@eda succes vandaag @liesje ik ben ook vaak pas 18.30 thuis, gelukkig hoef ik juist vaak niet te koken omdat vl iets eerder thuis is. Maar die korte avond zijn wel balen ja. Nu is t gelukkig lang licht maar in de winter heb ik wel helemaal es de balen. In donker weg en in t donker thuis, blegh Ik heb me trouwens nog niet aangemeld bij de vk, doe ik pas als ik weet dat ik me straks niet meteen weer kan afmelden @losje die je ff een schoonmaakrondje langs je BFF? @nimme hoe gaat t vandaag? lekker zagen hoor hier, maakt neit uit. Dat weet je! Onzekerheid is gewoon ook kl*te. Jeetje zeg dat andere forum is wel echt een pech groep, 10/15 die afvallen is wel erg veel. Verrot dat je man stiekem dingen koopt, niet leuk Zo straks nog 1x naar de poh, daarna meteen door naar werk ivm overleg. Jammer had liever thuis gewerkt maar ik wil (moet) echt bij dat overleg zijn. Door een echo al een andere gemist, niet handig.
Nimme knuffel!! Parel hmm lekker bbq! Ik hoop dat de misselijkheid lekker binnen beperkten blijft! Eda heel veel succes vandaag! Komt helemaal goed. Dido spaaanneend of je vandaag gaat testen. Bouwjaar succes vandaag. Reageer vanmiddag uitgebreider moet snel aan de slag. Incl egobericht want wordt een beetje gek hieer Fijne dag allemaal!
Hey meiden......vandaag 4 weekjes zwanger Hahaha hebbe weer geamuseerd om de foto's .... Mgbk ben ook positief .... Moet ook van mezelf. Bouwjaar sterkte vandaag op je werk Parel hier ben ik vaker in de avond misselijk..... Liesje snap ik dat je nu eens graag naar een vk wilt. Ik moet zeggen dat ik het wel fijner vindt in het zk....wordt je toch net iets beter in de gaten gehouden en gecontroleerd... De rest......ben het weer vergeten hahahahaa... Eda succes met de echo!
Sorry ff mopperen Zit ik bij de ha praktijk, om 8:40 nog niet geroepen. Nou was de afspraak van morgen naar vandaag verplaatst dus ik dacht maar eens informeren of dat wel goed gegaan is. Blijkt de poh er niet te zijn. Ze was ziek en ze zou vandaag weer komen maar gisteren hadden ze ook niks van haar gehoord. Goed geregeld. Geen nieuwe afspraak meer gemaakt, maar voelt nu wel als onafgerond geheel. Lekker nu kom ik voor jan l*l 2,5 uur later op mn werk :x:x En ook raar als je als patiënt niet op komt dagen betaal je (vaak) no-show-boete en als de zorgverlener niet op komt dagen heb je als patiënt gewoon pech?! Kweenie 100% zeker of t bij de poh ook zo is maar. Grumpf ben geïrriteerd.
He meiden. Heb vorige maand een vroege mk gehad. Heb gister getest eigenlijk veel te vroeg En mijn hcg van vmk was al weer laag had ik laten testen maar heb gister bij me tesvan sensitest een licht streepje gehad. Kan day zo snel na miskraam weer Zwanger en mijn temp blijft hoog 37. 37.3 . Nog 5 dagen voor nod . Succes meiden
Eda succes vandaag! Liesje wat fijn dat ze je bijstaan daarin! S*x onder de douche, ml is te klein Moeten dan dus idd acrobatieken en laat ik daar nu net niet van houden Nimme knuffel! Hopelijk idd bandenpijn. En als je het niet vertrouwd bellen om een extra echo? Balen van je stiekeme man. Vlg keer gewoon zorgen dat er niks op de pas staat, kan hij ook niks halen Lov gefeliciteerd met je mijlpaal van 4 weken. Ik denk ook wel eens van "anders was ik nu ... weken geweest". Maar daar moet ik maar mee ophouden denk ik. Manouk wat is er aan de hand? Niks ergs hoop ik? Parel heerlijk een bbq! ml was ook wezen bbq en bij vrienden met zl toen ik werken was ... Naja , vlg week woensdag gaan we sowieso weer bbq en na een heerlijk dagje sauna met vriendin Losje fijn dat je zo van poetsen houdt! Hier de ene dag meer als de andere dag hihi! Ml kreeg "nesteldrang" toen ik zwanger bleek en wilde alles in huis gaan aanpakken. Helaas dus nu niet meer... Bouwjaar, wat is een poh? Plenair overleg? Succes in elk geval! En nog niet aangemeld? Al wel een echo gehad toch? Of was dat bij de vk? CC en... nog niet getest? Lizzie hoe is het met jou? Nog kwaaltjes? Hier vandaag nog 1 slaapdienst werken en dan vakantie Bmm zit nog steeds hoog en lijk vruchtbaar slijm te hebben? Naja, vanmiddag nog maar even aan de s*x dan Fijne dag ik ga naar een vriendin en vanmiddag dus werken... En niet teveel kletsen hé?! Jullie zijn haar niet bij te houden
Volgens mij kun je na de mk direct weer zwanger raken als je lichaam daar aan toe is. Zijn er meer hier die de eerste ronde weer zwanger waren.... Hopelijk morgen een duidelijkere streep of anders een cb digital doen? Die van kruidvat 2 voor 5 zijn erg gevoelig, dus die zou je ook nog kunnen doen. Succes en laat je weten of je idd weer zwanger bent? Duim voor je!
Nou ja bouwjaar......:x Sanne ik zelf doe dat niet ... Laatst toen iemand me feliciteerde die nu dus idd even ver is als i was geweest....dacht ik effe....hmm ja zo ver was ik ook geweest. Maat verder heb ik er vrede mee ... Maar voor jou is het nog vers natuurlijk. Liza hoe laag is laag? Heb je zelf ook nog eens een hcg test gedaan na je mk? Hoelang precies is je mk geweest
He lov , mijn hcg was direct al weer normaal . Ik was zo blij toen had toen 3 testen gedaan waarvan 1 cb digital die aangaf 1-2 weken zwanger. Nu heb ik een van sensitest gedaan en die af dat lichte streepje . Maar heb nog niet echt kwaaltjes heb wel urineweginfectie maar dat heb ik de latste maanden toch al erg veel. En aan de bovenkant van me borst pijn soort van kramp blauwe plek pijn. Maar verder niet echt kwaaltjes nog. Hoe is het bij jou jij hebt woensdag je echo toch Xx
Schrijf gezellig mee in ons topic meid Maar ga anders een kruidvat halen die zijn zo gevoelig! Met mij gaat het goed idd woensdag al een echo....maar ja zal wel niet zoveel te zien zijn hahahaha....ach eens vruchtzak is een begin
Ik begrijp nog niet helemaal hoe het hier werkt haha .. ben je niet ergens bang toch nog ongesteld re worden ik ben helemaal geobsedeerd door testen word er gek van heb er al een vermogen aan uit gegeven . Dat gevoel wat ik beschreef van me borsten ken je dat ?
Sorry even een ego bericht; Moest net keihard lachen..... Ik ga altijd in ons dorp bij de kapper een kopje koffie drinken als de meiden naar school zijn. Die man ken ik al jaren; Ik kwam een beetje vrolijk binnen... Zegt ie " heb jij je eisprong vandaag ofzo?" Nou waar die dat nou weer vandaan heb Hij zegt dat je dat aan vrouwen kan zien! Hihihi Straks weer even bijkleppen.....
Gewoon meekletsen Nee ik heb er vertrouwen in....daarbij maakt het vele testen niet dat je zeker weten zwanger blijft... Het kan gewoon altijd alle kanten op maar we zijn positief toch Maar ik had al voor de posi test last van mijn borsten ... Dus kan zomaar Plaats eens een foto hier van je test. Want soms zegt iemand lichte test en dan is de streep duidelijk... Dat doe je door....meer opties hierbeneden....en dan paperclipje
@losje: hihi, grappig van die kapper! is wel een bijzondere man als hij zomaar zo'n opmerkingen maakt!
He lov , Hihi teststreep is echt te licht nog denk ik om zwanger te zijn heb hem thuis liggen maak straks wel een foto of ik doe morgen ochtend een nieuwe test . Hihi. X