*breekt in, zonder veel terug te lezen, geengeheugenoveromallesinopteslaan* Nimme, zo daar is zeker een lange daem voor nodig!! Kon je er nog wel bij gebruiken, je was nog niet moe... Lov, hier ook flink de poets erin. Ml is van 9 tot 23u weg dus moet iets doen... Straks hopelijk in de zon! Bouwjaar, superknap dat je met MvM meedoet! Dames met echo's: spannend!! Toeter snap dat je nerveus bent, maar je was wel positief gestemd de hele tijd toch? Losje hoe is het met je? nog zo ziek of voel je je wat beter? Dido, als deze ronde niet raak is, weet ik het neit meer!!! Genoeg geskest voor de komende 9 maanden! Is er een bepaald thema op de teamdag? Lizzie hoe is het met jou? Mamadj sterkte!! weinig slaap werkt vaak niet mee om je beter te voelen...
als er meiden puf overhebben, wil ik er idd wel pikken! nu ja, als je dagen doen van 7u45 weg en pas 21u10 thuis, is dat wel normaal denk ik, vandaag nog een dag overleven en morgen "maar" een halve dag, dus kan hopelijk woensdagNM wat uitrusten... spannend voor de wachtbankers en in tussentijd wat goeie echo's laten passeren voor de tijd te verdrijven... 't is hier al niet meer mooi weer hoor
Nou Eda, is dat wel volgens de zwangerschapswetgeving? Lijken mij extreem lange dagen met jouw termijn! Werk ze. Vanmorgen dr phil zitten kijken over een meiske dat zei zeven maanden zwanger te zijn geweest watdoor artsen ontkracht werd. Ze loog alles bij elkaar. Zo sneu zon kind! Dan ben je ook ernstig getraumatiseerd of pathologis ch leugenaar. Echt sneu, ze geloven hun eigen waarheid. Dan toch maar gezegend zijn met mn fijne leven, ook al is ie soms wat hectisch.
Sorry voor mijn klaagzang trouwens ,wil het zo grauw niet zien maar t'is ff slikken en dan weten jullie ineens wat en hoe. Eda petje af zou inslaap vallen denk ik als ik jou uren zou moeten doen en dan alle andere. Hier teen mom 2 aan t zien en een poepluier odeur die me tegemoet komt maar nee nee ik wil niet op het potje riep hij
Nimme, klaag maar raak voor een knaak!!! Dan valt mijn geklaag wat minder op . Lov, nee voel niets meer. jij wel? Heb je zelf een goed gevoel? En losje, nee hoor jij wordt niet onze hekkensluiter. Ik had al unaniem en met veto besloten dat ik dat word!
@ Dido, ja bijna 12 weken het gaat echt super snel. Nog 2 weken en dan weten we of het een jongen of meisje is spannend. @ Testers, wie is de eerstvolgende? @ Hier, mijn werkochtend zit er weer op. Zo even poetsen hier thuis want zoonlief maakt er altijd zo'n bende van als ik thuis aan het werk ben en vanmiddag weer ff dutje doen samen hihi. Vanavond naar schoonouders, bah, maarja we zijn al 2 weken niet meer geweest dus werd wel weer tijd.
Ik hoop het ook zo voor jullie Lov! Wil je al voor NOD gaan testen? Joy spannend al bijna het geslacht te weten. Heb je zelf een voorgevoel?
In het hele begin dacht ik een meisje, afgelopen weken neigde ik naar een jongen, maar de afgelopen dagen toch weer voor een meisje dus....... ik weet het niet, echt geen idee
Hier goed hoor. Hoop een eisprong gehad te hebben op zondagavond. Dus heb met dokter afgesproken dat we dat afwachten. En als er niks komt dan weer terug. Hoe gaat het jou? Heb je alles weer een plaatsje kunnen geven? Losje nou jij gewoon zwanger hoor en ik denk ik niet. Ik denk ook dat ik de laatste zal zijn. Maar ik vind het niet erg. Kan gewoon niet geloven dat ik nu zwanger kan worden nadat er de vorige keer niks was.
Lizzie, voor wie is die vraag bedoeld? Als het om mij gaat: er gebeuren op dit moment zoveel andere dingen die onze energie en aandacht nodig hebben, dat het ons 'gebeuren' allemaal wat onbelangrijker maakt. Lekker diep weggestopt, zodat er plaats is voor mensen die ons harder nodig hebben. Verder tussen ml en mij alles goed, weer heerlijk verliefd. Denk ook niet dat het hier deze ronde raak is hoor. Dus als je gisteren over 2 weken niet ongesteld bent, ga je terug naar de arts? Maar jullie hebben wel seks gehad rond je ei toch? dus dan is er altijd kans!! En anders plakken we gewoon nog 'juli' toe aan het rijtje en gaan we daar met zn 2en hangen!!
Ach meiden...... We moeten gewoon nu allemaal zwanger raken! Ik zou het echt erg vinden als het nu weer niet raak is....pfffff.. Maar ja we doen er niks aan. Ga weer even genieten van de zon...
Maar euhm Lov: jij en Dido hebben je een slag in de rondte gesekst! Ik voel dat jullie in juni een mooie test hebben!!
Hoi dames hier nog erg ziek....pffff vannacht niet geslapen ik ben gesloopt. Ik heb een was op kunnen hangen maar meer red ik even niet. Een dikke knuffel voor jullie allemaal! (Kan jullie toch niet aansteken op afstand hahahaha)
Ach meis toch! Zat je echt op te wachten! Laat lekker voor je zorgen. Laat de was mooi voor wat ie is. Snel het bed in! Sterkte bff! Beterschap! Kus
Mmmmm klinkt goed alleen is er niemand die voor me kan zorgen, en ik heb die kleinste om me heen lopen. Gister wel op bed gelegen maar toen heb die kleinste ook geslapen, dus die wilde gisteravond niet naar bed.....dus toch maar besloten vandaag geen dutje te doen. Komt allemaal wel goed ik hoop morgen me een stuk beter te voelen!
ja, best dat ik thuis niet zoveel werk heb (man had gekookt) want veel zit er niet in als ik dan thuiskom (behalve klagen en zagen..) zal wel anders worden met de kleine..., nu ja we pakken zoals het komt wetgeving: ik weet het niet goed, maar hier in Frankrijk, had het gevraagd aan de arbeidsgeneesheer en die zei dat er geen beperking in uren op een dag was, dat je zelf moet aanvoelen ik neem dan gewoon hier en daar een dag vrij om de batterij op te laden..
@nimme druk dus thuis met alles @mgbk fijn dat alles dikke mik is tussen jou en vl. Prima dat je alles diep wegstopt maar dat is niet het zelfde als het verwerkt hebben he. Vergeet jullie zelf ook niet, ondanks dat er mensen zijn die je hard nodig hebben. @losje verrot dat je ziek bent @eda vreemd dat er geen max op zit. Ook wel zonde als je vrij moet nemen om vervolgens de hele dag in bed door te brengen Hier tijdens de lunch even van de zon kunnen genieten, maar verder is t binnen zitten