♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-12-2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op ? Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014 Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op ? ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 5 juni Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 4e ronde, 6 juni Lizzie (27 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 9 juni Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 10 juni Losje (33 jaar), 3e kindje, 5e ronde, 23 juni ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, ??? *Aangepast Lov!
@parel Inderdaad....Vanavond nog even flink uitputten zodat ik daarna uit kan rusten op het bankje Gezellig tussen losje en Lizzie.
Ik had het lijstje al aangepast met mijn nod erbij. Maar is overgenomen zonder mijn aanpassing. Kan iemand dat voor mij doen? Nod is 11 juni.. uitgaande van vorige cyclus. Sorry sorry dat ik niet overal op reageer maar enorm hectisch op mn werk en word over een kwartier opgehaald voor verjaardag. Wel leuk nieuws op mn werk.. mag terug naar mijn eigen locatie na de zomervakantie dus allemaal overleggen gehad vandaag. Kom vanavond weer spieken!
♥♥ NOD ♥♥ Februari 2013 Ikapika (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 17-10-2013♥ Eda (30 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 21-10-2013 Jaydee (23 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-11-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ Maart 2013 MamsieM (30 jaar), 2e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 02-12-2013♥ ♥♥ NOD ♥♥ April 2013 JoyofLiving (26 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 15-12-2013 Nimme (32 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 09-01-2014 Bouwjaar (33 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 06-01-2014 MamavanDJ (30 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 07-01-2014 ♥♥ NOD ♥♥ Mei 2013 Toeter (34 jaar), 4e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 10-01-2014 Lies1988 (24 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 11-01-2014 Liesje1975 (38 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 05-01-2014 MamaAnnelies (22 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op ? Parel (25 jaar), 1e kindje, Zwanger! Uitgerekend op 26-01-2014 Dorianne (31 jaar), 3e kindje, Zwanger! Uitgerekend op ? ♥♥ NOD ♥♥ Juni 2013 MGBK (29 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 5 juni Lov23 (29 jaar), 3e kindje, 4e ronde, 6 juni Lizzie (27 jaar), 1e kindje, 3e ronde, 9 juni Dido82 (31 jaar), 1e kindje, 2e ronde, 10 juni ManoukS (21 jaar), 1e kindje, 5e ronde, 11 juni Losje (33 jaar), 3e kindje, 5e ronde, 23 juni
Hihihi ik zei het toch ik ben de laatste! Maar als jullie nou allemaal zwanger worden heb ik het er voor over lieve meiden!
Hier net even in de tuin gezeten, en een broodje ei gegeten, ik hoop dat ik morgen me energie wat terug heb!
Weten jullie dat meisje nog die ruzie had met haar zus, omdat ze zwanger was en die zus een MK had gehad (Sterrentje) waar iedereen van zei ja hoor alleen op symptomen kan je dus echt niet weten of je zwanger bent. Nu staat er bij Ik ben zwanger dat ze positief heeft getest en ze waarschijnlijk 7 weken zwanger is...
@Lov, hoe ging het zwemmen met de klas? @Jaydee, alweer 16 weken, wow! Juni moet gewoon de maand worden dat iedereen zwanger is. Ik stem voor! Ik ben vandaag wat geschrokken. Een leerling uit mijn groep heeft de vijfde ziekte. En dat schijnt toch risico's met zich mee te brengen in een zwangerschap. Ik heb dan het 'geluk' dat ik al in het tweede trimester zit. Misschien heb ik de ziekte zelf ook al gehad als kind of tijdens de jaren dat ik in het onderwijs werk. Die kans bezet groot. Voor de zekerheid moet ik morgen bloed prikken of ik immuun ben voor het parvovirus. Over een week krijg ik de uitslag. Ik baal wel van dit kleine donkere wolkje Gelukkig morgen de 20 weken echo. Dat geeft misschien ook wat rust.
Ika, oeh idd wel uit kijken. Vriendin van mij mocht tot einde zwangerschap niet meer op die groep werken...
Oe ika dat is zeker schrikken! Ja dat is altijd een risico als je op een school werkt natuurlijk, ik hoop dat alles goed is met bloedprikken!
Even snel tussendoor een reactie aan Ika (reageer later uitgebreider). Ik krijg vaak dit soort vragen op mijn werk namelijk en ik kan je wel een beetje gerust stellen denk ik Van de vrouwen in de vruchtbare leeftijd heeft voorzover bekend 30-40% geen antistoffen tegen parvovirus B19. De kans is dus groter dat je wel antistoffen hebt. Inderdaad is het risico op een intra-uteriene vruchtdood na de 20 weken zwangerschap verdwenen. De vijfde ziekte is besmettelijk via druppelinfectie (hoesten en niezen). Ik weet niet in hoeverre jij nauw contact hebt met de leerling, maar meestal is de kans op besmetting klein. Sowieso maakt maar ongeveer 1% van de vrouwen tijdens hun zwangerschap de vijfde ziekte door. Probeer dus niet te stressen, de kans is heel klein dat je besmet wordt en de kans is vrij groot, zeker omdat je vaak met kinderen in aanraking komt, dat je antistoffen hebt. Goed dat je antistoffen bepaald gaan worden, geeft hopelijk veel rust en in ieder geval duidelijkheid. Als je niet immuun bent moet je even contact opnemen met je bedrijfsarts. Zolang de vijfde ziekte heerst zul je waarschijnlijk vervangend werk moeten doen.
Dankjewel Liesje,voor je uitgebreide antwoord. Wat liuefvasn je. Dit stelt me zeker gerust. Ik heb me sinds zwangerschap toch al wat afstandelijker gehouden in contact met de kinderen. Geen kleintjes op schoot e.d. Daarnaast ben ik ook niet ziek geweest de afgelopen vijf maanden. Ik heb geen koorts of vlekjes gehad. Ik heb de ziekte al vaak in mijn groep meegemaakt. Ik hoop dus dat ik genoeg antistoffen heb opgebouwd.
oei ika dan schrik je! Ik hoop dat alles gewoon goedzit.... Ja was leuk ... nu is het ook meer niet zo eng hahahaha zijn al zo vaak geweest. Parel nee?
Parel. Ik heb dat ook gelezen ja! Maar ze is dus wel zwanger. Ik had toen wijselijk niet gereageerd. Maar wel leuk voor haar. Ze is nog erg jong kon ik me nog herinneren. Lijkt me moeilijk voor haar oudere zus. ( ze zal er toch niet over liegen dat ze zwanger is) Ika. Schrikken. Misschien nog iets meer afstand nemen van dat kindje. Mag je met de 5de ziekte gewoon naar school? Dadelijk heeft heel de klas het. Of zie ik dat fout? Hier ben weer is alleen. Vriendlief is lekker met 2 vrienden vissen. Straks maar lekker CSI kijken. En jullie vervelen met mijn berichtjes hahaha
Lizzzie, ja is 18 jaar. Vind ook super voor der Maar moest wel lachen, dat ze toen zo zeker wist zwanger te zijn. Iedereen (of ja vele) zei(den) dat het onzin was, maar nu heeft ze toch positief getest... Lov, http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/438914-ruzie-mijn-zus-om-zwangerschap.html http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/442970-yess.html
@parel hahaha...dat is wel een mooie ontknoping. @ika kan me voorstellen dat dat schrikken is. @lizzie Kom maar op met de spamberichten