Goedemorgen meiden sorry voor mijn afwezigheid pffff ben echt ziek! Flinke griep..... Ik heb geprobeerd alles terug te lezen maar heb hoofdpijn dus ik heb twee dingen onthouden; Dorianne gefeliciteerd! Dido yeah meid je ei! Ik zal straks even nieuwe nod berekenen Ik ga eerst even douchen.
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-12-2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op ? Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014 Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op ? ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 5 juni Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 4e ronde, 5 juni Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 7 juni Losje (33 jaar), 3e kindje, 5e ronde, 23 juni ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, ??? Lizzie (27 jaar), 1e kindje, 2e ronde, ???
Oh en dat ben ik net helemaal vergeten te vermelden in mijn vorige post... Dorianne, ik geloof dat ik je mag feliciteren! Super meid! Losje, beterschap
losje beterschap meid, heb jij dat. ja meiden nog maar een paar meiden en de lijst is helemaal roze..jeej Ik jaag vandaag me wasjes erdoor nu het lekker weer is, lekker buiten hangen en dan droogt het lekker snel, hoppa de kast in en het is weer fris Morgen weer aan die arbeid dus dan minder tijd daarvoor. wat eten we vandaag?
Ja toeter ik heb alles tegelijk.......ach ja ik kan er maar vanaf zijn kan ik ook niet zoveel nadenken over me ongi! Mmmmm ik eet lekker paracetamol vandaag.....hahahahaha Hoe word het weer de rest van de week?
zo pfff losje beterschap! Wij eten spinazie onder een aardappelpureetje en kippaneerlapjes. Ik heb zo'n honger en zin in vanalles maar niks in huis. Ben gek van alles waar rode saus in zit zoals spagettisaus ,pizza ,plat à l'italienne enz... Lov ,duw de mama's erin
hmm losje hahaha mafkees ben je ook he.. komt voor jou ook wel weer goed meid, na je ongie ga je je weer beter voelen dikke knuffel! nimme wat lekker ik ben dol op spinazie! oooh en ik ben ook dol op tomaten sauzen! ik had zaterdag en eigen gemaakte tomaten soep (normaal eet ik dat wel maar is geen voorkeur) maar nu jammie,... ook spagettiesauzen vind ik heerlijk ,de american pizza, bacon vind ik ge- wel- dig lekkerrr.. ik moet alleen niet veel meer hebben van slagroom ik wordt daar misselijk van van de gedachte.. zoals een moorkop bah bah bah..maag draait al om bij gedachte.
Hier ook de was lekker buiten. Heerlijk! Eten, aardappelen, sperziebonen en een karbonade. Super hé, die roze lijst al, zeker aangezien we pas 5 maanden "samen zijn". Nu juni nog die mooie, prachtige kleur en dan zijn we allemaal blij!