Nou, ik vind het moeilijk... omdat je dan soms wel gaat twijfelen zou Demi ook een wonderkind zijn geweest? En door de operaties heen zijn gekomen, aan de andere kant weet je, ookal was dat zo, dat het over 10 jaar weer kritiek zal zijn en ze het dan niet meer zou gaan redden... misschien... het is allemaal zo onzeker, de hele toekomst. En nu ik zie dat het kindje van Chantal het niet heeft gered, denk ik wel.... dat heb ik Demi nu bespaard en zo van, zie je nou wel dat het gewoon niet te doen was. Ik vind het zo erg voor haar, vooral omdat je dan zo'n grote hoop hebt en zo erg hoopt dat jij een wonderkind hebt.
Owh pfieuw Dat moet ook wel, zonder hoop geen leven (helaas met hoop niet gegarandeerd leven) @joy tja wonderkind... *Ukkie had ook er ook een kunnen zijn. Hij had geen levenskans van 0%, ik weet dat er wel een kans was dat hij het zou halen. Maar mijn grote punt is dan toch, hoe? Op welke manier, wat zouden we m aandoen? Tja het zou een gok zijn en wie ben ik om met zijn leven te gokken. En dan voel ik echt dat ik helemaal achter de beslissing sta. (toch blijft speelt ook door mijn hoofd en wat als het nu weer zo is..)
Ja bouwjaar en Joy, ik snap jullie twijfels en overwegingen. Het belangrijkste is dat je in mijn ogen geen verkeerde keuze kan maken, zolang het JULLIE keuze is. Niemann kan voor jullie denken en beslissen. Je hebt gekozen in het belang van je kindje, dat is het belangrijkste. Konden we maar in de toekomst kijken... Denk aan jullie! Lov, ik heb ze ook besteld. Thanx voor de tip. Acht weken geleden dacht ik ze niet meer nodig te hebben, maar helaas...
Bouwjaar, ja het is inderdaad een grote gok. Je weet het gewoon niet hoe je kindje het zal doen. Of het goed gaat of verkeerd afloopt. En ja, als ik dan mijn kind weg moet brengen op 2,5 jarige leeftijd dan zou ik denk ik er nooit meer bovenop komen als ik dan u naar Dilan kijk. En tuurlijk stortte mijn wereld ook in toen ik Demi moest laten gaan, maar ik denk dat het nog veel pijnlijker was geweest 2,5 jaar later. En voor wat? Zij zou er niet gelukkiger op geworden zijn en wij ook niet, uiteindelijk. Vreselijk dat dit soort dingen nog bestaan!
idd helemaal eens met mgbk...alleen jullie zelf kunnen die beslissing maken. Daarbij kun je nooit weten hoe het moet zijn voor een ouder om zoeist te moeten beslissen totdat je het zelf meemaakt. Ik irriteer me altijd aan mensen die het allemaal zo goed lijken te weten.....maar zoiets moet je meemaken en dan pas weet je hoe het is! Ik heb diepste respect voor jullie beiden echt! Mgbk ja mooi prijsje dus dan kopen we ze maar he.....en idd jammer dat je ze weer nodig hebt meid
Ben verder niet nieuwsgierig ofzo maar kennen nimme en jij elkaar persoonlijk? Want zij had ook contact met jou toen je op vakantie was, dus vroeg me af of jullie elkaar prive kennen...
Ik heb geen kindje om het mee te vergelijken, maar ik ben het volledig met je gedachtegang eens. Toen mijn besluit vast stond had ik ook wel zoiets van dan maar asap, hoe later hoe moeilijker. Ik heb *Ukkie bijv ook nog niet gevoeld. Als ik dan bij jou denk dat je *Demi gevoeld hebt en nog geleefd heeft lijkt me nog moeilijker dan bij mij.
Bouwjaar, het is niet te vergelijken. Ik snap wel wat je probeert te zeggen, maar ieder verdriet is anders. Ieder heeft het moeilijk op haar eigen manier. Zo'n beslissing is en blijft onmenselijk voor ouders. Hoe ver je ook bent. Maar Joy, ik snap wat je zegt. Als je kindje al rond heeft gelopen en dan afscheid moeten nemen...brrr afschuwelijk. Geen woorden voor. Net als Lov, ik heb respect voor iedereen die een beslissing maakt die haar als moeder het beste lijkt (hoe zwaar die ook is) en in het belang van het kindje is. Daar kan niemand over oordelen, iedere situatie is anders.
Lov ja ja ik zit nu te pissen... Moment geduld nog! Hoe lang mag je niet drinken van tevoren voor een betrouwbare uitslag? Twee uur? Heb om kwart voor tien laatste koffie gehad en geplast maar kan nu echt niet ophouden...
ik drink altidj om 7 uur koffie en breng de oudste en bla bla....en plas dan pas weer om 10-11 uur.... Je moet echt 2-3 uur niet plassen en ook niet drinken liever.
mgbk nog niet uitgepiest meid? Wat mij deze ronde opvalt is dat ik opeens veel meer last heb van afscheiding.... ga er maar gewoon lekker vanuit dat het een goed teken is
Totaal geen streep te zien. Ga ff met hondje wandelen. Daarna maar s plassen. Ik vrees het ergste. Daarna bloed prikken en met mn ma naar mn neefjes en schoonzus. Jouw testen zien er veelbelovend uit Lov !
nou is ook goed nieuws! Dan is je hcg waarschijnlijk helemaal weg meis....... Komt goed hoor! Nu ga je ook langzaam weer een cyclus opbouwen dus ook een eisprong....
Whaha die eerste zin! Ik vind het echt een enorm lief gedichtje, dank je wel lieve mgbk Je bent echt een super wijf! Fijn dat je geen streep meer ziet op de zw test, laat dat eitje maar snel komen Hopelijk is alles goed met Nimme, wacht met smart op een bericht van haar! Lov, wat vreselijk van dat meisje Vienna Heb het met tranen in mijn ogen gelezen. Dit soort beslissingen horen ouders niet te nemen! Je testen zien er mooi uit Nog eventjes geduld! Joy, zal ook wel moeilijk zijn voor jou om te lezen. Ik kan me wel goed voorstellen dat je ergens 'blij' bent dat dit jullie en Demi bespaard is gebleven. Bouwjaar, verdriet is niet met elkaar te vergelijken he. Iedereen gaat er ook anders mee om, maar ik begrijp je wel hoor