hahahaha Hoop dat je man je ook wel lief vindt? Maar aangezien jullie het gezellig hebben gehad zal dat vast wel zijn nu...voor even
meiden ik wil om 11uur even aan het forumlid mamachantal denken Dan wordt haar kindje na lang vechten van de beademing gehaald.....
Een vent uit nijmegen reed weer eens te snel Zijn vrouw ging uit haar dak, dat snap je zeker wel Weer weggegooid geld Ik vloek en ik scheld Schrijf die seks vandaag maar op je buik, roep ik fel! Zo, daar gaat mn humeur...
Ow hè bah sorry dat wist ik niet. Verschrikkelijk. En ik maar onzin kletsen... Het kaarsje brandt voor steun en kracht!
joh je kan niet alles weten er is een topic over.... Ik dacht alleen dat het misschien uit respect fijn was dat we even aan haar dachten om 11uur
nou meiden ik kwam dit tegen das toch hartstikke voordelig! Clearblue Digital Zwangerschapstest 2 stuks nu slechts
Nee hoor, dat heeft niets met lief vinden te maken...da's puur behoeftebevrediging! Nimme, waar ben je?!?!?! Hoe was het?
@mgbk owh zo zonde altijd van je geld @Lov ja die had ik dus ook maar besteld na de 2-3, das even duur/ goedkoper dan 1 in de winkel @joy hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/434365-onze-kleine-vi-nna.html @nimme waar blijf je nou. Begin me ongerust te maken!
Joy, is zo'n topic dan extra confronterend voor jou? Of kun je het goed scheiden? Als ik dat mag vragen... Nimme, ik hoop dat alles goed is met je. Begin me ook beetje zorgen te maken... We hopen snel van je te horen!
nee om 11uur wordt ze van de beademing afgehaald.... Zal zo de link plaatsen of had je het al gevonden? Bouwjaar ja heb er nu 2 voor 13,99 met verzenden. dat kost er eentje in de winkel ook
Nee Joy, om 11u zal ze overlijden. Heb het verder niet gelezen, maar Lov vertelde dat ze om 11u van de beademing gehaald zal worden. Afschuwelijk.