Hoi lieve meiden, Hoe gaat het met iedereen? Ik ben niet meer zoveel op zp, af en toe lees ik nog mee maar dan weinig tijd om op alles te reageren. Ook als ik even niet heb gekeken dan moet ik weer zoveel terug lezen en wil dan ook niemand overslaan dus dan reageer ik maar niet Ik werk nu weer iedere ochtend en 2 hele dagen en in de middag ga ik altijd samen met zoonlief slapen en savonds is ml weer thuis en wil ik ook gezellig voor hem zijn. Ik denk wel nog iedere dag aan jullie hoor! Wilde even laten weten dat hier verder alles goed gaat! Liefs van mij
Ik mag morgen pas laat, 17.45. Dus dat wordt veel nerveuze plasjes plegen Jij was om 14.00 uur toch, Toeter?
@ika mooie buik meis! @dorianne Je stond nog niet op m'n vriendenlijst. Heb je uitgenodigd, dan kan ik ook jouw buikje staren
Hoi meiden, Hier ook weer een druk dagje gehad. Vandaag veel misselijk geweest, moet toch even iets te snacken meenemen voor tussendoor op het werk. Toeter en Ika, veel succes en plezier morgen bij de echo's! Yeah, iedereen weer op het wachtbankje! Ik zou een filmpje uitkiezen, iemand voorkeur?? Wat was het heerlijk vandaag he! Helaas zat ik binnen en morgen ook nog een dag werk... Met een beetje geluk gaat de lente (of gelijk zomer mag ook!) nu een beetje doorzetten. Joy en MamaAn, fijn om iets van jullie te horen! Geef maar lekker toe aan jullie vermoeidheid en kwalen. Komt vanzelf wel weer een tijd dat jullie vaker online zijn! Ik heb nu ook even geen puf om op alles te reageren. Ga ook m'n bedje in! Welterusten en alvast een fijne dag voor morgen!
losje: heeft de paracetamol gesmaakt? khoop dat je snel genezen bent! hier maar een kort antwoord, want vandaag tot 20u30 ipv 19u30 moeten werken, dus pas na 21u thuis, redelijk moe (vooral in mijn hoofd dan) dus kruip in mijn bed. morgen ook tot 19u werken (als het meevalt) @ika en toeter: fijne echo's toegewenst morgen!
Alles gelezen maar ff geen puf meer om op alles te reageren. @toeter en ika, succes morgen! De luiken gaan dicht hier, truste.
goede morgen, ja om 14.00 ika, veel succes en plezier strakjes. Was al vroeg wakker (gewoon zenuwen) werd om half 5 wakker grrr en ben erg onzeker ineens fijn dat ik zo ga werken dan heb ik wat afleiding. dit keer wil ik echt wel een fotootje Leuk weer wat van je te lezen joy!
goedemorgen ja zeg dames als jullie allemaal geen puf meer hebben loopt het dalijk dood hahahahahaha... Vandaag weer heerlijk weer...jeeeehhhhhhhh Meiden van de echo`s...succes!!!
@toeter en ika Veel succes vandaag! @joy Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Jij zit gewoon ook alweer bijna op de 12 weken. Wat gaat dat hard! @hier Gister de laatste workout ei-schieten gehad. Moest wel al m'n verleidingstrucjes uit de kast halen, maar het is gelukt. Nu dus 2 lange weken op het wachtbankje...Vandaag is m'n temperatuur ook omhoog, dus maandag echt ei gehad. Met zaterdag, zondag een maandag seks hopelijk raak deze keer. Lekker weer hè! Ik heb straks een landelijke teamdag van het werk. Hoe is het met m'n mede wachtbankers...al een harde kont?
Ah zo ja ik begrijp je angst wel. Nog 1 nachtje slapen. t is nog wel de hele dag duimen draaien, laat hoor 17.45 Je buikje groeit lekker door, mooi zo Hekkensluiter zijn blijft kl*te, maar als dan iedereen roze is...vooruit. Ik vind het weer spannend voor iedereen die nog op roze moet Die sterretje, tja er zijn soms van die uitzonderingen en zij is er dan 1 van. Al blijf ik t een apart verhaal vinden en vind ik t ook wel typisch dat ze dan niet ff een foto post van haar positieve test (althans ik heb m niet gevonden). Maar goed misschien weet ze niet hoe dat moet. @ika ik heb eerst maar eens gegoogled, ooit de term 5e ziekte gehoord maar heb er de ballen verstand van. Vreemd op de site thuisarts staat helemaal niets over dat t slecht kan zijn voor zwangeren (mn 1e 20 weken dan begrijp ik van jullie) Op site rivm eea gevonden Fijn dat Lies een uitgebreide uitleg geeft @dorianne fijn dat je meteen duidelijke symptomen hebt @lov lekker zo'n kapper... Nieuwe dag, nieuwe puf. Oke?
Losje had toch al van die mooie kussentjes op de wachtbank?? Dido, hoop dat jullie workout tot een posi test leid! Pff 2 weken, klinkt zo lang he... Lov, haha, hoop dat de puf snel terugkomt! Idd, wat een heerlijk weertje! Alleen jammer dat ik er vanaf m'n kantoorraam van moet genieten...Ach, m'n bammetjes maar in het zonnetje opeten vanmiddag! Kon niet slapen vannacht. Lag kotsmisselijk in bed, kleine ziek, heb het 3u zien/horen worden... Heb t al gezegd, maar nogmaals succes Ika en Toeter!
Even een suffe vraag, maar moet je voor de mvm ochtendurine hebben? Vergeten wat te bewaren vanmorgen. Ze komt vanavond.... Op zich als die test niet positief zou zijn met je middag/avond urine, zou je dan ook die pies niet hoeven verzamelen dus t zal wel goed zitten maar toch...
Bouwjaar, nee hoor. Ik had ook middagurine. Mmadj, gaat niet lekker met het ziek zijn bij jullie he! Toeter &ika, spannende dag meiden! Succes! Joy, fijn iets van je te horen. Welke film draaien we op de wachtbank? Ik heb de popcorn en aardbeien meegenomen. Lov, leuk hoor, de kapper! (Geen ervaring met uitgroei dus daar kan ik weinig over zeggen) Hier straks peutergym en vanmiddag ook naar de kapper. Werd ook wel weer tijd.
@mamsie Jeee! De snacks zijn binnen. Nu de film nog Veel plezier bij de kapper! Nieuwe look of bijknippen?
pffff alles gepoets...bedwas gewassen en opgehangen....wc gepoetst... enz enz......hahahahahahahaah bijna klaar
Hallo, Pikt wat energie van Lov Dames met echo veel plezier !!!! Gisteren naar de uroloog gegaan en aangezien er niet echt iets mis is anatomisch gezien heeft ze wel een overprikkelde blaas wat maakt dat er training moet komen , kine , pilletjes en uiteindelijk een plaswekker. Een adem van zeker 1 jaar intensief bezig zijn alles te koteren en ook opletten van haar vichtinname. Moet het laten bezinken , vind het sneu voor haar want zoiets zou erfelijk overdraagbaar zijn ( mijn moeder heeft ook zwakke blaas ). En aangezien ik energieloos ben o stuur mij energie dan stuur ik hcgtjes jullie richting uit Liefs x