Ik moet nu ook oppassen dat ik niet te veel ga eten. Ik kan nu gerust doorgaan met allerlei hapjes te nemen
Ika mijn dochter zei dat ze het op de computer moest doen, ze zit in groep 2. Maar misschien haalt ze wel vanalles door elkaar en was het wat anders! Zal het eens navragen aan haar juf
De computer kan ook hoor, Losje. Wij gebruiken soms de digitoetsen van cito. Helaas hebben we alle computers op de gang en dan heb je minder zicht op wat er gebeurt. Vandaar dat we het maar voor enkele leerlingen doen.
Hihi it wasn't me ben niet zo roomboterachtig ,waterijsjes zoals callipo of raket ja das lekker maar dan zwellen mijn lippen op van de koudereactie heb ik zo'n zoeloelippen achteraf (degene waarmee je zoent e) ben braaf heb chocomelk gedronken lekker fris uit de koelkast en daar blijft het bij net nogeens geprobeerd met de angeslounds en nope , waar zit je dan kleintje vraag ik me af
Hee meiden! Ben even niet zo gezellig... druk en moe... Dus weer even een snelle post, hoop snel wat meer tijd en fut te hebben! Eda, fijn dat alles goed is! En yeah een meid! Superleuk! Dido, veel sterkte morgen met het afscheid. Losje, toppie! Wachtbanken maar! Lov, joepie 4 weken!! Zullen we voor elke week een dansje doen? Rest, excuse me... ga zo naar m'n bedje!!
Ja mamavandj goed plan elke donderdag een dansje voor lov! Mgbk heb nog wel een leuke dansfoto in de aanbieding denk ik
@ika kan ook niet aan elke vreetbui toegeven hoor, dan wordt ik veel te vet. Net nog maar even smoothies gemaakt voor morgen (voor beide 1 flesje) met 2 bananen, 3 sinaasappels en 4 kiwi's, ter compensatie. Oude bananen vind ik niet te hachelen en in een smoothie kan nog prima. Ml is een luie fruit eter, als ik dingen klaar maak eet hij t wel maar zelf dingen klaar maken is te veel werk. Vandaag lekker verse ananas, hmmm @mmvdj moe, druk of beide?
Beetje jammer om te lezen dat meiden het allemaal een beetje raar vinden dat ik hier bijna niet meer lees en dat ik idd soms mee lees, teminste dat probeer ik want zoals ik al een paar keer heb aangegeven voel ik me zwaar beroerd en heb het daar op dir moment niet makkelijk mee... Elke keer neem ik me wel voor om te lezen maar na 2 a 3 pagina's geef ik het op omdat ik me dus echt niet goed voel en dat een huishouden en o ze zoon al zwaar zat is op het moment... Ik probeer soms wel veel mee te lezen en heb tot nu toe wel elke week eat reacties gegeven op dingen die ik las... En heb idd gister o. Een ander topic gereageerd omdat ik een heel goedebamd met die gene heb en wij alles met elkaar delen vanaf vorig jaar dec al.. Baal wel even op dit moment dat er word gezegt dat ik me anders maar af moet melden... Er zijn meer meiden die veel minder zijn gaan kletsen hier en vind ook dat moet kunnen... We hebben allemaal wat ergs mee gemaakt in de zelfde periode (de meeste) en hebben elkaar daar in gesteund en vind het daarom ook erg jammer... Bedoel het niet verkeerd maar voel me niet echt welkom meer op dese manier terwijl ik wel mijn best doe Iedereen alvast slaap lekker voor zo/straks
@mma verkeerd gezien dan, wel ff melden he. En het allemaal raar vinden.. Niet iedereen heeft er iets over gezegd en de anderen vinden t gewoon jammer als ze niks horen. (incl me) Mijn suggestie zolang je t niet trekt, geef af en toe een teken van leven en lees dan niet terug of alleen de laatste pagina. T gaat ook erg hard hier. Gewoon ff een update hoe t je vergaat. Oke? Meer schrijven komt dan later wel weer. Dus morgen alleen ff je echo nieuws spammen.
sorry ego ben op t werk .... bmm zit weer laag. eisprong lijkt dus geweest vibd het best spannend weer .... zou het?? voel wel gerommel id buik .... trusten!!
Mma meis tuurlijk ben je welkom hier! Ik heb er denk even overheen gelezen dat je werd gemist.....maar ik kan wel herinneren dat je had aangegeven dat je beroerd bent.....misschien hebben andere daar weer overheen gelezen want er word zoveel gekletst hier! Meid ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt! Succes met je echo....!
Ja baalde gewoon dat lov zei dat ik me anders gewoon af moest melden... Helemaal vanwege dat ik zo graag weer mee wil kletsen... En tot nu toe laat ik elke week even wat van me weten en op een paar reageren... Zal proberen om wat vaker te komen oke. Ik zal mag een update plaatsen na de echo.. Heb de echo om 10 over 3 dus zal pas minimaal rond etenstijd wat van me laten horen denk ik
MMA. Ik vind het ook niet erg hoor dat je niet altijd post maar ja nooit iets schrijven is ook raar voor ons. Dan lijkt het ook net als of je nooit komt. Een klein updateje is niet zo veel denk ik altijd maar. Maar in ieder geval heel veel succes morgen met je echo. Hoop ook dat je de echo ff met ons komt delen! We leven met je mee!! En natuurlijk ben je hier altijd welkom. Sorry als ik je dat gevoel heb gegeven! Bouwjaar. Ik wil ook wel ff komen snoepen of ben ik al te laat Toen ik zwanger was had ik echt heel graag hartig eten. Maar dat heb ik ook al wel een beetje voordat ik ongi moet worden.
@lizzie er is nog ong de helft van alles wat ik geopend heb.. Nouja iets net iets meer dan de helft . Ik moet maar eens op zoek naar gezondere alternatieven De luiken gaan dicht hier, welterusten!
Lizzie, ik denk dat je dan ook over mijn updates ben heen gelezen want heb tot nu toe elke week wat van me laten horen en ook wat reacties op andere gegeven.. Het gaat ook erg snel dus dan word er ook wat snel overheen gelezen denk ik. Maakt niet uit meid! Misschien dat ik alles oom allemaal wat heftiger opvat ivm de hormonen die slaan de laatste paar dagen ook goed op hol Bedankt voor succes wensen voor morgen... Ik laat het morgen weten hoe het was.. En zal ook even wat reacties op jullie geven
Mamaanne je reageert idd wel af en toe. Maar kan me ook voorstellen dat je het nu wat zwaar op pakt als je je zo slecht voelt. Idd gewoon goed om te weten hoe je je voelt en dat je om die redenen minder mee schrijft. Is allemaal prima toch? Ach, zon opmerking laat zien dat je gemist wordt. Zo kun je t ook opvatten. Sterkte en hopelijk morgen een mooie echo! Truste dames. Hier met zak chips op de bank.
Lov je nod voorbij! Joehoeee! En ook Eda een goede echo?! Sorry verder niet alles bij gelezen. Deze oma wordt oud. Meiden die het nodig hebben, dikke kus. Lizzie al thuis? Wanneer durf je te testen? Of miss heb je dat al geschreven. Dido sterkte met het afscheid van je lieve oma. Rest ok ok vooruit dan maar, jullie ook een natte lebber van mij.