Spannend Lizzie! Fijn dat er iig iets gebeurt, al hopen we natuurlijk met zn allen met je mee op een zwangerschap! En soms komen van die rottige dingen ineens zo dichtbij, dat je daar behoorlijk van schrikt @Dorianne, alleen maar fijn dat de vervelende kwaaltjes nog niet gesignaleerd zijn Volgens mij is hier de nesteldrang al wel een beetje begonnen... Net mijn kledingkast eens grondig onder handen genomen en daarna de hele bovenverdieping goed schoon gemaakt.
@lizzie: wat heftig van die collega, hoe zoiets zo rap kan gaan... hoe oud was die man? spannend de zwangerschapstest... dit weekend is normaal gezien als schema gelijk blijft mijn laatste weekend, erna mag ik 12 zaterdagen achter elkaar werken!!! (misschien dat het nog lukt om de 22ste vrij te krijgen, blijven er dus maar 10 zaterdagen na elkaar...), nu heerlijk goed weer, dus ga er wel zoveel mogelijk proberen van te genieten!
Heerlijk Eda en Jaydee! Lizzie gecondoleerd met de collega! Wacht in spanning op je test! Dido hoe is het gegaan meis? Rest sorry vergeten. Vandaag heerlijk op strandje gelegen. Nu zo rood als een kreeft. Nu de bbq aan met vlees dat ik eigenlijk liever niet zou mogen en rode wijn stokbrood en lekkere salades. Fijne avond!
eda. Hoop dat je nog vrij kan krijgen. je moet zo veel werken. denk ook aan jezelf. De collega was pas 54. Veel te jong. mgbk. Ohh je moet ook goed smeren moppie! geniet van je BBQ. Hier. Heb al een testje gedaan. hahaha En er staat een streepje en binnen de 5 minuten. Alleen krijg ik geen goede foto gemaakt. Hoop dat het geen vals positief is maar omdat ik best veel gedronken heb licht is. Volgende is voor morgenvroeg. Hoop dan op een betere streep! Durf nog niet blij te zijn. Krijg ik weer een streepje doe ik gewoon een digi dan zie ik het staan. Ga proberen een goede foto te maken jullie willen het waarschijnlijk toch zien.
Wow lizzie!! Dat zou geweldig zijn.... Hoop dat je m op de foto krijgt! Eda, denk ook aan jezelf en baby he.. Klinkt als veel werken
Foto is beetje wazig en in het echt is het duidelijker en het streepje is ook echt roze. Vind ik op de foto ook slecht zichtbaar..... Mijn telefoon is niet zo goed in foto's maken. pfff Bekijk bijlage 330117
Ja hoor zie hem Lizzie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha stiekemerd !!!!!!!!!!!! Erg van die man Ivm.miskramen ik vind het rot dat er veel afvallen ben zelf in november en in december afgevallen. Eda ,jee zoveel werken staat daar ook een mooie vergoeding tegenover??? Dorianne, mijn boobs zijn huge merk dat de borstklieren enorm beginnen op te zetten. Mooie test trouwens! Sorry ben vandaag bezig geweest met vanalles ,deftig gepoetst ,snel gaan shoppen voor paar leuke bovenstuks die makkelijk en tegelijk luchtig zitten Kids buitenspeelpret gehad met hun little tikes speelboot MET water enkel enorm veel lawaai buiten van de ene buur die gras afrijd met een grote zitmaaier de andere die zijn terras zat af te spuiten met de hogedrukreiniger....ML werd er chagie van Morgen moet ik 12 bakjes aarbeien meenemen naar mijn familie , die fruitteler zal blij zijn
Ohh gelukkig. Ik denk dat ik gek wordt namelijk. vriendlief zei nog heel mooi! "ik hoor het wel" hahah durf nu de test niet eens te appen. Hij is vissen met een goede vriend wil niet dat iemand anders dat moment met hem deelt dat hij hopelijk vader gaat worden.
Lizzie, wow meid!!! Je bent gewoon hartstikke zwanger!! Zelfs van veraf zie ik de streep. Wat een heerlijk nieuws na het verdrietige nieuws van zijn collega. Nimme, heerlijk he dat buiten klooien. Na zwemles zijn zoonlief en ik door de stad gaan strompelen, net thuis. Voor mezelf een bloemenlegging met jurkje gekocht en nog een wijd shirt. Zal ik binnenkort vast nodig hebben! Eda, rustig aan hoor meis. Volgens mij ben jij echt megadruk met werken! Heb je al nagedacht hoe je het na je verlof wil hebben? Hoe is dat trouwens geregeld bij jullie? Nu even een bakkie maken en zo even lekkere verse aarbeitjes snijden en eten, jammie!
@lizzie jaa ik zie m ook Slecht slapen had ik ook daarom hoopte ik t al voor je. Voorzichtig gefeliciteerd!
Dank je wel meiden... Eigenlijk begin ik er nu wel in te geloven. Dat streepje komt er niet zonder HCG...
Denk het wel Morgen wel nog ff halen. Hoop zo dat er zwanger zal staan. Morgen vroeg nog wel een testje van kv.
Lizzie, dat is geen tuurstreep meer, maar al een hele duidelijke streep Jeeeeee, gefeliciteerd!!!!! Echt zo super voor je! Ben benieuwd naar je test van morgen Eda, jeetje denk ook aan jezelf hoor!
Hey meiden, vanmiddag echt en super echo gehad.. Ons kindje doet het super, mooi stevige hartslag. Er is alleen een tweede vruchtzak te zien met iets er in alleen geen hartslag, ze denkt dus weer aan een tweeling. Alleen het vruchtzakje en het vruchtje os zo klein dat het al in een vroeg stadium fout is gegaan, volgende week weer een echo om het nog eens te checken of er dan echt geen hartslag te vinden is bij baby nummer 2.. Maar met 1 kindje gaat het super dus we zijn echt super blij. Zal straks even de echo foto's plaatsen en even op jullie reageren
MamaAn, wat superfijn meid!! En jeetje weer twee... Zit het in de familie? Hopelijk komt tweede beeb ook bij en hebben jullie volgende keer twee kloppende hartjes!