... Hier straks weer zwemmen met de klas van de oudste...altijd zo'n gezeur wie er wel en niet mee het water ingaan ... De ouders moeten namelijk zelf opletten...er staan ook ouders langs de kant...en in het water. En natuurlijk zijn het iedere keer dezelfde ouders die het water ingaan. Vandaag ga ik eens niet mee het water in...toch wel even gek dat je langs de kant gaat toekijken maar loslaten he ...
Nimme oei klinkt vermoeiend....beterschap en hopen dat je miet ziek wordt hoor. Hier waren de kids weer eens om 6:30 wakker....pffff
Dido, mooie ovu had je gisteren Super dat jullie het ook gezellig hebben gemaakt en vandaag dat nogmaals gaan doen Lizzie, zou toch geweldig zijn als dat je eisprong was Fijn ook dat je vriend je mee naar bed sleurde Ika en toeter, succes met jullie echo's morgen! Liesje, ik hoop zo erg dat jij vrijdag een mooie echo gaat krijgen! Aan je kwaaltjes ligt het in ieder geval niet Dat emotionele is heel normaal nu denk ik. Logisch dat je nog regelmatig aan je overleden zoontje terug denkt, zeker nu je ook weer zwanger bent. Ik merk ook dat ik emotioneler ben door de hormonen. Probeer je emoties ook toe te laten hoor! Wat betreft alcoholisme kan ik niet mee praten. Allebei mijn ouders drinken zelden en ik heb er gewoon nog nooit mee te maken gehad. Ik denk wel dat mensen echt hun leven kunnen beteren. Mensen die roken (is natuurlijk ook gewoon een verslaving), kunnen ook definitief stoppen met roken. Mijn vader lukt het helaas niet, mijn moeder is gestopt voordat ze zwanger werd van mij en is nooit meer begonnen. Eens een alcoholist, altijd een alcoholist (of eens een verslaafde, altijd een verslaafde) is op zekere hoogte waar, maar ik vind niet dat iedereen over één kam geschoren moet worden. Maar wat ik al zei, ik heb geen ervaring met alcoholisten. Parel, respect voor jou en je man! Knap dat hij zijn verslaving heeft overwonnen en dat jij hem nog een kans hebt willen geven Lov, succes vandaag met aan de kant blijven staan dan Mgbk, jij ook al zo slecht geslapen dus! Balen is dat Jaydee, fijne dag! Nimme, hopelijk word je niet echt ziek! Beterschap voor je man en zorg goed voor jezelf Phoe, de rest weet ik toch niet meer Wat erg! Ik zit ook op mijn werk, vakantie is helaas over Ik kan dus niet heel lang hier alles terug lezen. Ik heb vannacht amper geslapen, ik ben zo enorm zenuwachtig voor woensdag
Het enige wat ik probeerde uit te leggen is dat als je eenmaal alcoholist bent geweest of verslaafd je je hele leven ...hoe zeg je dat....een soort van verslaafd blijft. Je kan zeker overal vanaf blijven...zeker! Maar een zwak voor drank en drugs hou je toch. Ze zeggen ook altijd dat je voor je hele leven een alcoholist blijft....en dat betekent dan niet dat je altijd aan de drank zit. Net zoals roken....Je kan zeker stoppen....maar een zwak voor die peuken hou je toch...helaas
Nog maar even lies!! Je hebt het toch goed volgehouden meissie! Zeg joy je bent er weinig de laatste tijd? Alles goed meid?
Ik snap jou ook heel goed hoor Lov! De meeste ex-rokers vinden het inderdaad nog steeds lekker ruiken als andere mensen in hun omgeving aan het roken zijn. Ja ik heb het volgehouden, of althans bijna Nu maar hopen dat niet alles voor niets is geweest Ik mag van mijn man niet pessimistisch zijn, dus ik ga gewoon voor een goede echo woensdag!
Pfff ik sna je hoor...je wilt natuurlijk positief blijven en denken het zit hartstikke goed. Maar ja we weten ook anders he......zo moeilijk!