oohhh meiden morgen echo ik ben nerveusssssssssss pfff... ik weet me geen houding te houden eigenlijk..dan weer aan de lap...dan weer tv...dan weer lap..pfff
Oooo toeter adem in adem uit! Hihihi "komt goed schatje" Ik ben al aan het duimendraaien, tot hoe laat moet ik dat doen?
@Lizzie, het kind is nog thuis en verder zijn er geen zieke kinderen bekend. De vk zei dat bij deze termijn afstand houden, kinderen niet in je gezicht laten hoesten en bloed prikken voldoende is. Veel luchten in de klas is belangrijk. Gelukkig hebben we zo'n mooi ontluchtingsinstallatie. Ik heb weer een buik foto geplaatst in mijn album. Ik heb het idee dat ie wat dikker en hoger zit dan een paar dagen terug
ik moet om 14.00 en ik zal het laten weten na 17.00 ik ga daarna gewoon weer aan het werk.. ik probeer rustig te zijn, maar heb echt de kriebels.. ook komen emoties weer omhoog, damn die hormonen ook.. ik ga ff spieken bij ika
Als die negatief is is je ei dan ook echt geweest of kan die een dag later ook nog springen...? Lizzie wat fijn je NOD. Op naar een volgende Ronde. Geeft het je een beetje rust? Lijstje wordt idem mooi roze. Sorry voor je (nog) niet zwangere dames, maar ik ben zo blij dat het eindelijk raak is. Zweet nog even tot mijn NOD woensdag Verder rijzen mijn borsten mijn bh's uit en zie ik vaak het toilet....om te plassen
Dorianne. Hoop dat het bij plassen blijft meid. Niet te veel die pot een knuffel geven Fijn die symtomen. Lekker zwanger! Ika. Oke. dacht even dat hij/zij gewoon op school was. Hoop dat de bloed uitslagen straks goed zijn. Mooie foto!! Wil dit even met jullie delen. Wonderen bestaan. ( is wel engels) Mum’s baby miracle after NINETEEN miscarriages | The Sun |News
Dorianne zeker ben je blij! Heerlijk geniet er maar van.... Hier heb ik een afspraak gemaakt bij de kapper voor donderdag.....ik ga naar een oud klasgenootje van me van de kapperssschool. Ik ging eigenlijk bij iemand niet ver van me af....maar ik heb het idee dat ze mijn blonde plukjes bewust minder van de hoofdhuid afzet zodat ik sneller terug moet komen.... Oké mijn haren groeien snel....maar nu is het wel heel erg. Ik gaf dit de vorige keer ook al aan maar het kon niet volgens haar. Nu kun je nooit direct op de hoofdhuid met folies....dat weet ik ... Maar het is gewoon niet goed! Ook als ik een staart maak zie je aan de zijkant niks? Em dat terwijl ik al 3x geweest ben met een hoop plukjes.... Kortom ik wil een andere hahaha....dat oud klasgenootje heeft een nieuwe zaak dus ik ga gewoon eens kijken Wat was het lekker weer vandaag!! Ik wil nu eindelijk eens zomer!
Ik ga proberen wat uitgebreider te reageren op iedereen, eens kijken hoe ver ik kom Dido, fijn dat je ovu nu weer lichter is! Straks nog even gezellig maken en dan 2 lange weken wachten! Ika, is die leerling thuis omdat hij/zij ook echt ziek is? Wering van school is namelijk niet zinvol (mits het kind zich goed genoeg voelt) omdat de vijfde ziekte juist besmettelijk is voordat het exantheem verschijnt. Ik ga zo even naar je buik kijken MamsieM, fijn dat je zo snel kunt beginnen bij je nieuwe werkplek Lijkt me ook wel heel spannend! Bizar Parel, dat die Sterrentje toch zwanger is! Ik moet bekennen dat ik haar maar naïef vond en haar niet geloofde Even ervan uitgaande dat ze niet liegt, vind ik het wel super dat iedereen ongelijk had Zo zie je maar hoe bevooroordeeld je kan zijn. Toeter, heeel veel succes morgen! Gaat vast goed komen Dorianne, lekker zwanger dus Zo fijn voor je! MamaAnnelies, doe rustig aan en hopelijk voel je je snel wat beter Lizzie, wat een bijzonder verhaal Lov, hopelijk ben je straks wel tevreden over je blonde plukjes Ik ga zo even TV kijken, morgen een drukke dag op het werk met allemaal vergaderingen en dan is het eindelijk woensdag!!!
Lies, haha ja he... Dacht in het begin ook wel een beetje van ja op symptomen, maar goed ze had wel gelijk En sommige waren wel heel fel
Klopt Parel, ik reageer dan ook gewoon niet. Vond het wel zielig voor haar al die harde reacties hoor! Gewoon op een normale manier uitleggen waarom je niet alleen op symptomen kan af gaan was ook genoeg geweest (gebeurde in het begin van het topic nog wel). Wel super dat ze gewoon wel zwanger is
@Liesje, ze was erg moe dus ze is nog aan het bijtanken. Het kan ook door de cito's komen die we nu weer afnemen, haha. De ggd is ook al ingelicht. En de moeder heeft zodra ze het wist de school ingelicht. Thanx voor alle lieve reacties op mijn foto. @Dorianne, je klinkt al lekker zwanger. @Toeter, dikke knuf voor jou. Spannende dag voor ons morgen, maar we gaan mooie echo's showen
Ika, goed dat de GGD is ingelicht haha! Toch even mijn werk promoten Jij natuurlijk ook heel veel succes morgen!!!
Bedankt meiden.. Ik zal zeker wat vaker proberen langs te komen.. Ik zie dat bijna iedereen weer op het wacht bankje zit, spannend ik duim allemaal heel hard voor jullie Heb net een foto van me heerlijke darmen buikje op mijn profiel gezet... Er staat er 1 op van 4 weken en die ik net geplaatst heb ik van vandaag, voor de meiden die het leuk vinden om te kijken Toeter, succes morgen bij je echo. Zal morgen even proberen te kijken Ik ga csi afkijken en dan lekker slapen.. Iedereen slaap lekker alvast
@toeter Heel veel succes morgen! Ik ben al aan het duimen! @dorianne Volgens mij is je ei gesprongen als je de piek voorbij bent. Vandaag echt pijn gehad en gister natuurlijk smiley op de CB. Als die positief is springt je ei in ieder geval binnen 36 uur. Zou dus kunnen kloppen dat ie vandaag gesprongen is. @ika Ik ha nog even naar je buikje spieken
wat lief van jullie allemaal.. ika hoe laat moet jij meis? jeetje lizzie wat een verhaal, de wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit. 19 miskramen phoe.. sterke vrouw hoor! herken dat wel of dat de appel wel gewassen is enzo ja op dat topic van sterrentje vond ik ook mensen té fel reageren, maar vaak is dat hun eigen frustratie die geuit wordt. als een ander naar beneden wordt gehaald, kan de ander zich hoger voelen. vind dat altijd erg naar zulke dingen. (zie je ook vaak op de kleuterschool) mamaAnnelies, hopelijk voel je je ook snel beter, want dat misselijk en moe zijn..dat is ook niet fijn gewoon lekker rustig aan doen..ik ga ff spieken bij je foto..