Losje beterschap hoor !!!! zo eindevaluatie van de oudste van de speciale hulp op school is in orde. alweer iets uit te vinken beetje soezen met de jongste hij is moe aan het worden is hij extra knuffelig
Mgkb. Was idd voor jou durfde je naam denk ik niet meer te typen. Bang dat ik het fout doe. Wel fijn dat jullie sameb weer helemaal verliefd zijn. Maar vergeet je zelf niet meid. Een scheiding van familie hakt er okk flink in. Idd anders samen geZellig op het bankje in juli. Stiekem hoop ik dat het raak is. 10 juli was de uitgtelde datum. Eda. Meid denk aan jezelf hoor. En jullie kleintje. Is zwaar zo veel en lang werkeb. Bouwjaar. Waarom niet lekker in de zon? Mag dat niet of ben je aan het werken? Lov. Snap je teleurstelling. Maar ooit zijn ook wij werr zwanger. Misschien niet nu maar hoop voor je van wel!! Voor ons allemaal. Ik ga weer ff hard werken. Anders krijg ik op mijn kop van de baas. Lol
hoi meiden, Echo was goed hartje klopte en termijn komt ook overeen met de telling hoewel die nog niet defenitief is. mgbk ja ik ben ook positief gestemd, en dat blijf ik ook. Het is gewoon meer het echo gebeuren dat me overstuur maakt. Elke keer wordt ik nl ergens aan herinnert en dat is een hele nare ervaring. Ik zie dat dan ook de avond ervoor terug in flasbacks ik kan dat niet tegenhouden of stoppen en ik heb het wel besproken met de vk. Zij geeft aan dat hier niet veel aan te doen is, maar wel logisch. Ook speelt de echo waarbij het hartje natuurlijk moet kloppen mee, was enorm spannend. en heb er hoofdpijn van, maar alles is gewoon in orde tot nu toe. echo's staan in mijn album, voor die wie spieken wil.
geaccepteerd...zal nog wel even duren mijn buikje...ik heb al een buik van mezelf . maar ik ben met 30 weken al zo zwaar dat iedereen denkt dat ik 40 weken ben whaha. ik had de vorige keren een megabuik met en klein babytje
ik mag weer op de 17e om de termijn te bepalen en dan hoor ik meteen het besluit of ik bij hun mag blijven of naar de gyn, en dan horen hun graag of ik die onderzoeken wil laten doen nekplooi ect..
toeter: schitterend dat de echo goed meeviel, maar idd met een gerust hart zul je wellicht nooit gaan hƩ ik merk dat ik vooral moe ben in de week omdat ik niet echt superveel vroeger kan gaan slapen (omdat ik 's avonds niet moe ben) maar wel 's morgens er vroeger uit moet. Maar in het weekend als ik 2 - 3 u extra slaap voel ik me heel goed dus ja. we zien wel hoe het hier vordert. Vandaag is het rustiger dan gisteren, dat is al iets
nee inderdaad, en ja ik ben positief, maar hoe positief iemand ook is.. onzekerheid slaat toch juist toe op de momenten waar je de meest vervelende dingen mee hebt ervaren dat blijft denk ik ook zo, dat gaat nooit meer echt weg. lekker dat het vandaag wat rustiger is, kun je ff bijtanken.
@ Losje, Beterschap! @ Eda, wel goed naar je lichaam luisteren hoor. @ Toeter, zo blij om te horen dat de echo goed was. Nu op naar de volgende! Hier zit er nog zo een die zich behoorlijk beroerd voelt van de hormoontjes en erg moe, en dan een lekkere 14 maanden oude knul die alle aandacht nodig heeft. Gelukkig maar tijdelijk die misselijkheid (als het goed is!) Ja wie is de volgende die mag testen eigenlijk?
Toeter, fijn dat alles goed is!! Geeft je toch weer een stukje gerustheid. Je moet nu dus 3 weken wachten? Gaat dat lukken denk je?? Ik ben toch wel heel blij met de echo's tussendoor. Rest, kom vanavond weer. Nu eerst koken!
ja hoor dat gaat wel lukken mamavandj echo is maar moment opname en ik heb vertrouwen, vind eigenlijk de beslissing van de vk's en gyn spannender nu het hartje klopt ika hoe was jou echo?
Ik kom even binnevallen vanuit mijn werk, dus even snel een vraagje. Wanneer bellen of hebben jullie de vk gebeld? Direct toen je positief teste, op nod of een week erna? Ik twijfel wanneer ik ga bellen.... Lees straks even bij, gaat moeilijk vanaf mijn phone.
Er is in china een baby gevonden in een rioolpijp Je zag dat het nog leefde want het huilde Nu word er gezocht naar de moeder:xwant dat is gewoon poging tot moord!