Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

en hoe voel jij je lies? :D

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou dames wat een vreselijk berichtje van meisje vienna:(
    Ik wens haar ouders heel veel kracht en sterkte toe...............................

Mgbk love you meid! Jij lief!

Pffffff ik heb verder even geen woorden.........................

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ook vanochtend een aantal keren aan Vienna gedacht. Wat moeten die ouders en zus nu voelen? Het zou toch niet moeten mogen hé, kindjes die overlijden......

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nee mamsie.....zou niet mogen :(
    Helaas zijn er stukken op de wereld waar het dagelijkse gang van zaken is...

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Om naar van de worden hé Lov....
    Wij hier druk bezig zwanger te worden of te zijn terwijl er landen waar vrouwen direct voor hun leven en dat van het kindje vrezen als ze zwanger zijn.

6. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lies het was een ovu geen zw test.

Zie het resultaat. Toch nog streepje. Niet lichter, ook niet donkerder. Klot e camera. Ding stelt amper scherp.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

met zo`n dingen denk ik altijd even aan andere landen waar dit soort dingen bijna normaal is te noemen.
    Daar maakt niemand zich verder druk om..... :(
    Eigenlijk erg van ons mensen zelf.....iedereen is bezig met zichzelf en helpt geen ander.
    Vindt die programma`s altijd zo erg waarin ze opeens veel geld gaan inzamelen....dan kan het wel.

Maar ja ben eerlijk .... zelf doe ik ook niks...zucht.....

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

deze testen moet je ook altijd even goed laten opdrogen;)
    die van gister is namelijk hetzelfde als die van daarvoor...en die leek gister duidelijker he?

Nou geduld hebben nog maar...komt goed meissie....

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee maar dat is logisch lov je kan ook niet de hele wereld op je schouders dragen ookal zou je willen. ......eraan denken is al genoeg denk ik!

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Wow! Thanks lieverd! Volgens mij kan op Dido ook mgbk staan hoor toppertje.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik kan me rot voelen daarover hoor.....
    Zou willen dat ik een rijke vrouw was...dan ging ik net zoals oprah winfrey een hoop doen! Want het draait allemaal om geld....en tja daar heb ik niet zoveel van;)

Maar ik snap je

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nee balen zoveel geld heb ik ook niet helaas:)anders had ik er ook allemaal goeie dingen mee kunnen doen!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nu is oprah ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg rijk dus misschien iets te hoog gegrepen voor ons :D

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Beetje maar:D

15. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lov klopt. Lijken nu allemaal hetzelfde maar moet weg dus geen tijd om te wachten op gedroogde versie. Denk idd dak het hcg is. En geen ei in wording.
    Over andere landen. Je hebt gelijk maar idd je kunt zo weinig doen. Ik doneer wel en paar jaar geleden naar roemenië gereisd om geld te brengen voor kleinschalige projecten en een week te helpen opbouwen vd projecten.
    Ik help liever eerst de mensen uit mn omgeving. Vast héél feministisch maar ik stop mijn tijd en energie in hen en werk in de hulpverlening om zoveel mogelijk te helpen waar ik kan. Zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik mensen in andere landen zou kunnen helpen.
    Het staat er wat bot maar zo is het absoluut niet bedoeld.

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

Misschien heb je niet zoveel geld maar je liefde is niet in geld uit te drukken en volgens mij heb jij daar een overvloed aan en daarmee kun je ook mensen helpen!

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Toeter en nimme Benieuwd naar jullie berichten!

@MamavA Hopelijk heb je snel een geruststellende uitslag. Goed dat je de afspraak gemaakt hebt!

@mgbk Oeii....nooit fijn boetes. Fijn te lezen dat je in ieder geval weer goed aan het oefenen bent. De gewrichten soepel houden hè ;) Krijg je gelijk de uitslag van je hcg? Hoop voor je dat ie flink laag is.

@lov Ik wilde eerst donderdag starten met de ovu's, maar ik ga vanmiddag thuis toch maar beginnen. Voel het al een beetje trekken af en toe, dus wie weet weer eens een keer een vroeg eitje voor de verandering.

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    +1!

Geld is natuurlijk heel erg fijn! En het is oneerlijk dat wij "klagen" over ons salaris terwijl mensen in Afrika al bij zijn met 10 euro.

Maar feit blijft fat we allemaal liefde hebben, vriendschap kunnen geven in welke vorm dan ook.
    Qua geld ben ik absoluut niet rijk maar ik voel me wel rijk met de mensen om me heen! Zeker in de periode van de MA was ik geraakt door de betrokkenheid van mensen om me heen. Het mooie was dat mensen later tegen me zeiden: jij stuurt ook altijd kaartjes dus dat was wel het minste wat we nu konden doen. En zou kwam mijn dressoir vol kaartjes....

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

Volgens mij hadden we beloofd niet teveel te kletsen.
    Daar jammerlijk MISLUKT!

BOEFJES!

is jullie schuld dames. JULLIE kletsen teveel!
    (heb geleerd altijd een ander de schuld te geven)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klopt wat je zegt mgbk...maar als ik dan lees dat jij afreist naar roemenie denk ik weer...wat een held!

Mamsie fijn dat je zoveel steun kreeg.....hier weet niemand iets tot op heden. Ben eens benieuwd hoe ze gaan reageren als we het naderhand vertellen dat we al bijna weer papa en mama waren geworden voor de derde keer.

Deel Deze Pagina