Zwanger willen worden na miskraam wie kletst mee (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bouwjaar1979, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zeg EDA... het is al bijna 16.45, waar blijf je met je nieuws :)

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov prachtige testen! Lekker genieten.

Bouwjaar wat stom zeg van je afspraak. Slecht geregeld.

Sanne mooie trouwdatum :)

Nimme fijn dat je goed geslapen hebt. Niet fijn die pijn.

Joy spannend strx het geslacht! Ik denk een meisje ;)

Eda benieuwd naar je echo! Spannend...

Dido heb een goed gevoel voor jou deze maand! Wanneer ga je testen? Ben ongeduldig haha.

Voor de rest moet ik even weer terug spieken ;)

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ja het is echt allemaal kl*te op mn werk. Gelukkig heb ik nu weekend en ga ik vanavond sinds lange tijd weer even lekker voetbaltrainen.. even ontspanning.

Bouwjaar ik zal de link zo even plaatsen. Het is wel een heel lelijk kaartje omdat ik pas heel laat begonnen ben met tempen. Ik heb zelf wel het gevoel dat mn eisprong op dag 22 was. Had toen slijm en pijn tijdens de s*x. Lief dat je even wil kijken.

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
  5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    hier ben ik dan:

heb goed nieuws en slecht nieuws: alles was goed, maar blijkbaar ben ik toch geen zo'n goeie voorspeller want volgens de gynaecologe zou het een meisje zijn!!!! we zijn super blij en super verrast, had dat echt niet verwacht...

de foto's die we gekregen hebben zijn wel waardeloos, echt het posten niet waard.

heb ook bijgelezen

@manouk: ja, snap wel dat je je k*t voelt, tzou idd echt oneerlijk zijn en lastig om haar heel de tijd aan te horen..
    en komen op het werk met een drankgeur kan toch echt niet

ga ook eens in clubje piepen

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En wat is het slechte nieuws dan?

Alles was goed?

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Eda, gefeliciteerd met een goede echo!! We hebben een meisjes topic hier haha ben benieuwd of ik dat volgende week ga doorbreken :p

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Eda draak dat je bent! Bij 'slecht nieuws' heb ik meteen schrik. Gelukkig niks raars. Haha was je zo overtuigd dat t een jongen zou worden :D

@manouk hmm lastig kaartje omdat er idd weinig referentie is van het eerste deel van de cyclus. Tja de coverline ligt wel wat hoger dan je vorige, hoe is dat tov kaartjes daarvoor. Ik vind de eerste verhoging wel een rare als het geen eisprong zou zijn. Maar nou is t vrouwenlichaam ook raar, fat is wel lastig.

9. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    direct goed om de aandacht te trekken, nee, was ironisch bedoeld... ze heeft toch lang gekeken, maar de navelstreng zat daar ook, ze zal de volgende keer ook wel weer kijken, maar had niet echt de indruk dat ze twijfelde. Nu mij maakt het toch niet uit, zou wel grappig zijn dat we nu een 8-tal weken met gedachte zitten van "meisje" om dat weer te moeten switchen...

mijn placenta ligt idd vooraan, maar niet te laag, niet voor de baarmoedermond dus dat is wel goed

maar die foto's: een van de borstkas en een van een dijbeen of zo, gewoon niet veel op te herkennen

maar ja, als ik nog eens echo doe van mezelf probeer ik beeld te freezen en foto van scherm te nemen

@lov: mooie test je cb

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Eda, je zal dat meemaken... dat je allemaal meisjes spullen hebt gekocht en een babykamer voor een meisje en dan word er een jongen geboren :D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

eda zag je een big macje tussen de beentjes :D

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov hahaha :D

Zeg in een andere topic zag ik dat ook MMA een echo had vandaag.... Dus dan willen we wel nieuws natuurlijk!

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat leuk Eda, een meisje!!! :D

Hihi Lov, wij zagen dat idd ook toen ze aan het kijken was. Ze zei er uiteraard niks van, omdat ze het op een briefje ging zetten voor onze 'bakker'.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja het is dan echt een big macje.....

Hier 2 meiden dus ben ervaren hahahaha.

mamavanannelies een echo?

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Oohhh nou kan ik helemaal niet meer wachten tot woensdag!! :D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahaah ja joy 3 streepjes en big macje is meisje...!

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Nja, ik ga kijken wat ik er zelf van kan maken op de echo.... al verwacht ik dat ik daar amper de kans voor krijg :D Vorige keer lag ik nog maar net 1 minuut op de tafel, we waren net nog een beetje kennis aan het maken en toen zei ze al dat het een meisje was haha... ik had zelf nog niet eens mijn ogen op het beeld geworpen ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

whahah geweldig!

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi effe een vraagje heel veel pijn op dit moment in me rechter lies/zij springt ie al dan of duurt dat nog even?

Straks kom ik verder reageren!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dat is meestal voor het springen dus als je nu sex hebt ben je nog net op tijd!

Hup kids in badje:D

Deel Deze Pagina