Eda. Fijne. Een echte meidentopic is dit!! Fijn dat allea goed is!! Joy. Dat is snel!! Dan was ze ook zeker van haar zaak anders deed ze het niet.. jammer dat mma niet zo veel meer hier komt. Ze is denk ik een beetje afgehaakt nu ze zwanger is. Of was ze druk?? zie haar,wel bij andere topics voorbij komen.
oh ja ik zie haar wel vaak bijlezen .... Meld je dan gewoon even af denk ik dan misschien zijn we niet leuk genoeg
Bedankt voor het kijken bouwjaar! Kan er zelf ook niet echt wijs uit worden. Afwachten maar weer. Ik houd gwn die eerste tempstijging aan. Dan zit ik nu 6dpo. Eda top dat alles helemaal goed was! En wat ontzettend leuk, een meisje! Losje oehh klinkt als een eisprong.. hopelijk trekt de pijn strx weg en kun je em nog even goed benutten. Fijne avond meiden. Ik ga zo even lekker voetbaltrainen. Kuss
Hey meiden. Jeeetje wat kletsen jullie veel! Is niet bij te houden op n werkdag! Hier vandaag voor t eerst gewerkt sinds de mk.. Ben kapot! Zwaar zeg.. Nu maar eten fixen en dan lekker relaxen. Eet smakelijk iedereen! En een fijne avond! (lees wel braaf mee hoor )
Losje, ja nu is het tijd om ff je benen wijd te doen Lizzie, ja ze was indd zeker van haar zaak. Achteraf had ze het dus ook goed. Maar het schijnt dat als ze het dus niet goed kan zien of niet zeker weet, dat ze dan wel zegt wat ze denkt dat het is maar ook of ze het zeker weet of niet. Ze registreert dat ook in haar computer, dan maakt ze een foto van het beeld waarop zij het geslacht ziet... Hier, nou mijn vader is ook een mooi mens!! Zijn iPhone is gestolen (van de zaak) en nu moet hij een nieuwe. Ik kan volgende maand mijn abbo verlengen en dan ga ik voor de iPhone 5. Hij wil dan de mijne overkopen voor 350 euro (baas betaald). Zegt ie, kan je je abbo niet eerder verlengen? Nee dat gaat niet want ik ben dan al op z'n vroegst omdat ML een nieuwe tel wil kopen van het geld dus wat mijn iPhone + zijn tel opbrengt. Als ik het eerder wil verlengen dan mag, dan moet ik 70 euro administratiekosten betalen. Zegt m'n vader... dan doe je dat toch, dan heb je nog 280 euro voor je telefoon. Wat een grappenmaker he!!! Wat schiet ik daar mee op? Zegt ie, dan heb je je nieuwe telefoon eerder. Nou, dat boeit me dus echt niet he dat maandje. Mooi mens.
Hahahahahaha idd lekkere papa : Losje ja meid je wilt zwanger worden toch.....hup beentje wijd Lely hahah gaat snel he....is vaak ook onzin wat we schrijven
Eda wat leuk een meisje gefeliciteerd! Ja hier ook twee keer een big macje Nou wat denk je kids op bed gelegd. ....krijgen we visite Ml is nu in de tuin aan het werk in de hoop dat ie snel weggaat Want ml vroeg aan mij wat er was dus ik zei waarschijnlijk me eisprong... Ok dus wat nu? Vroeg ie... Ik zeg; VRUCHTBAAR Dus als jullie me missen ben ik aan het versieren
Hey meiden, vandaag en morgen niet veel tijd voor jullie. Heb m'n ouders over de vloer ivm begrafenis. Ik denk aan jullie en laat het jullie natuurlijk wel weten als ik ga testen. Dikke kus!
@manouk: fijne voetbaltraining! ja, is wel prettig een meisje: ben al aan het doorgeven aan mijn man dat hij dan flink in de minderheid zal zitten (onze hond is een teefje) @joy: je vader kan blijkbaar niet zonder zijn Iphone!
@Dido, veel sterkte toegewenst. @Manou, veel plezier met de voetbal training. @Losje, you go girl! Hier net een pannetje zelfgemaakte soep opgezet en een broodje in de oven. Ik had geen puf om uitgebreid te koken. Het was zo'n drukke dag. Een berg nakijkwerk gedaan en strakke nog twee citotoetsen nakijken. Het is weer bijna rapporten tijd
Eda meisjes zijn zo leuk Ika hier heeft de oudste ook weer een Cito gedaan....al vindt ik dat voor zo'n jonge leeftijd zo'n onzin.... Pffff hier heb ik dus gewoon heel de dag honger.....nu weer. En niks te lekkers te eten hahah
@Lov, kleutercito's zijn idd wel dubieus. Ik ben er niet kapot van. Helaas verplicht de overheid ons er min of meer toe. Jouw oudste zit in groep 1 toch? Wij gebruiken de cito's o.a. om te kijken of kinderen ook extra uitdaging nodig hebben, naast alle andere info.
Eda ,een meisje ,ja kan best geloven als je denkt zoon dat het dan ff switchen is Komt goed een meisje kun je doodslaan met leuke kleertjes Thuis ,yeah ,ben moe was zo warm in die wachtruimte van het centrum... Dan maar gaan vragen of ze mijn emails hadden ontvangen ,hoorden ze het in Keulen donderen... Ach 2 weken RUST! Manouks en Dido knuffels !!!!!!!!!
De nieuwe kleutercito's zijn ook echt pittig. Maar dat merk ik ook met groep 5 rekenen. Het zijn allemaal leessommen. Het lees zwakke kind is daardoor erg benadeeld, terwijl er een aantal erg goede rekenaars tussen zitten. Ik heb hem net nagekeken, maar de scores vallen me gelukkig mee. Nu nog even spelling nakijken.
ugh haha sorry zie clubje Losjeeeee, los met de beentjes hoppaaaaaaa , ik hoop dat je bezoek snel de straatstenen kende